Wereldwijd zijn er veel bizarre tekorten de laatste tijd.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ben nu een beetje verder aan het zoeken, maar dat spul is sowieso heel lastig te krijgen momenteel.
Ooh altijd lekkerquote:
nah. Even genieten van hoe mooi mijn bankrekening er nu, heel eventjes, uitzietquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh altijd lekker![]()
Ga je iets kopen? Je ergens buitensporig aan laven?
Ja, ik weet het. Ik heb nu app-contact met een medewerker van een tuincentrum die meedenkt!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wereldwijd zijn er veel bizarre tekorten de laatste tijd.
Van Chips tot hout.
De redenen lopen uiteen en er word veel over gespeculeerd.
Wat voor soort kast zoek je dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik heb nu app-contact met een medewerker van een tuincentrum die meedenkt!
Gelijk allerlei zooi online bestellen sta je zo weer in de minquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
nah. Even genieten van hoe mooi mijn bankrekening er nu, heel eventjes, uitziet![]()
Hoewel. Een paar extra sensoren misschien....of zo...
Paprika is toch vies en smerig nergens voor nodigquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:22 schreef Prisha het volgende:
Overgens...nog stééds geen ontkiemende paprika's wtf
Sensoren.. Nicequote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
nah. Even genieten van hoe mooi mijn bankrekening er nu, heel eventjes, uitziet![]()
Hoewel. Een paar extra sensoren misschien....of zo...
Hoe kan dat nou..quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:22 schreef Prisha het volgende:
Overgens...nog stééds geen ontkiemende paprika's wtf
Beetje spanning voor vanavond zekerquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb de halve nacht wakker gelegen. Geen idee waarom.
Ik vind ze lekker. En leuk om ze van kleur te zien veranderen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Paprika is toch vies en smerig nergens voor nodig
Meer dan de helft gaat naar de belastingquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vakantie geld is eigenlijk een zeer achterlijk begrip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |