Dat maakt het wel beterquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja kut, want ik vond het nummer wel mooi
De correcte punten zijn dan minpuntenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat maakt het wel beter
Maar een slecht nummer met medelijden punten of sociaal correcte punten ... daar gaat het mis.
In een jaar kan veel gebeuren hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:28 schreef oma-Nijn het volgende:
@:pullup, zit je al met natte haartjes op de bank?
Sorry, aan sommige 40+-ers hoef ik dat niet te vragen.
Wat lief... dat doet me aan vroeger denkenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:28 schreef oma-Nijn het volgende:
En als vader zei dat je naar bed moest kreeg je een kruik mee?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat lief... dat doet me aan vroeger denken
Dat is ook waar.quote:
Struisquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ga vond leukjes![]()
bent dr
incl vaccin in de vleugelt..haske vers
lekkers, steukbreud en zuks
waain
verwarming an
en kippekluif extra zacht.. "tandjes uit vleesghje""
Struisssquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ga vond leukjes![]()
bent dr
incl vaccin in de vleugelt..haske vers
lekkers, steukbreud en zuks
waain
verwarming an
en kippekluif extra zacht.. "tandjes uit vleesghje""
Same herequote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb de eerste halve finale niet gezien... dat is wel leuk, kan ik nog verrast worden
Ik krijg net een tip dat het IJsland Frankrijk of Zwitserland moet gaan wordenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Een tip? Ga je geld inzetten?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik krijg net een tip dat het IJsland Frankrijk of Zwitserland moet gaan worden
Ik zag weinig punten, het waren vooral ronde vormenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Malta krijgt nu al medelijden en sociale correcte punten
Frankrijk staat hoog.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik krijg net een tip dat het IJsland Frankrijk of Zwitserland moet gaan worden
Het was een lokkertje denk ik, en ik moest Servie kijken want dat waren lekkere wijvenquote:
Schandalig, iemand in de maling nemenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was een lokkertje denk ik, en ik moest Servie kijken want dat waren lekkere wijven
heb het vermoeden dat ik weer een beetje in de maling genomen ga worden
de botox duckfacesquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was een lokkertje denk ik, en ik moest Servie kijken want dat waren lekkere wijven
heb het vermoeden dat ik weer een beetje in de maling genomen ga worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |