abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199531942
0-9
www.4funkyflavours.eu

A
www.amazingkids.nl
www.artoek.nl

B
www.baba-babywear.be
www.babyenkids.nl
www.babypaws.nl
www.babystyling.nl
www.beauloves.co.uk
www.billy-lilly.nl/
www.boden.eu

C
www.carters.com
www.chaos-and-order.com

D
www.derozeolifant.be
www.designerkidscompany.nl
www.disney-kleding.nl
www.dpam.com
www.drukkies.nl
www.duckybeau.nl
www.thedutchdesignbakery.nl

E
www.esprit.nl

F
www.fabricflavours.com

G
www.gap.eu
www.goedvantoen.nl

H
www.hippah.nl
www.hm.com
www.humpy.nl
www.hummbee.com

I
www.ikenmijnkind.nl

J
www.jijwel.nl
www.jippiejajee.nl
www.joepiedepoepie.nl
www.jojomamanbebe.co.uk

K
www.kinderkleding-tekoop.nl
www.kixx-online.nl
www.kleertjes.com
www.knotsknetter.nl
www.koelzkidz.nl

L
www.label74.nl
www.laredoute.be
www.lillefant.com
www.limobasics.com
www.lindex.com
www.littlecool.com
www.littlelabel.nl
www.littlemissjuliette.com/webshop
www.littleshoparoundthecorner.nl
www.littlesunflowers.com

M
www.marksandspencer.com
www.mexx.nl
www.miniperlen.com
www.mothercare.com
www.musjes.com
www.mamanova.nl

N
www.nextdirect.com
www.ninnivi.nl

O
www.oepsie.net
www.oldnavy.gap.com
www.orangebag.nl
www.orangemayonnaise.com

P
www.pimpyourkids.com
www.piratenenprinsessen.nl
www.polarnopyret.com
www.pompdelux.nl
www.pucksonline.nl
www.purestarters.nl

Q

R
www.regenboogschaap.nl
www.retrokleertjes.nl

S
www.schaapskleren.com
www.schaapjeschaapje.nl
www.silkylabel.nl
www.simplycolors.nl
www.smallable.com
www.spookies.be
www.stekelsenstaartjes.nl

T
www.threadless.com
www.tootsa.com
www.tromper.nl
www.tuunte-fashion.nl/

U
www.ubang.dk

V
www.vertbaudet.com
www.villakakelbont-jeugdmode.nl
www.villervalla.se
http://stores.ebay.nl/Vaenait-Baby
www.vonvavoom.nl

W
www.winterwaterfactory.com

X

Y

Z
www.z8-baby.nl
www.zalando.nl
www.zara.com
www.zoem-kids.nl
pi_199532117
Het ging over het mysterie van kledingmaten.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 23:01 schreef Nolita het volgende:
4ff heeft ze nu een shirt 74/80 (past nog net, maar die maat ga ik dus niet meer kopen) en een jumpsuit 74/80 die kwa romp te strak is, maar kwa pijpen prima. Van beiden zal een maat groter niet goed zitten verwacht ik. Ook de 62/68 dingen die ik had vielen niet lang.

Mocht iemand nog een ander merk weten dat in de regel lang en smal valt, graag!
  Moderator vrijdag 21 mei 2021 @ 00:44:27 #3
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199534101
@Nolita Next vind ik ook wel lang en slank vallen. Ik vind de pakjes in ieder geval leuk staan bij mijn lange lat O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 21 mei 2021 @ 08:31:11 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_199535683
Name-it valt (viel?) ook vrij lang en smal bij de babies.
Next vind ik helemaal niet slank vallen eigenlijk, al zal het ook wel per pakje verschillen :P
disclaimer
  vrijdag 21 mei 2021 @ 08:47:39 #5
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_199535783
Ik vind Next ook niet smal vallen.

En het verschil tussen 134-140 en 146-152 vind ik ook huge. Komt waarschijnlijk ook omdat je bij de meeste merken door moet naar de grote-kinderen-afdeling. Het verschil bij de H&M tussen 134-140 bij de kleine meisjes versus de grote meisjes is ook zo groot.

Ik weet iig dat de Wibra en Persival tussenmaten hebben. En ik ben dan ook fan van kleding in enkele maten.
pi_199535938
Wibra vind ik een beetje hit or miss. Ze kunnen echt hele leuke kleding hebben, maar ik vind ook vaak dat er helemaal niks leuks bij zit.

Gisteren even naar de H&M gegaan voor shirtjes, maar ik ging weg met 2 spijkerleggings :D Het was enkel eenhoorn, glitter, druk, veel kleuren,... kortom, lekker meisjesachtig. Daar doe ik mijn dochter geen plezier mee.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 11:33:52 #7
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_199537570
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 09:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wibra vind ik een beetje hit or miss. Ze kunnen echt hele leuke kleding hebben, maar ik vind ook vaak dat er helemaal niks leuks bij zit.

Gisteren even naar de H&M gegaan voor shirtjes, maar ik ging weg met 2 spijkerleggings :D Het was enkel eenhoorn, glitter, druk, veel kleuren,... kortom, lekker meisjesachtig. Daar doe ik mijn dochter geen plezier mee.
Helemaal mee eens. Ik koop bij wibra vooral veel effen shirtjes en korte broeken voor oudste. Voordeel vond ik wel dat het vaak zelfde items in net andere kleur of printje is. Maar dat was vooral leuk toen ze kleiner waren.

Ik ben verder wel klaar voor de zomer. Veel van vorig jaar past nog. Wat items tweedehands gekocht en gekregen en paar dingetjes nieuw gekocht. Hooguit nog een korte broek en wat hemdjes erbij.
pi_199537596
Vind name-it inderdaad fijn en smalvallend :Y zowel klein als wat groter.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_199538545
Next is hier wel een van de favorieten om de pasvorm maar misschien hebben we geluk gehad? Bij sommige items kan je een extra smalle pasvorm kiezen.
Name-it valt idd ook mooi smal.

Ik neem ook altijd een goedpassende kleding mee naar de winkel want die maten zeggen helemaal niets. In de kledingkast van L (103cm) ligt nu serieus passende kleding in maat 92 tot 116 |:(
  vrijdag 21 mei 2021 @ 12:50:57 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_199538687
Daarom, 't zegt allemaal niets.
Mijn 6-jarige draagt al 3 jaar dezelfde onderbroeken trouwens. Ik heb wel eens geprobeerd nieuwe te kopen in een paar maten groter, maar die zijn na 1 keer wassen toch ook weer gewoon even groot. En ach, de elastiek lubbert genoeg dat het nog prima past :')
disclaimer
pi_199538757
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:50 schreef SQ het volgende:
Daarom, 't zegt allemaal niets.
Mijn 6-jarige draagt al 3 jaar dezelfde onderbroeken trouwens. Ik heb wel eens geprobeerd nieuwe te kopen in een paar maten groter, maar die zijn na 1 keer wassen toch ook weer gewoon even groot. En ach, de elastiek lubbert genoeg dat het nog prima past :')
Oh ja, bij nood prop ik m'n 5.5 jarige ook in een onderbroek van de driejarige...Op de een of andere manier heeft de 5.5 jarige nooit schone onderbroeken, hoe dat kan weet ik niet. Ik blijf maar nieuwe kopen, dus hij zou er genoeg moeten hebben...
pi_199539057
maat 92 zijn hier idd de boxers en de zwembroeken. Ook nog een paar korte broeken die met luier eigenlijk net te strak zitten maar zonder luier perfect passen.

Ik dacht ook een nieuwe zwembroek te kopen, maatje 89/104 van de hema. Die kon weer terug want zelfs met koord goed aantrekken bleef het niet hangen.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 13:18:01 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_199539083
Zwembroeken altijd 7 maten kleiner kopen ja :')
Tenzij surinaamse billen ofzo :P
disclaimer
pi_199539147
Mijn peuter en kleuter hebben geen eigen ondergoed. Ik was iedere keer zo aan het zoeken naar wat van wie was dat het nu allemaal in de kast van kleuter ligt. Ze kunnen prima uitwisselen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_199539397
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:22 schreef LeSage het volgende:
Mijn peuter en kleuter hebben geen eigen ondergoed. Ik was iedere keer zo aan het zoeken naar wat van wie was dat het nu allemaal in de kast van kleuter ligt. Ze kunnen prima uitwisselen.
Dit. Gewoon een grote stapel boxers. Ideaal!

———

Ik merk wel dat de spoeling steeds dunner wordt qua smalvallende maar ook betaalbare broeken. Nu snap ik dat grotere kleding ook wat duurder is maar damn, wat scheelt het soms veel.
We vonden die van de WE fijn (de ultra skinny) maar die kosten tegenwoordig ook ¤40,- per stuk.
In de skinny van Zara en H&M kan Twix echt zwemmen. Heb nu een paar fijne echt skinny vallende broeken van Name it.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 13:57:05 #16
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_199539658
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:39 schreef Malteser het volgende:

[..]

———

Ik merk wel dat de spoeling steeds dunner wordt qua smalvallende maar ook betaalbare broeken. Nu snap ik dat grotere kleding ook wat duurder is maar damn, wat scheelt het soms veel.
We vonden die van de WE fijn (de ultra skinny) maar die kosten tegenwoordig ook ¤40,- per stuk.
In de skinny van Zara en H&M kan Twix echt zwemmen. Heb nu een paar fijne echt skinny vallende broeken van Name it.
Wij zweren voor oudste bij de broeken van Vertbaudet. De morphologic heeft 3 verschillende pasvormen en de smalle versie is ook echt smal. Bovendien vallen ze ietsje langer.

Qua onderbroeken begon mijn 9 jarige ook dat hij zijn onderbroeken wat kinderachtig vond. Toen heb ik zijn paw patrol onderbroeken in maat 92 ook maar weggedaan :') Onderbroeken gaan hier weg omdat er gaten in vallen of omdat ze te kinderachtig zijn maar niet omdat ze te klein zijn.....
  vrijdag 21 mei 2021 @ 13:58:02 #17
100412 mefke79
komt goed!
pi_199539682
quote:

[..]

———

Name-it heeft inderdaad lekker smalle broeken en zo af en toe zijn ze in de aanbieding. Niet alleen bij henzelf maar ook bij kleertjes.com en ook bij Berden fashion (voorheen was dat Hout-Brokx, misschien zegt je dat wat). Die laatste doen dan drie broeken halen, twee betalen. Mijn moeder krijgt dan van mij en zuslief een lijst met modellen mee en scoort voor ons broeken, meestal zes broeken voor in totaal vier kinderen, kunnen we weer even vooruit. Ze doen dit ook online. Het voordeel van Name-it is dat de modellen wel van kleur wisselen maar de pasvorm echt hetzelfde blijft, zelfs in maat 158 ben ik inmiddels achter.
Skinny van de hema wil ook en we hebben nu ook broeken van gstar, maar die zijn (natuurlijk) ook best duur. Van de andere kant, in de sale net zo duur of goedkoop als Name-it. De broeken van Zara hebben we hier ook lang gehad, maar dat ging mis in grotere maten, die werden dan toch te breed. Ik heb ook nog wat verdwaalde tumble 'n dry maar die zijn alleen nog online en dan is passen weer zo lastig.

Ik loop met oudste nu echt tegen zijn lange rug aan. Die is altijd langer geweest dan zijn benen, dus shirts altijd een maat groter dan broeken. Maar eigenlijk moet ie nu dus 158-164 of 164 aan maar tegelijkertijd is dat dus enorm wijd want hij is nog steeds slank. Zo hebben we nu dus maar 158-164 van America Today shirts, die zijn dan serieus te kort als hij zijn armen omhoog gooit maar een maat groter en het zijn jurkjes. Dat is ook geen gezicht. En normaal had hij heel wat 4ff maar hij wil dat steeds minder aan en met de overstap naar de middelbare vrees ik dat dat niet beter wordt. Hij moet maar snel wat meer in de breedte groeien, dat vraag ik pas 11 jaar een keer zal ie wel gaan luisteren toch? :P
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 21 mei 2021 @ 18:44:07 #18
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_199543877
quote:

[..]

———

Ter stal heeft ook een goeie ultra skinny of super skinny oid :Y ergens rond de 25 a30¤
pi_199544061
Dan loopt mijn kind er vast als een slons bij _O- Ik weiger om meer dan 20 euro te betalen voor een kinderbroek. Voorlopig dan, in grotere maten zal ik er vast een keer aan moeten geloven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hupje op 21-05-2021 21:32:18 (KinderbRoek) ]
  vrijdag 21 mei 2021 @ 19:15:07 #20
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199544289
O, hier ook gewoon Next en Hema spijkerbroeken hoor, nooit duurder dan 20euro. Ze vallen er toch binnen een paar maanden een gat in...

Voor een goed vest betaal ik wel wat meer (max. 30), maar verder ben ik een krent als het op kinderkleding aankomt. Lang leve Vinted _O_
pi_199544328
Sjaak is weer in de lengte gegroeid dus hij heeft ineens hoog water. Ik kan dus op zoek naar nieuwe spijkerbroeken.

Shirtjes maak ik tegenwoordig zelf. Ik vind zo weinig leuke kleding voor jongens. Gelukkig heb ik ook nog een stapel Little Bird liggen in grote maten, tot Sjaak 8/8,5 jaar is, kan hij die nog aan.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 19:32:47 #22
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_199544533
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 18:56 schreef Hupje het volgende:
Dan loopt mijn kind er vast als een slons bij _O- Ik weiger om meer dan 20 euro te betalen voor een kinderboek. Voorlopig dan, in grotere maten zal ik er vast een keer aan moeten geloven.
Ik ook tegenwoordig.
Voor mijn dochter deed ik het nog wel, maar voor zoon die veel meer buitenspeelt en ondernemend is :W
Dus Zara sale all day every day :7 mooie broeken voor echt oprecht een prikkie.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 19:34:06 #23
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_199544555
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:57 schreef Kyara het volgende:

[..]

Wij zweren voor oudste bij de broeken van Vertbaudet. De morphologic heeft 3 verschillende pasvormen en de smalle versie is ook echt smal. Bovendien vallen ze ietsje langer.
Zijn dat die ik van jou heb overgenomen? Want die zijn inderdaad echt super smal. Er zit een bij die zelfs mijn bezemsteel wat aan de krappe kant is :o.
KuikenGuppy
  vrijdag 21 mei 2021 @ 19:34:47 #24
208890 June.
Seriously?
pi_199544568
Just small valt ook lang en smal, wel een maatje groter nemen). En idd name-it, skinny van de hema en prenatal doen het hier ook goed. Verder heeft hij nog wat goed zittende broeken van Tumbl en dirkje is ook oke.
Shine bright like a diamond.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 19:37:49 #25
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_199544613
Ik kocht ook nog wel eens de super skinny jogging-jeans broeken van Zeeman, maar die zijn tegenwoordig na 3x dragen stuk -O-.
KuikenGuppy
pi_199545834
Ik hoor vooral name it terug, dus dat ga ik eens in de gaten houden. Daar hebben we 1 shirt nog van peuter van en haar viel dat veel te groot/lang, maar past L nu prima idd.
Tumble ga ik ook weer eens in de gaten houden.

Bij peuter vallen spijkerbroeken van de primark heel mooi smal, maar daar kom ik door Corona niet meer (en ligt niet om de hoek). Beetje jammer, want ze begint eruit te groeien.
pi_199547326
Anekdote over meegroeiende kleding: ik heb als 6(?)jarige ooit een nachtjapon gekregen van de Hema met zo'n bijpassende voor de pop. Ik geloof dat ik die als 15-jarige bijna volgroeide dame eindelijk maar eens heb weggedaan wegens tot op de draad versleten :')

Anyways, Ik viel maar eens binnen omdat er hier volgens mij ook IELM fans zijn. De pakjes zijn nu in de sale voor ¤26!

We waren vandaag in de dierentuin met stromende regen en ik heb wel honderden van die pakjes gezien dus nu ben ik ook overtuigd :+
  zaterdag 22 mei 2021 @ 07:59:36 #28
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_199550584
Ielm is altijd in de sale :D :')

Maar zeker ook een fan hier! Gister hadden ze beide hun pak nog aan met dat frut weer -O-
  zaterdag 22 mei 2021 @ 08:13:45 #29
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199550652
Ik vraag me altijd serieus af wie er ¤80 neerlegt voor zo’n pak als ze altijd wel voor ¤27,- verkrijgbaar zijn. Dan moet je wel heel erg dol zijn op een bepaald design. Over design gesproken, ik vind ze allemaal erg lelijk en dat heeft me tot nu toe tegengehouden om zo’n pak te kopen. :P
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_199550706
quote:

[..]

———

Heb je ooit de slimfit skinny van de primark geprobeerd. Deze heeft zelfs voor grotere jongens (iig tot 8-9) nog knoopsgatelastiek en valt echt mooi smal.
Voordeel ze gaan hier relatief lang mee itt bepaalde dure broeken en zijn een tientje of zo
  zaterdag 22 mei 2021 @ 08:56:25 #31
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_199551038
Zijn er merken die stoppen met knoopsgatelastiek?

Wij zitten in maat 152 inmiddels maar alles heeft gelukkig gewoon nog elastiek. Zonder zouden we het hier echt niet redden.

Name-it, Tumble, Tygo & Vito.
Als je de sale in de gaten houdt en de volgende maat vooruit koopt dan hoeven ook merk broeken niet meer te kosten dan ¤25.

Inmiddels zitten we ook wel in een leeftijd dat kleding zowel qua maat als netheid langer mee gaat en dan is iets meer uitgeven ook wel makkelijker. Maar dan nog vind ik ¤40 of meer voor een broek teveel als ik het in de sale voor veel minder kan krijgen.

[ Bericht 27% gewijzigd door laziness op 22-05-2021 09:09:02 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_199551330
Mijn moeder verbaasde zich daar laatst nog over dat tegenwoordig vrijwel alle spijkerbroeken knoopsgatelastiek hebben. Ze heeft vroeger in heel wat broeken zelf elastiek gemaakt omdat het anders niet paste. L heeft dat lange slanke niet van een vreemde.

Als je broeken met knoopsgatelastiek voor langere tijd weg legt wel even de knoopjes los maken. Ik merk bij 2ehands broeken duidelijk verschil, bij sommige broeken is het elastiek een beetje te ver uitgerekt omdat het zo lang op spanning heeft gestaan.
Ik koop bijna alle spijkerbroeken 2ehands. Dat is wel een beetje geluk hebben en broeken worden nu nog opgevuld door een luierkont dus het hoeft nog geen super slank model te zijn. Ik steek mijn kop nog maar even in het zand voor het moment dat L zindelijk is. 25euro per broek :'(
  zaterdag 22 mei 2021 @ 10:08:50 #33
100412 mefke79
komt goed!
pi_199551609
Tja, 25 per broek is veel maar shirts worden ook duurder in grotere maten net als jassen. O en vlak schoenen niet uit. Volwassen maat nu, volwassen prijs. Daar zet ik gewoon een maximum op.

Ik ben wel blij met al dat knoopelastiek. Ik was vroeger ook zo slank en ik droeg altijd een riem en dan was het nog niet fijn. Ik was blij dat ik vrij snel lang genoeg was voor maat 26. Toen kwam alleen ook heel snel dat 26/32 te kort werd. Terwijl ik nu best wat 32 lengte heb en ik niet gekrompen ben.

Mijn jongens zijn ook relatief zuinig denk ik. Broeken gaan van oudste naar jongste en vaak ook nog door in de familie. Dat lukt met Zara en met name-it en met de joggingbroeken van de zeeman. De joggingbroeken van de Zara zijn wel vaak eerder stuk.
pi_199551614
quote:

[..]

———

Ter Stal heeft superskinny broeken. Regelmatig hebben ze een aanbieding met 2 voor ¤30.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 10:10:22 #35
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_199551625
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 08:13 schreef Mariposas het volgende:
Ik vraag me altijd serieus af wie er ¤80 neerlegt voor zo’n pak als ze altijd wel voor ¤27,- verkrijgbaar zijn. Dan moet je wel heel erg dol zijn op een bepaald design. Over design gesproken, ik vind ze allemaal erg lelijk en dat heeft me tot nu toe tegengehouden om zo’n pak te kopen. :P
Dr zijn ook effen pakken zonder print!
  zaterdag 22 mei 2021 @ 10:17:33 #36
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_199551719
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:09 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Ter Stal heeft superskinny broeken. Regelmatig hebben ze een aanbieding met 2 voor ¤30.
Dat is ook het moment waarop ik ze koop idd, is de enige reden dat ik hun email nieuwsbrief wil :')
  zaterdag 22 mei 2021 @ 10:18:20 #37
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_199551730
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:10 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Dr zijn ook effen pakken zonder print!
Wij hebben ook steeds gewoon een effen kleur genomen inderdaad :Y
  zaterdag 22 mei 2021 @ 10:39:39 #38
244125 laziness
pi_199551914
Je groeit mee in de prijzen voor grotere maten…

Alleen schoenen slijten hier zo hard dat ik er ook een maximum op heb inderdaad. Het is niet ongewoon dat ze maar een paar maanden mee gaan. Dat loopt op kan ik je vertellen. Weet ook niet wat ie er mee doet maar ze zijn of stuk of te klein of allebei. En hij haat veters maar klittenband is bijna niet te krijgen in maat schuit natuurlijk en hij heeft een hoge wreef dus elke keer weer een heel gedoe om iets passends naar zijn zin te vinden.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 12:18:58 #39
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_199552839
Och en schoenen icm fiestjes/skelters/loopfietsjes :'( en dan remmen met de neuzen van de schoenen..
pi_199638279
Ik zag net een reclame van 4FF voorbij komen. Zouden morgen weer surprise boxen online staan! *O*

(Niet dat ik mag bestellen want ik heb laatst in de sale al een mega order gedaan :@ O+ )
pi_199638317
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 09:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik zag net een reclame van 4FF voorbij komen. Zouden morgen weer surprise boxen online staan! *O*

(Niet dat ik mag bestellen want ik heb laatst in de sale al een mega order gedaan :@ O+ )
JAAAA *O*
  donderdag 27 mei 2021 @ 18:23:22 #42
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_199645209
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 09:35 schreef Zo-is-dat het volgende:

Oooo leuk! Was toevallig al op Vinted aan het kijken haha. Had nooit gedacht dat ik zou houden van de printjes :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_199652149
4FF heeft weer surpriseboxen!
Zover ik gezien heb alleen in babymaten, maar de kindermaten zullen vast nog volgen O+

Edit: spuit 11 :')
pi_199652812
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 09:29 schreef eponine het volgende:
4FF heeft weer surpriseboxen!
Zover ik gezien heb alleen in babymaten, maar de kindermaten zullen vast nog volgen O+

Edit: spuit 11 :')
Oh yeah. Ik ga direct kijken!

Hmm. In A zijn maat alleen boxen met 2 jumpsuits/boxpakjes. Ben ik niet zo kapot van, alleen die van maxomorra vind ik leuk 8-)

Ik sla even over.
pi_199653614
Idd alleen pakjes in zijn maat -O-
En hij draagt sinds maat 62 al geen pakjes meer. Jammer!
  vrijdag 28 mei 2021 @ 11:39:47 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_199653637
Ik heb denk ik alle outletjumpsuits van 4ff al inmiddels, dus ik pas ook :P
disclaimer
  vrijdag 28 mei 2021 @ 13:14:11 #47
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_199654671
Vorige keer werd er later toch nog wat toegevoegd?
pi_199654779
Ik had op Instagram op het account van 4FF een reactie geplaatst met de vraag wanneer de kindermaten online komen. Ik vind het zonde om eerst verzendkosten voor mijn boxen te betalen en later nog een keer voor die van M.

Is mijn reactie gewoon weggehaald :') En ook een vraag van een andere vrouw.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 14:48:42 #49
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_199656004
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:21 schreef Peacefulll het volgende:
Ik had op Instagram op het account van 4FF een reactie geplaatst met de vraag wanneer de kindermaten online komen. Ik vind het zonde om eerst verzendkosten voor mijn boxen te betalen en later nog een keer voor die van M.

Toevallig zag ik het op Facebook een reactie van 4FF:

Er komen iedere dag nieuwe boxen bij! Houd het dus goed in de gaten!! :)
  vrijdag 28 mei 2021 @ 14:55:25 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_199656076
volgens mij wil 4FF dat je zo vaak mogelijk bestelt ofzo.
Die sale doen ze ook al zo gaar, elke dag nieuwe dingen toevoegen :?
disclaimer
  vrijdag 28 mei 2021 @ 15:40:09 #51
100412 mefke79
komt goed!
pi_199656576
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:55 schreef SQ het volgende:
Marketingtrucje, de kans is groot dat je bij een nieuw bezoek nog wat extra in de mand gooit. Ik zoek eigenlijk voor oudste nog een fijn vest van 4ff maar in zijn maat is er gewoon niks. Het lijkt ook wel alsof ze gewoon niet alles van deze zomer hebben binnengekregen. Van de week zag ik op tv ook dat Bnosy bijvoorbeeld nog een deel van de collectie op de boot heeft zitten. Die ligt in Egypte aan de ketting...die collectie komt nooit meer op tijd hier.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 15:40:49 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_199656586
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 15:40 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Marketingtrucje, de kans is groot dat je bij een nieuw bezoek nog wat extra in de mand gooit. Ik zoek eigenlijk voor oudste nog een fijn vest van 4ff maar in zijn maat is er gewoon niks. Het lijkt ook wel alsof ze gewoon niet alles van deze zomer hebben binnengekregen. Van de week zag ik op tv ook dat Bnosy bijvoorbeeld nog een deel van de collectie op de boot heeft zitten. Die ligt in Egypte aan de ketting...die collectie komt nooit meer op tijd hier.
Klopt, ze hebben veel dingen nog niet binnen.
disclaimer
  vrijdag 28 mei 2021 @ 15:41:58 #53
100412 mefke79
komt goed!
pi_199656600
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:21 schreef Peacefulll het volgende:

Laten we het zo zeggen: de 4ff social media medewerker heeft nog wel wat te leren. Daar heb ik het een paar jaar terug nog mee aan de stok gehad toen de sale opzet veranderde. Als je daar iets van zei werd je reactie ook weg gehaald. Tja, dan moet je niet online gaan, je weet dat er reacties komen als je op social media zit.
pi_199657373
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:55 schreef SQ het volgende:
Ja, heel bijzonder vind ik dat. Ik ben echt niet anti-bestellen. Maar ik pas wel voor 4 keer apart van elkaar moeten bestellen en verzendkosten betalen. Vind ik ook gewoon gevoelsmatig niet oké voor het milieu (druppel en gloeiende plaat, maar toch).
pi_199657429
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 15:40 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Ik zag laatste idd een post dat hun sportswear vertraging heeft. Zou dat nog te maken hebben met die boot die dwars lag in het Suezkanaal?

En wat betreft hun social media, daar erger ik me ook al een hele tijd aan (tijd om op de ontvolgknop te drukken). Constant dezelfde filmpjes, liedjes, kleding..
Ik vind het zo sneu als een bedrijf reacties gaat verwijderen. Dat is gewoon een teken aan de wand dat je communicatie of service of kwaliteit niet op orde is.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 17:06:00 #56
244125 laziness
pi_199657669
Je ziet op foto’s van 4ff nog lange broeken e.d. die niet online staan. Er lijkt nog veel te missen, helaas.

Vroeger deden ze met de 10 funky days aan het eind in 1x verzenden met maar 1x kosten maar dat is helaas ook al een paar jaar overboord.
pi_199657757
Ik zie nu wel boxen staan maar 30 euro voor een lange broek en shirt pas ik toch voor. Dat is duurder dan ik voor 2 stuks betaald heb tijdens de 10 funky days en ik heb niet dringend iets nodig.
Is er trouwens een verschil tussen maat 86-92 uit de baby of de jongens collectie (buiten dat die laatste een stukje duurder is)?
pi_199658100
De boxen met rokken voor dames triggert me. Misschien dat ik die ga bestellen. Vallen de rokken op maat (vraag ik in een topic bestemd voor kinderkleding :@ :') )?
  zaterdag 29 mei 2021 @ 12:34:02 #59
100412 mefke79
komt goed!
pi_199668217
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 17:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
De boxen met rokken voor dames triggert me. Misschien dat ik die ga bestellen. Vallen de rokken op maat (vraag ik in een topic bestemd voor kinderkleding :@ :') )?
uit ervaring: ja redelijk op maat tot iets kleiner (voor maat xl that is). Ik heb er inmiddels verschillende, ze blijven ook redelijk goed mooi. Als je zelf lang bent moet je er rekening mee houden dat ze niet heel lang vallen, net als de shirts.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 12:41:14 #60
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_199668279
Er zijn weer dingen toegevoegd. Oa jongens en meiden (maten 86-176) en vrouwen dingen.
pi_199722940
Ik kreeg net reclame op Facebook van z8. Z8 heeft tegenwoordig badmode. Z8 heeft hele dure badmode. 30 euro voor zwemshorts voor jongens. 32,95 voor een bikini. 26,95 voor een badpak in kleinere maten. Grotere maten 32,95. De Arena badpak die ik voor mijn oudste had gekocht was nog goedkoper 8)7

[ Bericht 22% gewijzigd door Sunshine1982 op 02-06-2021 21:32:10 ]
pi_199726352
Ik heb best wel wat van Z8 voor C maar de badkleding is in verhouding echt wel duur ja, en oogt lelijk en goedkoop, voor die paar dagen in het jaar dat ze het aankan. Hier gewoon een H&M badpakje van 4,99 :P
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_199726539
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 07:03 schreef rena het volgende:
Ik heb best wel wat van Z8 voor C maar de badkleding is in verhouding echt wel duur ja, en oogt lelijk en goedkoop, voor die paar dagen in het jaar dat ze het aankan. Hier gewoon een H&M badpakje van 4,99 :P
Groot gelijk. Ik had een beter merk badpak gekocht omdat mijn dochter erg van zwemmen houdt en normaal gezien gaan we ook vaak samen zwemmen.

Maar een roze bikini met wat stippeltjes 32,95 :D En er zijn ook gewoon mensen die dat ervoor neer willen leggen :o
pi_199726653
Enige voordeel is misschien dat je kind daardoor de enige is met dat type badkleding?
pi_199726672
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 08:18 schreef Elleska het volgende:
Enige voordeel is misschien dat je kind daardoor de enige is met dat type badkleding?
Z8 is nog steeds redelijk populair, dus dat denk ik niet.
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 13:42:17 #66
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199925958
Er zijn weer surprise boxes bij 4FF! *O* Een box besteld voor Aapie en voor het eerst ook voor mezelf. Ik vond mijn eigen pakket nog leuker dan voor Aapie :o O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_199927495
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 07:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Groot gelijk. Ik had een beter merk badpak gekocht omdat mijn dochter erg van zwemmen houdt en normaal gezien gaan we ook vaak samen zwemmen.

Maar een roze bikini met wat stippeltjes 32,95 :D En er zijn ook gewoon mensen die dat ervoor neer willen leggen :o
Wat idioot die prijzen... vind ze ook niet eens mooi. Ook de pastels uit de huidige collectie vind ik niet zo... vorig jaar waren het echte knalkleuren en die staan mijn vijfjarige beter dan van die pastels :)

Maar sowieso... waarom een klein kind een bikini aantrekken? Dat staat toch helemaal niet (vaak schuift het bovenstukje door het spelen ook omhoog of te ver omlaag). Vanaf hun 13e zullen ze niks anders meer aanwillen, dus ik ben nogal pro badpakjes/tankini's zolang het kan :D Maargoed, ik heb dan ook een makkelijk kind dat het met mij eens is dat een bikini raar is als je 5 bent O+
  donderdag 17 juni 2021 @ 15:11:55 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_199927628
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 15:04 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Wat idioot die prijzen... vind ze ook niet eens mooi. Ook de pastels uit de huidige collectie vind ik niet zo... vorig jaar waren het echte knalkleuren en die staan mijn vijfjarige beter dan van die pastels :)

Maar sowieso... waarom een klein kind een bikini aantrekken? Dat staat toch helemaal niet (vaak schuift het bovenstukje door het spelen ook omhoog of te ver omlaag). Vanaf hun 13e zullen ze niks anders meer aanwillen, dus ik ben nogal pro badpakjes/tankini's zolang het kan :D Maargoed, ik heb dan ook een makkelijk kind dat het met mij eens is dat een bikini raar is als je 5 bent O+
Omdat ze het zelf willen idd... mijne is er gelukkig ook nog niet over begonnen, maar ik ga haar als ze daar mee komt wel duidelijk maken dat zolang daar nog niets groeit, er ook geen bikini komt :@
disclaimer
pi_199938885
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 15:04 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Ik koop juist bewust bikini's voor mijn bijna-kleuters nu ze zwembroeken een beetje ontgroeid zijn. Natte badpakken zijn rottig om uit te trekken als je nodig moet plassen, en zeker nu ze al in hun zwemkleding naar het zwembad moeten zijn bikini's fijner. De badpakken komen wel zodra ze met zwemles gaan beginnen en niet meer elk uur hoeven te plassen. Die bovenstukjes zijn overigens wel irritant inderdaad, maar dat is kiezen uit twee kwaden imo.
  Moderator vrijdag 18 juni 2021 @ 00:02:23 #70
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199938947
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 23:56 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Ik koop juist bewust bikini's voor mijn bijna-kleuters nu ze zwembroeken een beetje ontgroeid zijn. Natte badpakken zijn rottig om uit te trekken als je nodig moet plassen, en zeker nu ze al in hun zwemkleding naar het zwembad moeten zijn bikini's fijner. De badpakken komen wel zodra ze met zwemles gaan beginnen en niet meer elk uur hoeven te plassen. Die bovenstukjes zijn overigens wel irritant inderdaad, maar dat is kiezen uit twee kwaden imo.
Maar als ze zo klein zijn zou alleen een zwembroekje ook wel kunnen toch? Ik heb bikinitopjes bij kindjes nooit begrepen, er valt toch niets te verbergen :?
pi_199939006
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 23:56 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Ik snap dat wel hoor, maar daar zijn tankini's dus weer handig! Is ook met een los broekje en het bovenstuk is eerder een hemdje dus dat blijft een heel stuk beter zitten :)
pi_199939739
Bij de zwemlessen van mijn oudste van 6 is de mijnes één van de weinigen die een badpak aan heeft. Ieder zijn ding.
pi_199939932
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:42 schreef MaJo het volgende:
Er zijn weer surprise boxes bij 4FF! *O* Een box besteld voor Aapie en voor het eerst ook voor mezelf. Ik vond mijn eigen pakket nog leuker dan voor Aapie :o O+
Ik kan ze niet op de site vinden?
  vrijdag 18 juni 2021 @ 07:56:05 #74
244125 laziness
pi_199939985
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 07:46 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Is al voorbij. Was de afgelopen weken.
pi_199940001
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 07:56 schreef laziness het volgende:

[..]

Is al voorbij. Was de afgelopen weken.
Ja dat wist ik, maar ik dacht dat dat het nog wel even was. Jammer!
  vrijdag 18 juni 2021 @ 09:00:47 #76
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_199940499
D
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 00:02 schreef MaJo het volgende:

[..]

Maar als ze zo klein zijn zou alleen een zwembroekje ook wel kunnen toch? Ik heb bikinitopjes bij kindjes nooit begrepen, er valt toch niets te verbergen :?
Dit! Onze dame krijgt gewoon een wasbare zwemluier aan tot ze zindelijk is en daarna een zwembroek O+ misschien een badpak als echt heel leuk en ze dat graag zelf wil. Ik denk dat ik dr tegen die tijd de opzij schuif optie probeer te leren voor plassen ^O^
Wel beetje jammer van de mega schattige badpakjes die ik gekregen heb :'( maar ik ga niet voor zwemmen over dr wasbare zwemluier ook nog een badpak trekken omdat het zo zoet staat :P
pi_199940570
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 09:00 schreef Zo-is-dat het volgende:
D
[..]

Dit! Onze dame krijgt gewoon een wasbare zwemluier aan tot ze zindelijk is en daarna een zwembroek O+ misschien een badpak als echt heel leuk en ze dat graag zelf wil. Ik denk dat ik dr tegen die tijd de opzij schuif optie probeer te leren voor plassen ^O^
Wel beetje jammer van de mega schattige badpakjes die ik gekregen heb :'( maar ik ga niet voor zwemmen over dr wasbare zwemluier ook nog een badpak trekken omdat het zo zoet staat :P
Doe je dan in het zwembad ook alleen een luier?
pi_199941298
quote:
D
[..]

De opzij schuif optie werkt niet als je beide handen nodig hebt om op de wc te klimmen en je beet te houden zodat je er niet in valt :D

En ze zijn hier nu bijna 4. Op vakantie in het buitenland kan een zwembroek dan prima, maar in Nederland vind ik dat toch een beetje raar worden omdat je geen enkel meisje van die leeftijd nog in zwembroek ziet, alleen in het peuterbad.

En hier is bij zwemles een badpak juist de norm. Een meisje met bikini werd gevraagd om de volgende keer een badpak aan te trekken.
  Moderator vrijdag 18 juni 2021 @ 11:32:23 #79
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199942110
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 07:46 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Oh oeps, al voorbij inderdaad :o Begon vorige week donderdag dus ik dacht dat het wel even zou duren, maar blijkbaar was het tot zondag :@ Wel jammer, anders had ik zelf nog een pakket bijbesteld :D
quote:
D
[..]

Nee dan zou ik het zeker bij de zwemluier houden, anders is het ook zo’n gedoe!
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 10:11 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

De opzij schuif optie werkt niet als je beide handen nodig hebt om op de wc te klimmen en je beet te houden zodat je er niet in valt :D

En ze zijn hier nu bijna 4. Op vakantie in het buitenland kan een zwembroek dan prima, maar in Nederland vind ik dat toch een beetje raar worden omdat je geen enkel meisje van die leeftijd nog in zwembroek ziet, alleen in het peuterbad.

En hier is bij zwemles een badpak juist de norm. Een meisje met bikini werd gevraagd om de volgende keer een badpak aan te trekken.
Is dat tegenwoordig raar in Nederland? :o Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik vroeger alleen een zwembroekje droeg, vind het echt onzinnig zo’n bikini voor een kleintje. Scheelt dat ik een zoon heb, hoef ik me daar niet druk om te maken :P
pi_199943621
Hier werd op zwemles juist gevraagd om een bikini zodat de kinderen zelf naar het toilet kunnen als ze kurken en bandjes dragen.
Een bikini vind ik zelf wat bloot dus mijn dochter heeft een tankini met dus wel het bedekte van een badpak en de voordelen van een bikini qua zelfredzaamheid.
  vrijdag 18 juni 2021 @ 13:40:52 #81
100412 mefke79
komt goed!
pi_199943917
De zwemschool waar mijn jongens heen gingen leverde bij start een broekje met een zwemvest. En dan ging ergens in die lessen dat zwemvest uit en hadden ook de meiden dus alleen een broekje aan. Ik zie nu bij mijn nichtje wel dat ze geen bikinibroekje aan wil maar een shortje. Dat snap ik helemaal, ik ben ook geen fan van bikinibroekjes want die zitten nooit lekker.

Ik kreeg een mail dat Name-it de opruiming start dit weekend, maar ik vond het aanbod wat mager. Straks even voor oudste kijken of ie broeken genoeg heeft want ook G-star heeft al opruiming en die broeken zijn ook lekker smal.
pi_199943936
maar er is toch niks te zien bij die kleintjes? (of nou ja even veel als bij de jongetjes)

Maar sowieso verpreutst nederland best wel volgens mij..Hier werd zoonlief uitgelachen omdat hij in de kleedkamer bij gym zijn onderbroek wisselde voor een zwembroek omdat ze watergevecht gingen houden. Blote billen in de kleedkamer is toch niet zķ raar?
pi_199943979
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 11:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oh oeps, al voorbij inderdaad :o Begon vorige week donderdag dus ik dacht dat het wel even zou duren, maar blijkbaar was het tot zondag :@ Wel jammer, anders had ik zelf nog een pakket bijbesteld :D
[..]

Nee dan zou ik het zeker bij de zwemluier houden, anders is het ook zo’n gedoe!
[..]

Is dat tegenwoordig raar in Nederland? :o Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik vroeger alleen een zwembroekje droeg, vind het echt onzinnig zo’n bikini voor een kleintje. Scheelt dat ik een zoon heb, hoef ik me daar niet druk om te maken :P
Buiten zie je dat nog wel, mijn meiden hebben vorige week nog in alleen hun onderbroek gezwommen omdat we niet van plan waren te gaan zwemmen, maar binnen is het tot kleuterleeftijd ongeveer. Maar wellicht is dat ook iets wat alleen in de randstad de norm is.

Zonen zijn daarvoor sowieso relaxter. Kleuter had woensdag een feestje, wat dus een waterfeestje werd. Die meiden daar moeilijk doen met omkleden enzo, ik heb kleuter daar in zijn zwembroek afgeleverd en weer in diezelfde, toen natte, zwembroek opgehaald. T-shirt aan en klaar!
  vrijdag 18 juni 2021 @ 13:49:45 #84
298315 SacreCoeur
pi_199944016
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 13:42 schreef watmoetikkiezen het volgende:
maar er is toch niks te zien bij die kleintjes? (of nou ja even veel als bij de jongetjes)

Maar sowieso verpreutst nederland best wel volgens mij..Hier werd zoonlief uitgelachen omdat hij in de kleedkamer bij gym zijn onderbroek wisselde voor een zwembroek omdat ze watergevecht gingen houden. Blote billen in de kleedkamer is toch niet zķ raar?
Ik had het niet zo'n probleem gevonden als niet iedereen een telefoontje heeft om foto's mee te maken etc etc.
Thuis in de tuin gaat gewoon alles uit bij meneer van 3 :P
Op het strand gaat er echt een zwembroek aan en eerder alleen een zwemluier /teamsimpel
pi_199944216
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 09:07 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Doe je dan in het zwembad ook alleen een luier?
Waarom zou je nog iets over een wasbare zwemluier heen doen? bij een wegwerp kan dat omdat het mooier is maar een wasbare is van zichzelf al mooi.
pi_199944879
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 13:49 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik had het niet zo'n probleem gevonden als niet iedereen een telefoontje heeft om foto's mee te maken etc etc.
Thuis in de tuin gaat gewoon alles uit bij meneer van 3 :P
Op het strand gaat er echt een zwembroek aan en eerder alleen een zwemluier /teamsimpel
oh ja, broekje aan doe ik ook hoor (idd vanwege mogelijke foto's).
Ik dielde meer op t bikinibovenstukje
  vrijdag 18 juni 2021 @ 15:12:44 #87
298315 SacreCoeur
pi_199944936
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 15:08 schreef watmoetikkiezen het volgende:

[..]

oh ja, broekje aan doe ik ook hoor (idd vanwege mogelijke foto's).
Ik dielde meer op t bikinibovenstukje
Ah oke :P ja dat vind ik ook niet zo boeiend eerlijk gezegd.
pi_199949066
Hoi!
Iemand interesse in een hydrofiele slaapzak van Lodger voor een tientje met dit mooie weer?
Het is deze:
https://www.lodger.com/nl(...)6/slaapzak-hydrofiel

In maat 68/80.
En je zou wellicht denken dat het een meisjes-slaapzak is, maar mijn jongetje stond het ook prima :Y
  vrijdag 18 juni 2021 @ 21:47:38 #89
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_199951502
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 14:06 schreef Elleska het volgende:

[..]

Waarom zou je nog iets over een wasbare zwemluier heen doen? bij een wegwerp kan dat omdat het mooier is maar een wasbare is van zichzelf al mooi.
Dit ja! ^O^
  vrijdag 18 juni 2021 @ 21:50:43 #90
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_199951557
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 10:11 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Over t in de wc vallen gedeelte nog niet nagedacht :') de zoon doet alles staand :P

Badpak uit de gratie dan! 8-) maar goed das makkelijk praten tot ze een eigen mening heeft :+
  vrijdag 18 juni 2021 @ 22:18:11 #91
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_199952105
Hier hebben ze badpakken en bikini's. Bikini trouwens wel met topje. Soms zie je meisjes met zo'n triangel bovenstukje en dat vind ik echt niet uitzien. Trek dan gewoon uit idd.

Klasgenootjes dragen blijkbaar ook topjes ipv een hemd. Dat vind ik ook zo bizar. Hier dragen ze een hemd zodat ze geen koude rug krijgen. Waarom draag je een topje? Er groeit nog niks, voor de warmte hoef je het ook niet te doen. Waarom dan wel? Ik snap het niet.
pi_199954638
Hier inderdaad ook badpakken en bikini ook met bovenstukje maar inderdaad ook geen triangel
Net als kyara noemt.

Ze pakt zelf wat ze aan wil (of grijpklaar ligt op dat moment) bikini draagt ze wel met topje, vind ik ook netter. Maar als ze dat niet zou doen ook niet zo’n probleem.

In de zomer vaak een uv shirt aan ivm lichte huid, dan is bikini broekje wel fijn er bij, zeker om naar toilet te gaan. (Dan niet ook nog het topje er onder natuurlijk).
pi_199955624
Ook een uv shirt fan hier dus dan is zomers t “probleem” sowieso getackeld *O*
pi_200086838
Weet iemand waar ik korte strakke broekjes kan vinden voor onder een jurkje?
pi_200087234
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb ze van de Hema in drie kleuren, maar dat is wel de collectie van 2 jaar terug. Maar vorig jaar hadden ze ze ook, in andere kleuren.
pi_200087329
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Next! Daar bestel ik ze altijd. Nu het lang duurt en met dat invoergedoe, kun je ook bij Zalando kijken (Next cycle shorts) :)
pi_200087471
Ik ga even bij de Hema kijken aangezien ik het morgen al nodig heb :7 Dank voor de tips!
pi_200087563
Bij WE hebben ze nu ook van die rokjes met ingenaaid broekje. Heb voor deze zomer een hele collectie ingeslagen voor A. Was er best jaloers op (ideaal voor op de fiets), maar toen kwamen ze opeens met net zoiets in damesmaten. Nu heb ik dezelfde :')
pi_200087641
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:34 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Next! Daar bestel ik ze altijd. Nu het lang duurt en met dat invoergedoe, kun je ook bij Zalando kijken (Next cycle shorts) :)
Next heeft geen last van invoergedoe want het wordt verzonden vanuit Duitsland. Maar het duurt soms wel langer ja.
  zondag 27 juni 2021 @ 12:00:20 #100
298315 SacreCoeur
pi_200088203
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ga even bij de Hema kijken aangezien ik het morgen al nodig heb :7 Dank voor de tips!
H&M heeft ze ook gewoon onder fietsbroekje. Kwam kindermaten tegen toen ik voor mezelf en dochter iets zocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')