quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:01 schreef Nolita het volgende:
4ff heeft ze nu een shirt 74/80 (past nog net, maar die maat ga ik dus niet meer kopen) en een jumpsuit 74/80 die kwa romp te strak is, maar kwa pijpen prima. Van beiden zal een maat groter niet goed zitten verwacht ik. Ook de 62/68 dingen die ik had vielen niet lang.
Mocht iemand nog een ander merk weten dat in de regel lang en smal valt, graag!
Helemaal mee eens. Ik koop bij wibra vooral veel effen shirtjes en korte broeken voor oudste. Voordeel vond ik wel dat het vaak zelfde items in net andere kleur of printje is. Maar dat was vooral leuk toen ze kleiner waren.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wibra vind ik een beetje hit or miss. Ze kunnen echt hele leuke kleding hebben, maar ik vind ook vaak dat er helemaal niks leuks bij zit.
Gisteren even naar de H&M gegaan voor shirtjes, maar ik ging weg met 2 spijkerleggingsHet was enkel eenhoorn, glitter, druk, veel kleuren,... kortom, lekker meisjesachtig. Daar doe ik mijn dochter geen plezier mee.
Oh ja, bij nood prop ik m'n 5.5 jarige ook in een onderbroek van de driejarige...Op de een of andere manier heeft de 5.5 jarige nooit schone onderbroeken, hoe dat kan weet ik niet. Ik blijf maar nieuwe kopen, dus hij zou er genoeg moeten hebben...quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:50 schreef SQ het volgende:
Daarom, 't zegt allemaal niets.
Mijn 6-jarige draagt al 3 jaar dezelfde onderbroeken trouwens. Ik heb wel eens geprobeerd nieuwe te kopen in een paar maten groter, maar die zijn na 1 keer wassen toch ook weer gewoon even groot. En ach, de elastiek lubbert genoeg dat het nog prima past
Dit. Gewoon een grote stapel boxers. Ideaal!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:22 schreef LeSage het volgende:
Mijn peuter en kleuter hebben geen eigen ondergoed. Ik was iedere keer zo aan het zoeken naar wat van wie was dat het nu allemaal in de kast van kleuter ligt. Ze kunnen prima uitwisselen.
Wij zweren voor oudste bij de broeken van Vertbaudet. De morphologic heeft 3 verschillende pasvormen en de smalle versie is ook echt smal. Bovendien vallen ze ietsje langer.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:39 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dit. Gewoon een grote stapel boxers. Ideaal!
———
Ik merk wel dat de spoeling steeds dunner wordt qua smalvallende maar ook betaalbare broeken. Nu snap ik dat grotere kleding ook wat duurder is maar damn, wat scheelt het soms veel.
We vonden die van de WE fijn (de ultra skinny) maar die kosten tegenwoordig ook ¤40,- per stuk.
In de skinny van Zara en H&M kan Twix echt zwemmen. Heb nu een paar fijne echt skinny vallende broeken van Name it.
Name-it heeft inderdaad lekker smalle broeken en zo af en toe zijn ze in de aanbieding. Niet alleen bij henzelf maar ook bij kleertjes.com en ook bij Berden fashion (voorheen was dat Hout-Brokx, misschien zegt je dat wat). Die laatste doen dan drie broeken halen, twee betalen. Mijn moeder krijgt dan van mij en zuslief een lijst met modellen mee en scoort voor ons broeken, meestal zes broeken voor in totaal vier kinderen, kunnen we weer even vooruit. Ze doen dit ook online. Het voordeel van Name-it is dat de modellen wel van kleur wisselen maar de pasvorm echt hetzelfde blijft, zelfs in maat 158 ben ik inmiddels achter.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:39 schreef Malteser het volgende:
[..]
———
Ik merk wel dat de spoeling steeds dunner wordt qua smalvallende maar ook betaalbare broeken. Nu snap ik dat grotere kleding ook wat duurder is maar damn, wat scheelt het soms veel.
We vonden die van de WE fijn (de ultra skinny) maar die kosten tegenwoordig ook ¤40,- per stuk.
In de skinny van Zara en H&M kan Twix echt zwemmen. Heb nu een paar fijne echt skinny vallende broeken van Name it.
Ter stal heeft ook een goeie ultra skinny of super skinny oidquote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:39 schreef Malteser het volgende:
[..]
———
Ik ook tegenwoordig.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:56 schreef Hupje het volgende:
Dan loopt mijn kind er vast als een slons bijIk weiger om meer dan 20 euro te betalen voor een kinderboek. Voorlopig dan, in grotere maten zal ik er vast een keer aan moeten geloven.
Zijn dat die ik van jou heb overgenomen? Want die zijn inderdaad echt super smal. Er zit een bij die zelfs mijn bezemsteel wat aan de krappe kant isquote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:57 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wij zweren voor oudste bij de broeken van Vertbaudet. De morphologic heeft 3 verschillende pasvormen en de smalle versie is ook echt smal. Bovendien vallen ze ietsje langer.
Heb je ooit de slimfit skinny van de primark geprobeerd. Deze heeft zelfs voor grotere jongens (iig tot 8-9) nog knoopsgatelastiek en valt echt mooi smal.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:39 schreef Malteser het volgende:
[..]
———
Ter Stal heeft superskinny broeken. Regelmatig hebben ze een aanbieding met 2 voor ¤30.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:39 schreef Malteser het volgende:
[..]
———
Dr zijn ook effen pakken zonder print!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:13 schreef Mariposas het volgende:
Ik vraag me altijd serieus af wie er ¤80 neerlegt voor zo’n pak als ze altijd wel voor ¤27,- verkrijgbaar zijn. Dan moet je wel heel erg dol zijn op een bepaald design. Over design gesproken, ik vind ze allemaal erg lelijk en dat heeft me tot nu toe tegengehouden om zo’n pak te kopen.
Dat is ook het moment waarop ik ze koop idd, is de enige reden dat ik hun email nieuwsbrief wilquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:09 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Ter Stal heeft superskinny broeken. Regelmatig hebben ze een aanbieding met 2 voor ¤30.
Wij hebben ook steeds gewoon een effen kleur genomen inderdaadquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:10 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Dr zijn ook effen pakken zonder print!
JAAAAquote:Op donderdag 27 mei 2021 09:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik zag net een reclame van 4FF voorbij komen. Zouden morgen weer surprise boxen online staan!![]()
(Niet dat ik mag bestellen want ik heb laatst in de sale al een mega order gedaan![]()
)
Oooo leuk! Was toevallig al op Vinted aan het kijken haha. Had nooit gedacht dat ik zou houden van de printjesquote:Op donderdag 27 mei 2021 09:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik zag net een reclame van 4FF voorbij komen. Zouden morgen weer surprise boxen online staan!![]()
(Niet dat ik mag bestellen want ik heb laatst in de sale al een mega order gedaan![]()
)
Oh yeah. Ik ga direct kijken!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:29 schreef eponine het volgende:
4FF heeft weer surpriseboxen!
Zover ik gezien heb alleen in babymaten, maar de kindermaten zullen vast nog volgen
Edit: spuit 11![]()
Toevallig zag ik het op Facebook een reactie van 4FF:quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:21 schreef Peacefulll het volgende:
Ik had op Instagram op het account van 4FF een reactie geplaatst met de vraag wanneer de kindermaten online komen. Ik vind het zonde om eerst verzendkosten voor mijn boxen te betalen en later nog een keer voor die van M.
Is mijn reactie gewoon weggehaaldEn ook een vraag van een andere vrouw.
Marketingtrucje, de kans is groot dat je bij een nieuw bezoek nog wat extra in de mand gooit. Ik zoek eigenlijk voor oudste nog een fijn vest van 4ff maar in zijn maat is er gewoon niks. Het lijkt ook wel alsof ze gewoon niet alles van deze zomer hebben binnengekregen. Van de week zag ik op tv ook dat Bnosy bijvoorbeeld nog een deel van de collectie op de boot heeft zitten. Die ligt in Egypte aan de ketting...die collectie komt nooit meer op tijd hier.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:55 schreef SQ het volgende:
volgens mij wil 4FF dat je zo vaak mogelijk bestelt ofzo.
Die sale doen ze ook al zo gaar, elke dag nieuwe dingen toevoegen
Klopt, ze hebben veel dingen nog niet binnen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:40 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Marketingtrucje, de kans is groot dat je bij een nieuw bezoek nog wat extra in de mand gooit. Ik zoek eigenlijk voor oudste nog een fijn vest van 4ff maar in zijn maat is er gewoon niks. Het lijkt ook wel alsof ze gewoon niet alles van deze zomer hebben binnengekregen. Van de week zag ik op tv ook dat Bnosy bijvoorbeeld nog een deel van de collectie op de boot heeft zitten. Die ligt in Egypte aan de ketting...die collectie komt nooit meer op tijd hier.
Laten we het zo zeggen: de 4ff social media medewerker heeft nog wel wat te leren. Daar heb ik het een paar jaar terug nog mee aan de stok gehad toen de sale opzet veranderde. Als je daar iets van zei werd je reactie ook weg gehaald. Tja, dan moet je niet online gaan, je weet dat er reacties komen als je op social media zit.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:21 schreef Peacefulll het volgende:
Ik had op Instagram op het account van 4FF een reactie geplaatst met de vraag wanneer de kindermaten online komen. Ik vind het zonde om eerst verzendkosten voor mijn boxen te betalen en later nog een keer voor die van M.
Is mijn reactie gewoon weggehaaldEn ook een vraag van een andere vrouw.
Ja, heel bijzonder vind ik dat. Ik ben echt niet anti-bestellen. Maar ik pas wel voor 4 keer apart van elkaar moeten bestellen en verzendkosten betalen. Vind ik ook gewoon gevoelsmatig niet oké voor het milieu (druppel en gloeiende plaat, maar toch).quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:55 schreef SQ het volgende:
volgens mij wil 4FF dat je zo vaak mogelijk bestelt ofzo.
Die sale doen ze ook al zo gaar, elke dag nieuwe dingen toevoegen
Ik zag laatste idd een post dat hun sportswear vertraging heeft. Zou dat nog te maken hebben met die boot die dwars lag in het Suezkanaal?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:40 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Marketingtrucje, de kans is groot dat je bij een nieuw bezoek nog wat extra in de mand gooit. Ik zoek eigenlijk voor oudste nog een fijn vest van 4ff maar in zijn maat is er gewoon niks. Het lijkt ook wel alsof ze gewoon niet alles van deze zomer hebben binnengekregen. Van de week zag ik op tv ook dat Bnosy bijvoorbeeld nog een deel van de collectie op de boot heeft zitten. Die ligt in Egypte aan de ketting...die collectie komt nooit meer op tijd hier.
uit ervaring: ja redelijk op maat tot iets kleiner (voor maat xl that is). Ik heb er inmiddels verschillende, ze blijven ook redelijk goed mooi. Als je zelf lang bent moet je er rekening mee houden dat ze niet heel lang vallen, net als de shirts.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
De boxen met rokken voor dames triggert me. Misschien dat ik die ga bestellen. Vallen de rokken op maat (vraag ik in een topic bestemd voor kinderkleding![]()
)?
Groot gelijk. Ik had een beter merk badpak gekocht omdat mijn dochter erg van zwemmen houdt en normaal gezien gaan we ook vaak samen zwemmen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 07:03 schreef rena het volgende:
Ik heb best wel wat van Z8 voor C maar de badkleding is in verhouding echt wel duur ja, en oogt lelijk en goedkoop, voor die paar dagen in het jaar dat ze het aankan. Hier gewoon een H&M badpakje van 4,99
Z8 is nog steeds redelijk populair, dus dat denk ik niet.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:18 schreef Elleska het volgende:
Enige voordeel is misschien dat je kind daardoor de enige is met dat type badkleding?
Wat idioot die prijzen... vind ze ook niet eens mooi. Ook de pastels uit de huidige collectie vind ik niet zo... vorig jaar waren het echte knalkleuren en die staan mijn vijfjarige beter dan van die pastelsquote:Op donderdag 3 juni 2021 07:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik had een beter merk badpak gekocht omdat mijn dochter erg van zwemmen houdt en normaal gezien gaan we ook vaak samen zwemmen.
Maar een roze bikini met wat stippeltjes 32,95En er zijn ook gewoon mensen die dat ervoor neer willen leggen
Omdat ze het zelf willen idd... mijne is er gelukkig ook nog niet over begonnen, maar ik ga haar als ze daar mee komt wel duidelijk maken dat zolang daar nog niets groeit, er ook geen bikini komtquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:04 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Wat idioot die prijzen... vind ze ook niet eens mooi. Ook de pastels uit de huidige collectie vind ik niet zo... vorig jaar waren het echte knalkleuren en die staan mijn vijfjarige beter dan van die pastels![]()
Maar sowieso... waarom een klein kind een bikini aantrekken? Dat staat toch helemaal niet (vaak schuift het bovenstukje door het spelen ook omhoog of te ver omlaag). Vanaf hun 13e zullen ze niks anders meer aanwillen, dus ik ben nogal pro badpakjes/tankini's zolang het kanMaargoed, ik heb dan ook een makkelijk kind dat het met mij eens is dat een bikini raar is als je 5 bent
Ik koop juist bewust bikini's voor mijn bijna-kleuters nu ze zwembroeken een beetje ontgroeid zijn. Natte badpakken zijn rottig om uit te trekken als je nodig moet plassen, en zeker nu ze al in hun zwemkleding naar het zwembad moeten zijn bikini's fijner. De badpakken komen wel zodra ze met zwemles gaan beginnen en niet meer elk uur hoeven te plassen. Die bovenstukjes zijn overigens wel irritant inderdaad, maar dat is kiezen uit twee kwaden imo.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:04 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Wat idioot die prijzen... vind ze ook niet eens mooi. Ook de pastels uit de huidige collectie vind ik niet zo... vorig jaar waren het echte knalkleuren en die staan mijn vijfjarige beter dan van die pastels![]()
Maar sowieso... waarom een klein kind een bikini aantrekken? Dat staat toch helemaal niet (vaak schuift het bovenstukje door het spelen ook omhoog of te ver omlaag). Vanaf hun 13e zullen ze niks anders meer aanwillen, dus ik ben nogal pro badpakjes/tankini's zolang het kanMaargoed, ik heb dan ook een makkelijk kind dat het met mij eens is dat een bikini raar is als je 5 bent
Maar als ze zo klein zijn zou alleen een zwembroekje ook wel kunnen toch? Ik heb bikinitopjes bij kindjes nooit begrepen, er valt toch niets te verbergenquote:Op donderdag 17 juni 2021 23:56 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik koop juist bewust bikini's voor mijn bijna-kleuters nu ze zwembroeken een beetje ontgroeid zijn. Natte badpakken zijn rottig om uit te trekken als je nodig moet plassen, en zeker nu ze al in hun zwemkleding naar het zwembad moeten zijn bikini's fijner. De badpakken komen wel zodra ze met zwemles gaan beginnen en niet meer elk uur hoeven te plassen. Die bovenstukjes zijn overigens wel irritant inderdaad, maar dat is kiezen uit twee kwaden imo.
Ik snap dat wel hoor, maar daar zijn tankini's dus weer handig! Is ook met een los broekje en het bovenstuk is eerder een hemdje dus dat blijft een heel stuk beter zittenquote:Op donderdag 17 juni 2021 23:56 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik koop juist bewust bikini's voor mijn bijna-kleuters nu ze zwembroeken een beetje ontgroeid zijn. Natte badpakken zijn rottig om uit te trekken als je nodig moet plassen, en zeker nu ze al in hun zwemkleding naar het zwembad moeten zijn bikini's fijner. De badpakken komen wel zodra ze met zwemles gaan beginnen en niet meer elk uur hoeven te plassen. Die bovenstukjes zijn overigens wel irritant inderdaad, maar dat is kiezen uit twee kwaden imo.
Ik kan ze niet op de site vinden?quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:42 schreef MaJo het volgende:
Er zijn weer surprise boxes bij 4FF!Een box besteld voor Aapie en voor het eerst ook voor mezelf. Ik vond mijn eigen pakket nog leuker dan voor Aapie
![]()
Is al voorbij. Was de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kan ze niet op de site vinden?
Ja dat wist ik, maar ik dacht dat dat het nog wel even was. Jammer!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:56 schreef laziness het volgende:
[..]
Is al voorbij. Was de afgelopen weken.
Dit! Onze dame krijgt gewoon een wasbare zwemluier aan tot ze zindelijk is en daarna een zwembroekquote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar als ze zo klein zijn zou alleen een zwembroekje ook wel kunnen toch? Ik heb bikinitopjes bij kindjes nooit begrepen, er valt toch niets te verbergen
Doe je dan in het zwembad ook alleen een luier?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:00 schreef Zo-is-dat het volgende:
D
[..]
Dit! Onze dame krijgt gewoon een wasbare zwemluier aan tot ze zindelijk is en daarna een zwembroekmisschien een badpak als echt heel leuk en ze dat graag zelf wil. Ik denk dat ik dr tegen die tijd de opzij schuif optie probeer te leren voor plassen
![]()
Wel beetje jammer van de mega schattige badpakjes die ik gekregen hebmaar ik ga niet voor zwemmen over dr wasbare zwemluier ook nog een badpak trekken omdat het zo zoet staat
De opzij schuif optie werkt niet als je beide handen nodig hebt om op de wc te klimmen en je beet te houden zodat je er niet in valtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:00 schreef Zo-is-dat het volgende:
D
[..]
Dit! Onze dame krijgt gewoon een wasbare zwemluier aan tot ze zindelijk is en daarna een zwembroekmisschien een badpak als echt heel leuk en ze dat graag zelf wil. Ik denk dat ik dr tegen die tijd de opzij schuif optie probeer te leren voor plassen
![]()
Wel beetje jammer van de mega schattige badpakjes die ik gekregen hebmaar ik ga niet voor zwemmen over dr wasbare zwemluier ook nog een badpak trekken omdat het zo zoet staat
Oh oeps, al voorbij inderdaadquote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kan ze niet op de site vinden?
Nee dan zou ik het zeker bij de zwemluier houden, anders is het ook zo’n gedoe!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:00 schreef Zo-is-dat het volgende:
D
[..]
![]()
Is dat tegenwoordig raar in Nederland?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:11 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
De opzij schuif optie werkt niet als je beide handen nodig hebt om op de wc te klimmen en je beet te houden zodat je er niet in valt
En ze zijn hier nu bijna 4. Op vakantie in het buitenland kan een zwembroek dan prima, maar in Nederland vind ik dat toch een beetje raar worden omdat je geen enkel meisje van die leeftijd nog in zwembroek ziet, alleen in het peuterbad.
En hier is bij zwemles een badpak juist de norm. Een meisje met bikini werd gevraagd om de volgende keer een badpak aan te trekken.
Buiten zie je dat nog wel, mijn meiden hebben vorige week nog in alleen hun onderbroek gezwommen omdat we niet van plan waren te gaan zwemmen, maar binnen is het tot kleuterleeftijd ongeveer. Maar wellicht is dat ook iets wat alleen in de randstad de norm is.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh oeps, al voorbij inderdaadBegon vorige week donderdag dus ik dacht dat het wel even zou duren, maar blijkbaar was het tot zondag
Wel jammer, anders had ik zelf nog een pakket bijbesteld
[..]
Nee dan zou ik het zeker bij de zwemluier houden, anders is het ook zo’n gedoe!
[..]
Is dat tegenwoordig raar in Nederland?Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik vroeger alleen een zwembroekje droeg, vind het echt onzinnig zo’n bikini voor een kleintje. Scheelt dat ik een zoon heb, hoef ik me daar niet druk om te maken
Ik had het niet zo'n probleem gevonden als niet iedereen een telefoontje heeft om foto's mee te maken etc etc.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:42 schreef watmoetikkiezen het volgende:
maar er is toch niks te zien bij die kleintjes? (of nou ja even veel als bij de jongetjes)
Maar sowieso verpreutst nederland best wel volgens mij..Hier werd zoonlief uitgelachen omdat hij in de kleedkamer bij gym zijn onderbroek wisselde voor een zwembroek omdat ze watergevecht gingen houden. Blote billen in de kleedkamer is toch niet zķ raar?
Waarom zou je nog iets over een wasbare zwemluier heen doen? bij een wegwerp kan dat omdat het mooier is maar een wasbare is van zichzelf al mooi.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Doe je dan in het zwembad ook alleen een luier?
oh ja, broekje aan doe ik ook hoor (idd vanwege mogelijke foto's).quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:49 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik had het niet zo'n probleem gevonden als niet iedereen een telefoontje heeft om foto's mee te maken etc etc.
Thuis in de tuin gaat gewoon alles uit bij meneer van 3![]()
Op het strand gaat er echt een zwembroek aan en eerder alleen een zwemluier /teamsimpel
Ah okequote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:08 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
oh ja, broekje aan doe ik ook hoor (idd vanwege mogelijke foto's).
Ik dielde meer op t bikinibovenstukje
Dit ja!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:06 schreef Elleska het volgende:
[..]
Waarom zou je nog iets over een wasbare zwemluier heen doen? bij een wegwerp kan dat omdat het mooier is maar een wasbare is van zichzelf al mooi.
Over t in de wc vallen gedeelte nog niet nagedachtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:11 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
De opzij schuif optie werkt niet als je beide handen nodig hebt om op de wc te klimmen en je beet te houden zodat je er niet in valt
En ze zijn hier nu bijna 4. Op vakantie in het buitenland kan een zwembroek dan prima, maar in Nederland vind ik dat toch een beetje raar worden omdat je geen enkel meisje van die leeftijd nog in zwembroek ziet, alleen in het peuterbad.
En hier is bij zwemles een badpak juist de norm. Een meisje met bikini werd gevraagd om de volgende keer een badpak aan te trekken.
Ik heb ze van de Hema in drie kleuren, maar dat is wel de collectie van 2 jaar terug. Maar vorig jaar hadden ze ze ook, in andere kleuren.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet iemand waar ik korte strakke broekjes kan vinden voor onder een jurkje?
Next! Daar bestel ik ze altijd. Nu het lang duurt en met dat invoergedoe, kun je ook bij Zalando kijken (Next cycle shorts)quote:Op zondag 27 juni 2021 09:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Next heeft geen last van invoergedoe want het wordt verzonden vanuit Duitsland. Maar het duurt soms wel langer ja.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:34 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Next! Daar bestel ik ze altijd. Nu het lang duurt en met dat invoergedoe, kun je ook bij Zalando kijken (Next cycle shorts)
H&M heeft ze ook gewoon onder fietsbroekje. Kwam kindermaten tegen toen ik voor mezelf en dochter iets zocht.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ga even bij de Hema kijken aangezien ik het morgen al nodig hebDank voor de tips!
Ik zou het dan bij 56 houden inderdaad. De pasvorm komt toch nog niet zo nauw en als het écht nodig is, is maat 50 ook zo bijgehaald/besteld.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:02 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik heb een mini-dilemma voor onze baby die in augustus geboren gaat worden. Ik heb een babykleertjespakket gekocht via MP (NJ, nogmaals bedankt 😊) en daar zaten vooral broekjes van maat 56 in. Ik heb zelf weinig extra kleertjes gekocht, omdat we best al wat gekregen hebben en ik verwacht dat we nog meer gaan krijgen straks. Ik heb nu 2 broekjes van maat 50: een van het geboortepakje en een uit het pakket.
Nu wordt voorspeld dat ons dametje zo'n 3700/3800 gram zal wegen als ze met 40 weken komt en haar benen zijn wat langer dan gemiddeld. Heb ik dan überhaupt nog meer broekjes in maat 50 nodig, of kan ik me beter focussen op maat 56? Die heb ik namelijk al best wel een hoop. Het lijkt me ook dat een luier er ook snel voor zal zorgen dat een broekje in maat 50 vrij strak zit?
Maatje 50 broeken zijn gemaakt om over een luier te dragen dus daar komt het niet extra strak door te zitten. Tenzij je wasbare luiers gaat gebruiken dat neemt wel meer ruimte in dan een wegwerpluier.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:02 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Het lijkt me ook dat een luier er ook snel voor zal zorgen dat een broekje in maat 50 vrij strak zit?
Zeeman. Meerdere gekocht. Roze, zwart, grijsquote:Op zondag 27 juni 2021 09:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn bestelling kwam donderdag al binnen. Super snel.quote:Op maandag 20 september 2021 22:49 schreef Mariposas het volgende:
Aanstaande vrijdag t/m zondag weer 30% - 40% korting op alle baby en kinderkleding bij Dilling!ik begon me al zorgen te maken, normaal gesproken hebben ze deze sale altijd eind augustus/begin september.
Voor Sofie zijn vandaag deze binnengekomen: https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st751935/655640#655640 Ze voelen lekker warm.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:15 schreef FlyingFish het volgende:
Iemand tips voor fijne sneeuwlaarzen? Warme schoenen die geschikt zijn voor sneeuw en ijs dus, maar die hij voorkeur ook te gebruiken zijn bij flinke regen in Nederland zodat ik niet ook nog gewone laarzen hoef te kopen.
Na 3 jaar sneeuwlaarzen die al gauw te krap zijn door de voering, heb ik dit jaar gewoon hele mooie regenlaarzen gekocht (wel een maat groter) met daarnaast een set dikke fleece laarssokken. Dus niet koud? Dan gewoon laarsjes aan. Wel koud? Dan de fleece sokken aan.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:15 schreef FlyingFish het volgende:
Iemand tips voor fijne sneeuwlaarzen? Warme schoenen die geschikt zijn voor sneeuw en ijs dus, maar die hij voorkeur ook te gebruiken zijn bij flinke regen in Nederland zodat ik niet ook nog gewone laarzen hoef te kopen.
Voor in Nederland is dat prima, mijn kinderen hebben überhaupt nooit gevoerde laarzen gehad. Maar we gaan volgend jaar ook, volgens planning, naar de sneeuw. En dan is skisokken + gewone laarzen toch snel te koud denk ik.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:07 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Na 3 jaar sneeuwlaarzen die al gauw te krap zijn door de voering, heb ik dit jaar gewoon hele mooie regenlaarzen gekocht (wel een maat groter) met daarnaast een set dikke fleece laarssokken. Dus niet koud? Dan gewoon laarsjes aan. Wel koud? Dan de fleece sokken aan.
Vind het ook een stuk makkelijker! A kan ze prima zelf aandoen (eerst sok, dan instappen in laars, dan sok eromheen slaan). Geen gemiep met voeringen die binnestebuiten zitten of niet lekker zitten
Met dat doel van combi NL en wintersport heb ik deze aangeschaft voor O.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:16 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Voor in Nederland is dat prima, mijn kinderen hebben überhaupt nooit gevoerde laarzen gehad. Maar we gaan volgend jaar ook, volgens planning, naar de sneeuw. En dan is skisokken + gewone laarzen toch snel te koud denk ik.
En mijn kinderen zijn sowieso niet echt laarzendragers, ik denk dat laarzen thuis max een keer of drie per jaar gedragen worden, dus die koop ik altijd tweedehands, om de twee/drie maten. En voor die paar keer is gedoe met aantrekken geen issue.
Ik snap niet zo goed wat het toevoegt. Je kunt toch bij het passen ook gewoon voelen hoe de schoen zit? Daar heb je toch geen dure schoenen voor nodig?quote:Op donderdag 4 november 2021 16:05 schreef Hupje het volgende:
Voor de 2e keer ben ik er in getrapt dat mijn kind een grotere schoenmaat nodig blijkt te hebben dan ik denkZijn huidige schoenen vielen vrij groot, dus ik dacht met 1 maat meer wel goed te zitten (ook met zelf opmeten), maar de schoenwinkel meting kwam toch echt groter uit. Ik vind het alleen lastig dat je dan ook het dubbele budget kwijt bent aan schoenen tov Scapino en Bristol enz.
Dit.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Scapino heeft toch ook goede kinderschoenen van een één of andere dokter dacht ik?
Wij passen nog altijd de duimtechniek toe. Voelen waar de teentjes zitten in de neus. Was volgens de mevrouw in de schoenenwinkel niet de juiste methode, maar het werkt hier prima.
Voor dreumesjes vind ik flexibele zolen belangrijk en daar zit voor zover ik heb gezien een prijskaartje aan. Maar met 2 jaar krijgt de mijnes gewoon klittenbandschoenen van nike ofzo. Ik ga dan echt geen dure schoenenwinkels meer af
De fysio waar ik met mijn zoontje kwam was zeer te spreken over de klittenbandnike'jes van mijn peuter toentertijdquote:Op donderdag 4 november 2021 16:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Scapino heeft toch ook goede kinderschoenen van een één of andere dokter dacht ik?
Wij passen nog altijd de duimtechniek toe. Voelen waar de teentjes zitten in de neus. Was volgens de mevrouw in de schoenenwinkel niet de juiste methode, maar het werkt hier prima.
Voor dreumesjes vind ik flexibele zolen belangrijk en daar zit voor zover ik heb gezien een prijskaartje aan. Maar met 2 jaar krijgt de mijnes gewoon klittenbandschoenen van nike ofzo. Ik ga dan echt geen dure schoenenwinkels meer af
Mijn oudste draagt ze ook want veters zijn gewoon echt niet leukquote:Op donderdag 4 november 2021 16:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
De fysio waar ik met mijn zoontje kwam was zeer te spreken over de klittenbandnike'jes van mijn peuter toentertijd
Kennelijk doe ik dat niet goed dusquote:Op donderdag 4 november 2021 16:46 schreef Elleska het volgende:
@:Hupje Als de schoenwinkel op een grotere maat uitkomt meet je dan zelf wel goed? Want als je zelf goed meet kan je bij elke winkel terecht.
De Scapino bij mij heeft inderdaad een voetmeter staanquote:Op donderdag 4 november 2021 17:03 schreef Hupje het volgende:
[..]
Kennelijk doe ik dat niet goed dus
De schoenen waar hij nu op loopt passen nog wel hoor, dat voel ik ook met de teen duw manier. Maar welke maat ik dan moet kopen, vind ik lastig. Mijn kind geeft ook niet zo duidelijk aan wat hij voelt, dat helpt niet mee natuurlijk.
De vinger achter de hiel ga ik eens proberenEn ik was ook van plan om eens te kijken of ze bij Scapino oid nog zo'n voetmeter hebben staan en dan te kijken of ik daar wel op dezelfde maat uitkom als de dure schoenwinkel.
[size=10]Eigenlijk was het vooral even mopperen dat ik geen kindervoeten kan meten. Ik had eerst ook #faalmoeder getypt maar dat weggehaald omdat ik wél gezorgd heb voor passende schoenen [/size]
Hahaha, geen faalmoeder jij gek. Ik kan m'n eigen voeten niet eens meten, laat staan die van mijn kinderen. Ik doe maar wat, en soms is het kut maar vaak is het goedquote:Op donderdag 4 november 2021 17:03 schreef Hupje het volgende:
[..]
Kennelijk doe ik dat niet goed dus
De schoenen waar hij nu op loopt passen nog wel hoor, dat voel ik ook met de teen duw manier. Maar welke maat ik dan moet kopen, vind ik lastig. Mijn kind geeft ook niet zo duidelijk aan wat hij voelt, dat helpt niet mee natuurlijk.
De vinger achter de hiel ga ik eens proberenEn ik was ook van plan om eens te kijken of ze bij Scapino oid nog zo'n voetmeter hebben staan en dan te kijken of ik daar wel op dezelfde maat uitkom als de dure schoenwinkel.
[size=10]Eigenlijk was het vooral even mopperen dat ik geen kindervoeten kan meten. Ik had eerst ook #faalmoeder getypt maar dat weggehaald omdat ik wél gezorgd heb voor passende schoenen [/size]
Ja nou, ik voel me wel een beetje bezwaard om geen schoenen te kopen als ze wel de moeite nemen om te meten en ook prima schoenen hebben. Als er niks geschikts is, kan ik dat beterquote:Op donderdag 4 november 2021 17:06 schreef laziness het volgende:
En dat ze bij een dure winkel de voeten meten betekent toch niet dat je persé daar ook moet kopen?
Vind ik ook hoor. Ik vind het echt not done om op plek a de service te halen en op plek b mijn geld uit te geven.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:31 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ja nou, ik voel me wel een beetje bezwaard om geen schoenen te kopen als ze wel de moeite nemen om te meten en ook prima schoenen hebben. Als er niks geschikts is, kan ik dat beter
De schoenverkopers doen je dat graag geloven ja. Ik denk dat het met de kindervoetjes hier in huis prima gaat, ze krijgen ongeveer passende schoenen, lopen vaak op blote voeten en verder geloof ik het wel.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had juist begrepen dat tweedehands schoenen niet echt goed zijn vanwege de stand van de voetjes? Of is dat weer achterhaald?
Serieus? Jacob woont zowat in zijn laarzen. Die kan hij namelijk snel zelf makkelijk aan en uit doen en je kan altijd in een plas stampen als je die tegenkomt.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:16 schreef FlyingFish het volgende:
En mijn kinderen zijn sowieso niet echt laarzendragers, ik denk dat laarzen thuis max een keer of drie per jaar gedragen worden, dus die koop ik altijd tweedehands, om de twee/drie maten. En voor die paar keer is gedoe met aantrekken geen issue.
Dit ja. Schoenen zijn voor Sjaak een soort ‘noodzakelijk kwaad’. Hij loopt het liefst op blote voeten, ook buiten. En dat vinden wij prima, zolang hij maar uitkijkt dat hij niet in glas of poep trapt. En als het kouder wordt, geven we hem toch liever wel schoenen aan.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:06 schreef Lemijn het volgende:
[..]
De schoenverkopers doen je dat graag geloven ja. Ik denk dat het met de kindervoetjes hier in huis prima gaat, ze krijgen ongeveer passende schoenen, lopen vaak op blote voeten en verder geloof ik het wel.
Afgedragen schoenen met schuin versleten zolen etc niet nee, nette tweedehands geen probleem.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had juist begrepen dat tweedehands schoenen niet echt goed zijn vanwege de stand van de voetjes? Of is dat weer achterhaald?
Nja, die van mij dus, omdat hij ze bijvoorbeeld in de vakantie maximaal 30 minuten per dag aan heeft.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:56 schreef SQ het volgende:
Ik vraag me altijd wel af welk type kinderen nou schoenen heeft die het doorverkopen nog waard zijn. Vooral mijn middelste kind krijgt het altijd voor elkaar om een paar nieuwe schoenen er letterlijk na een halve dag dragen afgeragd uit te laten zien
De normale schoenen kunnen ze ook snel zelf aan en uit doen (moeten ze op school ook tig keer op een dag). Wij gebruiken regenlaarzen echt alleen als het hard geregend heeft.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:08 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Serieus? Jacob woont zowat in zijn laarzen. Die kan hij namelijk snel zelf makkelijk aan en uit doen en je kan altijd in een plas stampen als je die tegenkomt.
Ik heb hier nog schoenen staan die echt zgan zijn. Ze vond ze in de winkel echt tof enzo maar eenmaal thuis wilde ze ze niet meer aanquote:Op donderdag 4 november 2021 20:56 schreef SQ het volgende:
Ik vraag me altijd wel af welk type kinderen nou schoenen heeft die het doorverkopen nog waard zijn. Vooral mijn middelste kind krijgt het altijd voor elkaar om een paar nieuwe schoenen er letterlijk na een halve dag dragen afgeragd uit te laten zien
De AH XL had er liggen met Sinterklaas-thema en cadeautjes enzo.quote:Op donderdag 18 november 2021 11:47 schreef lunapuella het volgende:
Weet iemand waar je een leuke, kleurrijke onesie kan vinden voor een zesjarige met maat 140? Dat is blijkbaar al een tienermaat dus alle onesies zijn zwart of donkergrijs met stoer gamerthema ipv leuk voor zijn leeftijd.
Bonuspunten als ze 20 euro of minder kosten.
https://www.zalando.nl/we(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.dsquote:Op donderdag 18 november 2021 11:47 schreef lunapuella het volgende:
Weet iemand waar je een leuke, kleurrijke onesie kan vinden voor een zesjarige met maat 140? Dat is blijkbaar al een tienermaat dus alle onesies zijn zwart of donkergrijs met stoer gamerthema ipv leuk voor zijn leeftijd.
Ik wilde maxomorra al tippen, maar dat lukt je niet voor 20.quote:Op donderdag 18 november 2021 11:47 schreef lunapuella het volgende:
Zoek je een print?quote:Op donderdag 18 november 2021 11:47 schreef lunapuella het volgende:
Pikachu is eigenlijk exact wat ik bedoel, dankjewelquote:Op donderdag 18 november 2021 12:08 schreef Malteser het volgende:
En ze hebben er bij de verkleedkleding ook eentje van Pikachu en van Spiderman. Maar dat is misschien niet wat je bedoelt.
H&M heeft Pikachuquote:Op donderdag 18 november 2021 12:38 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Pikachu is eigenlijk exact wat ik bedoel, dankjewel
Dit vooral. Wat een deprimerende meuk he?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:40 schreef Jentin het volgende:
Ik ben het gescroll door al het boze grijsblauwbruin met minecraft/playstation-gedoe erop ook zo beu.
Geox heeft ook gevoerde laarsjes zag ik laatst (soms ook via limango en zalando lounge)quote:Op zondag 21 november 2021 10:27 schreef Mariposas het volgende:
Ik ben op zoek naar warme regenlaarzen/thermoboots. Ik kom tot nu toe EnFant en Bisgaard tegen (de gevoerde Bergstein laarsjes vind ik echt niets voorstellen qua warmte van de voering). Heeft iemand ervaring met de gevoerde EnFant of Bisgaard laarsjes of weet iemand nog een ander merk?
We hebben hier de EnFant thermoboots maar die vallen inderdaad wat klein. Hoe comfortabel/warm ze zijn durf ik niet te zeggen want peuters zijn qua review niet erg betrouwbaarquote:Op zondag 21 november 2021 10:27 schreef Mariposas het volgende:
Ik ben op zoek naar warme regenlaarzen/thermoboots. Ik kom tot nu toe EnFant en Bisgaard tegen (de gevoerde Bergstein laarsjes vind ik echt niets voorstellen qua warmte van de voering). Heeft iemand ervaring met de gevoerde EnFant of Bisgaard laarsjes of weet iemand nog een ander merk?
Hier nu warm gevoerde aigle regenlaarzen (van dat witte nepbont erin) . Zowel de 6 als de 8 jarige zeggen dat ze erg fijn zitten.quote:Op zondag 21 november 2021 10:27 schreef Mariposas het volgende:
Dunlop heeft ook gevoerde (winter) kinderlaarzen.quote:Op zondag 21 november 2021 10:27 schreef Mariposas het volgende:
Joepie!quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:36 schreef laziness het volgende:
Vanaf donderdag zijn de 4ff surprise boxen er weer voor de liefhebber.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:51 schreef Bottoms_up het volgende:
![]()
Gelukkig pas nadat mijn loon gestort is!
Oeh ik ga weer bestellen!quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:36 schreef laziness het volgende:
Flexibele zool! Shoesme is een goed merk. Opmeten in de winkel en uitproberen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:07 schreef MaJo het volgende:
Wat zijn goede schoentjes voor een dreumes die op het punt staat om zijn eerste stapjes te gaan zetten?En hoe weet je in godsnaam welke maat dit moet zijn?
Voor binnen zou ik voor antislipsokken gaan! Van iemand hier heb ik toen deze tip gekregen: https://sokken-online.nl/ewers-antislip-sokken-24060.html Echt perfect!quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:07 schreef MaJo het volgende:
Wat zijn goede schoentjes voor een dreumes die op het punt staat om zijn eerste stapjes te gaan zetten?En hoe weet je in godsnaam welke maat dit moet zijn?
Oh ja, daar heb ik wel eens over gelezen. Ik ga eens kijkenquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:14 schreef laziness het volgende:
[..]
Flexibele zool! Shoesme is een goed merk. Opmeten in de winkel en uitproberen.
Antislipsokken hebben we al voor thuis en op de opvangquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:18 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Voor binnen zou ik voor antislipsokken gaan! Van iemand hier heb ik toen deze tip gekregen: https://sokken-online.nl/ewers-antislip-sokken-24060.html Echt perfect!
Wij waren fan van elefanten. Shoesme werd Bas een stervende zwaan van, zat niet lekker.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:07 schreef MaJo het volgende:
En dan buiten tegen de kou gewoon lekker goedkope laarsjes over die dikke sokken aantrekken. Schoenen in de juiste maat passen toch niet over de meeste antislip sokken is mijn ervaring.quote:Op woensdag 24 november 2021 07:37 schreef SQ het volgende:
En niet te snel op schoenen over gaanje zegt dat hij nog niet loopt, hij hoeft pas schoenen als hij buiten gaat lopen. Voor de rest kan hij het veel beter op blote voeten leren. En tussen "langs de bank stappen" en "buiten los lopen" kan echt nog maanden (en schoenmaten) verschil zitten.
+1 Echt niet te snel schoenen kopen! Je kan ook die van - je raadt het nooit - Aapie babyschoenen kopenquote:Op woensdag 24 november 2021 07:37 schreef SQ het volgende:
En niet te snel op schoenen over gaanje zegt dat hij nog niet loopt, hij hoeft pas schoenen als hij buiten gaat lopen. Voor de rest kan hij het veel beter op blote voeten leren. En tussen "langs de bank stappen" en "buiten los lopen" kan echt nog maanden (en schoenmaten) verschil zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh die zien er ook nog leuker uitquote:Op woensdag 24 november 2021 00:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wij waren fan van elefanten. Shoesme werd Bas een stervende zwaan van, zat niet lekker.
Het idee is om pas de schoentjes inderdaad buiten aan te doenquote:Op woensdag 24 november 2021 07:37 schreef SQ het volgende:
Ik heb een hele berg gekregen laarsjes/schoentjes dus dat komt goedquote:Op woensdag 24 november 2021 08:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En dan buiten tegen de kou gewoon lekker goedkope laarsjes over die dikke sokken aantrekken. Schoenen in de juiste maat passen toch niet over de meeste antislip sokken is mijn ervaring.
quote:Op woensdag 24 november 2021 09:03 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
+1 Echt niet te snel schoenen kopen! Je kan ook die van - je raadt het nooit - Aapie babyschoenen kopenDie heb ik heel lang gebruikt toen A nog niet goed kon lopen. Vooral de hogere versie met bont aan de binnenkant bleven goed zitten. Heel wat paren versleten*
Nou dit moet een teken zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En eens met je spoilerZe zien er ook heerlijk comfi uitquote:Op woensdag 24 november 2021 09:10 schreef laziness het volgende:
Ja Aapie's met bont waren hier ook favoriet
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
https://www.scapino.nl/gr(...)KCzDWhRoCvZMQAvD_BwEquote:Op woensdag 24 november 2021 09:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh die zien er ook nog leuker uit
[..]
Het idee is om pas de schoentjes inderdaad buiten aan te doenIk zat er sowieso aan te denken om ze tweedehands aan te schaffen want 50 euro voor schoentjes die hij misschien een paar keer aan kan (of nooit) vind ik wat overdreven
[..]
Ik heb een hele berg gekregen laarsjes/schoentjes dus dat komt goed
[..]
Nou dit moet een teken zijn
En eens met je spoiler
[..]
Ze zien er ook heerlijk comfi uit
Heel leukquote:Op woensdag 24 november 2021 10:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
https://www.scapino.nl/gr(...)KCzDWhRoCvZMQAvD_BwE
Lijkt me ook prima en is wat goedkoperWeet niet of het helemaal je ding is
![]()
Ik vind ze ook wel leukquote:Op woensdag 24 november 2021 10:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heel leukZe lijken zelfs heel erg op de schoenen van mijn man
Wij hebben Bas dus op laten meten , Shoesme besteld, (ze hadden in zijn maat alleen maar hysterische roze glitterschoenen en 1 paar lelijk unisex in de winkel, topquote:Op woensdag 24 november 2021 10:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind ze ook wel leukEnig nadeel is dat Scapino niet gespecialiseerd is in kindervoetjes en dat je zelf aan de gang moet met voetjes opmeten. Maar je kan zelf prima met je vingers voelen of een schoentje past.
Ik verwacht dat de winkels binnen afzienbare tijd gaan sluiten dus dan zal het toch online worden. Ik zag al een maattabel waarbij je het zelf kan uitrekenen. Ik ga zijn voetjes eens opmeten, ik ben wel benieuwd naar zijn maat! Het laatste wat ik weet was dat hij maat 17 had met een maand of 6. Toen deden we hem voor de vorm schoentjes aan maar zijn daar al snel mee gestopt toen ze op het kdv zeiden dat die als eerste uit gaanquote:Op woensdag 24 november 2021 10:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind ze ook wel leukEnig nadeel is dat Scapino niet gespecialiseerd is in kindervoetjes en dat je zelf aan de gang moet met voetjes opmeten. Maar je kan zelf prima met je vingers voelen of een schoentje past.
Bij de vorige lockdown bestelden wij ook online.. maar de maatvoering is per merk verschillend. Ik had van mijn vader nikes en adidas gekregen, allebei maat 21 maar de adidas was bijna 2 maten groter.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de winkels binnen afzienbare tijd gaan sluiten dus dan zal het toch online worden. Ik zag al een maattabel waarbij je het zelf kan uitrekenen. Ik ga zijn voetjes eens opmeten, ik ben wel benieuwd naar zijn maat! Het laatste wat ik weet was dat hij maat 17 had met een maand of 6. Toen deden we hem voor de vorm schoentjes aan maar zijn daar al snel mee gestopt toen ze op het kdv zeiden dat die als eerste uit gaan
Wij hebben voor A schoentjes met klittenband, dat leek me verrekte handig met aandoen. Maar A krijgt ze dus ook heel makkelijk uitquote:Op woensdag 24 november 2021 10:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de winkels binnen afzienbare tijd gaan sluiten dus dan zal het toch online worden. Ik zag al een maattabel waarbij je het zelf kan uitrekenen. Ik ga zijn voetjes eens opmeten, ik ben wel benieuwd naar zijn maat! Het laatste wat ik weet was dat hij maat 17 had met een maand of 6. Toen deden we hem voor de vorm schoentjes aan maar zijn daar al snel mee gestopt toen ze op het kdv zeiden dat die als eerste uit gaan
Ja echt raar. Maar ook nu, hij heeft in principe maat 25/26, maar de nieuwe regenlaarsjes moest ik echt wel in maat 27 halen, die vallen dus weer heel klein.quote:
Wij hadden shoesme's maat 22 en puma's maat 23. De shoesme's vielen bijna uit elkaar en ik dacht, dat geeft niet want de volgende maat ligt toch al klaar. Maar die vielen steeds uitquote:Op woensdag 24 november 2021 11:05 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Bij de vorige lockdown bestelden wij ook online.. maar de maatvoering is per merk verschillend. Ik had van mijn vader nikes en adidas gekregen, allebei maat 21 maar de adidas was bijna 2 maten groter.
Zo raar hč. Online schoentjes kopen is echt een ramp, je weet echt niet of de maat klopt. Ik vind het in de winkel al moeilijk. Sta je daar de voetjes op te meten, maat 25. Dus naar gangpad maat 25, ah leuke schoentjes dus passen. Nee hoor, te groot/te klein. Ander gangpad, niet in de andere maat te krijgen. Terug naar gangpad 25, op zoek naar andere schoentjes.. pfffquote:Op woensdag 24 november 2021 14:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wij hadden shoesme's maat 22 en puma's maat 23. De shoesme's vielen bijna uit elkaar en ik dacht, dat geeft niet want de volgende maat ligt toch al klaar. Maar die vielen steeds uitDus ik dacht, nou, dan moet ie toch nog maar wat langer in de kleine want nieuwe kopen als hij er bijna uitgroeit, dat is zonde.
Tot ik dus laarzen maat 23 kocht en die naast de puma's zag staanWas echt centimeters groter!
Zijn die niet alsnog skinny op de bovenbenen? Met straight zit je dan denk ik beter qua pasvormquote:Op woensdag 24 november 2021 15:18 schreef taxibabe het volgende:
Ff wat anders, dat kind van mij heeft dikke poten en de meeste broeken zijn tegenwoordig skinny..Hij past daar dus echt niet fatsoenlijk in. Nu vind ik bootcut/flared jeans gaaf, ook voor jongens. Bij Terstal zie ik dus mooie flared jeans staan, maar voor meisjes.. Wat vinden jullie, kan een jongen ook zoiets aan?
https://www.terstal.nl/flared-stretch-jeans-3719637-534.html
Mijn dochter had ook tot voor kort dat probleem. Inderdaad, heel veel broeken zijn skinny. Benen ging nog wel, de maar taille was vaak een crime. Bij H&M hebben ze een collectie die wat breder valt, ook voor kleinere kinderen dacht ik. Ik heb op vinted ook spijkerbroeken voor jongens besteld, die pasten vaak beter. Het staat misschien niet zo gracieus als broeken waarbij de pijpen wat strakker om de benen zitten, maar het moet ook fijn zitten vind ik. Raar stond niet in ieder geval.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:18 schreef taxibabe het volgende:
Ff wat anders, dat kind van mij heeft dikke poten en de meeste broeken zijn tegenwoordig skinny..Hij past daar dus echt niet fatsoenlijk in. Nu vind ik bootcut/flared jeans gaaf, ook voor jongens. Bij Terstal zie ik dus mooie flared jeans staan, maar voor meisjes.. Wat vinden jullie, kan een jongen ook zoiets aan?
https://www.terstal.nl/flared-stretch-jeans-3719637-534.html
Ik heb ook meteen besteld! 2 bodysuits voor Aapie en een surprise box voor mezelf. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 25 november 2021 10:04 schreef Bottoms_up het volgende:
Mijn 4 surpriseboxen zijn besteld![]()
Weinig ervaring met het meisjesspul dus ik ben heel benieuwd
De taille gaat hier nog wel.. maar de meeste broeken krijg ik nauwelijks over zijn kuiten en bovenbenen. Bewegen gaat dan heel stijfjes en de broek uittrekken is dan pellen. Hij heeft nu 2 jeansjoggers van de Hema, die gaan nog wel redelijk.quote:Op donderdag 25 november 2021 10:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mijn dochter had ook tot voor kort dat probleem. Inderdaad, heel veel broeken zijn skinny. Benen ging nog wel, de maar taille was vaak een crime. Bij H&M hebben ze een collectie die wat breder valt, ook voor kleinere kinderen dacht ik. Ik heb op vinted ook spijkerbroeken voor jongens besteld, die pasten vaak beter. Het staat misschien niet zo gracieus als broeken waarbij de pijpen wat strakker om de benen zitten, maar het moet ook fijn zitten vind ik. Raar stond niet in ieder geval.
De broek die jij hebt gepost vind ik ook leuk bij jongens. Krijg er een beetje retro idee bij. RetroMaar straight zou wellicht wat beter zijn inderdaad.
Waar bestel je die?quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:36 schreef laziness het volgende:
Ik heb voor Anna nu een pakje en omg, het is om op te eten zo schattig. Ongeveer 80%. van haar garderobe is het unisex spul van grote broer, dus ik mocht van mezelf wat meer uitgeven aan een paar goede items per maat.quote:Op donderdag 25 november 2021 10:04 schreef Bottoms_up het volgende:
Mijn 4 surpriseboxen zijn besteld![]()
Weinig ervaring met het meisjesspul dus ik ben heel benieuwd
Mooi! Ik heb tijdens de 10 funky days al een paar kleine dingen gekocht. Veel uniseks hebben we helaas niet. Qua nieuwe pakjes heb ik vooral dingen gekocht met rits. Al die drukkers midden in de nacht vielen mij vorige keer zo tegenquote:Op vrijdag 26 november 2021 10:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb voor Anna nu een pakje en omg, het is om op te eten zo schattig. Ongeveer 80%. van haar garderobe is het unisex spul van grote broer, dus ik mocht van mezelf wat meer uitgeven aan een paar goede items per maat.
[ afbeelding ]
Hier zijn 2 boxen voor manlief en 1 voor Anna onderweg. Bas heeft net een hele nieuwe garderobe en mijn post partum lijf past toch ongeveer half ergens in. Komt de volgende keer wel.
Ik had 2 pakjes met rits van Next, die heeft ze wel 2x aan gehad want mevrouw heeft idioot lange benen en die pakjes waren dus direct al hoog waterquote:Op vrijdag 26 november 2021 11:22 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Mooi! Ik heb tijdens de 10 funky days al een paar kleine dingen gekocht. Veel uniseks hebben we helaas niet. Qua nieuwe pakjes heb ik vooral dingen gekocht met rits. Al die drukkers midden in de nacht vielen mij vorige keer zo tegen
Oeh die jas zou hier ook een dikke hit zijn. Jammergenoeg past next hem nooit super. Hij heeft mijn verhoudingen: langer bovenlichaam en korte pootjes. Next was vaak snel te kort. Mevrouw lijkt dezelfde verhoudingen te hebben, dus ik durf pakjes met voetjes wel aan.quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik had 2 pakjes met rits van Next, die heeft ze wel 2x aan gehad want mevrouw heeft idioot lange benen en die pakjes waren dus direct al hoog water. Waren we ook niet echt op voorbereid. Ik vind het overslagdeel van de 4FF pakjes echt bijzonder fijn.
En ik koop dus nog altijd wat unisex spul (sowieso spijkerbroeken) maar ook denim blousjes en wat basic shirts/truien unisex. Net zoals de jassen tot nu, Bas heeft er een met 'graafmaaiers' nu
. Zijn rode 92/98 van vorig jaar zit nog redelijk, dus nu een 98/104 voor deze winter erbij.
[ afbeelding ]
En deze belandde voor Anna per ongeluk ineens in mijn digitale winkelmandje bij het bestellen van de jas.
[ afbeelding ]
Bas zijn hoofd loopt een maat voor op de kleding, dat is ook echt heel onhandig als de drukknoopjes er niet meer op zitten. Dus ik heb nu vooral henleyshirts van h&m, dan kunnen we nog iets open knopenquote:Op vrijdag 26 november 2021 11:45 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Oeh die jas zou hier ook een dikke hit zijn. Jammergenoeg past next hem nooit super. Hij heeft mijn verhoudingen: langer bovenlichaam en korte pootjes. Next was vaak snel te kort. Mevrouw lijkt dezelfde verhoudingen te hebben, dus ik durf pakjes met voetjes wel aan.
Nadeel van zo'n langer bovenlichaam is dat dingen als ielm pakken sneller te klein zijn. Te korte broekspijpen kan je nog even mee leven, maar zo'n wedgie is echt niks
Dat lijkt me heel lastig ja. Hier net een klein hoofdje en sommige dingen gaan al lastig aan. Wij vragen ons wel vaker af hoe ouders met een kind met een normaal tot groter hoofd zo'n lodger pyjama aankrijgen. Die zijn echt bizar smal. Maar goed, gelukkig voor ons maakt lodger alles vrij smal anders hadden we nooit een slaapzak kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Bas zijn hoofd loopt een maat voor op de kleding, dat is ook echt heel onhandig als de drukknoopjes er niet meer op zitten. Dus ik heb nu vooral henleyshirts van h&m, dan kunnen we nog iets open knopen. Anders loopt hij in shirtjurkjes rond. Best schattig voor even, maar hij vind het zelf irritant
![]()
Ik heb nog wel wat liggen uit mijn surpriseboxen van J. Als je wilt kan ik daar foto's van maken? Verder heb ik voor J regelmatig iets van Someone, is heel vaak in de sale bij Vente Exclusivequote:Op maandag 29 november 2021 16:07 schreef Bottoms_up het volgende:
Nah, deze keer valt het dus flink tegen met de surpriseboxen
Ik had 1 box in maat 50/56 en twee in 62/68. Plus een box maillots
Ik heb nu 3 keer hetzelfde shirt. En een ander shirt ook dubbel in 62/68. En toevallig zit in de 50/56 box net dat ene pakje dat ik zelf al gekocht had in de sale. Dat laatste kunnen ze natuurlijk niets aan doen maar de rest is wel heel erg jammer. Ik wacht even tot vriend zijn box heeft want als hij die terugstuurt gaat er sowieso wat terug. Anders weet ik het nog niet.
Sowieso vind ik de jongenskleding duidelijk mooier.
Ik moet echt eens op zoek naar een merk voor meisjes want tot nu toe vind ik alleen pakjes die ik leuk vind.
Bedankt voor het aanbod maar ik ga nu even wachten tot ze er is. In de kleinste maten heb ik even voldoende. Ik ga wel even naar dat merk kijken of dat een beetje mijn smaak is. Qua kleding ben ik echt eerder een jongensmoeder. Ik hou niet van roze, strikjes, ruches of glitters. Bloemetjes gaat nog, daar heb ik dus een aantal pakjes van.quote:Op maandag 29 november 2021 18:38 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat liggen uit mijn surpriseboxen van J. Als je wilt kan ik daar foto's van maken? Verder heb ik voor J regelmatig iets van Someone, is heel vaak in de sale bij Vente Exclusive
Misschien kunnen we een fok surprisebox ruilbeurs doen? In de box die teruggaat zit een shirt met lange mouwen met bijpassend vestje. En zomerspul in die maat kan ik wel gebruikenquote:Op woensdag 1 december 2021 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
Hier zijn de.boxen ook binnen. Leuk vestje, maar pakje is zomermodel maat 62/68 en ze gaat nu al richting 62
Ah okquote:Op donderdag 2 december 2021 03:08 schreef Gogo83 het volgende:
Je kan de box in zijn geheel ruilen, dus dan moet ook het rokje terug. Enigszins off topic maar hoe valt 4ff dameskleding eigenlijk? Niet dat ik een surprisebox aandurf...
Maar die zijn wel heel fijn. Die heb ik ook nog steeds voor de kinderen.quote:Op maandag 6 december 2021 13:41 schreef Keroppi het volgende:
Zo, het kinder skipak van de Lidl bestellen is wel een dingetje. De blauwe met print was heel lang uitverkocht, maar later was alleen de maat 98 beschikbaar (die ik dacht nodig te hebben). Deze bleek alleen wat te groot, maar een maat kleiner was steeds uitverkocht.
Tot ik opeens zag dat juist die maat wél weer leverbaar was, maar tegen de tijd dat ik wilde afrekenen kreeg ik de melding dat het artikel alweer uitverkocht was.
Maar... net heb ik er toch eentje weer kunnen bemachtigen, nog nooit zo snel door een bestelproces gegaan
Het voelt nu net of ik een of andere zeldzame limited edition van iets heb bemachtigd, terwijl het over een skipakje van de Lidl gaat
Waar ik altijd shop: JBC. Pas in de mid season sale nog heel wat tegen 50% gekocht. Nu is het solden en ik zie al best wat spul tegen 50 of 70% in de categorie 2-7 jaar.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:42 schreef June. het volgende:
Waar shoppen jullie nu zoal in de sale met de lockdown? Ik vind het online nog redelijk tegenvallen.. Heb het idee dat de kortingen in fysieke winkels veel scherper zijn.
JBCquote:Op zondag 2 januari 2022 14:01 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Waar ik altijd shop: JBC. Pas in de mid season sale nog heel wat tegen 50% gekocht. Nu is het solden en ik zie al best wat spul tegen 50 of 70% in de categorie 2-7 jaar.
Later deze maand zal het nog meer zijn. Belgische winkels geven sowieso in januari vaak betere korting.
Hoe is de pasvorm/maatvoering daar?quote:Op zondag 2 januari 2022 14:01 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Waar ik altijd shop: JBC. Pas in de mid season sale nog heel wat tegen 50% gekocht. Nu is het solden en ik zie al best wat spul tegen 50 of 70% in de categorie 2-7 jaar.
Later deze maand zal het nog meer zijn. Belgische winkels geven sowieso in januari vaak betere korting.
Niet groot. Het is altijd het eerste merk waarin hij naar een maat groter gaat.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Hoe is de pasvorm/maatvoering daar?
Goed om te weten, ik heb een lange dunne, dus dingen staan al gauw een beetje hobbezak'igquote:Op zondag 2 januari 2022 16:48 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Niet groot. Het is altijd het eerste merk waarin hij naar een maat groter gaat.
Als je geen moreel bezwaar hebt: retour is gratis
Of het heel smal valt durf ik niet te zeggen. Mijn peuter draagt nog 92, en de kleine maatjes hebben sowieso nog aanpasbare broeken in de middel. Hij is best smal met een langer bovenlijf. Daarom ben ik ooit gestopt met Next kopen, dat viel te breed en te kort. JBC en 4ff shirts gaan hier het beste (waarbij 4ff langer valt).quote:Op zondag 2 januari 2022 16:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Goed om te weten, ik heb een lange dunne, dus dingen staan al gauw een beetje hobbezak'ig. Valt het ook smal?
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/bodywarmer-2150132/1 ?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:43 schreef Hupje het volgende:
Ik kan geen leuke/neutrale bodywarmers vinden voor jongens in maat 134 of 140. Wat ik niet zoek: heel duur of schreeuwerig. Iemand die mee wil zoeken?
Die is best oké! Die had ik zelf niet gezien op de sitequote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/bodywarmer-2150132/1 ?
Wat vind je leuk?
Die van H&M vind je ook niets? Neutraal jeansblauw of camel/blauw. Staan in de categorie outdoor...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:43 schreef Hupje het volgende:
Ik kan geen leuke/neutrale bodywarmers vinden voor jongens in maat 134 of 140. Tweedehands is het ook nog niet gelukt. Wat ik niet zoek: heel duur of schreeuwerig. Iemand die mee wil zoeken?
Er is nu vrij veel te vinden ivm trouwseizoen. Voor Bas heb ik een set van H&M (overhemd, bretels, broek) en Anna heeft een handgemaakt bruidsmeisjesjurkje gekregen van haar tantequote:Op zondag 15 mei 2022 21:36 schreef Nolita het volgende:
Ldg, hier geen forse kindjes, maar bakkaboe (van Jola mode) vind ik wat broeken betreft breed vallen (voor meisjes iig). Heeft ze die al geprobeerd?
Andere vraag, begin september trouwt mijn broer en onze meiden (dan 2 en 5) zijn er de hele dag bij. Dresscode is casual chic. Ik weet niet goed waar ik moet zoeken, iemand tips? Wil geen fortuin uitgeven aan iets wat ze maar 1x aan hebben dus tips voor iets wat ze vaker aan kunnen zijn ook welkom. Maat 92 en 110.
Waar zijn jullie geslaagd?
Benetton?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:56 schreef Burdie het volgende:
Iemand hier een tip voor vrolijke (jongens) T-shirts in maat 134 en groter? Mijn oudste houdt van vrolijke, felle kleurtjes. Regenbogen, kleurvlakken, neon, dat soort werk. Maar vanaf maat 134 is echt alle inspiratie bij de kledingontwerpers weg, geloof ik.
Miniboden ken ik, maar ik vind ¤24 een beetje veel voor een T-shirtje.
Ik zie allemaal regenboog en kleuren??quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Even gekeken, maar dat is al even fantasieloos als de rest, helaas.
Op hun site?quote:
Oh wacht, ik keek verkeerd, namelijk hier:quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:28 schreef SQ het volgende:
[..]
Op hun site?
Ja oké niet ALLE shirts uit de collectie zijn regenboog, maar dat is toch ook geen vereiste?
Ik ben gestopt met kopen en maak ze tegenwoordig zelf. Ik vind vaak leuke stoffen, maar vind de shirts die te koop zijn vaak maar stom.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:56 schreef Burdie het volgende:
Iemand hier een tip voor vrolijke (jongens) T-shirts in maat 134 en groter? Mijn oudste houdt van vrolijke, felle kleurtjes. Regenbogen, kleurvlakken, neon, dat soort werk. Maar vanaf maat 134 is echt alle inspiratie bij de kledingontwerpers weg, geloof ik.
Hier ook ja;quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:42 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met kopen en maak ze tegenwoordig zelf. Ik vind vaak leuke stoffen, maar vind de shirts die te koop zijn vaak maar stom.
Villervalla, maar dat verschilt ook per seizoen. Verder Duns en 4FF. Ik koop dat of in de sale of tweedehands.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:56 schreef Burdie het volgende:
Heb je al bij Next gekeken? Daar heb ik laatst wat vrolijke shirts voor Aapie aangeschaft, waaronder deze: https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st643305/a43470#a43470 en deze: https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st643305/a43473#a43473quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:56 schreef Burdie het volgende:
Next vind ik super leuk voor jongens tot 7 jaar, maar als je gaat kijken bij maat 140 en groter is het blauw, grijs en donkergroen, eventueel met Pokemon, Mario of Marvel erop. Of streepjes.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je al bij Next gekeken? Daar heb ik laatst wat vrolijke shirts voor Aapie aangeschaft, waaronder deze: https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st643305/a43470#a43470 en deze: https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st643305/a43473#a43473
Meteen weer een box aangeschaft, zowel voor Aapie als voor mijzelfquote:
Ah ok, zover ben ik natuurlijk nog niet. Next is momenteel nog hofleverancier hier, samen met Hemaquote:Op zondag 29 mei 2022 23:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Next vind ik super leuk voor jongens tot 7 jaar, maar als je gaat kijken bij maat 140 en groter is het blauw, grijs en donkergroen, eventueel met Pokemon, Mario of Marvel erop. Of streepjes.
Je wil weer even droppen hoeveel dure dingen je aanschaft voor de baby? Want die kleertjes zijn alles behalve kleurrijkquote:Op maandag 30 mei 2022 10:16 schreef Poepz0r het volgende:
Voor de kleine meid doen wij hier altijd de boodschappen
https://www.wowkids.nl/
Wel erg prijzig, maar de kwaliteit is zo goed! Ze hebben rompertjes van 100 euro
Oh nee hoor. Ze hebben ook zat sale etc. Ze hebben juist veel kleurrijke dingen, althans in de winkel dan.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je wil weer even droppen hoeveel dure dingen je aanschaft voor de baby? Want die kleertjes zijn alles behalve kleurrijk
De vraagsteller geeft aan 24 euro te duur vinden voor een shirtje, dan moet je niet bij deze winkel zijn. Het lijkt daarom meer of je het dropt van "kijk mij eens duur doen" dan dat je daadwerkelijk wil helpen. Het is ook niet de eerste keer.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ze hebben ook zat sale etc. Ze hebben juist veel kleurrijke dingen, althans in de winkel dan.
Dat heb ik niet eens gelezen my bad. Maar dat hebben ze hoorquote:Op maandag 30 mei 2022 11:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
De vraagsteller geeft aan 24 euro te duur vinden voor een shirtje, dan moet je niet bij deze winkel zijn. Het lijkt daarom meer of je het dropt van "kijk mij eens duur doen" dan dat je daadwerkelijk wil helpen. Het is ook niet de eerste keer.
Next is inderdaad geweldig t/m maat 128, ik kocht er ook altijd super veelquote:Op zondag 29 mei 2022 23:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, zover ben ik natuurlijk nog niet. Next is momenteel nog hofleverancier hier, samen met Hema
Ja het liep al een tijdje. De melding was hier op de laatste dag.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wilde dus surpriseboxen van 4ff bestellen, maar ik kan ze nergens vinden? Is het alweer voorbij?
Ohquote:Op maandag 30 mei 2022 15:04 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja het liep al een tijdje. De melding was hier op de laatste dag.
Volg ze op social media, dan ben je op tijd op de hoogte de volgende keerquote:
Zitten leuke dingen bij, maar zelfs voor sale vind ik het nog duurquote:Op maandag 30 mei 2022 17:04 schreef laziness het volgende:
Smafolk zegt dat ze in grote problemen zitten en hebben alles in de sale gezet in de hoop overeind te blijven. Gaat morgen pas op social media dus doe er je voordeel mee.
https://www.smafolk.dk/en/summer-sale/c-35
Nou dat dus. Maar het was natuurlijk voor de sale al duur. Ik hou vinted wel in de gatenquote:Op maandag 30 mei 2022 17:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
Zitten leuke dingen bij, maar zelfs voor sale vind ik het nog duur
Ik weet niet of je veel gemist hebt want ze waren niet goedkoop. Bv de babybox was nu 35 euro ipv 15. Hoezo inflatie?quote:
Serieus? Ook 3 kledingstukken in de box?quote:Op maandag 30 mei 2022 17:58 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ik weet niet of je veel gemist hebt want ze waren niet goedkoop. Bv de babybox was nu 35 euro ipv 15. Hoezo inflatie?![]()
Ik heb overgeslagen in elk geval want aan die prijzen koop ik liever in de sale.
Ja echt. Ik snap er ook niets van. Misschien kwam dat spul uit minder oude collecties maar dat stond er niet bij. Tijdens de vorige 10 funky days was ik gemiddeld iets meer dan 12 euro per stuk kwijt voor babykleertjes. En dan kan ik zelf kiezen.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Serieus? Ook 3 kledingstukken in de box?
Ik had er dan ook geen eentje besteld. Meer dan de helft erboven op... Bizar wel. Ik gok dat ze hier wel wat mailtjes ed op ontvangen hebben.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:36 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ja echt. Ik snap er ook niets van. Misschien kwam dat spul uit minder oude collecties maar dat stond er niet bij. Tijdens de vorige 10 funky days was ik gemiddeld iets meer dan 12 euro per stuk kwijt voor babykleertjes. En dan kan ik zelf kiezen.
Voor 15 euro per box vond ik het niet zo erg als ik iets wat minder mooi vond. Prima voor naar de opvang dan.
Er zijn verschillende babyboxen he? Ik heb er 1 van 25 euro aangeschaft. Volgens mij is dat ook de laatste 2 jaar dezelfde prijs geweest, ik ga het eens terugzoekenquote:Op maandag 30 mei 2022 17:58 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ik weet niet of je veel gemist hebt want ze waren niet goedkoop. Bv de babybox was nu 35 euro ipv 15. Hoezo inflatie?![]()
Ik heb overgeslagen in elk geval want aan die prijzen koop ik liever in de sale.
Hahaha! Mijn tip zou vooral zijn om het kind uit een bestaande winkel/collectie te laten kiezen en niet iets wat ze in hun hoofd hebben bedacht, want dan krijg je de meest exotische ideeën die je nooit gevonden krijgtquote:Op zondag 5 juni 2022 09:29 schreef Takkie88 het volgende:
Sofie wordt bijna 4 en mag haar verjaardagskleding kiezen. Haar keuze; een jurk met chase van paw patrol.
Uitdaging; alle jurken die ik tot nu toe vind waar iets op staat van paw patrol zijn met skye en Everest. Via Etsy vind ik wel wat maar met verzendkosten erbij gaat het al snel over de ¤60,- en dat vind ik wel een beetje veel.
Iemand een idee?
ik zou een jurk kopen of maken die bevalt en er dan zelf de afbeelding opzetten of op laten zetten door iemand met een plotter en persquote:Op zondag 5 juni 2022 09:29 schreef Takkie88 het volgende:
Sofie wordt bijna 4 en mag haar verjaardagskleding kiezen. Haar keuze; een jurk met chase van paw patrol.
Uitdaging; alle jurken die ik tot nu toe vind waar iets op staat van paw patrol zijn met skye en Everest. Via Etsy vind ik wel wat maar met verzendkosten erbij gaat het al snel over de ¤60,- en dat vind ik wel een beetje veel.
Iemand een idee?
Mijn moeder maakte dit soort dingen zelf met basic kleertjes, textiel verf en doordrukpapier. Ik had altijd het exacte plaatje wat ik wilde op mijn kleding.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:29 schreef Takkie88 het volgende:
Iemand een idee?
Gewoon een shirt kopen met Chase erop en daarbij een tof tulen rokje met glitterband. En dan uitleggen dat het een shirt en een rokje zijn, omdat er alleen zo glitter in de outfit terecht komtquote:Op zondag 5 juni 2022 09:29 schreef Takkie88 het volgende:
Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |