Nee joh, dat is internationaal en inclusief! Een Zwitser met een Nederlands liedje, een Griekse die in Nederland woont en een Nederlander die in Paramaribo geboren is.quote:
Hoge Poten, da's in Den Haag, toch?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 07:25 schreef D. het volgende:
Zo, de dag begonnen met een mail op hoge poten
Goedevandaag!
Wat dat betreft vind ik het wel jammer dat de meeste inzendingen in slecht Engels zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 07:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee joh, dat is internationaal en inclusief! Een Zwitser met een Nederlands liedje, een Griekse die in Nederland woont en een Nederlander die in Paramaribo geboren is.
met Lage Poten er onderquote:Op vrijdag 21 mei 2021 07:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Korte- en Lange Poten maar die Hoge kunnen er ook nog wel bij
Van sommige had ik het idee dat ze zelfs geen idee hadden van wat ze zongenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 07:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik het wel jammer dat de meeste inzendingen in slecht Engels zijn.
goedemorgenquote:
Vaag dus ..quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:50 schreef pullup het volgende:
Nu mogen een deel van onze roeiers ook niet meer starten in Zwitserland![]()
Wegens 'medische redenen' Man3 weer de mannenacht geloof ik
waarom mogen ze niet dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:50 schreef pullup het volgende:
Nu mogen een deel van onze roeiers ook niet meer starten in Zwitserland![]()
Wegens 'medische redenen' Man3 weer de mannenacht geloof ik
Ze mogen niet eens hun hotel meer uit vanwege een zieke roeierquote:
Heeft iedere sporter zn eigen kamer of delen een hotelkamer?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze mogen niet eens hun hotel meer uit vanwege een zieke roeier
Ze zitten meestal per 2 in 1 kamer. Iedereen heeft zo het jaar door wel zijn roomiequote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft iedere sporter zn eigen kamer of delen een hotelkamer?
die zieke roeier is van het Nederlandse team?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze mogen niet eens hun hotel meer uit vanwege een zieke roeier
Yepquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
die zieke roeier is van het Nederlandse team?
awww shit johquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep
Er schijnen er twee te zijn een in de 4 en 1 in de acht. Die acht had vorig jaar op de EK ook al 2 startende corona gevallen aan boord
Man3
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:22 schreef pullup het volgende:
Zowel de mannenvier (Nederland 1) als de Holland Acht starten vandaag niet. Bij beide boten is een bemanningslid ziek. De ploegen zijn in quarantaine geplaatst en de twee zieken ondergaan momenteel een PCRtest. Indien de uitslagen negatief zijn, kan de vierzonder morgen alsnog in de herkansing starten. De Holland Acht gaat dan rechtstreeks naar de finale van zondag. Amos Keijser dreigt hierdoor vrijwel letterlijk tussen wal en schip te raken. Hij werd als skiffeur teruggetrokken om in te vallen in de vierzonder en staat nu voorlopig met lege handen.
Dit is de verklaring van World Rowing van zojuist: The NED M4- (NED1) and NED M8+ had an ill rower in each crew this morning so both crews are now isolated and undergoing PCR testing under the guidance and protocol of the local health authorities.
If the rowers in question are tested negative and cleared by the local authorities later today, the Executive Committee has decided, in this exceptional period and without creating a precedent, to allow NED1 to progress directly to the Repechage round tomorrow, and not race the heat. The NED M8+ would not race in the optional Test Race this afternoon.
If a positive result is returned, the crews will be withdrawn and remain isolated.
World Rowing Executive Committee
ja dat doe je wel goedquote:
Je had een vooruitziende blik :dquote:
Boemquote:
lukt ? Zwart?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 00:11 schreef Prisha het volgende:
@:Recce de chinezen zijn inmiddels op de dark side of the moon aangekomen. Heb je de beelden gezien?
ik slaap nog half. Mars!!!!! Mars bedoel ik. Arghhh. ik was ook beelden van de maan aan het kijken. Haal ze even door elkaar.quote:
Van de week ook al wat schoolkids die met Machetes zwaaien ..quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:08 schreef marcb1974 het volgende:
Moeten toch gezelliger gaan doen met zijn allen
Die heb ik gemistquote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Van de week ook al wat schoolkids die met Machetes zwaaien ..
Op tijd begonnen dus met de opleidingquote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)val-met-machete.html
Niet het soort weer waarvan je denkt laat ik lekker even naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:19 schreef espri het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Het is nat, het is koud, het is donker... Maar verder prima hoor.
Hey eendje, dat is lang geledenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet het soort weer waarvan je denkt laat ik lekker even naar buiten gaan.
Ik zwerf een beetje.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:27 schreef espri het volgende:
[..]
Hey eendje, dat is lang geleden![]()
Nee heb een binnenhangdagje.
Na het weekend minder ik.quote:
Jep, dinsdag weer werken.quote:
Ik ga bij een bedrijf werken die allerlij soorten hekwerken maakt.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:36 schreef espri het volgende:
[..]
Je meent het?
Van harte zeg, wat fijn voor je.
Wat ga je doen en is het in je buurt?
Goed man, ben echt blij voor je, heel veel succes daar en dat je dit weekend dan maar heerlijk rustig aan doet.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga bij een bedrijf werken die allerlij soorten hekwerken maakt.
Dank je, ik ben er ook blij mee, mijn laatste nepweekend dit weekend.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:42 schreef espri het volgende:
[..]
Goed man, ben echt blij voor je, heel veel succes daar en dat je dit weekend dan maar heerlijk rustig aan doet.
Ja ik las hetquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:01 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, goedemorgen allen.Dat bier hakte er lekker in gisteravond.
@:espri, je werd gemist.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je.quote:
Succes!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
goedemorgen chufiquote:
Ik heb hem niet eens opgemaakt. Viel de hele avond steeds even in slaapquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:01 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, goedemorgen allen.Dat bier hakte er lekker in gisteravond.
@:espri, je werd gemist.
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:38 schreef Prisha het volgende:
Vanavond ESF finale![]()
![]()
Komkommers, check!
Wortles, check!
Dipsausje, check!
Kipkluifjes, check!
I'm readyyyy![]()
quote:
Niet in slaap vallen hoor...quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:38 schreef Prisha het volgende:
Vanavond ESF finale![]()
![]()
Komkommers, check!
Wortles, check!
Dipsausje, check!
Kipkluifjes, check!
I'm readyyyy![]()
Ik ben redelijk bijgeslapen nuquote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet in slaap vallen hoor...
Wekker gezet?
hup IJsland!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:38 schreef Prisha het volgende:
Vanavond ESF finale![]()
![]()
Komkommers, check!
Wortles, check!
Dipsausje, check!
Kipkluifjes, check!
I'm readyyyy![]()
Het is inderdaad slaapweer. Ik heb ook nog niet veel meer gedaan dan boodschappen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:23 schreef Prisha het volgende:
hmmm..kleine correctie. Ik dacht dat ik bijgeslapen was maar mijn ogen vallen nu toch weer dicht.
Dat geluid van regen tegen de ruiten is de boosdoener. Denk ik. Heerlijk geluidje om bij weg te dommelen.
Gewoon aan toegeven denk ikquote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is inderdaad slaapweer. Ik heb ook nog niet veel meer gedaan dan boodschappen.
En drinken dan? Gratis tip: heerlijk koude ananassap.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:38 schreef Prisha het volgende:
Vanavond ESF finale![]()
![]()
Komkommers, check!
Wortles, check!
Dipsausje, check!
Kipkluifjes, check!
I'm readyyyy![]()
Ik heb nog eigen brouwsel staanquote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En drinken dan? Gratis tip: heerlijk koude ananassap.
Heb je dat sap nog over van het pizza maken?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En drinken dan? Gratis tip: heerlijk koude ananassap.
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je dat sap nog over van het pizza maken?
She's a tough cookiequote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]Had Pris een beetje over de zeik willen helpen maar ze hapte niet.
Dat is gewoon gemeen!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:03 schreef cafca het volgende:
Pfff... ik had 2 tuinkasten besteld, 3 weken levertijd... melden ze na 5 weken dat ze niet meer leverbaar zijn
Ben nu een beetje verder aan het zoeken, maar dat spul is sowieso heel lastig te krijgen momenteel.quote:
Wereldwijd zijn er veel bizarre tekorten de laatste tijd.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ben nu een beetje verder aan het zoeken, maar dat spul is sowieso heel lastig te krijgen momenteel.
Ooh altijd lekkerquote:
nah. Even genieten van hoe mooi mijn bankrekening er nu, heel eventjes, uitzietquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh altijd lekker![]()
Ga je iets kopen? Je ergens buitensporig aan laven?
Ja, ik weet het. Ik heb nu app-contact met een medewerker van een tuincentrum die meedenkt!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wereldwijd zijn er veel bizarre tekorten de laatste tijd.
Van Chips tot hout.
De redenen lopen uiteen en er word veel over gespeculeerd.
Wat voor soort kast zoek je dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik heb nu app-contact met een medewerker van een tuincentrum die meedenkt!
Gelijk allerlei zooi online bestellen sta je zo weer in de minquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
nah. Even genieten van hoe mooi mijn bankrekening er nu, heel eventjes, uitziet![]()
Hoewel. Een paar extra sensoren misschien....of zo...
Paprika is toch vies en smerig nergens voor nodigquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:22 schreef Prisha het volgende:
Overgens...nog stééds geen ontkiemende paprika's wtf
Sensoren.. Nicequote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
nah. Even genieten van hoe mooi mijn bankrekening er nu, heel eventjes, uitziet![]()
Hoewel. Een paar extra sensoren misschien....of zo...
Hoe kan dat nou..quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:22 schreef Prisha het volgende:
Overgens...nog stééds geen ontkiemende paprika's wtf
Beetje spanning voor vanavond zekerquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb de halve nacht wakker gelegen. Geen idee waarom.
Ik vind ze lekker. En leuk om ze van kleur te zien veranderen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Paprika is toch vies en smerig nergens voor nodig
Meer dan de helft gaat naar de belastingquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vakantie geld is eigenlijk een zeer achterlijk begrip
neeeeeeeeeeeee hoe danquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:28 schreef Recce het volgende:
Had een hele post over de Marslander van China. Andddd it's gone!
[ afbeelding ]
Ik snap het niet. Ze willen me niet meerquote:
Paar uurtjes. Daarna ga je vast goed slapenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Hoeveel uur duurt die ellende?
Dat is toch wel heel bizar... en intrigerend tegelijkquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ze willen me niet meer![]()
Verschillende zaadjes. Verschillende plekken in huis. Verschillende kiemmethoden.
Ze.Doen.Het.Niet!
Iets om tuingereedschap e.d. op te slaan (mijn schuur puilt een beetje uit).quote:
Met een laser?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Paar uurtjes. Daarna ga je vast goed slapen![]()
Ik had gedroomd dat Ingenuity door de Chinese marslander neergehaald werd
ja, soort van omgekeerde Marjorie Taylor Green scenario of zo? Ik droom heel raar de laatste tijd.quote:
Marjorie Taylor Green wilde de Chinese marslander neerschieten met Ingenuity?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja, soort van omgekeerde Marjorie Taylor Green scenario of zo? Ik droom heel raar de laatste tijd.
Ja vast welquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Marjorie Taylor Green wilde de Chinese marslander neerschieten met Ingenuity?
Ik vind het altijd heel lastig om de grootte in te schatten aan de hand van zo'n foto.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:36 schreef Recce het volgende:
Dat ding is nog best groot voor een eerste lander:
[ afbeelding ]
5G!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zit ff te denken.
Pris.. afdeling rare ideeën.. Probeer eens de natte keukenpapier methode, in een doosje ofzo, en dat doosje inpakken in aluminium folie.
Je snapt wel wat ik daarmee bedoel
Nadat jij dat vertelde vorige week heb ik dat idd ook gedaan. Nog niks! Echt niks! Hoe kan dit nuquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zit ff te denken.
Pris.. afdeling rare ideeën.. Probeer eens de natte keukenpapier methode, in een doosje ofzo, en dat doosje inpakken in aluminium folie.
Je snapt wel wat ik daarmee bedoel
LOL, dat zou kunnen.. maar ik bedoelde meer straling het het algemeenquote:
Ja, echt vreemd. Alleen de alu folie had ik zelf niet hč. Dat is meer om wat dingetjes uit te sluitenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nadat jij dat vertelde vorige week heb ik dat idd ook gedaan. Nog niks! Echt niks! Hoe kan dit nu
Ik heb een foto van mezelf naast de marslander. Was afgelopen vorig zomer naar ESA geweest. Hij is nog best klein!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:36 schreef Recce het volgende:
Dat ding is nog best groot voor een eerste lander:
[ afbeelding ]
ja ik las weer te snel. Opnieuw proberen dan.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, echt vreemd. Alleen de alu folie had ik zelf niet hč. Dat is meer om wat dingetjes uit te sluiten
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel lastig om de grootte in te schatten aan de hand van zo'n foto.
Was je naar Noordwijk?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mezelf naast de marslander. Was afgelopen vorig zomer naar ESA geweest. Hij is nog best klein!
Ik denk dat Prisha beter kan verhuizen als er zoveel straling is dat plantjes niet meer uitkomen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL, dat zou kunnen.. maar ik bedoelde meer straling het het algemeen
ja! Net tussen de twee lockdowns in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het leuk? Ik wil daar ook een keer naartoe, maar het is wel een hele reis vanuit hier. Dan kan ik beter een nachtje bij m'n zus logeren.quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:46 schreef Recce het volgende:
Vier plaatjes van Mars van vier verschillende landers, op dezelfde dag genomen:
[ afbeelding ]
Ik vond het hartstikke leuk! Nog rondgerend in de ISS, die was helemaal op schaal nagemaakt. Super gaaf!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Was het leuk? Ik wil daar ook een keer naartoe, maar het is wel een hele reis vanuit hier. Dan kan ik beter een nachtje bij m'n zus logeren.
Jeetje die heb je toch bijna overal? En nu niet te krijgen?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Iets om tuingereedschap e.d. op te slaan (mijn schuur puilt een beetje uit).
Heb net deze besteld https://www.vankootentuinenbuitenleven.nl/tuinkast-bayern
Eck,eck,eck !!!!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik vond het hartstikke leuk! Nog rondgerend in de ISS, die was helemaal op schaal nagemaakt. Super gaaf!
jaquote:
Hadden ze ook een gewichtsloosheidskamer waarin je rond kon zweven?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik vond het hartstikke leuk! Nog rondgerend in de ISS, die was helemaal op schaal nagemaakt. Super gaaf!
neequote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Hadden ze ook een gewichtsloosheidskamer waarin je rond kon zweven?
Ik kijk weer even door mijn foto's. Het was echt erg leuk, alleen door dat corona gebeuren had je beperkte tijd en moest je dan weer doorstromen, terwijl ik bij sommige dingen langer wilde blijven.quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zullen wij nog een mens missie naar mars meemaken ?
Ah, dat is wel jammer inderdaad! Maar even in de gaten houden dat dat soort maatregelen er niet meer zijn als ik ernaartoe ga.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kijk weer even door mijn foto's. Het was echt erg leuk, alleen door dat corona gebeuren had je beperkte tijd en moest je dan weer doorstromen, terwijl ik bij sommige dingen langer wilde blijven.
Ik ga er zeker nog een keer heen.
Ik heb wel docus gekeken om mars te transformerenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat is wel jammer inderdaad! Maar even in de gaten houden dat dat soort maatregelen er niet meer zijn als ik ernaartoe ga.
Heen en weer wel ja. Een enkele reis kan wel in een maand of zes.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De reis duurdt een paar jaar toch ?
Binnenkort weer, als ik naar de supermarkt moet.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zullen wij nog een mens missie naar mars meemaken ?
Want 1 planeet naar de klote helpen is niet genoeg.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb wel docus gekeken om mars te transformeren
We maken een planeet kapot en gaan een andere proberen tot leven te helpenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Want 1 planeet naar de klote helpen is niet genoeg.
Het is maar de vraag of dat echt zo kan dat je er iets aan hebt. En dan waait de atmosfeer ook nog steeds de ruimte in door het ontbreken van een sterk magnetisch veld.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb wel docus gekeken om mars te transformeren
Baudet wil dat Nederland zelf naar de maan gaat.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wat zal jesse Klaver hier allemaal van vinden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen hebben meerdere keren gezegd dat is onmogenlijkquote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of dat echt zo kan dat je er iets aan hebt. En dan waait de atmosfeer ook nog steeds de ruimte in door het ontbreken van een sterk magnetisch veld.
Even los van Baudet of zijn ideeën.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Baudet wil dat Nederland zelf naar de maan gaat.
Koekoek!
Een stad van verbonden koepels.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of dat echt zo kan dat je er iets aan hebt. En dan waait de atmosfeer ook nog steeds de ruimte in door het ontbreken van een sterk magnetisch veld.
We moeten eerst onze eigen planeet koesterenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Baudet wil dat Nederland zelf naar de maan gaat.
Koekoek!
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
We moeten eerst onze eigen planeet koesteren
In theorie zou het kunnen, in de praktijk natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Even los van Baudet of zijn ideeën.
Tuurlijk zouden wij dat ook kunnen.
Als één bedrijf dat kan SpaceX, zou ons land met ook wel zoiets kunnen opzetten.
De VOC bestuurde ook de halve wereld met 17 heren
Waarom niet?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:14 schreef Recce het volgende:
[..]
In theorie zou het kunnen, in de praktijk natuurlijk niet.
ja! koepelsquote:
quote:
In Nederland krijgen ze een simpel vaccinatieprogramma niet eens voor elkaar. Of een kabinetsformatiequote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waarom niet?
Wij als land hebben minimaal zoveel middelen als een SpaceX.
We hebben zelfs ons eigen lanceer terrein rond de evenaar.
Spaceport curaįao![]()
Je moet het alleen willen.
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
ff uit de lurk Gmidd
joehoe @:cafca, zag net deze langswaai .. TuinkastThanks! Wel wat ik zoek, alleen niet echt in de buurt, en heb er net een besteld. Maar bedankt voor het meedenken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:26 schreef cafca het volgende:
[..]
In Nederland krijgen ze een simpel vaccinatieprogramma niet eens voor elkaar. Of een kabinetsformatie
We hebben toch een koningquote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Dat komt doordat de idioten hier in dit land steeds op partijen stemmen die niets kunnen.
Tijd voor een dictator
Een dictatuur maakt veel dingen wel makkelijker jaquote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Dat komt doordat de idioten hier in dit land steeds op partijen stemmen die niets kunnen.
Tijd voor een dictator
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Een dictatuur maakt veel dingen wel makkelijker ja
Echt leukquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:46 schreef Recce het volgende:
Vier plaatjes van Mars van vier verschillende landers, op dezelfde dag genomen:
[ afbeelding ]
Presentquote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Tijd voor een dictator
Even ter verduidelijking...quote:
Als alleenheerser, dat dat maar een duidelijk isquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking...
Als idiote stemmer... Of als vrijwillige Dictator?
Ik heb een beetje een hekel aan die Belg, dat die maar moge verliezenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:18 schreef chufi het volgende:
Nou ik ga ff de laatste km's van de Giro kijken
de wielrenner of de presentator?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een hekel aan die Belg, dat die maar moge verliezen
Die Evenepoel, irritant ettertje is datquote:
Die fietst in het peloton en is niet goed genoeg..quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Evenepoel, irritant ettertje is dat
Mooi, ik heb net ingeschakeldquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Die fietst in het peloton en is niet goed genoeg..
Wielrennenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Die fietst in het peloton en is niet goed genoeg..
De nieuwe Merckx. Axel dan, denk ikquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Evenepoel, irritant ettertje is dat
Proost, lekker genietenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:28 schreef Deisyy het volgende:
Deze vanmiddag bij de lunch op en voor vanavond wat biertjes bij De Bierkoning gehaald
[ afbeelding ]
Vanmiddag een pan gekocht. Dat is gelukt maar de keuze was beperkt. Veel pannen zijn niet leverbaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wereldwijd zijn er veel bizarre tekorten de laatste tijd.
Van Chips tot hout.
De redenen lopen uiteen en er word veel over gespeculeerd.
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:41 schreef chufi het volgende:
Ik had van de week nog een zak Chips weten te bemachtigen ...
Oke, maar niet gaan hamsteren hč.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:41 schreef chufi het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:28 schreef Deisyy het volgende:
Deze vanmiddag bij de lunch op en voor vanavond wat biertjes bij De Bierkoning gehaald
[ afbeelding ]
Hier valt het mee, in de USA is het ergerquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:41 schreef chufi het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oke, maar niet gaan hamsteren hč.
[ afbeelding ]
Weet nog niet of ik het ga kijken... maar er staat wel een Ciabatta te rijzen en dan bakken voor de hapjes erbij als ik het ga kijkenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:29 schreef Prisha het volgende:
Ik heb vanmiddag nog wat extra kipkluifjes gehaald...iets te enthousiast aan het voorproeven geweest![]()
Ze staan nu lekker te pruttelen
Dipsausje is ook klaar!
Net naar Nederland Organiseert ESF gekeken. Wauw, als je dat zo ziet wat er allemaal achter de schermen gebeurt. Indrukwekkend.
Ik baal stiekem een beetje dat ik geen kaartjes heb.
Ja das wel jammer voor je als fan .. er waren er nog te koop in het beginquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:29 schreef Prisha het volgende:
Ik heb vanmiddag nog wat extra kipkluifjes gehaald...iets te enthousiast aan het voorproeven geweest![]()
Ze staan nu lekker te pruttelen
Dipsausje is ook klaar!
Net naar Nederland Organiseert ESF gekeken. Wauw, als je dat zo ziet wat er allemaal achter de schermen gebeurt. Indrukwekkend.
Ik baal stiekem een beetje dat ik geen kaartjes heb.
Ja, ik had er aan kunnen komen. Alleen op dat moment stond mijn hoofd er niet naar.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das wel jammer voor je als fan .. er waren er nog te koop in het begin
Andere keer dan maar ...quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja, ik had er aan kunnen komen. Alleen op dat moment stond mijn hoofd er niet naar.
ach ja.
Ik wist niet dat Deissy de FOK servers thuis had staanquote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:22 schreef SolidasRock het volgende:
@:deisyy nu FOK! niet meer via je mobiele abo loopt maar gewoon via je thuisinternet, kunnen we vanavond een redelijk vlotte verbinding verwachten tijdens ESF?
Zij als digibeet vermoedelijk ook niet. Ze denkt vast dat het een superdeluxe modem is en dat we allemaal zo 1tje thuis hebben staan.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Deissy de FOK servers thuis had staan![]()
Ohohhaha You are in deep trouble Sir !quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zij als digibeet vermoedelijk ook niet. Ze denkt vast dat het een superdeluxe modem is en dat we allemaal zo 1tje thuis hebben staan.
En als je niet gaat kijken? Dan gaan die hapjes toch wel op!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik het ga kijken... maar er staat wel een Ciabatta te rijzen en dan bakken voor de hapjes erbij als ik het ga kijken
Jazekerquote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:33 schreef cafca het volgende:
[..]
En als je niet gaat kijken? Dan gaan die hapjes toch wel op!![]()
Ok, jij wintquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:03 schreef oma-Nijn het volgende:
2 soorten chips, kipkluifjes, hamburgers, borrelnootjes, toast met hollandse garnaaltjes.
Bier en miniborrel cola zonder prik.
Den Haag zit er klaar voor
Gisteren al ingeschonken gok ikquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Maar wat moet ik me hierbij voorstellen ?
Ik verdeel een normale portie jenever over 2 glazen en koolzuur verdraag ik niet zo goed. Dus staat de fles zonder dop.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Maar wat moet ik me hierbij voorstellen ?
Aha!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik verdeel een normale portie jenever over 2 glazen en koolzuur verdraag ik niet zo goed. Dus staat de fles zonder dop.
quote:
Ik gok op de 8e plaats, maar ik ken het nummer ook nietquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Opa gokt op een 18de plaats...maar hij kent het nummer niet
We gaan wat fatsoens punten krijgen omdat we gastland zijn..quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Opa gokt op een 18de plaats...maar hij kent het nummer niet
Ik hoop voor hem dat hij een glitterjurk aan heeft met een diep decolleté... anders zie ik het somber in.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:15 schreef Prisha het volgende:
Ik heb dat nummer van Nederland nog geen een keer in z'n totaliteit gehoord. Ik kan er gewoon niet doorheen komen. Halverwege zet ik m altijd af.
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:15 schreef Prisha het volgende:
Ik heb dat nummer van Nederland nog geen een keer in z'n totaliteit gehoord. Ik kan er gewoon niet doorheen komen. Halverwege zet ik m altijd af.
niet goed niet slecht. Gewoon...niks. Z'n lied van vorig jaar, Grow, vond ik ook al niet zo geweldig.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Is het zo erg?
Ik zag tijdens de reclame laatst 10 sec, en had pas achteraf door dat het 'ons liedje' was
Ben al vergeten hoe die ging, ik vind hem zoziezo niet heel interessantquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
niet goed niet slecht. Gewoon...niks. Z'n lied van vorig jaar, Grow, vond ik ook al niet zo geweldig.
heel somber danquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat hij een glitterjurk aan heeft met een diep decolleté... anders zie ik het somber in.
precies dátquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ben al vergeten hoe die ging, ik vind hem zoziezo niet heel interessant
Het is niet dat het rot is. Het is gewoon, tja, nietszeggend? Of zo.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Toch heb ik veel rottere nummers gehoord, maar smaken verschillen natuurlijk.
Ik heb meer problemen met al die 'statements' die gemaakt moeten worden. Slavernij, vrouwenshizzle, transgendergedoe.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is niet dat het rot is. Het is gewoon, tja, nietszeggend? Of zo.
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb meer problemen met al die 'statements' die gemaakt moeten worden. Slavernij, vrouwenshizzle, transgendergedoe.
Mee eensquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb meer problemen met al die 'statements' die gemaakt moeten worden. Slavernij, vrouwenshizzle, transgendergedoe.
dat sowiesoquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja kut, want ik vond het nummer wel mooiquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of wat ziekte's en drama op het pad.. fototje erbij
Dat maakt het wel beterquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja kut, want ik vond het nummer wel mooi
De correcte punten zijn dan minpuntenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat maakt het wel beter
Maar een slecht nummer met medelijden punten of sociaal correcte punten ... daar gaat het mis.
In een jaar kan veel gebeuren hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:28 schreef oma-Nijn het volgende:
@:pullup, zit je al met natte haartjes op de bank?
Sorry, aan sommige 40+-ers hoef ik dat niet te vragen.
Wat lief... dat doet me aan vroeger denkenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:28 schreef oma-Nijn het volgende:
En als vader zei dat je naar bed moest kreeg je een kruik mee?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat lief... dat doet me aan vroeger denken
Dat is ook waar.quote:
Struisquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ga vond leukjes![]()
bent dr
incl vaccin in de vleugelt..haske vers
lekkers, steukbreud en zuks
waain
verwarming an
en kippekluif extra zacht.. "tandjes uit vleesghje""
Struisssquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ga vond leukjes![]()
bent dr
incl vaccin in de vleugelt..haske vers
lekkers, steukbreud en zuks
waain
verwarming an
en kippekluif extra zacht.. "tandjes uit vleesghje""
Same herequote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb de eerste halve finale niet gezien... dat is wel leuk, kan ik nog verrast worden
Ik krijg net een tip dat het IJsland Frankrijk of Zwitserland moet gaan wordenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Een tip? Ga je geld inzetten?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik krijg net een tip dat het IJsland Frankrijk of Zwitserland moet gaan worden
Ik zag weinig punten, het waren vooral ronde vormenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Malta krijgt nu al medelijden en sociale correcte punten
Frankrijk staat hoog.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik krijg net een tip dat het IJsland Frankrijk of Zwitserland moet gaan worden
Het was een lokkertje denk ik, en ik moest Servie kijken want dat waren lekkere wijvenquote:
Schandalig, iemand in de maling nemenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was een lokkertje denk ik, en ik moest Servie kijken want dat waren lekkere wijven
heb het vermoeden dat ik weer een beetje in de maling genomen ga worden
de botox duckfacesquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was een lokkertje denk ik, en ik moest Servie kijken want dat waren lekkere wijven
heb het vermoeden dat ik weer een beetje in de maling genomen ga worden
Ahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |