EK / [Zaterdag 19 juni 15:00] Hongarije - Frankrijk (Groep F) #1quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Waar is het hongarije - frankrijk livetopic
Zeg Paul, ik heb gehoord dat je na het EK overstapt naar VBL. Vind ik heel leuk voor je!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:32 schreef Paul het volgende:
[..]
EK / [Zaterdag 19 juni 15:00] Hongarije - Frankrijk (Groep F) #1
Kan niet, ik ben veel tijd kwijt om DTS in ONZ te onderhouden (fitties elke dag)quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeg Paul, ik heb gehoord dat je na het EK overstapt naar VBL. Vind ik heel leuk voor je!
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:37 schreef Scrummie het volgende:
Goedemiddag.
Alle deuren open, alle ramen open, laat het er maar doorwaaien
Fijn dat ze je hebben laten uitslapenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genot, mijn pakketje is er tussen 16:40 en 18:40
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er geen enkele van ken. Wat is Ruins precies voor spel?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kwakzalvers is een geweldig spel. Één van mijn favoriete om met vrienden te spelen. Knap dat je hem toch nu al hebt gekregen. Vrijwel overal uitverkocht. Er komt binnenkort een reprint aan.
Ik ben nu Lost Ruins of Arnak aan het unboxen en een keer op aan het zetten.
Verder ook binnen gekregen: sheriff of Nottingham, tranquility en eentje uit de Century serie.
Eigenlijk was het me alleen om Ruins of Arnak te doen. Rest is bijvangst.
https://boardgamegeek.com/boardgame/312484/lost-ruins-arnakquote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er geen enkele van ken. Wat is Ruins precies voor spel?
Ik ook niet en we zijn vast niet de enige in de sc die al die spelletjes niet kennen. Zal wel vast iets voor boomers zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er geen enkele van ken. Wat is Ruins precies voor spel?
@Cocoquote:Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
Ludiek forumquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:52 schreef De_Kraam het volgende:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Kutsite.
Je bent zelf een kutsite. Zo hoppa biem.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:52 schreef De_Kraam het volgende:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Kutsite.
Niet geklikt.quote:
niet gekliktquote:Op zondag 20 juni 2021 11:04 schreef Paul het volgende:
ONZ / [video] Bij FOK-voetbaltoernooi geweest
Genot maat. Ik kijk nog steeds scheel naar m'n scherm.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:09 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen vrienden
Geen kater @:lenny_leonard @:wereldgozer @:neef_wuppie
Drazondag.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Genot maat. Ik kijk nog steeds scheel naar m'n scherm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |