quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:28 schreef Deisyy het volgende:
Deze vanmiddag bij de lunch op en voor vanavond wat biertjes bij De Bierkoning gehaald
[ afbeelding ]
Hier valt het mee, in de USA is het ergerquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:41 schreef chufi het volgende:
Ik had van de week nog een zak Chips weten te bemachtigen ...
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oke, maar niet gaan hamsteren hč.
[ afbeelding ]
Weet nog niet of ik het ga kijken... maar er staat wel een Ciabatta te rijzen en dan bakken voor de hapjes erbij als ik het ga kijkenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:29 schreef Prisha het volgende:
Ik heb vanmiddag nog wat extra kipkluifjes gehaald...iets te enthousiast aan het voorproeven geweest![]()
Ze staan nu lekker te pruttelen
Dipsausje is ook klaar!
Net naar Nederland Organiseert ESF gekeken. Wauw, als je dat zo ziet wat er allemaal achter de schermen gebeurt. Indrukwekkend.
Ik baal stiekem een beetje dat ik geen kaartjes heb.
Ja das wel jammer voor je als fan .. er waren er nog te koop in het beginquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:29 schreef Prisha het volgende:
Ik heb vanmiddag nog wat extra kipkluifjes gehaald...iets te enthousiast aan het voorproeven geweest![]()
Ze staan nu lekker te pruttelen
Dipsausje is ook klaar!
Net naar Nederland Organiseert ESF gekeken. Wauw, als je dat zo ziet wat er allemaal achter de schermen gebeurt. Indrukwekkend.
Ik baal stiekem een beetje dat ik geen kaartjes heb.
Ja, ik had er aan kunnen komen. Alleen op dat moment stond mijn hoofd er niet naar.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das wel jammer voor je als fan .. er waren er nog te koop in het begin
Andere keer dan maar ...quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja, ik had er aan kunnen komen. Alleen op dat moment stond mijn hoofd er niet naar.
ach ja.
Ik wist niet dat Deissy de FOK servers thuis had staanquote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:22 schreef SolidasRock het volgende:
@:deisyy nu FOK! niet meer via je mobiele abo loopt maar gewoon via je thuisinternet, kunnen we vanavond een redelijk vlotte verbinding verwachten tijdens ESF?
Zij als digibeet vermoedelijk ook niet. Ze denkt vast dat het een superdeluxe modem is en dat we allemaal zo 1tje thuis hebben staan.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Deissy de FOK servers thuis had staan![]()
Ohohhaha You are in deep trouble Sir !quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zij als digibeet vermoedelijk ook niet. Ze denkt vast dat het een superdeluxe modem is en dat we allemaal zo 1tje thuis hebben staan.
En als je niet gaat kijken? Dan gaan die hapjes toch wel op!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik het ga kijken... maar er staat wel een Ciabatta te rijzen en dan bakken voor de hapjes erbij als ik het ga kijken
Jazekerquote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:33 schreef cafca het volgende:
[..]
En als je niet gaat kijken? Dan gaan die hapjes toch wel op!![]()
Ok, jij wintquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:03 schreef oma-Nijn het volgende:
2 soorten chips, kipkluifjes, hamburgers, borrelnootjes, toast met hollandse garnaaltjes.
Bier en miniborrel cola zonder prik.
Den Haag zit er klaar voor
Gisteren al ingeschonken gok ikquote:Op zaterdag 22 mei 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Maar wat moet ik me hierbij voorstellen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |