En alweer op ook, maar zooo lekkerquote:
Haha, dank je.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En ook gefeliciteerd aan je Schildpad dan
Die kleine is eigenijk van mijn dochter maar is altijd bij ons ivm haar werk.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn wel 2 heel verschillende maten en soorten![]()
Dank je.quote:
Hierdoor ben ik op zoek gegaan naar receptjes voor koffieijsjes, ik heb meteen gecondenseerde melk op mijn boodschappenlijstje gezet.quote:
Je hebt de smaak te pakken. Ik deed bij de aardbeien ijsjes ook wel eens slagroom mmmmmmmm ook lekkerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hierdoor ben ik op zoek gegaan naar receptjes voor koffieijsjes, ik heb meteen gecondenseerde melk op mijn boodschappenlijstje gezet.
Vers als net gekocht of vers als in vers gemaakt, dat is nogal een verschilquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb verse aardbei-, framboos- en watermeloenijs, tellen die ook?
Verse ingrediënten gekochtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vers als net gekocht of vers als in vers gemaakt, dat is nogal een verschil
Ik hou van shih tzu's, mijn zus heeft die ook, ik laat hem op dinsdag en donderdag altijd uit, omdat zij dan werkt en als zij op vakantie gaan dan loggeert hij altijd bij ons. Mijn pleeghondjequote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Die kleine is eigenijk van mijn dochter maar is altijd bij ons ivm haar werk.
Mee op de bootquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou van shih tzu's, mijn zus heeft die ook, ik laat hem op dinsdag en donderdag altijd uit, omdat zij dan werkt en als zij op vakantie gaan dan loggeert hij altijd bij ons. Mijn pleeghondje![]()
[ afbeelding ]
cutequote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou van shih tzu's, mijn zus heeft die ook, ik laat hem op dinsdag en donderdag altijd uit, omdat zij dan werkt en als zij op vakantie gaan dan loggeert hij altijd bij ons. Mijn pleeghondje![]()
[ afbeelding ]
Ik een labrador of een Franse buldogquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:20 schreef SolidasRock het volgende:
No way dat ik ooit zo 1 ga uitlaten, als ik al een hond uitlaat moet het minstens een american stafford grootte hebben of nog groter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |