Nee joh, dat is internationaal en inclusief! Een Zwitser met een Nederlands liedje, een Griekse die in Nederland woont en een Nederlander die in Paramaribo geboren is.quote:
Hoge Poten, da's in Den Haag, toch?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 07:25 schreef D. het volgende:
Zo, de dag begonnen met een mail op hoge poten
Goedevandaag!
Wat dat betreft vind ik het wel jammer dat de meeste inzendingen in slecht Engels zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 07:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee joh, dat is internationaal en inclusief! Een Zwitser met een Nederlands liedje, een Griekse die in Nederland woont en een Nederlander die in Paramaribo geboren is.
met Lage Poten er onderquote:Op vrijdag 21 mei 2021 07:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Korte- en Lange Poten maar die Hoge kunnen er ook nog wel bij
Van sommige had ik het idee dat ze zelfs geen idee hadden van wat ze zongenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 07:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik het wel jammer dat de meeste inzendingen in slecht Engels zijn.
goedemorgenquote:
Vaag dus ..quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:50 schreef pullup het volgende:
Nu mogen een deel van onze roeiers ook niet meer starten in Zwitserland![]()
Wegens 'medische redenen' Man3 weer de mannenacht geloof ik
waarom mogen ze niet dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:50 schreef pullup het volgende:
Nu mogen een deel van onze roeiers ook niet meer starten in Zwitserland![]()
Wegens 'medische redenen' Man3 weer de mannenacht geloof ik
Ze mogen niet eens hun hotel meer uit vanwege een zieke roeierquote:
Heeft iedere sporter zn eigen kamer of delen een hotelkamer?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze mogen niet eens hun hotel meer uit vanwege een zieke roeier
Ze zitten meestal per 2 in 1 kamer. Iedereen heeft zo het jaar door wel zijn roomiequote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft iedere sporter zn eigen kamer of delen een hotelkamer?
die zieke roeier is van het Nederlandse team?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze mogen niet eens hun hotel meer uit vanwege een zieke roeier
Yepquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
die zieke roeier is van het Nederlandse team?
awww shit johquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep
Er schijnen er twee te zijn een in de 4 en 1 in de acht. Die acht had vorig jaar op de EK ook al 2 startende corona gevallen aan boord
Man3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |