Dat beoordeel ik pas NA de wedstrijd.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:12 schreef Domnivoor het volgende:
Mooi hoe die scheidsrechter over de bal springt.
Sorryquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kaper !!
Ik had een briljante
< Gaat zitten mokken.
viva
Was jij niet net diegene die daarnet klaagde erover dat zijn vriendin zat te bellen tijdens het voetbal?quote:
de hele tijd, ze was normaal, totdat ik voetbal keek, toen ging ze ineens bellen en hardop roddelen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was jij niet net diegene die daarnet klaagde erover dat zijn vriendin zat te bellen tijdens het voetbal?
Boehhhhhquote:
Beter een haar in je glas dan een glas in je haarquote:
Yep.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Op de reclame borden staat Vivo. Is dat het broertje van viva?
Is zij nog met die voetballer?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Yep.
Het broertje van Shakira voetbalt ook ergens mee, trouwens
Geen note?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Frank gaat ingrijpen....
Hier een ban, daar een ban![]()
Geen idee....quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is zij nog met die voetballer?
Het is hier juist zo gezelligquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik zou graag het eindsignaal horen
quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Nog eentje![]()
![]()
En één voor de andere kant...
Ik vind het wel goed zoquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Nog eentje![]()
![]()
En één voor de andere kant...
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Als ik zo spring sla ik de deuken in mijn houten vloer
hehequote:Op donderdag 17 juni 2021 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Hier in de buurt wordt echt pas 2-3 later gejuicht
Ik geloof je op je blauwe ogenquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Als ik zo spring sla ik de deuken in mijn houten vloer
Ja..als ik land klotsen ze omhoogquote:
Jouw wifi is snellerquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Fok calls Mario,Come in Mario.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jouw wifi is sneller...oh ja, mod
Je lijkt mario wel, gewoon jezelf quoten als je niet snel genoeg een reactie krijgtquote:
Verkeerde knopjequote:Op donderdag 17 juni 2021 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je lijkt mario wel, gewoon jezelf quoten als je niet snel genoeg een reactie krijgt
kijk het zit zo, als je met 10 gasten tegelijkertijd naar voetbal kijkt, is er maar 1 die ook echt kijkt, de rest doet iets anders, zoals darten ofzo.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Iedereen geloofde het wel en is naar zijn nest?
Ben je belazerdquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet dadelijk nog werken hequote:Op donderdag 17 juni 2021 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben betraptquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:39 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
kijk het zit zo, als je met 10 gasten tegelijkertijd naar voetbal kijkt, is er maar 1 die ook echt kijkt, de rest doet iets anders, zoals darten ofzo.
Punten bijhouden...dan drie haltes naar het F1 topic en hopelijk met een taxi naar het biertopicquote:
Die is ook leukquote:
Heb het er maar druk meequote:Op donderdag 17 juni 2021 22:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Punten bijhouden...dan drie haltes naar het F1 topic en hopelijk met een taxi naar het biertopic![]()
🍺🍺
Dan lig ik wakker van de stressquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je mag het ook tot morgen laten liggen
En dan misschien nog viva modquote:
Druk baasje die D.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Punten bijhouden...dan drie haltes naar het F1 topic en hopelijk met een taxi naar het biertopic![]()
🍺🍺
Stttttquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je wilde jezelf eigenlijk rapporteren?
Stress van wedstrijden die al gespeeld zijn?quote:
Nee, dat ik voor jullie geen tussenstand gepost hebquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stress van wedstrijden die al gespeeld zijn?
quote:
Ow, gewoon af en toe onehundredandeightyyyyy roepen danquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, het is hier helemaal donker.
Dat snap ik wel, daar zitten we natuurlijk met smart op te wachten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat ik voor jullie geen tussenstand gepost heb
Nou...zo vrolijk word ik toch niet van die ellendequote:Op donderdag 17 juni 2021 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat ik voor jullie geen tussenstand gepost heb
Minimaal.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hoeveel extra tijd? 3 min of zo iets?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dat 2e doelpunt is wel heel mooi.
IK wil teleurstellingen voorkomenquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, daar zitten we natuurlijk met smart op te wachten.
Nouja, zoveel mogelijk teleurstellingen danquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou...zo vrolijk word ik toch niet van die ellende
Doet die ook meequote:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
IK wil teleurstellingen voorkomen
[..]
Nouja, zoveel mogelijk teleurstellingen dan
Ja, bedanktquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
ach dan denk ik aan je danspasjes en dan ben ik weer blij
![]()
![]()
Op je muil, gauw!quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Oosies zijn bont en blauw van alle ballen die we tegen ze aan geschoten hebben
Voetballen is een serieuze zaak.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:51 schreef christmastsunami het volgende:
wat een lul, had ie zomaar kunnen scoren gaat ie nadenken.
Anstelleritusquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje circus ook, met als die schwalbes
hier ook.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gaat hier buiten vuurwerk de lucht in
quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik denk dat het een deceptie wordt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou, laat nu dat onweer en 25mm regen maar komen![]()
![]()
Dat kan nooooit kloppenquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:55 schreef D. het volgende:
40+ / De Fok! 40+ Voetbalpoule EK2021 #3
*opgelucht adem haalt
Geluktquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:55 schreef D. het volgende:
40+ / De Fok! 40+ Voetbalpoule EK2021 #3
*opgelucht adem haalt
Waarom niet?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat kan nooooit kloppen
Volgens mij welquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:56 schreef christmastsunami het volgende:
staan we nou in de kwart finales?
Jaquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je gezien wie er onderaan staat!
Boekencontrole!quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat kan nooooit kloppen
quote:
Morgen nieuwe rondes nieuwe kansenquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook...
Net zoals de poule![]()
Ik ga huilend naar mijn bedje
Ik kies ook altijd de meest positieve, Buienradar.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:57 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog maar op weerplaza, de rest is zo negatief.
als je inslaapt moet je aan leuke dingen denken, zoals iemand die je leuk vind, slaap je lekker van, goede nachtquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen nieuwe rondes nieuwe kansen![]()
Slaap lekker!
Moet ik die ook hebben?quote:Op donderdag 17 juni 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kies ook altijd de meest positieve, Buienradar.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat kan nooooit kloppen
Ik hang gewoon mijn harses uit het raam. Bij regen nat, bij sneeuw wit, bij hagel een schedel als een poffertjespan.quote:Op donderdag 17 juni 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kies ook altijd de meest positieve, Buienradar.
Poffertjesquote:Op donderdag 17 juni 2021 23:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik hang gewoon mijn harses uit het raam. Bij regen nat, bij sneeuw wit, bij hagel een schedel als een poffertjespan.
Beter voor Max..en hopelijk glijdt Hammie er op uitquote:
Zaterdag droog hier, volgens buienradarquote:Op donderdag 17 juni 2021 23:15 schreef Dajha het volgende:
[..]
Komende dagen lijken zeker nat te worden.
Kan leuk worden iddquote:Op donderdag 17 juni 2021 23:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Beter voor Max..en hopelijk glijdt Hammie er op uit![]()
2 - 0quote:Op donderdag 17 juni 2021 23:29 schreef mario390 het volgende:
frank de boer gevt interview vor
onze tv
Jullie TV mag nu ook een paar vragen stellen.. Hij geeft een persconferentie voor iedereen , behalve VIquote:Op donderdag 17 juni 2021 23:29 schreef mario390 het volgende:
frank de boer gevt interview vor
onze tv
Behalve VIquote:Op donderdag 17 juni 2021 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie TV mag nu ook een paar vragen stellen.. Hij geeft een persconferentie voor iedereen , behalve VI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze had ook niet bij die VI ***** moeten willen meedoen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Arme Helene.. Ze is wel Hot laatste tijd
Tuurlijk wel.. ESPN staat helemaal buitenspel in deze EK ... Bij VI krijgt ze gewoon een contract voor deze zomer en das gewoon praktisch gezien een goede dealquote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze had ook niet bij die VI ***** moeten willen meedoen.
Kan alleen een smetje zijn op een carriere.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. ESPN staat helemaal buitenspel in deze EK ... Bij VI krijgt ze gewoon een contract voor deze zomer en das gewoon praktisch gezien een goede deal
En is dat erg?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:54 schreef Domnivoor het volgende:
De nieuwe Viva-leden zitten hier en hier maar niet hier.
ESPN en VI zijn OK .. en daarnaast doet ze gewoon goed haar werk ..quote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan alleen een smetje zijn op een carriere.
Daar verschillen we van mening. Ik vind VI al een hele tijd niet meer oke.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
ESPN en VI zijn OK .. en daarnaast doet ze gewoon goed haar werk ..
Deze zomer is het of VI dan of niets , want bij de NOS zal ze niet komenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 01:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar verschillen we van mening. Ik vind VI al een hele tijd niet meer oke.
Ja, zij is goed in haar werk, daarom twijfel ik of het verstandig is om met vi met te willen doen.
Geen idee want ik ken ze niet.quote:
Maakt niet zoveel uit waar ze zitten .. uiteindelijk zoeken ze toch hun eigen clubbie en dat kan overal zijnquote:
Ja, die vinden hun weg wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit waar ze zitten .. uiteindelijk zoeken ze toch hun eigen clubbie en dat kan overal zijn
Laten we hier door gaan dan ..quote:Op vrijdag 18 juni 2021 01:25 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Slap lullen kan op vele plekken hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat nog wel snikheet worden maar een buitje kan geen kwaad neequote:
Morguh Pullup.quote:
Heuy Dot, het is ook geen miezerig regenbuitje hier maar dikke druppels en zulks.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup.
Hier nog niet maar wel heul benauwd.
Als het maar iets verkoeling brengt. Hier geen regen zegt Buienradar. Wel lekker dat de regen rekening houdt dat jij zo op de fiets moet 😛quote:Op vrijdag 18 juni 2021 06:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Heuy Dot, het is ook geen miezerig regenbuitje hier maar dikke druppels en zulks.
Schijnt zelfs op ongeveer het juiste moment te gaan stoppen later. (Dat is als ik op de fiets moet)
We zullen zienquote:Op vrijdag 18 juni 2021 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het maar iets verkoeling brengt. Hier geen regen zegt Buienradar. Wel lekker dat de regen rekening houdt dat jij zo op de fiets moet 😛
Dat kun in je inderdaad beter doen, er schijnt nog meer naar beneden te vallen, ze verwachten ook nog hagel.quote:
Goedemorgen, zeker even lekker.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 06:35 schreef koffief1lter het volgende:
Goedemorgen lieverds, het regent.
Zo vroeg wakker op m'n vrije dag, ook nog benauwd binnen. Zo alles openzetten tegen elkaar. Een verademing na al die warmte.
Morguh koffief1lterquote:Op vrijdag 18 juni 2021 06:35 schreef koffief1lter het volgende:
Goedemorgen lieverds, het regent.
Zo vroeg wakker op m'n vrije dag, ook nog benauwd binnen. Zo alles openzetten tegen elkaar. Een verademing na al die warmte.
Lucky you, hier komt de zon al weer door, geen regen gezien. Knap benauwd. Ik wacht op sneeuwquote:Op vrijdag 18 juni 2021 06:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Werd wakker... nog geen regen... zet koffie en plots gaat het los![]()
10 mm in 5 minuten
Hier ook wonende in het westen, al moest ik voor werk in Amsterdam zijn, daar was het nog broeierig gisteren. Regent nu ook wel flink door.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 06:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Goedemorgen, zeker even lekker.
Alhoewel ik het de laatste dagen nog goed te doen vond hier in het westen. Alles onder de 30 is ok
Amsterdam is toch het westen?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 06:43 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Hier ook wonende in het westen, al moest ik voor werk in Amsterdam zijn, daar was het nog broeierig gisteren. Regent nu ook wel flink door.
In mijn boekje ookquote:Op vrijdag 18 juni 2021 06:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Amsterdam is toch het westen?
Of zit je verder aan zee?
Ik hoop het voor je Dottie.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 06:51 schreef Dotteke het volgende:
NOu de wind is gedraaid, het word aarde donker hier, en buienradar zegt nu wel dat die even een buitje voor de stof komt brengen.
Goed voor de natuur, maar zal weinig doen aan afkoeling ben ik bangquote:Op vrijdag 18 juni 2021 06:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je Dottie.
Hier is het net zo snel weer droog als het begon... maar iig ff een goede plensbui gehad.
Hey GGquote:
Mogguh. Het koelt niks af, best benauwd. Maar ik dacht dat het vannacht regenen zou...quote:
Had al gezien dat het hier afgelopen nacht droog zou blijven. Tis vies benauwd dat maakt het dat de warmte hier in Nederland niet zo fijn is.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Het koelt niks af, best benauwd. Maar ik dacht dat het vannacht regenen zou...
Ik moet zo maar eens aan de koffie...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 06:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Amsterdam is toch het westen?
Of zit je verder aan zee?
Zandvoort...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:08 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik moet zo maar eens aan de koffie...
Woon inderdaad nog wat verder naar de zeekant inderdaad.
Hey Cafca,lekker hoorrrrrquote:
Bijna, maar wel in de buurt, Haarlem.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zandvoort...Daar van de Formule-1 straks en het er drukker wordt dan op Times Square.
Ideaal. Gister ook weer vele duizenden mensen naar het strand, in de auto...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:22 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Bijna, maar wel in de buurt, Haarlem.
Dus wel lekker snel op de fiets op het strand maar gelukkig niet in die drukte.
Ik heb er geen last van gehad, en het is goed voor de plantjesquote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
25mm hoeft van mij echt niet. Een beetje regen is prima, om het stof wat weg te spoelen. Maar geen wolkbreuk alstublieft.
Ja, lekker allemaal in de auto in de file op de zeeweg naar Bloemendaal/Zandvoort. Altijd mooi om er dan op je fiets langs te fietsen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ideaal. Gister ook weer vele duizenden mensen naar het strand, in de auto...
Hey Enginequote:
Goedemorgen Dotquote:
Thnx, wist het al, was van de week al op de radioquote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Het kabinet houdt vanavond om 19.00 uur een persconferentie over mogelijke versoepelingen.
Morguh Nijn Pelleboer,quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Nijn Pelleboer meldt vanuit Den Haag, dat het hier vannacht al mega geregend heeft.
Goedemorgen allen.
Morguh Chanelquote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:47 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
voorbereid op noodweer....een beetje gerommel en een buitje tja
buiten nu redelijk lekker maar binnen benauwd, 25.5
Lekker als mensen rekening houden met elkaar.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:54 schreef oma-Nijn het volgende:
De achterburen hadden gisteren denk ik 20 voetbalfans in de tuin. Die hadden om 18.00 uur al de oude Hazes op staan op oorlogssterkte...rond 3 uur vannacht vertrok de visite pas. Lekker hoor als de wekker om 6 uur gaat
Leuke buren!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:54 schreef oma-Nijn het volgende:
De achterburen hadden gisteren denk ik 20 voetbalfans in de tuin. Die hadden om 18.00 uur al de oude Hazes op staan op oorlogssterkte...rond 3 uur vannacht vertrok de visite pas. Lekker hoor als de wekker om 6 uur gaat
O, O, Den Haag...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen Dotje.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker als mensen rekening houden met elkaar.
Soms schaam ik me daar wel eens voor...zoals dat Jonckbloedplein e.d. gelukkig wonen we daar heel ver bij vandaan.quote:
Morguh Solquote:
Ja, mijn moeder is in die buurt opgegroeid. Toen was het nog OK daar.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Soms schaam ik me daar wel eens voor...zoals dat Jonckbloedplein e.d. gelukkig wonen we daar heel ver bij vandaan.
Idemdito. Echt exact dat gedachte.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:20 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!
Geen idee of het heeft geregend of geonweerd vannacht, ik sliep, maar alles ziet er nu wel nat uit buiten.
Dat zal dan haast wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:20 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!
Geen idee of het heeft geregend of geonweerd vannacht, ik sliep, maar alles ziet er nu wel nat uit buiten.
Jammer, het is nu lekker aan het afkoelen binnen want alles staat open en buiten is het zo'n 19 graden, maar vanmiddag wordt het wel weer erg warm zag ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zal dan haast wel.![]()
Hier droog en wordt het per uur benauwder. #klaag
Morguh Deisyy lucky you heb echt super kudt geslapen, wat een hitte zegquote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:20 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!
Iedereen meteen wakkerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:23 schreef SolidasRock het volgende:
Nog 8 postjes, weet iemand een leuke TT met Viva erin en een leuke OP plaatje? Ik ben al hard aan het nadenken...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |