quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:01 schreef Deisyy het volgende:
Dus ik heb vanmorgen ijsvormpjes en peren gekocht, maar de peren zijn natuurlijk nog niet rijp genoeg en aangezien in ook aardbeien had meegenomen heb ik daar ijsjes van gemaakt. Voor het laatste vormpje had ik net niet genoeg gepureerde aardbei dus daar heb ik wat yoghurt aan toegevoegd. Ze staan nu ijsjes te worden in de vriezer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik had incomplete ijsvormpjes maar heb toch ijsjes weten te fabriceren en kleindochter heeft een yoghurtijsje gehad afgelopen woensdag. NET nog nieuwe ijsvormpjes gekocht en ik ga ook op de fruitijsjes toer. We hebben ananas en watermeloen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:01 schreef Deisyy het volgende:
Dus ik heb vanmorgen ijsvormpjes en peren gekocht, maar de peren zijn natuurlijk nog niet rijp genoeg en aangezien in ook aardbeien had meegenomen heb ik daar ijsjes van gemaakt. Voor het laatste vormpje had ik net niet genoeg gepureerde aardbei dus daar heb ik wat yoghurt aan toegevoegd. Ze staan nu ijsjes te worden in de vriezer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt ook goed, dat wordt dan echt een tropisch ijsjequote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:07 schreef Domnivoor het volgende:
Heerlijk![]()
Ik maak af en toe ijs met als basis aardbeien(saus), gecondenseerde melk, kokosmelk en vanillepoeder.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk en lekker voor je kleindochter, ik denk dat ik de vormpjes heel veel ga gebruiken deze zomer. Watermeloen was ik ook een keer van plan, zoveel leuke ideeën.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik had incomplete ijsvormpjes maar heb toch ijsjes weten te fabriceren en kleindochter heeft een yoghurtijsje gehad afgelopen woensdag. NET nog nieuwe ijsvormpjes gekocht en ik ga ook op de fruitijsjes toer. We hebben ananas en watermeloen.
Die is nog romigerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]ik heb trouwens een emmertje Griekse yoghurt
Lekker zelf gemaakte ijsjes, is dat ijsjes ding van de hema?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zag ik ook bij Ikeaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er wel uit als die van de Hema, ik heb 1 van 4 stuks van de Blokker 3 euro.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker zelf gemaakte ijsjes, is dat ijsjes ding van de hema?
Ja vanmorgen vers gekochtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker zelf gemaakte ijsjes, is dat ijsjes ding van de hema?
Oh kan ik daar ook wel eens kijken, heb aan vier wel genoegquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als die van de Hema, ik heb 1 van 4 stuks van de Blokker 3 euro.
Ja die zal ze ook wel hebben en waarschijnlijk goedkoper ook.quote:
Ik heb ze niet meegenomen maar ze zijn idd spotgoedkoopquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die zal ze ook wel hebben en waarschijnlijk goedkoper ook.
Deze van de Hema met 6 was 3,50, prima prijsje om er verschillende ijsjes van te makenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als die van de Hema, ik heb 1 van 4 stuks van de Blokker 3 euro.
Ik dacht even hieraanquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:37 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik ga ijsjes maken van geitenyoghurt voor mijn harige kindjes.
Leuk en smakelijkquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Bullmastiff van 2 jaar. En sinds kort een shih tzu van 2 1/2 jaarquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht even hieraan
[ afbeelding ]
Wat voor soort harige kindjes heb je?
Ah, honten! 🐶quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Een Bullmastiff van 2 jaar. En sinds kort een shih tzu van 2 1/2 jaar
Morgen is het feestquote:
Jij ook veel plezier dan.quote:
Het kan me niet snel heet zijn.quote:
Niet,nou zoals gisteren is mij echt wel té heetquote:
Nee hoor, lekker warm.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet,nou zoals gisteren is mij echt wel té heet
Ik heb net ijskoffie gemaakt, telt dat ook?quote:
Dat zou kunnen ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een wraakactie vanwege de Sudocreme
quote:
quote:
Dankjewelquote:
Dat zijn wel 2 heel verschillende maten en soortenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Een Bullmastiff van 2 jaar. En sinds kort een shih tzu van 2 1/2 jaar
Jazeker, ijs = ijsquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb net ijskoffie gemaakt, telt dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |