Ik verdeel een normale portie jenever over 2 glazen en koolzuur verdraag ik niet zo goed. Dus staat de fles zonder dop.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Maar wat moet ik me hierbij voorstellen ?
Aha!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik verdeel een normale portie jenever over 2 glazen en koolzuur verdraag ik niet zo goed. Dus staat de fles zonder dop.
quote:
Ik gok op de 8e plaats, maar ik ken het nummer ook nietquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Opa gokt op een 18de plaats...maar hij kent het nummer niet
We gaan wat fatsoens punten krijgen omdat we gastland zijn..quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Opa gokt op een 18de plaats...maar hij kent het nummer niet
Ik hoop voor hem dat hij een glitterjurk aan heeft met een diep decolleté... anders zie ik het somber in.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:15 schreef Prisha het volgende:
Ik heb dat nummer van Nederland nog geen een keer in z'n totaliteit gehoord. Ik kan er gewoon niet doorheen komen. Halverwege zet ik m altijd af.
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:15 schreef Prisha het volgende:
Ik heb dat nummer van Nederland nog geen een keer in z'n totaliteit gehoord. Ik kan er gewoon niet doorheen komen. Halverwege zet ik m altijd af.
niet goed niet slecht. Gewoon...niks. Z'n lied van vorig jaar, Grow, vond ik ook al niet zo geweldig.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Is het zo erg?
Ik zag tijdens de reclame laatst 10 sec, en had pas achteraf door dat het 'ons liedje' was
Ben al vergeten hoe die ging, ik vind hem zoziezo niet heel interessantquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
niet goed niet slecht. Gewoon...niks. Z'n lied van vorig jaar, Grow, vond ik ook al niet zo geweldig.
heel somber danquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat hij een glitterjurk aan heeft met een diep decolleté... anders zie ik het somber in.
precies dįtquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ben al vergeten hoe die ging, ik vind hem zoziezo niet heel interessant
Het is niet dat het rot is. Het is gewoon, tja, nietszeggend? Of zo.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Toch heb ik veel rottere nummers gehoord, maar smaken verschillen natuurlijk.
Ik heb meer problemen met al die 'statements' die gemaakt moeten worden. Slavernij, vrouwenshizzle, transgendergedoe.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is niet dat het rot is. Het is gewoon, tja, nietszeggend? Of zo.
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb meer problemen met al die 'statements' die gemaakt moeten worden. Slavernij, vrouwenshizzle, transgendergedoe.
Mee eensquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb meer problemen met al die 'statements' die gemaakt moeten worden. Slavernij, vrouwenshizzle, transgendergedoe.
dat sowiesoquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja kut, want ik vond het nummer wel mooiquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of wat ziekte's en drama op het pad.. fototje erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |