En alweer op ook, maar zooo lekkerquote:
Haha, dank je.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En ook gefeliciteerd aan je Schildpad dan
Die kleine is eigenijk van mijn dochter maar is altijd bij ons ivm haar werk.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn wel 2 heel verschillende maten en soorten![]()
Dank je.quote:
Hierdoor ben ik op zoek gegaan naar receptjes voor koffieijsjes, ik heb meteen gecondenseerde melk op mijn boodschappenlijstje gezet.quote:
Je hebt de smaak te pakken. Ik deed bij de aardbeien ijsjes ook wel eens slagroom mmmmmmmm ook lekkerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hierdoor ben ik op zoek gegaan naar receptjes voor koffieijsjes, ik heb meteen gecondenseerde melk op mijn boodschappenlijstje gezet.
Vers als net gekocht of vers als in vers gemaakt, dat is nogal een verschilquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb verse aardbei-, framboos- en watermeloenijs, tellen die ook?
Verse ingrediënten gekochtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vers als net gekocht of vers als in vers gemaakt, dat is nogal een verschil
Ik hou van shih tzu's, mijn zus heeft die ook, ik laat hem op dinsdag en donderdag altijd uit, omdat zij dan werkt en als zij op vakantie gaan dan loggeert hij altijd bij ons. Mijn pleeghondjequote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Die kleine is eigenijk van mijn dochter maar is altijd bij ons ivm haar werk.
Mee op de bootquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou van shih tzu's, mijn zus heeft die ook, ik laat hem op dinsdag en donderdag altijd uit, omdat zij dan werkt en als zij op vakantie gaan dan loggeert hij altijd bij ons. Mijn pleeghondje![]()
[ afbeelding ]
cutequote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou van shih tzu's, mijn zus heeft die ook, ik laat hem op dinsdag en donderdag altijd uit, omdat zij dan werkt en als zij op vakantie gaan dan loggeert hij altijd bij ons. Mijn pleeghondje![]()
[ afbeelding ]
Ik een labrador of een Franse buldogquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:20 schreef SolidasRock het volgende:
No way dat ik ooit zo 1 ga uitlaten, als ik al een hond uitlaat moet het minstens een american stafford grootte hebben of nog groter.
Das een goed buitje dan ook geweestquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Mijn Pioenrozen hebben de buien niet mooi overleefd
Ik zat meer aan een poesje te denken..quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:24 schreef SolidasRock het volgende:
Labrador en boxer keur ik goed, de franse buldog laat zichzelf maar uit of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Terwijl die stad van jou wel eens een goede schoonmaakbeurt kan gebruikenquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zat meer aan een poesje te denken..Prachtig beest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker voor de plantjesquote:
Ik vind het wel fijn, zo'n heftige regen en onweersbui zolang niet al té is natuurlijk.. maar idd geen schade ofzquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker voor de plantjes![]()
En voor jou
Of heb je het liever niet?
Ik vind noodweer altijd prachtig, de kracht van de natuur.
( Mits iedereen blijft leven en niet teveel schade)
Ja, 10 druppelsquote:
Je was gewoon aan het indommelen, geef toe!quote:
Oh vertel? Het spoelt nu wel inmiddels ..quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terwijl die stad van jou wel eens een goede schoonmaakbeurt kan gebruiken
Ik heb de hele middag liggen slapen bijna, was duizelig dacht ga even liggen om 13.45 uur tv aan gezet en hoppa toen was het ineens16.30 uurquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je was gewoon aan het indommelen, geef toe!
Hier zojuist wel een giga plensbui gehad, geen storm nog.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan ga ik uit van deze betekenis https://straatwoordenboek.nl/letter/w/wreed
Was de uitzending zo saai?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de hele middag liggen slapen bijna, was duizelig dacht ga even liggen om 13.45 uur tv aan gezet en hoppa toen was het ineens16.30 uur
Regio Den Haag hier, en jij?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog steeds is het droog hier, hoewel de bui niet lang meer op zich zal wachten. Het is flink zweten onderhand.
Noord-Nederland.quote:
Gewoon heel moe en duizelig, viel vanmorgen bijna in de badkamer. En het zakte maar niet weg die duizeligheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |