abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 mei 2021 @ 15:40:09 #51
100412 mefke79
komt goed!
pi_199656576
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:55 schreef SQ het volgende:
volgens mij wil 4FF dat je zo vaak mogelijk bestelt ofzo.
Die sale doen ze ook al zo gaar, elke dag nieuwe dingen toevoegen :?
Marketingtrucje, de kans is groot dat je bij een nieuw bezoek nog wat extra in de mand gooit. Ik zoek eigenlijk voor oudste nog een fijn vest van 4ff maar in zijn maat is er gewoon niks. Het lijkt ook wel alsof ze gewoon niet alles van deze zomer hebben binnengekregen. Van de week zag ik op tv ook dat Bnosy bijvoorbeeld nog een deel van de collectie op de boot heeft zitten. Die ligt in Egypte aan de ketting...die collectie komt nooit meer op tijd hier.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 28 mei 2021 @ 15:40:49 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_199656586
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 15:40 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Marketingtrucje, de kans is groot dat je bij een nieuw bezoek nog wat extra in de mand gooit. Ik zoek eigenlijk voor oudste nog een fijn vest van 4ff maar in zijn maat is er gewoon niks. Het lijkt ook wel alsof ze gewoon niet alles van deze zomer hebben binnengekregen. Van de week zag ik op tv ook dat Bnosy bijvoorbeeld nog een deel van de collectie op de boot heeft zitten. Die ligt in Egypte aan de ketting...die collectie komt nooit meer op tijd hier.
Klopt, ze hebben veel dingen nog niet binnen.
disclaimer
  vrijdag 28 mei 2021 @ 15:41:58 #53
100412 mefke79
komt goed!
pi_199656600
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:21 schreef Peacefulll het volgende:
Ik had op Instagram op het account van 4FF een reactie geplaatst met de vraag wanneer de kindermaten online komen. Ik vind het zonde om eerst verzendkosten voor mijn boxen te betalen en later nog een keer voor die van M.

Is mijn reactie gewoon weggehaald :') En ook een vraag van een andere vrouw.
Laten we het zo zeggen: de 4ff social media medewerker heeft nog wel wat te leren. Daar heb ik het een paar jaar terug nog mee aan de stok gehad toen de sale opzet veranderde. Als je daar iets van zei werd je reactie ook weg gehaald. Tja, dan moet je niet online gaan, je weet dat er reacties komen als je op social media zit.
pi_199657373
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:55 schreef SQ het volgende:
volgens mij wil 4FF dat je zo vaak mogelijk bestelt ofzo.
Die sale doen ze ook al zo gaar, elke dag nieuwe dingen toevoegen :?
Ja, heel bijzonder vind ik dat. Ik ben echt niet anti-bestellen. Maar ik pas wel voor 4 keer apart van elkaar moeten bestellen en verzendkosten betalen. Vind ik ook gewoon gevoelsmatig niet oké voor het milieu (druppel en gloeiende plaat, maar toch).
pi_199657429
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 15:40 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Ik zag laatste idd een post dat hun sportswear vertraging heeft. Zou dat nog te maken hebben met die boot die dwars lag in het Suezkanaal?

En wat betreft hun social media, daar erger ik me ook al een hele tijd aan (tijd om op de ontvolgknop te drukken). Constant dezelfde filmpjes, liedjes, kleding..
Ik vind het zo sneu als een bedrijf reacties gaat verwijderen. Dat is gewoon een teken aan de wand dat je communicatie of service of kwaliteit niet op orde is.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 17:06:00 #56
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_199657669
Je ziet op foto’s van 4ff nog lange broeken e.d. die niet online staan. Er lijkt nog veel te missen, helaas.

Vroeger deden ze met de 10 funky days aan het eind in 1x verzenden met maar 1x kosten maar dat is helaas ook al een paar jaar overboord.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_199657757
Ik zie nu wel boxen staan maar 30 euro voor een lange broek en shirt pas ik toch voor. Dat is duurder dan ik voor 2 stuks betaald heb tijdens de 10 funky days en ik heb niet dringend iets nodig.
Is er trouwens een verschil tussen maat 86-92 uit de baby of de jongens collectie (buiten dat die laatste een stukje duurder is)?
pi_199658100
De boxen met rokken voor dames triggert me. Misschien dat ik die ga bestellen. Vallen de rokken op maat (vraag ik in een topic bestemd voor kinderkleding :@ :') )?
  zaterdag 29 mei 2021 @ 12:34:02 #59
100412 mefke79
komt goed!
pi_199668217
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 17:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
De boxen met rokken voor dames triggert me. Misschien dat ik die ga bestellen. Vallen de rokken op maat (vraag ik in een topic bestemd voor kinderkleding :@ :') )?
uit ervaring: ja redelijk op maat tot iets kleiner (voor maat xl that is). Ik heb er inmiddels verschillende, ze blijven ook redelijk goed mooi. Als je zelf lang bent moet je er rekening mee houden dat ze niet heel lang vallen, net als de shirts.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 12:41:14 #60
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_199668279
Er zijn weer dingen toegevoegd. Oa jongens en meiden (maten 86-176) en vrouwen dingen.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_199722940
Ik kreeg net reclame op Facebook van z8. Z8 heeft tegenwoordig badmode. Z8 heeft hele dure badmode. 30 euro voor zwemshorts voor jongens. 32,95 voor een bikini. 26,95 voor een badpak in kleinere maten. Grotere maten 32,95. De Arena badpak die ik voor mijn oudste had gekocht was nog goedkoper 8)7

[ Bericht 22% gewijzigd door Sunshine1982 op 02-06-2021 21:32:10 ]
pi_199726352
Ik heb best wel wat van Z8 voor C maar de badkleding is in verhouding echt wel duur ja, en oogt lelijk en goedkoop, voor die paar dagen in het jaar dat ze het aankan. Hier gewoon een H&M badpakje van 4,99 :P
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_199726539
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 07:03 schreef rena het volgende:
Ik heb best wel wat van Z8 voor C maar de badkleding is in verhouding echt wel duur ja, en oogt lelijk en goedkoop, voor die paar dagen in het jaar dat ze het aankan. Hier gewoon een H&M badpakje van 4,99 :P
Groot gelijk. Ik had een beter merk badpak gekocht omdat mijn dochter erg van zwemmen houdt en normaal gezien gaan we ook vaak samen zwemmen.

Maar een roze bikini met wat stippeltjes 32,95 :D En er zijn ook gewoon mensen die dat ervoor neer willen leggen :o
pi_199726653
Enige voordeel is misschien dat je kind daardoor de enige is met dat type badkleding?
pi_199726672
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 08:18 schreef Elleska het volgende:
Enige voordeel is misschien dat je kind daardoor de enige is met dat type badkleding?
Z8 is nog steeds redelijk populair, dus dat denk ik niet.
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 13:42:17 #66
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199925958
Er zijn weer surprise boxes bij 4FF! *O* Een box besteld voor Aapie en voor het eerst ook voor mezelf. Ik vond mijn eigen pakket nog leuker dan voor Aapie :o O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_199927495
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 07:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Groot gelijk. Ik had een beter merk badpak gekocht omdat mijn dochter erg van zwemmen houdt en normaal gezien gaan we ook vaak samen zwemmen.

Maar een roze bikini met wat stippeltjes 32,95 :D En er zijn ook gewoon mensen die dat ervoor neer willen leggen :o
Wat idioot die prijzen... vind ze ook niet eens mooi. Ook de pastels uit de huidige collectie vind ik niet zo... vorig jaar waren het echte knalkleuren en die staan mijn vijfjarige beter dan van die pastels :)

Maar sowieso... waarom een klein kind een bikini aantrekken? Dat staat toch helemaal niet (vaak schuift het bovenstukje door het spelen ook omhoog of te ver omlaag). Vanaf hun 13e zullen ze niks anders meer aanwillen, dus ik ben nogal pro badpakjes/tankini's zolang het kan :D Maargoed, ik heb dan ook een makkelijk kind dat het met mij eens is dat een bikini raar is als je 5 bent O+
  donderdag 17 juni 2021 @ 15:11:55 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_199927628
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 15:04 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Wat idioot die prijzen... vind ze ook niet eens mooi. Ook de pastels uit de huidige collectie vind ik niet zo... vorig jaar waren het echte knalkleuren en die staan mijn vijfjarige beter dan van die pastels :)

Maar sowieso... waarom een klein kind een bikini aantrekken? Dat staat toch helemaal niet (vaak schuift het bovenstukje door het spelen ook omhoog of te ver omlaag). Vanaf hun 13e zullen ze niks anders meer aanwillen, dus ik ben nogal pro badpakjes/tankini's zolang het kan :D Maargoed, ik heb dan ook een makkelijk kind dat het met mij eens is dat een bikini raar is als je 5 bent O+
Omdat ze het zelf willen idd... mijne is er gelukkig ook nog niet over begonnen, maar ik ga haar als ze daar mee komt wel duidelijk maken dat zolang daar nog niets groeit, er ook geen bikini komt :@
disclaimer
pi_199938885
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 15:04 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Ik koop juist bewust bikini's voor mijn bijna-kleuters nu ze zwembroeken een beetje ontgroeid zijn. Natte badpakken zijn rottig om uit te trekken als je nodig moet plassen, en zeker nu ze al in hun zwemkleding naar het zwembad moeten zijn bikini's fijner. De badpakken komen wel zodra ze met zwemles gaan beginnen en niet meer elk uur hoeven te plassen. Die bovenstukjes zijn overigens wel irritant inderdaad, maar dat is kiezen uit twee kwaden imo.
  Moderator vrijdag 18 juni 2021 @ 00:02:23 #70
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199938947
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 23:56 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Ik koop juist bewust bikini's voor mijn bijna-kleuters nu ze zwembroeken een beetje ontgroeid zijn. Natte badpakken zijn rottig om uit te trekken als je nodig moet plassen, en zeker nu ze al in hun zwemkleding naar het zwembad moeten zijn bikini's fijner. De badpakken komen wel zodra ze met zwemles gaan beginnen en niet meer elk uur hoeven te plassen. Die bovenstukjes zijn overigens wel irritant inderdaad, maar dat is kiezen uit twee kwaden imo.
Maar als ze zo klein zijn zou alleen een zwembroekje ook wel kunnen toch? Ik heb bikinitopjes bij kindjes nooit begrepen, er valt toch niets te verbergen :?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_199939006
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 23:56 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Ik snap dat wel hoor, maar daar zijn tankini's dus weer handig! Is ook met een los broekje en het bovenstuk is eerder een hemdje dus dat blijft een heel stuk beter zitten :)
pi_199939739
Bij de zwemlessen van mijn oudste van 6 is de mijnes één van de weinigen die een badpak aan heeft. Ieder zijn ding.
pi_199939932
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:42 schreef MaJo het volgende:
Er zijn weer surprise boxes bij 4FF! *O* Een box besteld voor Aapie en voor het eerst ook voor mezelf. Ik vond mijn eigen pakket nog leuker dan voor Aapie :o O+
Ik kan ze niet op de site vinden?
  vrijdag 18 juni 2021 @ 07:56:05 #74
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_199939985
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 07:46 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik kan ze niet op de site vinden?
Is al voorbij. Was de afgelopen weken.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_199940001
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 07:56 schreef laziness het volgende:

[..]

Is al voorbij. Was de afgelopen weken.
Ja dat wist ik, maar ik dacht dat dat het nog wel even was. Jammer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')