Lekker dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komen nu al besmette jongeren terug uit Spanje was gisteren op tv.
Zo is het, we kunnen wel allemaal achter de geraniums gaan zitten wachten op één of andere variant, maar nu mogen wel lekker buiten spelenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:12 schreef Laysa het volgende:
Wat lekker positief hier...Tuurlijk heeft niemand geen idee wat er eind augustus gaat gebeuren. Maar dit niet doen geeft meer gejank
Ja als het niet overgaat volgende week even naar de dokter. Heb het al vanaf de laatste prik 30 mei. Moe en veel duizelig. Kan toeval zijn. Heb ook mijn nek en schouderspieren zo hard als kabeltouw.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat vervelend, hou je jezelf wel een beetje in de gaten
Johan Cruyff wijsheidquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
“Geel is geen groen.”
Wijze woorden van Hugo
Dan zou ik maandag meteen al bellen, dan heb je al 3 weken last en dat is best lang.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als het niet overgaat volgende week even naar de dokter. Heb het al vanaf de laatste prik 30 mei. Moe en veel duizelig. Kan toeval zijn. Heb ook mijn nek en schouderspieren zo hard als kabeltouw.
Geweldig hahahaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Surinaamse variant schijnt iets minder heftig te zijn
De Jonge zegt het net. Snap ook niet dat ze reizen naar het buitenland al toestaan.quote:
Zeeland , strand , zon in de zee zien zakken.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij hadden we nog een Viva tt op de plank liggen
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij hadden we nog een Viva tt op de plank liggen
quote:
quote:
quote:
Met een glaasje wijnquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zeeland , strand , zon in de zee zien zakken.fijne vakantie.
Ja dat was de tt hiervoorquote:
Jonguh3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |