abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juni 2021 @ 12:03:15 #101
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_200088230
Ik koop ze vaak bij de Kik.
pi_200088884
Ik heb een mini-dilemma voor onze baby die in augustus geboren gaat worden. Ik heb een babykleertjespakket gekocht via MP (NJ, nogmaals bedankt 😊) en daar zaten vooral broekjes van maat 56 in. Ik heb zelf weinig extra kleertjes gekocht, omdat we best al wat gekregen hebben en ik verwacht dat we nog meer gaan krijgen straks. Ik heb nu 2 broekjes van maat 50: een van het geboortepakje en een uit het pakket.

Nu wordt voorspeld dat ons dametje zo'n 3700/3800 gram zal wegen als ze met 40 weken komt en haar benen zijn wat langer dan gemiddeld. Heb ik dan überhaupt nog meer broekjes in maat 50 nodig, of kan ik me beter focussen op maat 56? Die heb ik namelijk al best wel een hoop. Het lijkt me ook dat een luier er ook snel voor zal zorgen dat een broekje in maat 50 vrij strak zit?
pi_200088914
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 13:02 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik heb een mini-dilemma voor onze baby die in augustus geboren gaat worden. Ik heb een babykleertjespakket gekocht via MP (NJ, nogmaals bedankt 😊) en daar zaten vooral broekjes van maat 56 in. Ik heb zelf weinig extra kleertjes gekocht, omdat we best al wat gekregen hebben en ik verwacht dat we nog meer gaan krijgen straks. Ik heb nu 2 broekjes van maat 50: een van het geboortepakje en een uit het pakket.

Nu wordt voorspeld dat ons dametje zo'n 3700/3800 gram zal wegen als ze met 40 weken komt en haar benen zijn wat langer dan gemiddeld. Heb ik dan überhaupt nog meer broekjes in maat 50 nodig, of kan ik me beter focussen op maat 56? Die heb ik namelijk al best wel een hoop. Het lijkt me ook dat een luier er ook snel voor zal zorgen dat een broekje in maat 50 vrij strak zit?
Ik zou het dan bij 56 houden inderdaad. De pasvorm komt toch nog niet zo nauw en als het écht nodig is, is maat 50 ook zo bijgehaald/besteld.
pi_200091704
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 13:02 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Het lijkt me ook dat een luier er ook snel voor zal zorgen dat een broekje in maat 50 vrij strak zit?
Maatje 50 broeken zijn gemaakt om over een luier te dragen dus daar komt het niet extra strak door te zitten. Tenzij je wasbare luiers gaat gebruiken dat neemt wel meer ruimte in dan een wegwerpluier.
pi_201275192
Ik was net bij de Wibra voor een kort sportbroekje (hadden ze niet -O- ) maar ze hadden wel keileuke meidenkleding hangen!
pi_201281895
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet iemand waar ik korte strakke broekjes kan vinden voor onder een jurkje?
Zeeman. Meerdere gekocht. Roze, zwart, grijs
  maandag 20 september 2021 @ 22:49:10 #107
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201448026
Aanstaande vrijdag t/m zondag weer 30% - 40% korting op alle baby en kinderkleding bij Dilling! *O* ik begon me al zorgen te maken, normaal gesproken hebben ze deze sale altijd eind augustus/begin september. :)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_201606388
Nouja :(

Ik had vorig weekend een tof iELM pak gezien voor iets van 28 euro. 65% korting van de orginele prijs, al vraag ik me af in hoeverre dat korting is aangezien een heleboel pakken die korting hebben. Maargoed. Ik wilde dus net dat pak bestellen, kost hij opeens weer 81 euro nog wat :? :{w

Ik wacht wel weer een weekje en dan is hij hopelijk weer 'afgeprijsd'. Vreemd hoe ze dat doen bij iELM.

Edit: ik had een bodysuit gezien met dezelfde print, zonder een capuchon dus. Die is 81 euro nog wat. De jumpsuit die ik wilde hebben zag ik opeens en die is nog ruim 28 euro :) Maar toch apart dat het zoveel geld scheelt. Het enige verschil dat ik zie is dat er bij de één een capuchon op zit en bij de ander niet.

[ Bericht 23% gewijzigd door Sunshine1982 op 02-10-2021 18:01:40 ]
pi_201606420
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 22:49 schreef Mariposas het volgende:
Aanstaande vrijdag t/m zondag weer 30% - 40% korting op alle baby en kinderkleding bij Dilling! *O* ik begon me al zorgen te maken, normaal gesproken hebben ze deze sale altijd eind augustus/begin september. :)
Mijn bestelling kwam donderdag al binnen. Super snel. *O*
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 16:37:38 #110
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_201742922
Weet iemand toevallig hoe de maten van Molo vallen?
pi_201743065
Naar mijn idee valt Molo best ruim.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 16:52:07 #112
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_201743112
Ja groot absoluut :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 13 oktober 2021 @ 16:59:08 #113
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_201743198
Ok bedankt!
pi_201840054
Iemand tips voor fijne sneeuwlaarzen? Warme schoenen die geschikt zijn voor sneeuw en ijs dus, maar die hij voorkeur ook te gebruiken zijn bij flinke regen in Nederland zodat ik niet ook nog gewone laarzen hoef te kopen.
pi_201840406
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 23:15 schreef FlyingFish het volgende:
Iemand tips voor fijne sneeuwlaarzen? Warme schoenen die geschikt zijn voor sneeuw en ijs dus, maar die hij voorkeur ook te gebruiken zijn bij flinke regen in Nederland zodat ik niet ook nog gewone laarzen hoef te kopen.
Voor Sofie zijn vandaag deze binnengekomen: https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st751935/655640#655640 Ze voelen lekker warm.
pi_201843765
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 23:15 schreef FlyingFish het volgende:
Na 3 jaar sneeuwlaarzen die al gauw te krap zijn door de voering, heb ik dit jaar gewoon hele mooie regenlaarzen gekocht (wel een maat groter) met daarnaast een set dikke fleece laarssokken. Dus niet koud? Dan gewoon laarsjes aan. Wel koud? Dan de fleece sokken aan.

Vind het ook een stuk makkelijker! A kan ze prima zelf aandoen (eerst sok, dan instappen in laars, dan sok eromheen slaan). Geen gemiep met voeringen die binnestebuiten zitten of niet lekker zitten ^O^
pi_201843850
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:07 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]
Na 3 jaar sneeuwlaarzen die al gauw te krap zijn door de voering, heb ik dit jaar gewoon hele mooie regenlaarzen gekocht (wel een maat groter) met daarnaast een set dikke fleece laarssokken. Dus niet koud? Dan gewoon laarsjes aan. Wel koud? Dan de fleece sokken aan.

Vind het ook een stuk makkelijker! A kan ze prima zelf aandoen (eerst sok, dan instappen in laars, dan sok eromheen slaan). Geen gemiep met voeringen die binnestebuiten zitten of niet lekker zitten ^O^
Voor in Nederland is dat prima, mijn kinderen hebben überhaupt nooit gevoerde laarzen gehad. Maar we gaan volgend jaar ook, volgens planning, naar de sneeuw. En dan is skisokken + gewone laarzen toch snel te koud denk ik.

En mijn kinderen zijn sowieso niet echt laarzendragers, ik denk dat laarzen thuis max een keer of drie per jaar gedragen worden, dus die koop ik altijd tweedehands, om de twee/drie maten. En voor die paar keer is gedoe met aantrekken geen issue.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 11:39:50 #118
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_201844156
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:16 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Voor in Nederland is dat prima, mijn kinderen hebben überhaupt nooit gevoerde laarzen gehad. Maar we gaan volgend jaar ook, volgens planning, naar de sneeuw. En dan is skisokken + gewone laarzen toch snel te koud denk ik.

En mijn kinderen zijn sowieso niet echt laarzendragers, ik denk dat laarzen thuis max een keer of drie per jaar gedragen worden, dus die koop ik altijd tweedehands, om de twee/drie maten. En voor die paar keer is gedoe met aantrekken geen issue.
Met dat doel van combi NL en wintersport heb ik deze aangeschaft voor O.

https://goedvantoen.nl/co(...)-laarzen-olijf-groen

Anders krijg je echt meer een gevoerde wandelschoen met veters. Die hebben we ook maar is veel meer gedoe met aantrekken.

[ Bericht 2% gewijzigd door laziness op 21-10-2021 11:46:38 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_201853660
Hè, ik kan maar geen leuke winterkleding voor R.obin vinden. Vorig jaar heb ik bijna haar hele winteroutfit bij Pompdelux gekocht, maar ik vind het nu tegenvallen.

Jullie nog ideeën? Franse stijl, mousseline, velvet, aardetinten, wol, oker, in die richting.
pi_202028694
Voor de 2e keer ben ik er in getrapt dat mijn kind een grotere schoenmaat nodig blijkt te hebben dan ik denk :') Zijn huidige schoenen vielen vrij groot, dus ik dacht met 1 maat meer wel goed te zitten (ook met zelf opmeten), maar de schoenwinkel meting kwam toch echt groter uit. Ik vind het alleen lastig dat je dan ook het dubbele budget kwijt bent aan schoenen tov Scapino en Bristol enz.
  donderdag 4 november 2021 @ 16:08:04 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_202028725
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 16:05 schreef Hupje het volgende:
Voor de 2e keer ben ik er in getrapt dat mijn kind een grotere schoenmaat nodig blijkt te hebben dan ik denk :') Zijn huidige schoenen vielen vrij groot, dus ik dacht met 1 maat meer wel goed te zitten (ook met zelf opmeten), maar de schoenwinkel meting kwam toch echt groter uit. Ik vind het alleen lastig dat je dan ook het dubbele budget kwijt bent aan schoenen tov Scapino en Bristol enz.
Ik snap niet zo goed wat het toevoegt. Je kunt toch bij het passen ook gewoon voelen hoe de schoen zit? Daar heb je toch geen dure schoenen voor nodig?
disclaimer
pi_202029099
Scapino heeft toch ook goede kinderschoenen van een één of andere dokter dacht ik?

Wij passen nog altijd de duimtechniek toe. Voelen waar de teentjes zitten in de neus. Was volgens de mevrouw in de schoenenwinkel niet de juiste methode, maar het werkt hier prima.

Voor dreumesjes vind ik flexibele zolen belangrijk en daar zit voor zover ik heb gezien een prijskaartje aan. Maar met 2 jaar krijgt de mijnes gewoon klittenbandschoenen van nike ofzo. Ik ga dan echt geen dure schoenenwinkels meer af :@
  donderdag 4 november 2021 @ 16:42:03 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_202029180
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 16:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Scapino heeft toch ook goede kinderschoenen van een één of andere dokter dacht ik?

Wij passen nog altijd de duimtechniek toe. Voelen waar de teentjes zitten in de neus. Was volgens de mevrouw in de schoenenwinkel niet de juiste methode, maar het werkt hier prima.

Voor dreumesjes vind ik flexibele zolen belangrijk en daar zit voor zover ik heb gezien een prijskaartje aan. Maar met 2 jaar krijgt de mijnes gewoon klittenbandschoenen van nike ofzo. Ik ga dan echt geen dure schoenenwinkels meer af :@
Dit.

De juiste methode is overigens: een vinger achter de hiel steken ;) bij hardere neuzen voel je het vaak niet.
disclaimer
pi_202029213
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 16:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

De fysio waar ik met mijn zoontje kwam was zeer te spreken over de klittenbandnike'jes van mijn peuter toentertijd :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_202029242
@Hupje Als de schoenwinkel op een grotere maat uitkomt meet je dan zelf wel goed? Want als je zelf goed meet kan je bij elke winkel terecht.

Als het zooltje uit de schoen kan dan laat ik L op de zool staan om te zien hoeveel ruimte er over is. Hij krult zijn tenen op de dus de duim achter de hiel techniek werkt niet zo best. Meetmaatje werkt wel goed, ook handig ding om in de winkel schoenen te meten zonder dat je kind erbij is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')