Nee joh, dat is internationaal en inclusief! Een Zwitser met een Nederlands liedje, een Griekse die in Nederland woont en een Nederlander die in Paramaribo geboren is.quote:
Hoge Poten, da's in Den Haag, toch?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 07:25 schreef D. het volgende:
Zo, de dag begonnen met een mail op hoge poten
Goedevandaag!
Wat dat betreft vind ik het wel jammer dat de meeste inzendingen in slecht Engels zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 07:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee joh, dat is internationaal en inclusief! Een Zwitser met een Nederlands liedje, een Griekse die in Nederland woont en een Nederlander die in Paramaribo geboren is.
met Lage Poten er onderquote:Op vrijdag 21 mei 2021 07:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Korte- en Lange Poten maar die Hoge kunnen er ook nog wel bij
Van sommige had ik het idee dat ze zelfs geen idee hadden van wat ze zongenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 07:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik het wel jammer dat de meeste inzendingen in slecht Engels zijn.
goedemorgenquote:
Vaag dus ..quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:50 schreef pullup het volgende:
Nu mogen een deel van onze roeiers ook niet meer starten in Zwitserland![]()
Wegens 'medische redenen' Man3 weer de mannenacht geloof ik
waarom mogen ze niet dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:50 schreef pullup het volgende:
Nu mogen een deel van onze roeiers ook niet meer starten in Zwitserland![]()
Wegens 'medische redenen' Man3 weer de mannenacht geloof ik
Ze mogen niet eens hun hotel meer uit vanwege een zieke roeierquote:
Heeft iedere sporter zn eigen kamer of delen een hotelkamer?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze mogen niet eens hun hotel meer uit vanwege een zieke roeier
Ze zitten meestal per 2 in 1 kamer. Iedereen heeft zo het jaar door wel zijn roomiequote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft iedere sporter zn eigen kamer of delen een hotelkamer?
die zieke roeier is van het Nederlandse team?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze mogen niet eens hun hotel meer uit vanwege een zieke roeier
Yepquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
die zieke roeier is van het Nederlandse team?
awww shit johquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep
Er schijnen er twee te zijn een in de 4 en 1 in de acht. Die acht had vorig jaar op de EK ook al 2 startende corona gevallen aan boord
Man3
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:22 schreef pullup het volgende:
Zowel de mannenvier (Nederland 1) als de Holland Acht starten vandaag niet. Bij beide boten is een bemanningslid ziek. De ploegen zijn in quarantaine geplaatst en de twee zieken ondergaan momenteel een PCRtest. Indien de uitslagen negatief zijn, kan de vierzonder morgen alsnog in de herkansing starten. De Holland Acht gaat dan rechtstreeks naar de finale van zondag. Amos Keijser dreigt hierdoor vrijwel letterlijk tussen wal en schip te raken. Hij werd als skiffeur teruggetrokken om in te vallen in de vierzonder en staat nu voorlopig met lege handen.
Dit is de verklaring van World Rowing van zojuist: The NED M4- (NED1) and NED M8+ had an ill rower in each crew this morning so both crews are now isolated and undergoing PCR testing under the guidance and protocol of the local health authorities.
If the rowers in question are tested negative and cleared by the local authorities later today, the Executive Committee has decided, in this exceptional period and without creating a precedent, to allow NED1 to progress directly to the Repechage round tomorrow, and not race the heat. The NED M8+ would not race in the optional Test Race this afternoon.
If a positive result is returned, the crews will be withdrawn and remain isolated.
World Rowing Executive Committee
ja dat doe je wel goedquote:
Je had een vooruitziende blik :dquote:
Boemquote:
lukt ? Zwart?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 00:11 schreef Prisha het volgende:
@:Recce de chinezen zijn inmiddels op de dark side of the moon aangekomen. Heb je de beelden gezien?
ik slaap nog half. Mars!!!!! Mars bedoel ik. Arghhh. ik was ook beelden van de maan aan het kijken. Haal ze even door elkaar.quote:
Van de week ook al wat schoolkids die met Machetes zwaaien ..quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:08 schreef marcb1974 het volgende:
Moeten toch gezelliger gaan doen met zijn allen
Die heb ik gemistquote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Van de week ook al wat schoolkids die met Machetes zwaaien ..
Op tijd begonnen dus met de opleidingquote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)val-met-machete.html
Niet het soort weer waarvan je denkt laat ik lekker even naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:19 schreef espri het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Het is nat, het is koud, het is donker... Maar verder prima hoor.
Hey eendje, dat is lang geledenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet het soort weer waarvan je denkt laat ik lekker even naar buiten gaan.
Ik zwerf een beetje.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:27 schreef espri het volgende:
[..]
Hey eendje, dat is lang geleden![]()
Nee heb een binnenhangdagje.
Na het weekend minder ik.quote:
Jep, dinsdag weer werken.quote:
Ik ga bij een bedrijf werken die allerlij soorten hekwerken maakt.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:36 schreef espri het volgende:
[..]
Je meent het?
Van harte zeg, wat fijn voor je.
Wat ga je doen en is het in je buurt?
Goed man, ben echt blij voor je, heel veel succes daar en dat je dit weekend dan maar heerlijk rustig aan doet.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga bij een bedrijf werken die allerlij soorten hekwerken maakt.
Dank je, ik ben er ook blij mee, mijn laatste nepweekend dit weekend.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:42 schreef espri het volgende:
[..]
Goed man, ben echt blij voor je, heel veel succes daar en dat je dit weekend dan maar heerlijk rustig aan doet.
Ja ik las hetquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:01 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, goedemorgen allen.Dat bier hakte er lekker in gisteravond.
@:espri, je werd gemist.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je.quote:
Succes!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |