Balen Dot, ik dacht dat jij airco op je slaapkamer had.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Deisyy lucky you heb echt super kudt geslapen, wat een hitte zeg
Ik heb deze show twee keer gezien, wel niet Sao Paulo, maar wel in Amsterdam en Brusselquote:
Je vergat dat je hem al gezien had en ging nog een keer? Ben je zo oud Dees?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb deze show twee keer gezien, wel niet Sao Paulo, maar wel in Amsterdam en Brussel
Goeie muziekquote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb deze show twee keer gezien, wel niet Sao Paulo, maar wel in Amsterdam en Brussel
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je vergat dat je hem al gezien had en ging nog een keer? Ben je zo oud Dees?
Ik kan die muziek wel waarderenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:38 schreef cafca het volgende:
Ze hebben best een leuk liedje, die jongens van Coldplay
Ja dat was de andere mogelijkheid. En toch ging ik van de 1e uit. Geeeen idee waarom.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik vond de eerste keer zo leuk en ben toen nog een keer gegaan
Ja heb ik ook, maar had gisteren niet de puf om die aan te zettenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Balen Dot, ik dacht dat jij airco op je slaapkamer had.
Hey Dajha,quote:
Aaaaah, die was het! Deisyy noemde de naam en ik dacht dus aan de Loca variant en vond het al gek dat dat van Coldplay was en zie helemaal geen "spaanse" zanger in de clip. Zat me al af te vragen hoe dat zat.quote:
Morguh Domnivoorquote:
Ja, zullen we dat doen? Ik heb zitten twijfelen om dat te doen want vinden ze dat dan leuk?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:57 schreef Domnivoor het volgende:
De vivadames ontbreken nog. Zullen we er een paar lokquoten?
Van de week was @Donna hier ook al langer lid hier maar ook van viva forumquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja, zullen we dat doen? Ik heb zitten twijfelen om dat te doen want vinden ze dat dan leuk?
Ik weet iig 1 vivadame: Drackie. Ken haar verder niet maar zag haar in FB reageren.
Vet! Die maken er altijd wel een mooie show van die gasten van CP.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:05 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik voel mij al ongelofelijk welkom hier. smiley face.
Stomme vraag maar waar vind ik de smileys?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:49 schreef GroenTuintje het volgende:
Hier nog een Viva’erik ben ooit hier ook lid geweest en ben altijd blijven meelezen.
Hoi Cherokee
quote:Op donderdag 17 juni 2021 23:20 schreef cosmosis het volgende:
Hallo, Viva hier. [ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2021 23:58 schreef Janena het volgende:
Ik heb mijn Fok account ook maar weer afgestoft!
quote:
Welkom in het gezelligste subforum van FOK!quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:45 schreef Marloesjuh52 het volgende:
Yeahhh meld zich. Ik ben benieuwd
Ik moet wat met mijn leven nu Viva stopt. Niet meer forummen is geen optie, dus meld zich maar bij fok 🙌🏻
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:57 schreef Domnivoor het volgende:
De vivadames ontbreken nog. Zullen we er een paar lokquoten?
Hey Donnaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:28 schreef Donna het volgende:
[..]![]()
Ik moet wennen aan dit 40+ hoor, ook al weet ik dat hier ook jongeren zitten
O dat zijn er al wat, gezellig welkom allemaalquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Welkom in het gezelligste subforum van FOK!
Je moet het zo zien, als je wat wil weten kan je de oudjes hier vragen. Die weten erg veel. Zoals: vang je meer regen op als je sneller doorloopt of kan je beter vrij langzaam bewegen? Of: Als Jan 25 euro op zak heeft en Lisa 2 euro, hoe oud zijn ze dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:28 schreef Donna het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je moet het zo zien, als je wat wil weten kan je de oudjes hier vragen. Die weten erg veel. Zoals: vang je meer regen op als je sneller doorloopt of kan je beter vrij langzaam bewegen? Of: Als Jan 25 euro op zak heeft en Lisa 2 euro, hoe oud zijn ze dan?
Het is altijd even wennenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:28 schreef Donna het volgende:
[..]![]()
Kijk, hier heb ik wat aan!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je moet het zo zien, als je wat wil weten kan je de oudjes hier vragen. Die weten erg veel. Zoals: vang je meer regen op als je sneller doorloopt of kan je beter vrij langzaam bewegen? Of: Als Jan 25 euro op zak heeft en Lisa 2 euro, hoe oud zijn ze dan?
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Welkom in het gezelligste subforum van FOK!
Ik weet wel dat, als Kees 25 gulden op zak heeft, hij waarschijnlijk de oudste isquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oh, wij doen ook alleen maar alsof, hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:50 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik ben toevallig wel 40+ maar veel weten doe ik niet![]()
Goedemorgen!
Waarschijnlijk een wraakactie vanwege de Sudocremequote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dat was de andere mogelijkheid. En toch ging ik van de 1e uit. Geeeen idee waarom.
En vannacht had je natuurlijk spijt dat je het niet gedaan had.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, maar had gisteren niet de puf om die aan te zetten
Moet ik eerst hor uit het raam halen, een speciaal ding in het raam zetten om de buis van de airco er in te doen.
Niet alleen een schriftje.. ook een vijlquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, wij doen ook alleen maar alsof, hoor
Behalve Dees, die weet alles, die heeft een schriftje
Welkom!
Welkom hier!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:50 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik ben toevallig wel 40+ maar veel weten doe ik niet![]()
Goedemorgen!
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welkom hier!![]()
De meesten hier doen alsof ze veel weten en ik lees net dat ik een schriftje heb.
Ja zekers, zo gaaf! Helaas hebben ze een paar jaar geleden laten weten nooit meer op tournee te zullen gaan, maar ik hoorde een week of 2 geleden geruchten dat ze waarschijnlijk toch weer concerten gaan geven.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:25 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Vet! Die maken er altijd wel een mooie show van die gasten van CP.
Ja best wel, , het is een oud dingetje maakt best veel lawaai. IK ga hem vanavond wel een uur voor ik naar bed ga aanzetten. Tijdens het slapen is geen optie te veel herriequote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vannacht had je natuurlijk spijt dat je het niet gedaan had.
Leugenaars, zijn het ook nog eensquote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zekers, zo gaaf! Helaas hebben ze een paar jaar geleden laten weten nooit meer op tournee te zullen gaan, maar ik hoorde een week of 2 geleden geruchten dat ze waarschijnlijk toch weer concerten gaan geven.
QueenOfKattequote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hoe laat is de vrije training in Picard?
Het enige echte schriftje is van Scrut.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welkom hier!![]()
De meesten hier doen alsof ze veel weten en ik lees net dat ik een schriftje heb.
We moeten weer eens een meat organiserenquote:
Ja die zijn er, tenminste, afhankelijk van je definitie van 'mannen'.quote:
Vroeg het me ineens af, omdat het steeds over VIVA vrouwen gaat. Logisch wel, omdat het een vrouwenblad is. Hoeft voor mij niet aan een bepaalde definitie te voldoen. Posten met humor, gewoon aardig. Geldt eigenlijk voor alle users wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:59 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ja die zijn er, tenminste, afhankelijk van je definitie van 'mannen'.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
Vroeg het me ineens af, omdat het steeds over VIVA vrouwen gaat. Logisch wel, omdat het een vrouwenblad is. Hoeft voor mij niet aan een bepaalde definitie te voldoen. Posten met humor, gewoon aardig. Geldt eigenlijk voor alle users wel.
Viva - personen, dusquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
Vroeg het me ineens af, omdat het steeds over VIVA vrouwen gaat. Logisch wel, omdat het een vrouwenblad is. Hoeft voor mij niet aan een bepaalde definitie te voldoen. Posten met humor, gewoon aardig. Geldt eigenlijk voor alle users wel.
Blijf je hier?quote:
quote:
Ook goed , vind het al gezellig als je af en toe langs komtquote:
Daar heb ik iets over mee gekregen gisterenquote:
Beruchte schriftje van Deeesquote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welkom hier!![]()
Oh jee, nog een schriftjequote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Het enige echte schriftje is van Scrut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Zo nu en dan kom ik hier welquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ook goed , vind het al gezellig als je af en toe langs komt
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:29 schreef mazaru het volgende:
Wat kunnen honden toch rare dingen doen
Haha, die durft wel. Ik zou de brandweer gebeld hebben. Voor je het weet tyf je naar beneden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:29 schreef mazaru het volgende:
Wat kunnen honden toch rare dingen doen
Wel lefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Die jongen kan volgens mij ook niet veel doen van een verdieping lager. Die hond moest gewoon ff in zijn achteruitquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:31 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Haha, die durft wel. Ik zou de brandweer gebeld hebben. Voor je het tyf je naar beneden.
Staan er nog raketjes in de steigers?quote:
quote:
Precies, beetje stoer doen om niks. Maar je zal in dat soort gevallen altijd zien dat de mens gewond raakt en het dier er met de schrik en zonder problemen vanaf komt.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die jongen kan volgens mij ook niet veel doen van een verdieping lager. Die hond moest gewoon ff in zijn achteruit
Nee Puzzie volgt altijd van die bellyfloppende Musk rakettenquote:
Maar ik ben wel blij dat er mensen zoals hij zijn die een dier in nood proberen te reddenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:37 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Precies, beetje stoer doen om niks. Maar je zal in dat soort gevallen altijd zien dat de mens gewond raakt en het dier er met de schrik en zonder problemen vanaf komt.
Top, ik dacht dat 15 al was geweestquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SN15 en 16 worden ge-scrapt
Okquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer zo goed weet hoe het allemaal werkt daarquote:
Tofquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer zo goed weet hoe het allemaal werkt daar![]()
Bij mijn weten gaat de SN20 wel de lucht in
Duurt ook nog wel ff geloof ik , hoewel ik liever eerder weer een vlucht ziequote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Tof
Die raketstreams zijn uit mijn directe favo lijstje verdwenen, ik zal even checken
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:01 schreef Deisyy het volgende:
Dus ik heb vanmorgen ijsvormpjes en peren gekocht, maar de peren zijn natuurlijk nog niet rijp genoeg en aangezien in ook aardbeien had meegenomen heb ik daar ijsjes van gemaakt. Voor het laatste vormpje had ik net niet genoeg gepureerde aardbei dus daar heb ik wat yoghurt aan toegevoegd. Ze staan nu ijsjes te worden in de vriezer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik had incomplete ijsvormpjes maar heb toch ijsjes weten te fabriceren en kleindochter heeft een yoghurtijsje gehad afgelopen woensdag. NET nog nieuwe ijsvormpjes gekocht en ik ga ook op de fruitijsjes toer. We hebben ananas en watermeloen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:01 schreef Deisyy het volgende:
Dus ik heb vanmorgen ijsvormpjes en peren gekocht, maar de peren zijn natuurlijk nog niet rijp genoeg en aangezien in ook aardbeien had meegenomen heb ik daar ijsjes van gemaakt. Voor het laatste vormpje had ik net niet genoeg gepureerde aardbei dus daar heb ik wat yoghurt aan toegevoegd. Ze staan nu ijsjes te worden in de vriezer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt ook goed, dat wordt dan echt een tropisch ijsjequote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:07 schreef Domnivoor het volgende:
Heerlijk![]()
Ik maak af en toe ijs met als basis aardbeien(saus), gecondenseerde melk, kokosmelk en vanillepoeder.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk en lekker voor je kleindochter, ik denk dat ik de vormpjes heel veel ga gebruiken deze zomer. Watermeloen was ik ook een keer van plan, zoveel leuke ideeën.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik had incomplete ijsvormpjes maar heb toch ijsjes weten te fabriceren en kleindochter heeft een yoghurtijsje gehad afgelopen woensdag. NET nog nieuwe ijsvormpjes gekocht en ik ga ook op de fruitijsjes toer. We hebben ananas en watermeloen.
Die is nog romigerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]ik heb trouwens een emmertje Griekse yoghurt
Lekker zelf gemaakte ijsjes, is dat ijsjes ding van de hema?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zag ik ook bij Ikeaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er wel uit als die van de Hema, ik heb 1 van 4 stuks van de Blokker 3 euro.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker zelf gemaakte ijsjes, is dat ijsjes ding van de hema?
Ja vanmorgen vers gekochtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker zelf gemaakte ijsjes, is dat ijsjes ding van de hema?
Oh kan ik daar ook wel eens kijken, heb aan vier wel genoegquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als die van de Hema, ik heb 1 van 4 stuks van de Blokker 3 euro.
Ja die zal ze ook wel hebben en waarschijnlijk goedkoper ook.quote:
Ik heb ze niet meegenomen maar ze zijn idd spotgoedkoopquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die zal ze ook wel hebben en waarschijnlijk goedkoper ook.
Deze van de Hema met 6 was 3,50, prima prijsje om er verschillende ijsjes van te makenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als die van de Hema, ik heb 1 van 4 stuks van de Blokker 3 euro.
Ik dacht even hieraanquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:37 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik ga ijsjes maken van geitenyoghurt voor mijn harige kindjes.
Leuk en smakelijkquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Bullmastiff van 2 jaar. En sinds kort een shih tzu van 2 1/2 jaarquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht even hieraan
[ afbeelding ]
Wat voor soort harige kindjes heb je?
Ah, honten! 🐶quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Een Bullmastiff van 2 jaar. En sinds kort een shih tzu van 2 1/2 jaar
Morgen is het feestquote:
Jij ook veel plezier dan.quote:
Het kan me niet snel heet zijn.quote:
Niet,nou zoals gisteren is mij echt wel té heetquote:
Nee hoor, lekker warm.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet,nou zoals gisteren is mij echt wel té heet
Ik heb net ijskoffie gemaakt, telt dat ook?quote:
Dat zou kunnen ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een wraakactie vanwege de Sudocreme
quote:
quote:
Dankjewelquote:
Dat zijn wel 2 heel verschillende maten en soortenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Een Bullmastiff van 2 jaar. En sinds kort een shih tzu van 2 1/2 jaar
Jazeker, ijs = ijsquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb net ijskoffie gemaakt, telt dat ook?
En alweer op ook, maar zooo lekkerquote:
Haha, dank je.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En ook gefeliciteerd aan je Schildpad dan
Die kleine is eigenijk van mijn dochter maar is altijd bij ons ivm haar werk.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn wel 2 heel verschillende maten en soorten![]()
Dank je.quote:
Hierdoor ben ik op zoek gegaan naar receptjes voor koffieijsjes, ik heb meteen gecondenseerde melk op mijn boodschappenlijstje gezet.quote:
Je hebt de smaak te pakken. Ik deed bij de aardbeien ijsjes ook wel eens slagroom mmmmmmmm ook lekkerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hierdoor ben ik op zoek gegaan naar receptjes voor koffieijsjes, ik heb meteen gecondenseerde melk op mijn boodschappenlijstje gezet.
Vers als net gekocht of vers als in vers gemaakt, dat is nogal een verschilquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb verse aardbei-, framboos- en watermeloenijs, tellen die ook?
Verse ingrediënten gekochtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vers als net gekocht of vers als in vers gemaakt, dat is nogal een verschil
Ik hou van shih tzu's, mijn zus heeft die ook, ik laat hem op dinsdag en donderdag altijd uit, omdat zij dan werkt en als zij op vakantie gaan dan loggeert hij altijd bij ons. Mijn pleeghondjequote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Die kleine is eigenijk van mijn dochter maar is altijd bij ons ivm haar werk.
Mee op de bootquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou van shih tzu's, mijn zus heeft die ook, ik laat hem op dinsdag en donderdag altijd uit, omdat zij dan werkt en als zij op vakantie gaan dan loggeert hij altijd bij ons. Mijn pleeghondje![]()
[ afbeelding ]
cutequote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou van shih tzu's, mijn zus heeft die ook, ik laat hem op dinsdag en donderdag altijd uit, omdat zij dan werkt en als zij op vakantie gaan dan loggeert hij altijd bij ons. Mijn pleeghondje![]()
[ afbeelding ]
Ik een labrador of een Franse buldogquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:20 schreef SolidasRock het volgende:
No way dat ik ooit zo 1 ga uitlaten, als ik al een hond uitlaat moet het minstens een american stafford grootte hebben of nog groter.
Das een goed buitje dan ook geweestquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Mijn Pioenrozen hebben de buien niet mooi overleefd
Ik zat meer aan een poesje te denken..quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:24 schreef SolidasRock het volgende:
Labrador en boxer keur ik goed, de franse buldog laat zichzelf maar uit of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Terwijl die stad van jou wel eens een goede schoonmaakbeurt kan gebruikenquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zat meer aan een poesje te denken..Prachtig beest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker voor de plantjesquote:
Ik vind het wel fijn, zo'n heftige regen en onweersbui zolang niet al té is natuurlijk.. maar idd geen schade ofzquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker voor de plantjes![]()
En voor jou
Of heb je het liever niet?
Ik vind noodweer altijd prachtig, de kracht van de natuur.
( Mits iedereen blijft leven en niet teveel schade)
Ja, 10 druppelsquote:
Je was gewoon aan het indommelen, geef toe!quote:
Oh vertel? Het spoelt nu wel inmiddels ..quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terwijl die stad van jou wel eens een goede schoonmaakbeurt kan gebruiken
Ik heb de hele middag liggen slapen bijna, was duizelig dacht ga even liggen om 13.45 uur tv aan gezet en hoppa toen was het ineens16.30 uurquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je was gewoon aan het indommelen, geef toe!
Hier zojuist wel een giga plensbui gehad, geen storm nog.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan ga ik uit van deze betekenis https://straatwoordenboek.nl/letter/w/wreed
Was de uitzending zo saai?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de hele middag liggen slapen bijna, was duizelig dacht ga even liggen om 13.45 uur tv aan gezet en hoppa toen was het ineens16.30 uur
Regio Den Haag hier, en jij?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog steeds is het droog hier, hoewel de bui niet lang meer op zich zal wachten. Het is flink zweten onderhand.
Noord-Nederland.quote:
Gewoon heel moe en duizelig, viel vanmorgen bijna in de badkamer. En het zakte maar niet weg die duizeligheid.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:20 schreef SolidasRock het volgende:
No way dat ik ooit zo 1 ga uitlaten, als ik al een hond uitlaat moet het minstens een american stafford grootte hebben of nog groter.
Oei Dot. Voorzichtig aan maar.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon heel moe en duizelig, viel vanmorgen bijna in de badkamer. En het zakte maar niet weg die duizeligheid.
Liep te tollen op mijn benen , dus maar even op de bank gaan liggen.
Ik hoorde van hier het onweer bij jou overtrekkenquote:
Zondequote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Mijn Pioenrozen hebben de buien niet mooi overleefd
Gecondenseerde melk is niet eens nodig, de melk even in de vriezer of ijsblokjes erin. je kan zelfs espresso zetten en die invriezen voor ijskofie.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hierdoor ben ik op zoek gegaan naar receptjes voor koffieijsjes, ik heb meteen gecondenseerde melk op mijn boodschappenlijstje gezet.
Daar hebben ze Ajax voorquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terwijl die stad van jou wel eens een goede schoonmaakbeurt kan gebruiken
Tis nog even wachten tot 5G echt geoptimaliseerd is voor consumentengebruik. Had dan even gewacht met die vaccin tot de techniek verder was.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de hele middag liggen slapen bijna, was duizelig dacht ga even liggen om 13.45 uur tv aan gezet en hoppa toen was het ineens16.30 uur
Met die naam kan je in ieder geval iets nuttigs. Sommige dingen zijn echt gewoon totaal nutteloos of ronduit gevaarlijk voor de omgeving.quote:
Dat is langquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zoet is de key.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Gecondenseerde melk is niet eens nodig, de melk even in de vriezer of ijsblokjes erin. je kan zelfs espresso zetten en die invriezen voor ijskofie.
Ik deed gewoon koude koffie met extra schep oploskoffie, ijskoude volle melk en iets wat het zoet maakt, zoetstof of suiker. Wil je iets romiger dan een scheut slagroom erbij, wil je kouder dan ijsblokjes erin
Mr. Properquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met die naam kan je in ieder geval iets nuttigs. Sommige dingen zijn echt gewoon totaal nutteloos of ronduit gevaarlijk voor de omgeving.
Nog niks gehoord of gezien. Ik hou jullie op de hoogte.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoorde van hier het onweer bij jou overtrekken
Owja is ook zo, dank jequote:
Ik wilde van die ijskoffielollies maken, koffie, zoetstof/suiker, wat gecondenseerde melk voor de romige smaak, stokje erin en in de vriezer.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Gecondenseerde melk is niet eens nodig, de melk even in de vriezer of ijsblokjes erin. je kan zelfs espresso zetten en die invriezen voor ijskofie.
Ik deed gewoon koude koffie met extra schep oploskoffie, ijskoude volle melk en iets wat het zoet maakt, zoetstof of suiker. Wil je iets romiger dan een scheut slagroom erbij, wil je kouder dan ijsblokjes erin
Hier valt er momenteel aardig wat naar beneden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nog niks gehoord of gezien. Ik hou jullie op de hoogte.
Geen onbeperkt eten voor jou dusquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:07 schreef christmastsunami het volgende:
1 persoon per 5 vierkante meter, waar is mijn meet lint, dit gaat niet passen.
Ik vind het ook nogal snel allemaalquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
En in september beginnen wij weer opnieuw .
Heeft het zin om te zeggen dat dat meevalt bij mij?quote:
Ik ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
En in september beginnen wij weer opnieuw .
mondkapje en condoomquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hoe doen ze die 1,5 meter in de sexbranch?
Rutte doet precies wat hij vorig jaar ook deed. Straks komt de helft besmet terug van vakantiequote:
Ben nog duffer dan voor die tijd.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is langBen je er een beetje van opgeknapt?
Met de Albuvera variant... en mag je weer nieuwe prikken gaan halen..quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Rutte doet precies wat hij vorig jaar ook deed. Straks komt de helft besmet terug van vakantie
Atlijdquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heeft het zin om te zeggen dat dat meevalt bij mij?
Rutte doet precies wat hij vorig jaar ook deed. Straks komt de helft besmet terug van vakantiequote:
Maar dan is er geen 1,5 meter afstand toch?quote:
Ik luister. 😉quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:01 schreef christmastsunami het volgende:
Jip Janneke, letten we even op ja.
Ben ik al een paar wekenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:09 schreef Laysa het volgende:
Nog een week en dan ben ik volledig gevaxt.
Is deze variant uit Portugal?. In Engeland is er een uit India.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met de Albuvera variant... en mag je weer nieuwe prikken gaan halen..
En fysioquote:
Het is symboliek.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is deze variant uit Portugal?. In Engeland is er een uit Kenia.
Ik ook hoor. Vooral omdat die indiase variant rondwaardquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:07 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal snel allemaal
Wat vervelend, hou je jezelf wel een beetje in de gatenquote:
De Surinaamse variant schijnt iets minder heftig te zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met de Albuvera variant... en mag je weer nieuwe prikken gaan halen..
Komen nu al besmette jongeren terug uit Spanje was gisteren op tv.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Rutte doet precies wat hij vorig jaar ook deed. Straks komt de helft besmet terug van vakantie
Die is ook al in Nederland.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is deze variant uit Portugal?. In Engeland is er een uit India.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Surinaamse variant schijnt iets minder heftig te zijn
quote:
Lekker dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komen nu al besmette jongeren terug uit Spanje was gisteren op tv.
Zo is het, we kunnen wel allemaal achter de geraniums gaan zitten wachten op één of andere variant, maar nu mogen wel lekker buiten spelenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:12 schreef Laysa het volgende:
Wat lekker positief hier...Tuurlijk heeft niemand geen idee wat er eind augustus gaat gebeuren. Maar dit niet doen geeft meer gejank
Ja als het niet overgaat volgende week even naar de dokter. Heb het al vanaf de laatste prik 30 mei. Moe en veel duizelig. Kan toeval zijn. Heb ook mijn nek en schouderspieren zo hard als kabeltouw.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat vervelend, hou je jezelf wel een beetje in de gaten
Johan Cruyff wijsheidquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
“Geel is geen groen.”
Wijze woorden van Hugo
Dan zou ik maandag meteen al bellen, dan heb je al 3 weken last en dat is best lang.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als het niet overgaat volgende week even naar de dokter. Heb het al vanaf de laatste prik 30 mei. Moe en veel duizelig. Kan toeval zijn. Heb ook mijn nek en schouderspieren zo hard als kabeltouw.
Geweldig hahahaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Surinaamse variant schijnt iets minder heftig te zijn
De Jonge zegt het net. Snap ook niet dat ze reizen naar het buitenland al toestaan.quote:
Zeeland , strand , zon in de zee zien zakken.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij hadden we nog een Viva tt op de plank liggen
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij hadden we nog een Viva tt op de plank liggen
quote:
quote:
quote:
Met een glaasje wijnquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zeeland , strand , zon in de zee zien zakken.fijne vakantie.
Ja dat was de tt hiervoorquote:
Jonguh3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |