quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:01 schreef Nolita het volgende:
4ff heeft ze nu een shirt 74/80 (past nog net, maar die maat ga ik dus niet meer kopen) en een jumpsuit 74/80 die kwa romp te strak is, maar kwa pijpen prima. Van beiden zal een maat groter niet goed zitten verwacht ik. Ook de 62/68 dingen die ik had vielen niet lang.
Mocht iemand nog een ander merk weten dat in de regel lang en smal valt, graag!
Helemaal mee eens. Ik koop bij wibra vooral veel effen shirtjes en korte broeken voor oudste. Voordeel vond ik wel dat het vaak zelfde items in net andere kleur of printje is. Maar dat was vooral leuk toen ze kleiner waren.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wibra vind ik een beetje hit or miss. Ze kunnen echt hele leuke kleding hebben, maar ik vind ook vaak dat er helemaal niks leuks bij zit.
Gisteren even naar de H&M gegaan voor shirtjes, maar ik ging weg met 2 spijkerleggingsHet was enkel eenhoorn, glitter, druk, veel kleuren,... kortom, lekker meisjesachtig. Daar doe ik mijn dochter geen plezier mee.
Oh ja, bij nood prop ik m'n 5.5 jarige ook in een onderbroek van de driejarige...Op de een of andere manier heeft de 5.5 jarige nooit schone onderbroeken, hoe dat kan weet ik niet. Ik blijf maar nieuwe kopen, dus hij zou er genoeg moeten hebben...quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:50 schreef SQ het volgende:
Daarom, 't zegt allemaal niets.
Mijn 6-jarige draagt al 3 jaar dezelfde onderbroeken trouwens. Ik heb wel eens geprobeerd nieuwe te kopen in een paar maten groter, maar die zijn na 1 keer wassen toch ook weer gewoon even groot. En ach, de elastiek lubbert genoeg dat het nog prima past
Dit. Gewoon een grote stapel boxers. Ideaal!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:22 schreef LeSage het volgende:
Mijn peuter en kleuter hebben geen eigen ondergoed. Ik was iedere keer zo aan het zoeken naar wat van wie was dat het nu allemaal in de kast van kleuter ligt. Ze kunnen prima uitwisselen.
Wij zweren voor oudste bij de broeken van Vertbaudet. De morphologic heeft 3 verschillende pasvormen en de smalle versie is ook echt smal. Bovendien vallen ze ietsje langer.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:39 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dit. Gewoon een grote stapel boxers. Ideaal!
———
Ik merk wel dat de spoeling steeds dunner wordt qua smalvallende maar ook betaalbare broeken. Nu snap ik dat grotere kleding ook wat duurder is maar damn, wat scheelt het soms veel.
We vonden die van de WE fijn (de ultra skinny) maar die kosten tegenwoordig ook ¤40,- per stuk.
In de skinny van Zara en H&M kan Twix echt zwemmen. Heb nu een paar fijne echt skinny vallende broeken van Name it.
Name-it heeft inderdaad lekker smalle broeken en zo af en toe zijn ze in de aanbieding. Niet alleen bij henzelf maar ook bij kleertjes.com en ook bij Berden fashion (voorheen was dat Hout-Brokx, misschien zegt je dat wat). Die laatste doen dan drie broeken halen, twee betalen. Mijn moeder krijgt dan van mij en zuslief een lijst met modellen mee en scoort voor ons broeken, meestal zes broeken voor in totaal vier kinderen, kunnen we weer even vooruit. Ze doen dit ook online. Het voordeel van Name-it is dat de modellen wel van kleur wisselen maar de pasvorm echt hetzelfde blijft, zelfs in maat 158 ben ik inmiddels achter.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:39 schreef Malteser het volgende:
[..]
———
Ik merk wel dat de spoeling steeds dunner wordt qua smalvallende maar ook betaalbare broeken. Nu snap ik dat grotere kleding ook wat duurder is maar damn, wat scheelt het soms veel.
We vonden die van de WE fijn (de ultra skinny) maar die kosten tegenwoordig ook ¤40,- per stuk.
In de skinny van Zara en H&M kan Twix echt zwemmen. Heb nu een paar fijne echt skinny vallende broeken van Name it.
Ter stal heeft ook een goeie ultra skinny of super skinny oidquote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:39 schreef Malteser het volgende:
[..]
———
Ik ook tegenwoordig.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:56 schreef Hupje het volgende:
Dan loopt mijn kind er vast als een slons bijIk weiger om meer dan 20 euro te betalen voor een kinderboek. Voorlopig dan, in grotere maten zal ik er vast een keer aan moeten geloven.
Zijn dat die ik van jou heb overgenomen? Want die zijn inderdaad echt super smal. Er zit een bij die zelfs mijn bezemsteel wat aan de krappe kant isquote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:57 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wij zweren voor oudste bij de broeken van Vertbaudet. De morphologic heeft 3 verschillende pasvormen en de smalle versie is ook echt smal. Bovendien vallen ze ietsje langer.
Heb je ooit de slimfit skinny van de primark geprobeerd. Deze heeft zelfs voor grotere jongens (iig tot 8-9) nog knoopsgatelastiek en valt echt mooi smal.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:39 schreef Malteser het volgende:
[..]
———
Ter Stal heeft superskinny broeken. Regelmatig hebben ze een aanbieding met 2 voor ¤30.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:39 schreef Malteser het volgende:
[..]
———
Dr zijn ook effen pakken zonder print!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:13 schreef Mariposas het volgende:
Ik vraag me altijd serieus af wie er ¤80 neerlegt voor zo’n pak als ze altijd wel voor ¤27,- verkrijgbaar zijn. Dan moet je wel heel erg dol zijn op een bepaald design. Over design gesproken, ik vind ze allemaal erg lelijk en dat heeft me tot nu toe tegengehouden om zo’n pak te kopen.
Dat is ook het moment waarop ik ze koop idd, is de enige reden dat ik hun email nieuwsbrief wilquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:09 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Ter Stal heeft superskinny broeken. Regelmatig hebben ze een aanbieding met 2 voor ¤30.
Wij hebben ook steeds gewoon een effen kleur genomen inderdaadquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:10 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Dr zijn ook effen pakken zonder print!
JAAAAquote:Op donderdag 27 mei 2021 09:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik zag net een reclame van 4FF voorbij komen. Zouden morgen weer surprise boxen online staan!![]()
(Niet dat ik mag bestellen want ik heb laatst in de sale al een mega order gedaan![]()
)
Oooo leuk! Was toevallig al op Vinted aan het kijken haha. Had nooit gedacht dat ik zou houden van de printjesquote:Op donderdag 27 mei 2021 09:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik zag net een reclame van 4FF voorbij komen. Zouden morgen weer surprise boxen online staan!![]()
(Niet dat ik mag bestellen want ik heb laatst in de sale al een mega order gedaan![]()
)
Oh yeah. Ik ga direct kijken!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:29 schreef eponine het volgende:
4FF heeft weer surpriseboxen!
Zover ik gezien heb alleen in babymaten, maar de kindermaten zullen vast nog volgen
Edit: spuit 11![]()
Toevallig zag ik het op Facebook een reactie van 4FF:quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:21 schreef Peacefulll het volgende:
Ik had op Instagram op het account van 4FF een reactie geplaatst met de vraag wanneer de kindermaten online komen. Ik vind het zonde om eerst verzendkosten voor mijn boxen te betalen en later nog een keer voor die van M.
Is mijn reactie gewoon weggehaaldEn ook een vraag van een andere vrouw.
Marketingtrucje, de kans is groot dat je bij een nieuw bezoek nog wat extra in de mand gooit. Ik zoek eigenlijk voor oudste nog een fijn vest van 4ff maar in zijn maat is er gewoon niks. Het lijkt ook wel alsof ze gewoon niet alles van deze zomer hebben binnengekregen. Van de week zag ik op tv ook dat Bnosy bijvoorbeeld nog een deel van de collectie op de boot heeft zitten. Die ligt in Egypte aan de ketting...die collectie komt nooit meer op tijd hier.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:55 schreef SQ het volgende:
volgens mij wil 4FF dat je zo vaak mogelijk bestelt ofzo.
Die sale doen ze ook al zo gaar, elke dag nieuwe dingen toevoegen
Klopt, ze hebben veel dingen nog niet binnen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:40 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Marketingtrucje, de kans is groot dat je bij een nieuw bezoek nog wat extra in de mand gooit. Ik zoek eigenlijk voor oudste nog een fijn vest van 4ff maar in zijn maat is er gewoon niks. Het lijkt ook wel alsof ze gewoon niet alles van deze zomer hebben binnengekregen. Van de week zag ik op tv ook dat Bnosy bijvoorbeeld nog een deel van de collectie op de boot heeft zitten. Die ligt in Egypte aan de ketting...die collectie komt nooit meer op tijd hier.
Laten we het zo zeggen: de 4ff social media medewerker heeft nog wel wat te leren. Daar heb ik het een paar jaar terug nog mee aan de stok gehad toen de sale opzet veranderde. Als je daar iets van zei werd je reactie ook weg gehaald. Tja, dan moet je niet online gaan, je weet dat er reacties komen als je op social media zit.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:21 schreef Peacefulll het volgende:
Ik had op Instagram op het account van 4FF een reactie geplaatst met de vraag wanneer de kindermaten online komen. Ik vind het zonde om eerst verzendkosten voor mijn boxen te betalen en later nog een keer voor die van M.
Is mijn reactie gewoon weggehaaldEn ook een vraag van een andere vrouw.
Ja, heel bijzonder vind ik dat. Ik ben echt niet anti-bestellen. Maar ik pas wel voor 4 keer apart van elkaar moeten bestellen en verzendkosten betalen. Vind ik ook gewoon gevoelsmatig niet oké voor het milieu (druppel en gloeiende plaat, maar toch).quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:55 schreef SQ het volgende:
volgens mij wil 4FF dat je zo vaak mogelijk bestelt ofzo.
Die sale doen ze ook al zo gaar, elke dag nieuwe dingen toevoegen
Ik zag laatste idd een post dat hun sportswear vertraging heeft. Zou dat nog te maken hebben met die boot die dwars lag in het Suezkanaal?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:40 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Marketingtrucje, de kans is groot dat je bij een nieuw bezoek nog wat extra in de mand gooit. Ik zoek eigenlijk voor oudste nog een fijn vest van 4ff maar in zijn maat is er gewoon niks. Het lijkt ook wel alsof ze gewoon niet alles van deze zomer hebben binnengekregen. Van de week zag ik op tv ook dat Bnosy bijvoorbeeld nog een deel van de collectie op de boot heeft zitten. Die ligt in Egypte aan de ketting...die collectie komt nooit meer op tijd hier.
uit ervaring: ja redelijk op maat tot iets kleiner (voor maat xl that is). Ik heb er inmiddels verschillende, ze blijven ook redelijk goed mooi. Als je zelf lang bent moet je er rekening mee houden dat ze niet heel lang vallen, net als de shirts.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
De boxen met rokken voor dames triggert me. Misschien dat ik die ga bestellen. Vallen de rokken op maat (vraag ik in een topic bestemd voor kinderkleding![]()
)?
Groot gelijk. Ik had een beter merk badpak gekocht omdat mijn dochter erg van zwemmen houdt en normaal gezien gaan we ook vaak samen zwemmen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 07:03 schreef rena het volgende:
Ik heb best wel wat van Z8 voor C maar de badkleding is in verhouding echt wel duur ja, en oogt lelijk en goedkoop, voor die paar dagen in het jaar dat ze het aankan. Hier gewoon een H&M badpakje van 4,99
Z8 is nog steeds redelijk populair, dus dat denk ik niet.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:18 schreef Elleska het volgende:
Enige voordeel is misschien dat je kind daardoor de enige is met dat type badkleding?
Wat idioot die prijzen... vind ze ook niet eens mooi. Ook de pastels uit de huidige collectie vind ik niet zo... vorig jaar waren het echte knalkleuren en die staan mijn vijfjarige beter dan van die pastelsquote:Op donderdag 3 juni 2021 07:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik had een beter merk badpak gekocht omdat mijn dochter erg van zwemmen houdt en normaal gezien gaan we ook vaak samen zwemmen.
Maar een roze bikini met wat stippeltjes 32,95En er zijn ook gewoon mensen die dat ervoor neer willen leggen
Omdat ze het zelf willen idd... mijne is er gelukkig ook nog niet over begonnen, maar ik ga haar als ze daar mee komt wel duidelijk maken dat zolang daar nog niets groeit, er ook geen bikini komtquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:04 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Wat idioot die prijzen... vind ze ook niet eens mooi. Ook de pastels uit de huidige collectie vind ik niet zo... vorig jaar waren het echte knalkleuren en die staan mijn vijfjarige beter dan van die pastels![]()
Maar sowieso... waarom een klein kind een bikini aantrekken? Dat staat toch helemaal niet (vaak schuift het bovenstukje door het spelen ook omhoog of te ver omlaag). Vanaf hun 13e zullen ze niks anders meer aanwillen, dus ik ben nogal pro badpakjes/tankini's zolang het kanMaargoed, ik heb dan ook een makkelijk kind dat het met mij eens is dat een bikini raar is als je 5 bent
Ik koop juist bewust bikini's voor mijn bijna-kleuters nu ze zwembroeken een beetje ontgroeid zijn. Natte badpakken zijn rottig om uit te trekken als je nodig moet plassen, en zeker nu ze al in hun zwemkleding naar het zwembad moeten zijn bikini's fijner. De badpakken komen wel zodra ze met zwemles gaan beginnen en niet meer elk uur hoeven te plassen. Die bovenstukjes zijn overigens wel irritant inderdaad, maar dat is kiezen uit twee kwaden imo.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:04 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Wat idioot die prijzen... vind ze ook niet eens mooi. Ook de pastels uit de huidige collectie vind ik niet zo... vorig jaar waren het echte knalkleuren en die staan mijn vijfjarige beter dan van die pastels![]()
Maar sowieso... waarom een klein kind een bikini aantrekken? Dat staat toch helemaal niet (vaak schuift het bovenstukje door het spelen ook omhoog of te ver omlaag). Vanaf hun 13e zullen ze niks anders meer aanwillen, dus ik ben nogal pro badpakjes/tankini's zolang het kanMaargoed, ik heb dan ook een makkelijk kind dat het met mij eens is dat een bikini raar is als je 5 bent
Maar als ze zo klein zijn zou alleen een zwembroekje ook wel kunnen toch? Ik heb bikinitopjes bij kindjes nooit begrepen, er valt toch niets te verbergenquote:Op donderdag 17 juni 2021 23:56 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik koop juist bewust bikini's voor mijn bijna-kleuters nu ze zwembroeken een beetje ontgroeid zijn. Natte badpakken zijn rottig om uit te trekken als je nodig moet plassen, en zeker nu ze al in hun zwemkleding naar het zwembad moeten zijn bikini's fijner. De badpakken komen wel zodra ze met zwemles gaan beginnen en niet meer elk uur hoeven te plassen. Die bovenstukjes zijn overigens wel irritant inderdaad, maar dat is kiezen uit twee kwaden imo.
Ik snap dat wel hoor, maar daar zijn tankini's dus weer handig! Is ook met een los broekje en het bovenstuk is eerder een hemdje dus dat blijft een heel stuk beter zittenquote:Op donderdag 17 juni 2021 23:56 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik koop juist bewust bikini's voor mijn bijna-kleuters nu ze zwembroeken een beetje ontgroeid zijn. Natte badpakken zijn rottig om uit te trekken als je nodig moet plassen, en zeker nu ze al in hun zwemkleding naar het zwembad moeten zijn bikini's fijner. De badpakken komen wel zodra ze met zwemles gaan beginnen en niet meer elk uur hoeven te plassen. Die bovenstukjes zijn overigens wel irritant inderdaad, maar dat is kiezen uit twee kwaden imo.
Ik kan ze niet op de site vinden?quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:42 schreef MaJo het volgende:
Er zijn weer surprise boxes bij 4FF!Een box besteld voor Aapie en voor het eerst ook voor mezelf. Ik vond mijn eigen pakket nog leuker dan voor Aapie
![]()
Is al voorbij. Was de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kan ze niet op de site vinden?
Ja dat wist ik, maar ik dacht dat dat het nog wel even was. Jammer!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:56 schreef laziness het volgende:
[..]
Is al voorbij. Was de afgelopen weken.
Dit! Onze dame krijgt gewoon een wasbare zwemluier aan tot ze zindelijk is en daarna een zwembroekquote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar als ze zo klein zijn zou alleen een zwembroekje ook wel kunnen toch? Ik heb bikinitopjes bij kindjes nooit begrepen, er valt toch niets te verbergen
Doe je dan in het zwembad ook alleen een luier?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:00 schreef Zo-is-dat het volgende:
D
[..]
Dit! Onze dame krijgt gewoon een wasbare zwemluier aan tot ze zindelijk is en daarna een zwembroekmisschien een badpak als echt heel leuk en ze dat graag zelf wil. Ik denk dat ik dr tegen die tijd de opzij schuif optie probeer te leren voor plassen
![]()
Wel beetje jammer van de mega schattige badpakjes die ik gekregen hebmaar ik ga niet voor zwemmen over dr wasbare zwemluier ook nog een badpak trekken omdat het zo zoet staat
De opzij schuif optie werkt niet als je beide handen nodig hebt om op de wc te klimmen en je beet te houden zodat je er niet in valtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:00 schreef Zo-is-dat het volgende:
D
[..]
Dit! Onze dame krijgt gewoon een wasbare zwemluier aan tot ze zindelijk is en daarna een zwembroekmisschien een badpak als echt heel leuk en ze dat graag zelf wil. Ik denk dat ik dr tegen die tijd de opzij schuif optie probeer te leren voor plassen
![]()
Wel beetje jammer van de mega schattige badpakjes die ik gekregen hebmaar ik ga niet voor zwemmen over dr wasbare zwemluier ook nog een badpak trekken omdat het zo zoet staat
Oh oeps, al voorbij inderdaadquote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kan ze niet op de site vinden?
Nee dan zou ik het zeker bij de zwemluier houden, anders is het ook zo’n gedoe!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:00 schreef Zo-is-dat het volgende:
D
[..]
![]()
Is dat tegenwoordig raar in Nederland?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:11 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
De opzij schuif optie werkt niet als je beide handen nodig hebt om op de wc te klimmen en je beet te houden zodat je er niet in valt
En ze zijn hier nu bijna 4. Op vakantie in het buitenland kan een zwembroek dan prima, maar in Nederland vind ik dat toch een beetje raar worden omdat je geen enkel meisje van die leeftijd nog in zwembroek ziet, alleen in het peuterbad.
En hier is bij zwemles een badpak juist de norm. Een meisje met bikini werd gevraagd om de volgende keer een badpak aan te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |