Van de week was @Donna hier ook al langer lid hier maar ook van viva forumquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja, zullen we dat doen? Ik heb zitten twijfelen om dat te doen want vinden ze dat dan leuk?
Ik weet iig 1 vivadame: Drackie. Ken haar verder niet maar zag haar in FB reageren.
Vet! Die maken er altijd wel een mooie show van die gasten van CP.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb deze show twee keer gezien, wel niet Sao Paulo, maar wel in Amsterdam en Brussel
quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:05 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik voel mij al ongelofelijk welkom hier. smiley face.
Stomme vraag maar waar vind ik de smileys?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:49 schreef GroenTuintje het volgende:
Hier nog een Viva’erik ben ooit hier ook lid geweest en ben altijd blijven meelezen.
Hoi Cherokee
quote:Op donderdag 17 juni 2021 23:20 schreef cosmosis het volgende:
Hallo, Viva hier. [ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2021 23:58 schreef Janena het volgende:
Ik heb mijn Fok account ook maar weer afgestoft!
quote:
Welkom in het gezelligste subforum van FOK!quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:45 schreef Marloesjuh52 het volgende:
Yeahhh meld zich. Ik ben benieuwd
Ik moet wat met mijn leven nu Viva stopt. Niet meer forummen is geen optie, dus meld zich maar bij fok 🙌🏻
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:57 schreef Domnivoor het volgende:
De vivadames ontbreken nog. Zullen we er een paar lokquoten?
Hey Donnaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:28 schreef Donna het volgende:
[..]![]()
Ik moet wennen aan dit 40+ hoor, ook al weet ik dat hier ook jongeren zitten
O dat zijn er al wat, gezellig welkom allemaalquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Welkom in het gezelligste subforum van FOK!
Je moet het zo zien, als je wat wil weten kan je de oudjes hier vragen. Die weten erg veel. Zoals: vang je meer regen op als je sneller doorloopt of kan je beter vrij langzaam bewegen? Of: Als Jan 25 euro op zak heeft en Lisa 2 euro, hoe oud zijn ze dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:28 schreef Donna het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je moet het zo zien, als je wat wil weten kan je de oudjes hier vragen. Die weten erg veel. Zoals: vang je meer regen op als je sneller doorloopt of kan je beter vrij langzaam bewegen? Of: Als Jan 25 euro op zak heeft en Lisa 2 euro, hoe oud zijn ze dan?
Het is altijd even wennenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:28 schreef Donna het volgende:
[..]![]()
Kijk, hier heb ik wat aan!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je moet het zo zien, als je wat wil weten kan je de oudjes hier vragen. Die weten erg veel. Zoals: vang je meer regen op als je sneller doorloopt of kan je beter vrij langzaam bewegen? Of: Als Jan 25 euro op zak heeft en Lisa 2 euro, hoe oud zijn ze dan?
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Welkom in het gezelligste subforum van FOK!
Ik weet wel dat, als Kees 25 gulden op zak heeft, hij waarschijnlijk de oudste isquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oh, wij doen ook alleen maar alsof, hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:50 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik ben toevallig wel 40+ maar veel weten doe ik niet![]()
Goedemorgen!
Waarschijnlijk een wraakactie vanwege de Sudocremequote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dat was de andere mogelijkheid. En toch ging ik van de 1e uit. Geeeen idee waarom.
En vannacht had je natuurlijk spijt dat je het niet gedaan had.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, maar had gisteren niet de puf om die aan te zetten
Moet ik eerst hor uit het raam halen, een speciaal ding in het raam zetten om de buis van de airco er in te doen.
Niet alleen een schriftje.. ook een vijlquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, wij doen ook alleen maar alsof, hoor
Behalve Dees, die weet alles, die heeft een schriftje
Welkom!
Welkom hier!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:50 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik ben toevallig wel 40+ maar veel weten doe ik niet![]()
Goedemorgen!
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welkom hier!![]()
De meesten hier doen alsof ze veel weten en ik lees net dat ik een schriftje heb.
Ja zekers, zo gaaf! Helaas hebben ze een paar jaar geleden laten weten nooit meer op tournee te zullen gaan, maar ik hoorde een week of 2 geleden geruchten dat ze waarschijnlijk toch weer concerten gaan geven.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:25 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Vet! Die maken er altijd wel een mooie show van die gasten van CP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |