Goed voor de natuur, maar zal weinig doen aan afkoeling ben ik bangquote:Op vrijdag 18 juni 2021 06:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je Dottie.
Hier is het net zo snel weer droog als het begon... maar iig ff een goede plensbui gehad.
Hey GGquote:
Mogguh. Het koelt niks af, best benauwd. Maar ik dacht dat het vannacht regenen zou...quote:
Had al gezien dat het hier afgelopen nacht droog zou blijven. Tis vies benauwd dat maakt het dat de warmte hier in Nederland niet zo fijn is.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Het koelt niks af, best benauwd. Maar ik dacht dat het vannacht regenen zou...
Ik moet zo maar eens aan de koffie...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 06:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Amsterdam is toch het westen?
Of zit je verder aan zee?
Zandvoort...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:08 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik moet zo maar eens aan de koffie...
Woon inderdaad nog wat verder naar de zeekant inderdaad.
Hey Cafca,lekker hoorrrrrquote:
Bijna, maar wel in de buurt, Haarlem.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zandvoort...Daar van de Formule-1 straks en het er drukker wordt dan op Times Square.
Ideaal. Gister ook weer vele duizenden mensen naar het strand, in de auto...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:22 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Bijna, maar wel in de buurt, Haarlem.
Dus wel lekker snel op de fiets op het strand maar gelukkig niet in die drukte.
Ik heb er geen last van gehad, en het is goed voor de plantjesquote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
25mm hoeft van mij echt niet. Een beetje regen is prima, om het stof wat weg te spoelen. Maar geen wolkbreuk alstublieft.
Ja, lekker allemaal in de auto in de file op de zeeweg naar Bloemendaal/Zandvoort. Altijd mooi om er dan op je fiets langs te fietsen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ideaal. Gister ook weer vele duizenden mensen naar het strand, in de auto...
Hey Enginequote:
Goedemorgen Dotquote:
Thnx, wist het al, was van de week al op de radioquote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Het kabinet houdt vanavond om 19.00 uur een persconferentie over mogelijke versoepelingen.
Morguh Nijn Pelleboer,quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Nijn Pelleboer meldt vanuit Den Haag, dat het hier vannacht al mega geregend heeft.
Goedemorgen allen.
Morguh Chanelquote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:47 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
voorbereid op noodweer....een beetje gerommel en een buitje tja
buiten nu redelijk lekker maar binnen benauwd, 25.5
Lekker als mensen rekening houden met elkaar.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:54 schreef oma-Nijn het volgende:
De achterburen hadden gisteren denk ik 20 voetbalfans in de tuin. Die hadden om 18.00 uur al de oude Hazes op staan op oorlogssterkte...rond 3 uur vannacht vertrok de visite pas. Lekker hoor als de wekker om 6 uur gaat
Leuke buren!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:54 schreef oma-Nijn het volgende:
De achterburen hadden gisteren denk ik 20 voetbalfans in de tuin. Die hadden om 18.00 uur al de oude Hazes op staan op oorlogssterkte...rond 3 uur vannacht vertrok de visite pas. Lekker hoor als de wekker om 6 uur gaat
O, O, Den Haag...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen Dotje.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker als mensen rekening houden met elkaar.
Soms schaam ik me daar wel eens voor...zoals dat Jonckbloedplein e.d. gelukkig wonen we daar heel ver bij vandaan.quote:
Morguh Solquote:
Ja, mijn moeder is in die buurt opgegroeid. Toen was het nog OK daar.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Soms schaam ik me daar wel eens voor...zoals dat Jonckbloedplein e.d. gelukkig wonen we daar heel ver bij vandaan.
Idemdito. Echt exact dat gedachte.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:20 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!
Geen idee of het heeft geregend of geonweerd vannacht, ik sliep, maar alles ziet er nu wel nat uit buiten.
Dat zal dan haast wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:20 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!
Geen idee of het heeft geregend of geonweerd vannacht, ik sliep, maar alles ziet er nu wel nat uit buiten.
Jammer, het is nu lekker aan het afkoelen binnen want alles staat open en buiten is het zo'n 19 graden, maar vanmiddag wordt het wel weer erg warm zag ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zal dan haast wel.![]()
Hier droog en wordt het per uur benauwder. #klaag
Morguh Deisyy lucky you heb echt super kudt geslapen, wat een hitte zegquote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:20 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!
Iedereen meteen wakkerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:23 schreef SolidasRock het volgende:
Nog 8 postjes, weet iemand een leuke TT met Viva erin en een leuke OP plaatje? Ik ben al hard aan het nadenken...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |