Niet het soort weer waarvan je denkt laat ik lekker even naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:19 schreef espri het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Het is nat, het is koud, het is donker... Maar verder prima hoor.
Hey eendje, dat is lang geledenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet het soort weer waarvan je denkt laat ik lekker even naar buiten gaan.
Ik zwerf een beetje.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:27 schreef espri het volgende:
[..]
Hey eendje, dat is lang geleden![]()
Nee heb een binnenhangdagje.
Na het weekend minder ik.quote:
Jep, dinsdag weer werken.quote:
Ik ga bij een bedrijf werken die allerlij soorten hekwerken maakt.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:36 schreef espri het volgende:
[..]
Je meent het?
Van harte zeg, wat fijn voor je.
Wat ga je doen en is het in je buurt?
Goed man, ben echt blij voor je, heel veel succes daar en dat je dit weekend dan maar heerlijk rustig aan doet.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga bij een bedrijf werken die allerlij soorten hekwerken maakt.
Dank je, ik ben er ook blij mee, mijn laatste nepweekend dit weekend.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:42 schreef espri het volgende:
[..]
Goed man, ben echt blij voor je, heel veel succes daar en dat je dit weekend dan maar heerlijk rustig aan doet.
Ja ik las hetquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:01 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, goedemorgen allen.Dat bier hakte er lekker in gisteravond.
@:espri, je werd gemist.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je.quote:
Succes!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
goedemorgen chufiquote:
Ik heb hem niet eens opgemaakt. Viel de hele avond steeds even in slaapquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:01 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, goedemorgen allen.Dat bier hakte er lekker in gisteravond.
@:espri, je werd gemist.
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:38 schreef Prisha het volgende:
Vanavond ESF finale![]()
![]()
Komkommers, check!
Wortles, check!
Dipsausje, check!
Kipkluifjes, check!
I'm readyyyy![]()
quote:
Niet in slaap vallen hoor...quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:38 schreef Prisha het volgende:
Vanavond ESF finale![]()
![]()
Komkommers, check!
Wortles, check!
Dipsausje, check!
Kipkluifjes, check!
I'm readyyyy![]()
Ik ben redelijk bijgeslapen nuquote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet in slaap vallen hoor...
Wekker gezet?
hup IJsland!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:38 schreef Prisha het volgende:
Vanavond ESF finale![]()
![]()
Komkommers, check!
Wortles, check!
Dipsausje, check!
Kipkluifjes, check!
I'm readyyyy![]()
Het is inderdaad slaapweer. Ik heb ook nog niet veel meer gedaan dan boodschappen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:23 schreef Prisha het volgende:
hmmm..kleine correctie. Ik dacht dat ik bijgeslapen was maar mijn ogen vallen nu toch weer dicht.
Dat geluid van regen tegen de ruiten is de boosdoener. Denk ik. Heerlijk geluidje om bij weg te dommelen.
Gewoon aan toegeven denk ikquote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is inderdaad slaapweer. Ik heb ook nog niet veel meer gedaan dan boodschappen.
En drinken dan? Gratis tip: heerlijk koude ananassap.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:38 schreef Prisha het volgende:
Vanavond ESF finale![]()
![]()
Komkommers, check!
Wortles, check!
Dipsausje, check!
Kipkluifjes, check!
I'm readyyyy![]()
Ik heb nog eigen brouwsel staanquote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En drinken dan? Gratis tip: heerlijk koude ananassap.
Heb je dat sap nog over van het pizza maken?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En drinken dan? Gratis tip: heerlijk koude ananassap.
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je dat sap nog over van het pizza maken?
She's a tough cookiequote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]Had Pris een beetje over de zeik willen helpen maar ze hapte niet.
Dat is gewoon gemeen!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:03 schreef cafca het volgende:
Pfff... ik had 2 tuinkasten besteld, 3 weken levertijd... melden ze na 5 weken dat ze niet meer leverbaar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |