Presentquote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Dat komt doordat de idioten hier in dit land steeds op partijen stemmen die niets kunnen.
Tijd voor een dictator
Even ter verduidelijking...quote:
Als alleenheerser, dat dat maar een duidelijk isquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking...
Als idiote stemmer... Of als vrijwillige Dictator?
Ik heb een beetje een hekel aan die Belg, dat die maar moge verliezenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:18 schreef chufi het volgende:
Nou ik ga ff de laatste km's van de Giro kijken
de wielrenner of de presentator?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een hekel aan die Belg, dat die maar moge verliezen
Die Evenepoel, irritant ettertje is datquote:
Die fietst in het peloton en is niet goed genoeg..quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Evenepoel, irritant ettertje is dat
Mooi, ik heb net ingeschakeldquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Die fietst in het peloton en is niet goed genoeg..
Wielrennenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Die fietst in het peloton en is niet goed genoeg..
De nieuwe Merckx. Axel dan, denk ikquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Evenepoel, irritant ettertje is dat
Proost, lekker genietenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:28 schreef Deisyy het volgende:
Deze vanmiddag bij de lunch op en voor vanavond wat biertjes bij De Bierkoning gehaald
[ afbeelding ]
Vanmiddag een pan gekocht. Dat is gelukt maar de keuze was beperkt. Veel pannen zijn niet leverbaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wereldwijd zijn er veel bizarre tekorten de laatste tijd.
Van Chips tot hout.
De redenen lopen uiteen en er word veel over gespeculeerd.
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:41 schreef chufi het volgende:
Ik had van de week nog een zak Chips weten te bemachtigen ...
Oke, maar niet gaan hamsteren hè.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:41 schreef chufi het volgende:
Ik had van de week nog een zak Chips weten te bemachtigen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |