Wereldwijd zijn er veel bizarre tekorten de laatste tijd.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ben nu een beetje verder aan het zoeken, maar dat spul is sowieso heel lastig te krijgen momenteel.

nah. Even genieten van hoe mooi mijn bankrekening er nu, heel eventjes, uitzietquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh altijd lekker
Ga je iets kopen? Je ergens buitensporig aan laven?

Ja, ik weet het. Ik heb nu app-contact met een medewerker van een tuincentrum die meedenkt!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wereldwijd zijn er veel bizarre tekorten de laatste tijd.
Van Chips tot hout.
De redenen lopen uiteen en er word veel over gespeculeerd.

Wat voor soort kast zoek je dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik heb nu app-contact met een medewerker van een tuincentrum die meedenkt!

Gelijk allerlei zooi online bestellen sta je zo weer in de minquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
nah. Even genieten van hoe mooi mijn bankrekening er nu, heel eventjes, uitziet
Hoewel. Een paar extra sensoren misschien....of zo...

Paprika is toch vies en smerig nergens voor nodigquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:22 schreef Prisha het volgende:
Overgens...nog stééds geen ontkiemende paprika's wtf

Sensoren.. Nicequote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
nah. Even genieten van hoe mooi mijn bankrekening er nu, heel eventjes, uitziet
Hoewel. Een paar extra sensoren misschien....of zo...

Hoe kan dat nou..quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:22 schreef Prisha het volgende:
Overgens...nog stééds geen ontkiemende paprika's wtf

Beetje spanning voor vanavond zekerquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb de halve nacht wakker gelegen. Geen idee waarom.

Ik vind ze lekker. En leuk om ze van kleur te zien veranderen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Paprika is toch vies en smerig nergens voor nodig

Meer dan de helft gaat naar de belastingquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vakantie geld is eigenlijk een zeer achterlijk begrip

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |