Mijn oudste draagt ze ook want veters zijn gewoon echt niet leukquote:Op donderdag 4 november 2021 16:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
De fysio waar ik met mijn zoontje kwam was zeer te spreken over de klittenbandnike'jes van mijn peuter toentertijd
Kennelijk doe ik dat niet goed dusquote:Op donderdag 4 november 2021 16:46 schreef Elleska het volgende:
@:Hupje Als de schoenwinkel op een grotere maat uitkomt meet je dan zelf wel goed? Want als je zelf goed meet kan je bij elke winkel terecht.
De Scapino bij mij heeft inderdaad een voetmeter staanquote:Op donderdag 4 november 2021 17:03 schreef Hupje het volgende:
[..]
Kennelijk doe ik dat niet goed dus
De schoenen waar hij nu op loopt passen nog wel hoor, dat voel ik ook met de teen duw manier. Maar welke maat ik dan moet kopen, vind ik lastig. Mijn kind geeft ook niet zo duidelijk aan wat hij voelt, dat helpt niet mee natuurlijk.
De vinger achter de hiel ga ik eens proberenEn ik was ook van plan om eens te kijken of ze bij Scapino oid nog zo'n voetmeter hebben staan en dan te kijken of ik daar wel op dezelfde maat uitkom als de dure schoenwinkel.
[size=10]Eigenlijk was het vooral even mopperen dat ik geen kindervoeten kan meten. Ik had eerst ook #faalmoeder getypt maar dat weggehaald omdat ik wél gezorgd heb voor passende schoenen [/size]
Hahaha, geen faalmoeder jij gek. Ik kan m'n eigen voeten niet eens meten, laat staan die van mijn kinderen. Ik doe maar wat, en soms is het kut maar vaak is het goedquote:Op donderdag 4 november 2021 17:03 schreef Hupje het volgende:
[..]
Kennelijk doe ik dat niet goed dus
De schoenen waar hij nu op loopt passen nog wel hoor, dat voel ik ook met de teen duw manier. Maar welke maat ik dan moet kopen, vind ik lastig. Mijn kind geeft ook niet zo duidelijk aan wat hij voelt, dat helpt niet mee natuurlijk.
De vinger achter de hiel ga ik eens proberenEn ik was ook van plan om eens te kijken of ze bij Scapino oid nog zo'n voetmeter hebben staan en dan te kijken of ik daar wel op dezelfde maat uitkom als de dure schoenwinkel.
[size=10]Eigenlijk was het vooral even mopperen dat ik geen kindervoeten kan meten. Ik had eerst ook #faalmoeder getypt maar dat weggehaald omdat ik wél gezorgd heb voor passende schoenen [/size]
Ja nou, ik voel me wel een beetje bezwaard om geen schoenen te kopen als ze wel de moeite nemen om te meten en ook prima schoenen hebben. Als er niks geschikts is, kan ik dat beterquote:Op donderdag 4 november 2021 17:06 schreef laziness het volgende:
En dat ze bij een dure winkel de voeten meten betekent toch niet dat je persé daar ook moet kopen?
Vind ik ook hoor. Ik vind het echt not done om op plek a de service te halen en op plek b mijn geld uit te geven.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:31 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ja nou, ik voel me wel een beetje bezwaard om geen schoenen te kopen als ze wel de moeite nemen om te meten en ook prima schoenen hebben. Als er niks geschikts is, kan ik dat beter
De schoenverkopers doen je dat graag geloven ja. Ik denk dat het met de kindervoetjes hier in huis prima gaat, ze krijgen ongeveer passende schoenen, lopen vaak op blote voeten en verder geloof ik het wel.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had juist begrepen dat tweedehands schoenen niet echt goed zijn vanwege de stand van de voetjes? Of is dat weer achterhaald?
Serieus? Jacob woont zowat in zijn laarzen. Die kan hij namelijk snel zelf makkelijk aan en uit doen en je kan altijd in een plas stampen als je die tegenkomt.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:16 schreef FlyingFish het volgende:
En mijn kinderen zijn sowieso niet echt laarzendragers, ik denk dat laarzen thuis max een keer of drie per jaar gedragen worden, dus die koop ik altijd tweedehands, om de twee/drie maten. En voor die paar keer is gedoe met aantrekken geen issue.
Dit ja. Schoenen zijn voor Sjaak een soort ‘noodzakelijk kwaad’. Hij loopt het liefst op blote voeten, ook buiten. En dat vinden wij prima, zolang hij maar uitkijkt dat hij niet in glas of poep trapt. En als het kouder wordt, geven we hem toch liever wel schoenen aan.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:06 schreef Lemijn het volgende:
[..]
De schoenverkopers doen je dat graag geloven ja. Ik denk dat het met de kindervoetjes hier in huis prima gaat, ze krijgen ongeveer passende schoenen, lopen vaak op blote voeten en verder geloof ik het wel.
Afgedragen schoenen met schuin versleten zolen etc niet nee, nette tweedehands geen probleem.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had juist begrepen dat tweedehands schoenen niet echt goed zijn vanwege de stand van de voetjes? Of is dat weer achterhaald?
Nja, die van mij dus, omdat hij ze bijvoorbeeld in de vakantie maximaal 30 minuten per dag aan heeft.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:56 schreef SQ het volgende:
Ik vraag me altijd wel af welk type kinderen nou schoenen heeft die het doorverkopen nog waard zijn. Vooral mijn middelste kind krijgt het altijd voor elkaar om een paar nieuwe schoenen er letterlijk na een halve dag dragen afgeragd uit te laten zien
De normale schoenen kunnen ze ook snel zelf aan en uit doen (moeten ze op school ook tig keer op een dag). Wij gebruiken regenlaarzen echt alleen als het hard geregend heeft.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:08 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Serieus? Jacob woont zowat in zijn laarzen. Die kan hij namelijk snel zelf makkelijk aan en uit doen en je kan altijd in een plas stampen als je die tegenkomt.
Ik heb hier nog schoenen staan die echt zgan zijn. Ze vond ze in de winkel echt tof enzo maar eenmaal thuis wilde ze ze niet meer aanquote:Op donderdag 4 november 2021 20:56 schreef SQ het volgende:
Ik vraag me altijd wel af welk type kinderen nou schoenen heeft die het doorverkopen nog waard zijn. Vooral mijn middelste kind krijgt het altijd voor elkaar om een paar nieuwe schoenen er letterlijk na een halve dag dragen afgeragd uit te laten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |