Zo nu en dan kom ik hier welquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ook goed , vind het al gezellig als je af en toe langs komt
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:29 schreef mazaru het volgende:
Wat kunnen honden toch rare dingen doen
Haha, die durft wel. Ik zou de brandweer gebeld hebben. Voor je het weet tyf je naar beneden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:29 schreef mazaru het volgende:
Wat kunnen honden toch rare dingen doen
Wel lefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Die jongen kan volgens mij ook niet veel doen van een verdieping lager. Die hond moest gewoon ff in zijn achteruitquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:31 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Haha, die durft wel. Ik zou de brandweer gebeld hebben. Voor je het tyf je naar beneden.
Staan er nog raketjes in de steigers?quote:
quote:
Precies, beetje stoer doen om niks. Maar je zal in dat soort gevallen altijd zien dat de mens gewond raakt en het dier er met de schrik en zonder problemen vanaf komt.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die jongen kan volgens mij ook niet veel doen van een verdieping lager. Die hond moest gewoon ff in zijn achteruit
Nee Puzzie volgt altijd van die bellyfloppende Musk rakettenquote:
Maar ik ben wel blij dat er mensen zoals hij zijn die een dier in nood proberen te reddenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:37 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Precies, beetje stoer doen om niks. Maar je zal in dat soort gevallen altijd zien dat de mens gewond raakt en het dier er met de schrik en zonder problemen vanaf komt.
Top, ik dacht dat 15 al was geweestquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SN15 en 16 worden ge-scrapt
Okquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer zo goed weet hoe het allemaal werkt daarquote:
Tofquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer zo goed weet hoe het allemaal werkt daar![]()
Bij mijn weten gaat de SN20 wel de lucht in
Duurt ook nog wel ff geloof ik , hoewel ik liever eerder weer een vlucht ziequote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Tof
Die raketstreams zijn uit mijn directe favo lijstje verdwenen, ik zal even checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |