Gefeliciteerd, moest giechelen toen je @Scrummie liet zwetenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hardop gelachen
Nee ik ben echt jarig
Wil je weten wat ik voor m'n verjaardag gehad heb?
Bedankt ouwe reus.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik zie nu pas dat user @:scrummie terug is van zijn (onterechte) ban.
Erg mooi.
Welkom terug maat.
Lennyquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
Moderator @:lenny_leonard vindt het op notabene de verjaardag van FA @:ggmm nodig om even stevig uit te delen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:34 schreef Coco het volgende:
Ik kijk nu al weer uit naar de eerste aanvaring tussen @:scrummie en @:maxi-mus
patatzaak, Amersfoort is patat gebiedquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan woon je met je kat boven de frietzaak.
Mooi leven.
Dank je Niels.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:34 schreef Coco het volgende:
Ik kijk nu al weer uit naar de eerste aanvaring tussen @:scrummie en @:maxi-mus
Jonger dan @Karinaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:GGMM is dus ouder dan jij, hoe voel je je nu
Erg matig dat Waz/Bart/Frans/Sander/Maarten/Leo/Jeremy/Rick @GGMM niet feliciteert.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Blij dat iedereen @:GGMM even feliciteert. Vorig jaar was hij in november nog 'pislink' dat niemand aan zijn verjaardag had gedacht.
Hij mag jou daarvoor bedanken. Zonder jou had niemand het geweten!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Blij dat iedereen @:GGMM even feliciteert. Vorig jaar was hij in november nog 'pislink' dat niemand aan zijn verjaardag had gedacht.
Eens.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
Erg matig dat Waz/Bart/Frans/Sander/Maarten/Leo/Jeremy/Rick @:GGMM niet feliciteert.
Ik gaf slechts de voorzet, dat iedereen hem inkopt is aan niemand minder te danken dan de fijne persoonlijkheid van @GGMM zelf. Immers, als die jongen een klootzak was geweest, denk ik niet dat er zoveel felicitaties kwamen!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:50 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Hij mag jou daarvoor bedanken. Zonder jou had niemand het geweten!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:
Welk gifje?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:52 schreef Scrummie het volgende:
Al was het gifje van @:3rr0r wel gemeen, dus ik denk dat daar nog wat onopgelost wrok zit.
Ik heb echt geen flauw idee, zag het net toevallig.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Wellicht met de VI ban?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee, zag het net toevallig.
Nee ik heb nooit iets naar dat account getweet.quote:
De tweet staat boven je quote.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]
Nee ik heb nooit iets naar dat account getweet.
Edit oh toch wel
Humorloos volk
Ja dat gebeurt mobiel automatischquote:
Hoe liep dat af?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaar geleden al gemeld dus neem aan dat @:danny ermee bezig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |