Met de Albuvera variant... en mag je weer nieuwe prikken gaan halen..quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Rutte doet precies wat hij vorig jaar ook deed. Straks komt de helft besmet terug van vakantie
Atlijdquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heeft het zin om te zeggen dat dat meevalt bij mij?
Rutte doet precies wat hij vorig jaar ook deed. Straks komt de helft besmet terug van vakantiequote:
Maar dan is er geen 1,5 meter afstand toch?quote:
Ik luister. 😉quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:01 schreef christmastsunami het volgende:
Jip Janneke, letten we even op ja.
Ben ik al een paar wekenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:09 schreef Laysa het volgende:
Nog een week en dan ben ik volledig gevaxt.
Is deze variant uit Portugal?. In Engeland is er een uit India.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met de Albuvera variant... en mag je weer nieuwe prikken gaan halen..
En fysioquote:
Het is symboliek.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is deze variant uit Portugal?. In Engeland is er een uit Kenia.
Ik ook hoor. Vooral omdat die indiase variant rondwaardquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:07 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal snel allemaal
Wat vervelend, hou je jezelf wel een beetje in de gatenquote:
De Surinaamse variant schijnt iets minder heftig te zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met de Albuvera variant... en mag je weer nieuwe prikken gaan halen..
Komen nu al besmette jongeren terug uit Spanje was gisteren op tv.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Rutte doet precies wat hij vorig jaar ook deed. Straks komt de helft besmet terug van vakantie
Die is ook al in Nederland.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is deze variant uit Portugal?. In Engeland is er een uit India.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Surinaamse variant schijnt iets minder heftig te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |