quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:20 schreef SolidasRock het volgende:
No way dat ik ooit zo 1 ga uitlaten, als ik al een hond uitlaat moet het minstens een american stafford grootte hebben of nog groter.
Oei Dot. Voorzichtig aan maar.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon heel moe en duizelig, viel vanmorgen bijna in de badkamer. En het zakte maar niet weg die duizeligheid.
Liep te tollen op mijn benen , dus maar even op de bank gaan liggen.
Ik hoorde van hier het onweer bij jou overtrekkenquote:
Zondequote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Mijn Pioenrozen hebben de buien niet mooi overleefd
Gecondenseerde melk is niet eens nodig, de melk even in de vriezer of ijsblokjes erin. je kan zelfs espresso zetten en die invriezen voor ijskofie.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hierdoor ben ik op zoek gegaan naar receptjes voor koffieijsjes, ik heb meteen gecondenseerde melk op mijn boodschappenlijstje gezet.
Daar hebben ze Ajax voorquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terwijl die stad van jou wel eens een goede schoonmaakbeurt kan gebruiken
Tis nog even wachten tot 5G echt geoptimaliseerd is voor consumentengebruik. Had dan even gewacht met die vaccin tot de techniek verder was.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de hele middag liggen slapen bijna, was duizelig dacht ga even liggen om 13.45 uur tv aan gezet en hoppa toen was het ineens16.30 uur
Met die naam kan je in ieder geval iets nuttigs. Sommige dingen zijn echt gewoon totaal nutteloos of ronduit gevaarlijk voor de omgeving.quote:
Dat is langquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de hele middag liggen slapen bijna, was duizelig dacht ga even liggen om 13.45 uur tv aan gezet en hoppa toen was het ineens16.30 uur
Het zoet is de key.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Gecondenseerde melk is niet eens nodig, de melk even in de vriezer of ijsblokjes erin. je kan zelfs espresso zetten en die invriezen voor ijskofie.
Ik deed gewoon koude koffie met extra schep oploskoffie, ijskoude volle melk en iets wat het zoet maakt, zoetstof of suiker. Wil je iets romiger dan een scheut slagroom erbij, wil je kouder dan ijsblokjes erin
Mr. Properquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met die naam kan je in ieder geval iets nuttigs. Sommige dingen zijn echt gewoon totaal nutteloos of ronduit gevaarlijk voor de omgeving.
Nog niks gehoord of gezien. Ik hou jullie op de hoogte.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoorde van hier het onweer bij jou overtrekken
Owja is ook zo, dank jequote:
Ik wilde van die ijskoffielollies maken, koffie, zoetstof/suiker, wat gecondenseerde melk voor de romige smaak, stokje erin en in de vriezer.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Gecondenseerde melk is niet eens nodig, de melk even in de vriezer of ijsblokjes erin. je kan zelfs espresso zetten en die invriezen voor ijskofie.
Ik deed gewoon koude koffie met extra schep oploskoffie, ijskoude volle melk en iets wat het zoet maakt, zoetstof of suiker. Wil je iets romiger dan een scheut slagroom erbij, wil je kouder dan ijsblokjes erin
Hier valt er momenteel aardig wat naar beneden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nog niks gehoord of gezien. Ik hou jullie op de hoogte.
Geen onbeperkt eten voor jou dusquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:07 schreef christmastsunami het volgende:
1 persoon per 5 vierkante meter, waar is mijn meet lint, dit gaat niet passen.
Ik vind het ook nogal snel allemaalquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
En in september beginnen wij weer opnieuw .
Heeft het zin om te zeggen dat dat meevalt bij mij?quote:
Ik ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
En in september beginnen wij weer opnieuw .
mondkapje en condoomquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hoe doen ze die 1,5 meter in de sexbranch?
Rutte doet precies wat hij vorig jaar ook deed. Straks komt de helft besmet terug van vakantiequote:
Ben nog duffer dan voor die tijd.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is langBen je er een beetje van opgeknapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |