quote:Op zondag 20 juni 2021 23:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
geen mention gehad
ik vind jouw mentions interessanter dan die van een zekere FA!
Ludiek.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:46 schreef aTypisch het volgende:
• Onze visie is dat iedereen een plekje op FOK! moet kunnen vinden, een brede community die niemand uitsluit. Iedere subcultuur is welkom, met de eigen tone of voice. Hierbij geldt: leven en laten leven!
leugens!
VF / VIVA-forummers: Welkom op FOK!
toch mooi dat geboren mannen nu ook in die tak van sport kunnen laten zien dat we het superieure geslacht zijnquote:
als het zo door gaat hebben we over 10 jaar geen vrouwen(top)sport meer, niet dat ik dat een probleem vind hoor maar wel lullig voor ze net nu ze een beetje exposure krijgenquote:Op maandag 21 juni 2021 12:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch mooi dat geboren mannen nu ook in die tak van sport kunnen laten zien dat we het superieure geslacht zijn
FEMINISM
Een eigen tone of voicequote:Op maandag 21 juni 2021 09:46 schreef aTypisch het volgende:
• Onze visie is dat iedereen een plekje op FOK! moet kunnen vinden, een brede community die niemand uitsluit. Iedere subcultuur is welkom, met de eigen tone of voice. Hierbij geldt: leven en laten leven!
leugens!
VF / VIVA-forummers: Welkom op FOK!
ik heb een ban in het BTC forum omdat ik andere dingen dan bitcoin kut vindquote:Op maandag 21 juni 2021 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een eigen tone of voice
Wie heeft deze tekst verzonnen
Ik vind alles leuk en mooiquote:Op maandag 21 juni 2021 12:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb een ban in het BTC forum omdat ik andere dingen dan bitcoin kut vind
leven en laten leven, plekje voor iedereen!!
@:nattekat
Vast meer omdat je er constant over ging doordrammen en dat dan discussiëren noemt.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb een ban in het BTC forum omdat ik andere dingen dan bitcoin kut vind
leven en laten leven, plekje voor iedereen!!
@:nattekat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |