neeeeeeeeeeeee hoe danquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:28 schreef Recce het volgende:
Had een hele post over de Marslander van China. Andddd it's gone!
[ afbeelding ]
Ik snap het niet. Ze willen me niet meerquote:
Paar uurtjes. Daarna ga je vast goed slapenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Hoeveel uur duurt die ellende?
Dat is toch wel heel bizar... en intrigerend tegelijkquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ze willen me niet meer![]()
Verschillende zaadjes. Verschillende plekken in huis. Verschillende kiemmethoden.
Ze.Doen.Het.Niet!
Iets om tuingereedschap e.d. op te slaan (mijn schuur puilt een beetje uit).quote:
Met een laser?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Paar uurtjes. Daarna ga je vast goed slapen![]()
Ik had gedroomd dat Ingenuity door de Chinese marslander neergehaald werd
ja, soort van omgekeerde Marjorie Taylor Green scenario of zo? Ik droom heel raar de laatste tijd.quote:
Marjorie Taylor Green wilde de Chinese marslander neerschieten met Ingenuity?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja, soort van omgekeerde Marjorie Taylor Green scenario of zo? Ik droom heel raar de laatste tijd.
Ja vast welquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Marjorie Taylor Green wilde de Chinese marslander neerschieten met Ingenuity?
Ik vind het altijd heel lastig om de grootte in te schatten aan de hand van zo'n foto.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:36 schreef Recce het volgende:
Dat ding is nog best groot voor een eerste lander:
[ afbeelding ]
5G!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zit ff te denken.
Pris.. afdeling rare ideeën.. Probeer eens de natte keukenpapier methode, in een doosje ofzo, en dat doosje inpakken in aluminium folie.
Je snapt wel wat ik daarmee bedoel
Nadat jij dat vertelde vorige week heb ik dat idd ook gedaan. Nog niks! Echt niks! Hoe kan dit nuquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zit ff te denken.
Pris.. afdeling rare ideeën.. Probeer eens de natte keukenpapier methode, in een doosje ofzo, en dat doosje inpakken in aluminium folie.
Je snapt wel wat ik daarmee bedoel
Ja, echt vreemd. Alleen de alu folie had ik zelf niet hè. Dat is meer om wat dingetjes uit te sluitenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nadat jij dat vertelde vorige week heb ik dat idd ook gedaan. Nog niks! Echt niks! Hoe kan dit nu
Ik heb een foto van mezelf naast de marslander. Was afgelopen vorig zomer naar ESA geweest. Hij is nog best klein!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:36 schreef Recce het volgende:
Dat ding is nog best groot voor een eerste lander:
[ afbeelding ]
ja ik las weer te snel. Opnieuw proberen dan.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, echt vreemd. Alleen de alu folie had ik zelf niet hè. Dat is meer om wat dingetjes uit te sluiten
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel lastig om de grootte in te schatten aan de hand van zo'n foto.
Was je naar Noordwijk?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mezelf naast de marslander. Was afgelopen vorig zomer naar ESA geweest. Hij is nog best klein!
Ik denk dat Prisha beter kan verhuizen als er zoveel straling is dat plantjes niet meer uitkomen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL, dat zou kunnen.. maar ik bedoelde meer straling het het algemeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |