Wacht maar, ieders intelligentie quotient wordt grondig kapot gemaakt naarmate je hier langer zit.quote:Op donderdag 17 juni 2021 23:44 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ben ik nu al de slimste persoon hier? Ik ben hier nog maar net.
De competitie is hier moordend inderdaad, zoals hierboven al wordt gezegd.quote:Op donderdag 17 juni 2021 23:44 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ben ik nu al de slimste persoon hier? Ik ben hier nog maar net.
Welkom, het is nu een stuk beter dan vroegah! Zolang je niet de krochten van het forum bezoekt wat God verboden heeft komt alles goed.quote:Op donderdag 17 juni 2021 23:58 schreef Janena het volgende:
Ik heb mijn Fok account ook maar weer afgestoft!
Wat zijn die krochten?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:01 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Welkom, het is nu een stuk beter dan vroegah! Zolang je niet de krochten van het forum bezoekt wat God verboden heeft komt alles goed.
Ik ben altijd wel in voor een uitdagingquote:Op donderdag 17 juni 2021 23:57 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
De competitie is hier moordend inderdaad, zoals hierboven al wordt gezegd.
Bestaat dat ook?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:10 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Alles op zn tijd, we willen niet dat je meteen rechtsomkeert naar het Linda forum. [ link | afbeelding ]
Toevallig moet ik ook de berg op dus dat komt goed uit!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:06 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel in voor een uitdaging
Gewoon arbeidsmigranten dus.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:09 schreef Granqvist het volgende:
Subforum maken, om mee te beginnen ofzo. Dan hoeven de incels niet te huilen dat er te veel 'jankende wijven' zijn en voelen de Viva dames zich misschien wat meer welkom.
Lijkt me toch voor Fok! wel fijn om wat meer bezoekers te genereren.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:13 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Toevallig moet ik ook de berg op dus dat komt goed uit!
Nee dat bestaat niet. Nog niet.quote:
Is dat positief voor Viva's ?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:16 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Nee dat bestaat niet. Nog niet.
Ik wacht geduldig af.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:10 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Alles op zn tijd, we willen niet dat je meteen rechtsomkeert naar het Linda forum. [ link | afbeelding ]
Als er een Linda forum zou zijn? Denk voor sommigen wel. Zou voor mij niet echt mijn ding zijn.quote:
Nee , mijn ding ook nietquote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:18 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Als er een Linda forum zou zijn? Denk voor sommigen wel. Zou voor mij niet echt mijn ding zijn.
De volgende fase is zeker Rammstein?quote:
Wat is een slowchat?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:31 schreef Filosoofert het volgende:
Is hier nu de eerste viva slowchat geboren?
Wat is een slowchat?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:31 schreef Filosoofert het volgende:
Wie weet! Ik ben graag onvoorspelbaar.quote:
Daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:31 schreef Filosoofert het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |