De AH XL had er liggen met Sinterklaas-thema en cadeautjes enzo.quote:Op donderdag 18 november 2021 11:47 schreef lunapuella het volgende:
Weet iemand waar je een leuke, kleurrijke onesie kan vinden voor een zesjarige met maat 140? Dat is blijkbaar al een tienermaat dus alle onesies zijn zwart of donkergrijs met stoer gamerthema ipv leuk voor zijn leeftijd.
Bonuspunten als ze 20 euro of minder kosten.
https://www.zalando.nl/we(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.dsquote:Op donderdag 18 november 2021 11:47 schreef lunapuella het volgende:
Weet iemand waar je een leuke, kleurrijke onesie kan vinden voor een zesjarige met maat 140? Dat is blijkbaar al een tienermaat dus alle onesies zijn zwart of donkergrijs met stoer gamerthema ipv leuk voor zijn leeftijd.
Ik wilde maxomorra al tippen, maar dat lukt je niet voor 20.quote:Op donderdag 18 november 2021 11:47 schreef lunapuella het volgende:
Zoek je een print?quote:Op donderdag 18 november 2021 11:47 schreef lunapuella het volgende:
Pikachu is eigenlijk exact wat ik bedoel, dankjewelquote:Op donderdag 18 november 2021 12:08 schreef Malteser het volgende:
En ze hebben er bij de verkleedkleding ook eentje van Pikachu en van Spiderman. Maar dat is misschien niet wat je bedoelt.
H&M heeft Pikachuquote:Op donderdag 18 november 2021 12:38 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Pikachu is eigenlijk exact wat ik bedoel, dankjewel
Dit vooral. Wat een deprimerende meuk he?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:40 schreef Jentin het volgende:
Ik ben het gescroll door al het boze grijsblauwbruin met minecraft/playstation-gedoe erop ook zo beu.
Geox heeft ook gevoerde laarsjes zag ik laatst (soms ook via limango en zalando lounge)quote:Op zondag 21 november 2021 10:27 schreef Mariposas het volgende:
Ik ben op zoek naar warme regenlaarzen/thermoboots. Ik kom tot nu toe EnFant en Bisgaard tegen (de gevoerde Bergstein laarsjes vind ik echt niets voorstellen qua warmte van de voering). Heeft iemand ervaring met de gevoerde EnFant of Bisgaard laarsjes of weet iemand nog een ander merk?
We hebben hier de EnFant thermoboots maar die vallen inderdaad wat klein. Hoe comfortabel/warm ze zijn durf ik niet te zeggen want peuters zijn qua review niet erg betrouwbaarquote:Op zondag 21 november 2021 10:27 schreef Mariposas het volgende:
Ik ben op zoek naar warme regenlaarzen/thermoboots. Ik kom tot nu toe EnFant en Bisgaard tegen (de gevoerde Bergstein laarsjes vind ik echt niets voorstellen qua warmte van de voering). Heeft iemand ervaring met de gevoerde EnFant of Bisgaard laarsjes of weet iemand nog een ander merk?
Hier nu warm gevoerde aigle regenlaarzen (van dat witte nepbont erin) . Zowel de 6 als de 8 jarige zeggen dat ze erg fijn zitten.quote:Op zondag 21 november 2021 10:27 schreef Mariposas het volgende:
Dunlop heeft ook gevoerde (winter) kinderlaarzen.quote:Op zondag 21 november 2021 10:27 schreef Mariposas het volgende:
Joepie!quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:36 schreef laziness het volgende:
Vanaf donderdag zijn de 4ff surprise boxen er weer voor de liefhebber.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:51 schreef Bottoms_up het volgende:
![]()
Gelukkig pas nadat mijn loon gestort is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |