Heb je ooit de slimfit skinny van de primark geprobeerd. Deze heeft zelfs voor grotere jongens (iig tot 8-9) nog knoopsgatelastiek en valt echt mooi smal.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:39 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dit. Gewoon een grote stapel boxers. Ideaal!
———
Ik merk wel dat de spoeling steeds dunner wordt qua smalvallende maar ook betaalbare broeken. Nu snap ik dat grotere kleding ook wat duurder is maar damn, wat scheelt het soms veel.
We vonden die van de WE fijn (de ultra skinny) maar die kosten tegenwoordig ook ¤40,- per stuk.
In de skinny van Zara en H&M kan Twix echt zwemmen. Heb nu een paar fijne echt skinny vallende broeken van Name it.
Ter Stal heeft superskinny broeken. Regelmatig hebben ze een aanbieding met 2 voor ¤30.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:39 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dit. Gewoon een grote stapel boxers. Ideaal!
———
Ik merk wel dat de spoeling steeds dunner wordt qua smalvallende maar ook betaalbare broeken. Nu snap ik dat grotere kleding ook wat duurder is maar damn, wat scheelt het soms veel.
We vonden die van de WE fijn (de ultra skinny) maar die kosten tegenwoordig ook ¤40,- per stuk.
In de skinny van Zara en H&M kan Twix echt zwemmen. Heb nu een paar fijne echt skinny vallende broeken van Name it.
Dr zijn ook effen pakken zonder print!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:13 schreef Mariposas het volgende:
Ik vraag me altijd serieus af wie er ¤80 neerlegt voor zo’n pak als ze altijd wel voor ¤27,- verkrijgbaar zijn. Dan moet je wel heel erg dol zijn op een bepaald design. Over design gesproken, ik vind ze allemaal erg lelijk en dat heeft me tot nu toe tegengehouden om zo’n pak te kopen.
Dat is ook het moment waarop ik ze koop idd, is de enige reden dat ik hun email nieuwsbrief wilquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:09 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Ter Stal heeft superskinny broeken. Regelmatig hebben ze een aanbieding met 2 voor ¤30.
Wij hebben ook steeds gewoon een effen kleur genomen inderdaadquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:10 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Dr zijn ook effen pakken zonder print!
JAAAAquote:Op donderdag 27 mei 2021 09:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik zag net een reclame van 4FF voorbij komen. Zouden morgen weer surprise boxen online staan!![]()
(Niet dat ik mag bestellen want ik heb laatst in de sale al een mega order gedaan![]()
)
Oooo leuk! Was toevallig al op Vinted aan het kijken haha. Had nooit gedacht dat ik zou houden van de printjesquote:Op donderdag 27 mei 2021 09:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik zag net een reclame van 4FF voorbij komen. Zouden morgen weer surprise boxen online staan!![]()
(Niet dat ik mag bestellen want ik heb laatst in de sale al een mega order gedaan![]()
)
Oh yeah. Ik ga direct kijken!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:29 schreef eponine het volgende:
4FF heeft weer surpriseboxen!
Zover ik gezien heb alleen in babymaten, maar de kindermaten zullen vast nog volgen
Edit: spuit 11![]()
Toevallig zag ik het op Facebook een reactie van 4FF:quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:21 schreef Peacefulll het volgende:
Ik had op Instagram op het account van 4FF een reactie geplaatst met de vraag wanneer de kindermaten online komen. Ik vind het zonde om eerst verzendkosten voor mijn boxen te betalen en later nog een keer voor die van M.
Is mijn reactie gewoon weggehaaldEn ook een vraag van een andere vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |