Ik zou het dan bij 56 houden inderdaad. De pasvorm komt toch nog niet zo nauw en als het écht nodig is, is maat 50 ook zo bijgehaald/besteld.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:02 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik heb een mini-dilemma voor onze baby die in augustus geboren gaat worden. Ik heb een babykleertjespakket gekocht via MP (NJ, nogmaals bedankt 😊) en daar zaten vooral broekjes van maat 56 in. Ik heb zelf weinig extra kleertjes gekocht, omdat we best al wat gekregen hebben en ik verwacht dat we nog meer gaan krijgen straks. Ik heb nu 2 broekjes van maat 50: een van het geboortepakje en een uit het pakket.
Nu wordt voorspeld dat ons dametje zo'n 3700/3800 gram zal wegen als ze met 40 weken komt en haar benen zijn wat langer dan gemiddeld. Heb ik dan überhaupt nog meer broekjes in maat 50 nodig, of kan ik me beter focussen op maat 56? Die heb ik namelijk al best wel een hoop. Het lijkt me ook dat een luier er ook snel voor zal zorgen dat een broekje in maat 50 vrij strak zit?
Maatje 50 broeken zijn gemaakt om over een luier te dragen dus daar komt het niet extra strak door te zitten. Tenzij je wasbare luiers gaat gebruiken dat neemt wel meer ruimte in dan een wegwerpluier.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:02 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Het lijkt me ook dat een luier er ook snel voor zal zorgen dat een broekje in maat 50 vrij strak zit?
Zeeman. Meerdere gekocht. Roze, zwart, grijsquote:Op zondag 27 juni 2021 09:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet iemand waar ik korte strakke broekjes kan vinden voor onder een jurkje?
Mijn bestelling kwam donderdag al binnen. Super snel.quote:Op maandag 20 september 2021 22:49 schreef Mariposas het volgende:
Aanstaande vrijdag t/m zondag weer 30% - 40% korting op alle baby en kinderkleding bij Dilling!ik begon me al zorgen te maken, normaal gesproken hebben ze deze sale altijd eind augustus/begin september.
Voor Sofie zijn vandaag deze binnengekomen: https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st751935/655640#655640 Ze voelen lekker warm.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:15 schreef FlyingFish het volgende:
Iemand tips voor fijne sneeuwlaarzen? Warme schoenen die geschikt zijn voor sneeuw en ijs dus, maar die hij voorkeur ook te gebruiken zijn bij flinke regen in Nederland zodat ik niet ook nog gewone laarzen hoef te kopen.
Na 3 jaar sneeuwlaarzen die al gauw te krap zijn door de voering, heb ik dit jaar gewoon hele mooie regenlaarzen gekocht (wel een maat groter) met daarnaast een set dikke fleece laarssokken. Dus niet koud? Dan gewoon laarsjes aan. Wel koud? Dan de fleece sokken aan.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:15 schreef FlyingFish het volgende:
Iemand tips voor fijne sneeuwlaarzen? Warme schoenen die geschikt zijn voor sneeuw en ijs dus, maar die hij voorkeur ook te gebruiken zijn bij flinke regen in Nederland zodat ik niet ook nog gewone laarzen hoef te kopen.
Voor in Nederland is dat prima, mijn kinderen hebben überhaupt nooit gevoerde laarzen gehad. Maar we gaan volgend jaar ook, volgens planning, naar de sneeuw. En dan is skisokken + gewone laarzen toch snel te koud denk ik.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:07 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Na 3 jaar sneeuwlaarzen die al gauw te krap zijn door de voering, heb ik dit jaar gewoon hele mooie regenlaarzen gekocht (wel een maat groter) met daarnaast een set dikke fleece laarssokken. Dus niet koud? Dan gewoon laarsjes aan. Wel koud? Dan de fleece sokken aan.
Vind het ook een stuk makkelijker! A kan ze prima zelf aandoen (eerst sok, dan instappen in laars, dan sok eromheen slaan). Geen gemiep met voeringen die binnestebuiten zitten of niet lekker zitten
Met dat doel van combi NL en wintersport heb ik deze aangeschaft voor O.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:16 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Voor in Nederland is dat prima, mijn kinderen hebben überhaupt nooit gevoerde laarzen gehad. Maar we gaan volgend jaar ook, volgens planning, naar de sneeuw. En dan is skisokken + gewone laarzen toch snel te koud denk ik.
En mijn kinderen zijn sowieso niet echt laarzendragers, ik denk dat laarzen thuis max een keer of drie per jaar gedragen worden, dus die koop ik altijd tweedehands, om de twee/drie maten. En voor die paar keer is gedoe met aantrekken geen issue.
Ik snap niet zo goed wat het toevoegt. Je kunt toch bij het passen ook gewoon voelen hoe de schoen zit? Daar heb je toch geen dure schoenen voor nodig?quote:Op donderdag 4 november 2021 16:05 schreef Hupje het volgende:
Voor de 2e keer ben ik er in getrapt dat mijn kind een grotere schoenmaat nodig blijkt te hebben dan ik denkZijn huidige schoenen vielen vrij groot, dus ik dacht met 1 maat meer wel goed te zitten (ook met zelf opmeten), maar de schoenwinkel meting kwam toch echt groter uit. Ik vind het alleen lastig dat je dan ook het dubbele budget kwijt bent aan schoenen tov Scapino en Bristol enz.
Dit.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Scapino heeft toch ook goede kinderschoenen van een één of andere dokter dacht ik?
Wij passen nog altijd de duimtechniek toe. Voelen waar de teentjes zitten in de neus. Was volgens de mevrouw in de schoenenwinkel niet de juiste methode, maar het werkt hier prima.
Voor dreumesjes vind ik flexibele zolen belangrijk en daar zit voor zover ik heb gezien een prijskaartje aan. Maar met 2 jaar krijgt de mijnes gewoon klittenbandschoenen van nike ofzo. Ik ga dan echt geen dure schoenenwinkels meer af
De fysio waar ik met mijn zoontje kwam was zeer te spreken over de klittenbandnike'jes van mijn peuter toentertijdquote:Op donderdag 4 november 2021 16:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Scapino heeft toch ook goede kinderschoenen van een één of andere dokter dacht ik?
Wij passen nog altijd de duimtechniek toe. Voelen waar de teentjes zitten in de neus. Was volgens de mevrouw in de schoenenwinkel niet de juiste methode, maar het werkt hier prima.
Voor dreumesjes vind ik flexibele zolen belangrijk en daar zit voor zover ik heb gezien een prijskaartje aan. Maar met 2 jaar krijgt de mijnes gewoon klittenbandschoenen van nike ofzo. Ik ga dan echt geen dure schoenenwinkels meer af
Mijn oudste draagt ze ook want veters zijn gewoon echt niet leukquote:Op donderdag 4 november 2021 16:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
De fysio waar ik met mijn zoontje kwam was zeer te spreken over de klittenbandnike'jes van mijn peuter toentertijd
Kennelijk doe ik dat niet goed dusquote:Op donderdag 4 november 2021 16:46 schreef Elleska het volgende:
@:Hupje Als de schoenwinkel op een grotere maat uitkomt meet je dan zelf wel goed? Want als je zelf goed meet kan je bij elke winkel terecht.
De Scapino bij mij heeft inderdaad een voetmeter staanquote:Op donderdag 4 november 2021 17:03 schreef Hupje het volgende:
[..]
Kennelijk doe ik dat niet goed dus
De schoenen waar hij nu op loopt passen nog wel hoor, dat voel ik ook met de teen duw manier. Maar welke maat ik dan moet kopen, vind ik lastig. Mijn kind geeft ook niet zo duidelijk aan wat hij voelt, dat helpt niet mee natuurlijk.
De vinger achter de hiel ga ik eens proberenEn ik was ook van plan om eens te kijken of ze bij Scapino oid nog zo'n voetmeter hebben staan en dan te kijken of ik daar wel op dezelfde maat uitkom als de dure schoenwinkel.
[size=10]Eigenlijk was het vooral even mopperen dat ik geen kindervoeten kan meten. Ik had eerst ook #faalmoeder getypt maar dat weggehaald omdat ik wél gezorgd heb voor passende schoenen [/size]
Hahaha, geen faalmoeder jij gek. Ik kan m'n eigen voeten niet eens meten, laat staan die van mijn kinderen. Ik doe maar wat, en soms is het kut maar vaak is het goedquote:Op donderdag 4 november 2021 17:03 schreef Hupje het volgende:
[..]
Kennelijk doe ik dat niet goed dus
De schoenen waar hij nu op loopt passen nog wel hoor, dat voel ik ook met de teen duw manier. Maar welke maat ik dan moet kopen, vind ik lastig. Mijn kind geeft ook niet zo duidelijk aan wat hij voelt, dat helpt niet mee natuurlijk.
De vinger achter de hiel ga ik eens proberenEn ik was ook van plan om eens te kijken of ze bij Scapino oid nog zo'n voetmeter hebben staan en dan te kijken of ik daar wel op dezelfde maat uitkom als de dure schoenwinkel.
[size=10]Eigenlijk was het vooral even mopperen dat ik geen kindervoeten kan meten. Ik had eerst ook #faalmoeder getypt maar dat weggehaald omdat ik wél gezorgd heb voor passende schoenen [/size]
Ja nou, ik voel me wel een beetje bezwaard om geen schoenen te kopen als ze wel de moeite nemen om te meten en ook prima schoenen hebben. Als er niks geschikts is, kan ik dat beterquote:Op donderdag 4 november 2021 17:06 schreef laziness het volgende:
En dat ze bij een dure winkel de voeten meten betekent toch niet dat je persé daar ook moet kopen?
Vind ik ook hoor. Ik vind het echt not done om op plek a de service te halen en op plek b mijn geld uit te geven.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:31 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ja nou, ik voel me wel een beetje bezwaard om geen schoenen te kopen als ze wel de moeite nemen om te meten en ook prima schoenen hebben. Als er niks geschikts is, kan ik dat beter
De schoenverkopers doen je dat graag geloven ja. Ik denk dat het met de kindervoetjes hier in huis prima gaat, ze krijgen ongeveer passende schoenen, lopen vaak op blote voeten en verder geloof ik het wel.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had juist begrepen dat tweedehands schoenen niet echt goed zijn vanwege de stand van de voetjes? Of is dat weer achterhaald?
Serieus? Jacob woont zowat in zijn laarzen. Die kan hij namelijk snel zelf makkelijk aan en uit doen en je kan altijd in een plas stampen als je die tegenkomt.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:16 schreef FlyingFish het volgende:
En mijn kinderen zijn sowieso niet echt laarzendragers, ik denk dat laarzen thuis max een keer of drie per jaar gedragen worden, dus die koop ik altijd tweedehands, om de twee/drie maten. En voor die paar keer is gedoe met aantrekken geen issue.
Dit ja. Schoenen zijn voor Sjaak een soort ‘noodzakelijk kwaad’. Hij loopt het liefst op blote voeten, ook buiten. En dat vinden wij prima, zolang hij maar uitkijkt dat hij niet in glas of poep trapt. En als het kouder wordt, geven we hem toch liever wel schoenen aan.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:06 schreef Lemijn het volgende:
[..]
De schoenverkopers doen je dat graag geloven ja. Ik denk dat het met de kindervoetjes hier in huis prima gaat, ze krijgen ongeveer passende schoenen, lopen vaak op blote voeten en verder geloof ik het wel.
Afgedragen schoenen met schuin versleten zolen etc niet nee, nette tweedehands geen probleem.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had juist begrepen dat tweedehands schoenen niet echt goed zijn vanwege de stand van de voetjes? Of is dat weer achterhaald?
Nja, die van mij dus, omdat hij ze bijvoorbeeld in de vakantie maximaal 30 minuten per dag aan heeft.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:56 schreef SQ het volgende:
Ik vraag me altijd wel af welk type kinderen nou schoenen heeft die het doorverkopen nog waard zijn. Vooral mijn middelste kind krijgt het altijd voor elkaar om een paar nieuwe schoenen er letterlijk na een halve dag dragen afgeragd uit te laten zien
De normale schoenen kunnen ze ook snel zelf aan en uit doen (moeten ze op school ook tig keer op een dag). Wij gebruiken regenlaarzen echt alleen als het hard geregend heeft.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:08 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Serieus? Jacob woont zowat in zijn laarzen. Die kan hij namelijk snel zelf makkelijk aan en uit doen en je kan altijd in een plas stampen als je die tegenkomt.
Ik heb hier nog schoenen staan die echt zgan zijn. Ze vond ze in de winkel echt tof enzo maar eenmaal thuis wilde ze ze niet meer aanquote:Op donderdag 4 november 2021 20:56 schreef SQ het volgende:
Ik vraag me altijd wel af welk type kinderen nou schoenen heeft die het doorverkopen nog waard zijn. Vooral mijn middelste kind krijgt het altijd voor elkaar om een paar nieuwe schoenen er letterlijk na een halve dag dragen afgeragd uit te laten zien
De AH XL had er liggen met Sinterklaas-thema en cadeautjes enzo.quote:Op donderdag 18 november 2021 11:47 schreef lunapuella het volgende:
Weet iemand waar je een leuke, kleurrijke onesie kan vinden voor een zesjarige met maat 140? Dat is blijkbaar al een tienermaat dus alle onesies zijn zwart of donkergrijs met stoer gamerthema ipv leuk voor zijn leeftijd.
Bonuspunten als ze 20 euro of minder kosten.
https://www.zalando.nl/we(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.dsquote:Op donderdag 18 november 2021 11:47 schreef lunapuella het volgende:
Weet iemand waar je een leuke, kleurrijke onesie kan vinden voor een zesjarige met maat 140? Dat is blijkbaar al een tienermaat dus alle onesies zijn zwart of donkergrijs met stoer gamerthema ipv leuk voor zijn leeftijd.
Ik wilde maxomorra al tippen, maar dat lukt je niet voor 20.quote:Op donderdag 18 november 2021 11:47 schreef lunapuella het volgende:
Zoek je een print?quote:Op donderdag 18 november 2021 11:47 schreef lunapuella het volgende:
Pikachu is eigenlijk exact wat ik bedoel, dankjewelquote:Op donderdag 18 november 2021 12:08 schreef Malteser het volgende:
En ze hebben er bij de verkleedkleding ook eentje van Pikachu en van Spiderman. Maar dat is misschien niet wat je bedoelt.
H&M heeft Pikachuquote:Op donderdag 18 november 2021 12:38 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Pikachu is eigenlijk exact wat ik bedoel, dankjewel
Dit vooral. Wat een deprimerende meuk he?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:40 schreef Jentin het volgende:
Ik ben het gescroll door al het boze grijsblauwbruin met minecraft/playstation-gedoe erop ook zo beu.
Geox heeft ook gevoerde laarsjes zag ik laatst (soms ook via limango en zalando lounge)quote:Op zondag 21 november 2021 10:27 schreef Mariposas het volgende:
Ik ben op zoek naar warme regenlaarzen/thermoboots. Ik kom tot nu toe EnFant en Bisgaard tegen (de gevoerde Bergstein laarsjes vind ik echt niets voorstellen qua warmte van de voering). Heeft iemand ervaring met de gevoerde EnFant of Bisgaard laarsjes of weet iemand nog een ander merk?
We hebben hier de EnFant thermoboots maar die vallen inderdaad wat klein. Hoe comfortabel/warm ze zijn durf ik niet te zeggen want peuters zijn qua review niet erg betrouwbaarquote:Op zondag 21 november 2021 10:27 schreef Mariposas het volgende:
Ik ben op zoek naar warme regenlaarzen/thermoboots. Ik kom tot nu toe EnFant en Bisgaard tegen (de gevoerde Bergstein laarsjes vind ik echt niets voorstellen qua warmte van de voering). Heeft iemand ervaring met de gevoerde EnFant of Bisgaard laarsjes of weet iemand nog een ander merk?
Hier nu warm gevoerde aigle regenlaarzen (van dat witte nepbont erin) . Zowel de 6 als de 8 jarige zeggen dat ze erg fijn zitten.quote:Op zondag 21 november 2021 10:27 schreef Mariposas het volgende:
Dunlop heeft ook gevoerde (winter) kinderlaarzen.quote:Op zondag 21 november 2021 10:27 schreef Mariposas het volgende:
Joepie!quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:36 schreef laziness het volgende:
Vanaf donderdag zijn de 4ff surprise boxen er weer voor de liefhebber.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:51 schreef Bottoms_up het volgende:
![]()
Gelukkig pas nadat mijn loon gestort is!
Oeh ik ga weer bestellen!quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:36 schreef laziness het volgende:
Vanaf donderdag zijn de 4ff surprise boxen er weer voor de liefhebber.
Flexibele zool! Shoesme is een goed merk. Opmeten in de winkel en uitproberen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:07 schreef MaJo het volgende:
Wat zijn goede schoentjes voor een dreumes die op het punt staat om zijn eerste stapjes te gaan zetten?En hoe weet je in godsnaam welke maat dit moet zijn?
Voor binnen zou ik voor antislipsokken gaan! Van iemand hier heb ik toen deze tip gekregen: https://sokken-online.nl/ewers-antislip-sokken-24060.html Echt perfect!quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:07 schreef MaJo het volgende:
Wat zijn goede schoentjes voor een dreumes die op het punt staat om zijn eerste stapjes te gaan zetten?En hoe weet je in godsnaam welke maat dit moet zijn?
Oh ja, daar heb ik wel eens over gelezen. Ik ga eens kijkenquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:14 schreef laziness het volgende:
[..]
Flexibele zool! Shoesme is een goed merk. Opmeten in de winkel en uitproberen.
Antislipsokken hebben we al voor thuis en op de opvangquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:18 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Voor binnen zou ik voor antislipsokken gaan! Van iemand hier heb ik toen deze tip gekregen: https://sokken-online.nl/ewers-antislip-sokken-24060.html Echt perfect!
Wij waren fan van elefanten. Shoesme werd Bas een stervende zwaan van, zat niet lekker.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:07 schreef MaJo het volgende:
En dan buiten tegen de kou gewoon lekker goedkope laarsjes over die dikke sokken aantrekken. Schoenen in de juiste maat passen toch niet over de meeste antislip sokken is mijn ervaring.quote:Op woensdag 24 november 2021 07:37 schreef SQ het volgende:
En niet te snel op schoenen over gaanje zegt dat hij nog niet loopt, hij hoeft pas schoenen als hij buiten gaat lopen. Voor de rest kan hij het veel beter op blote voeten leren. En tussen "langs de bank stappen" en "buiten los lopen" kan echt nog maanden (en schoenmaten) verschil zitten.
+1 Echt niet te snel schoenen kopen! Je kan ook die van - je raadt het nooit - Aapie babyschoenen kopenquote:Op woensdag 24 november 2021 07:37 schreef SQ het volgende:
En niet te snel op schoenen over gaanje zegt dat hij nog niet loopt, hij hoeft pas schoenen als hij buiten gaat lopen. Voor de rest kan hij het veel beter op blote voeten leren. En tussen "langs de bank stappen" en "buiten los lopen" kan echt nog maanden (en schoenmaten) verschil zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh die zien er ook nog leuker uitquote:Op woensdag 24 november 2021 00:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wij waren fan van elefanten. Shoesme werd Bas een stervende zwaan van, zat niet lekker.
Het idee is om pas de schoentjes inderdaad buiten aan te doenquote:Op woensdag 24 november 2021 07:37 schreef SQ het volgende:
Ik heb een hele berg gekregen laarsjes/schoentjes dus dat komt goedquote:Op woensdag 24 november 2021 08:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En dan buiten tegen de kou gewoon lekker goedkope laarsjes over die dikke sokken aantrekken. Schoenen in de juiste maat passen toch niet over de meeste antislip sokken is mijn ervaring.
quote:Op woensdag 24 november 2021 09:03 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
+1 Echt niet te snel schoenen kopen! Je kan ook die van - je raadt het nooit - Aapie babyschoenen kopenDie heb ik heel lang gebruikt toen A nog niet goed kon lopen. Vooral de hogere versie met bont aan de binnenkant bleven goed zitten. Heel wat paren versleten*
Nou dit moet een teken zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En eens met je spoilerZe zien er ook heerlijk comfi uitquote:Op woensdag 24 november 2021 09:10 schreef laziness het volgende:
Ja Aapie's met bont waren hier ook favoriet
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
https://www.scapino.nl/gr(...)KCzDWhRoCvZMQAvD_BwEquote:Op woensdag 24 november 2021 09:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh die zien er ook nog leuker uit
[..]
Het idee is om pas de schoentjes inderdaad buiten aan te doenIk zat er sowieso aan te denken om ze tweedehands aan te schaffen want 50 euro voor schoentjes die hij misschien een paar keer aan kan (of nooit) vind ik wat overdreven
[..]
Ik heb een hele berg gekregen laarsjes/schoentjes dus dat komt goed
[..]
Nou dit moet een teken zijn
En eens met je spoiler
[..]
Ze zien er ook heerlijk comfi uit
Heel leukquote:Op woensdag 24 november 2021 10:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
https://www.scapino.nl/gr(...)KCzDWhRoCvZMQAvD_BwE
Lijkt me ook prima en is wat goedkoperWeet niet of het helemaal je ding is
![]()
Ik vind ze ook wel leukquote:Op woensdag 24 november 2021 10:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heel leukZe lijken zelfs heel erg op de schoenen van mijn man
Wij hebben Bas dus op laten meten , Shoesme besteld, (ze hadden in zijn maat alleen maar hysterische roze glitterschoenen en 1 paar lelijk unisex in de winkel, topquote:Op woensdag 24 november 2021 10:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind ze ook wel leukEnig nadeel is dat Scapino niet gespecialiseerd is in kindervoetjes en dat je zelf aan de gang moet met voetjes opmeten. Maar je kan zelf prima met je vingers voelen of een schoentje past.
Ik verwacht dat de winkels binnen afzienbare tijd gaan sluiten dus dan zal het toch online worden. Ik zag al een maattabel waarbij je het zelf kan uitrekenen. Ik ga zijn voetjes eens opmeten, ik ben wel benieuwd naar zijn maat! Het laatste wat ik weet was dat hij maat 17 had met een maand of 6. Toen deden we hem voor de vorm schoentjes aan maar zijn daar al snel mee gestopt toen ze op het kdv zeiden dat die als eerste uit gaanquote:Op woensdag 24 november 2021 10:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind ze ook wel leukEnig nadeel is dat Scapino niet gespecialiseerd is in kindervoetjes en dat je zelf aan de gang moet met voetjes opmeten. Maar je kan zelf prima met je vingers voelen of een schoentje past.
Bij de vorige lockdown bestelden wij ook online.. maar de maatvoering is per merk verschillend. Ik had van mijn vader nikes en adidas gekregen, allebei maat 21 maar de adidas was bijna 2 maten groter.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de winkels binnen afzienbare tijd gaan sluiten dus dan zal het toch online worden. Ik zag al een maattabel waarbij je het zelf kan uitrekenen. Ik ga zijn voetjes eens opmeten, ik ben wel benieuwd naar zijn maat! Het laatste wat ik weet was dat hij maat 17 had met een maand of 6. Toen deden we hem voor de vorm schoentjes aan maar zijn daar al snel mee gestopt toen ze op het kdv zeiden dat die als eerste uit gaan
Wij hebben voor A schoentjes met klittenband, dat leek me verrekte handig met aandoen. Maar A krijgt ze dus ook heel makkelijk uitquote:Op woensdag 24 november 2021 10:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de winkels binnen afzienbare tijd gaan sluiten dus dan zal het toch online worden. Ik zag al een maattabel waarbij je het zelf kan uitrekenen. Ik ga zijn voetjes eens opmeten, ik ben wel benieuwd naar zijn maat! Het laatste wat ik weet was dat hij maat 17 had met een maand of 6. Toen deden we hem voor de vorm schoentjes aan maar zijn daar al snel mee gestopt toen ze op het kdv zeiden dat die als eerste uit gaan
Ja echt raar. Maar ook nu, hij heeft in principe maat 25/26, maar de nieuwe regenlaarsjes moest ik echt wel in maat 27 halen, die vallen dus weer heel klein.quote:
Wij hadden shoesme's maat 22 en puma's maat 23. De shoesme's vielen bijna uit elkaar en ik dacht, dat geeft niet want de volgende maat ligt toch al klaar. Maar die vielen steeds uitquote:Op woensdag 24 november 2021 11:05 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Bij de vorige lockdown bestelden wij ook online.. maar de maatvoering is per merk verschillend. Ik had van mijn vader nikes en adidas gekregen, allebei maat 21 maar de adidas was bijna 2 maten groter.
Zo raar hè. Online schoentjes kopen is echt een ramp, je weet echt niet of de maat klopt. Ik vind het in de winkel al moeilijk. Sta je daar de voetjes op te meten, maat 25. Dus naar gangpad maat 25, ah leuke schoentjes dus passen. Nee hoor, te groot/te klein. Ander gangpad, niet in de andere maat te krijgen. Terug naar gangpad 25, op zoek naar andere schoentjes.. pfffquote:Op woensdag 24 november 2021 14:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wij hadden shoesme's maat 22 en puma's maat 23. De shoesme's vielen bijna uit elkaar en ik dacht, dat geeft niet want de volgende maat ligt toch al klaar. Maar die vielen steeds uitDus ik dacht, nou, dan moet ie toch nog maar wat langer in de kleine want nieuwe kopen als hij er bijna uitgroeit, dat is zonde.
Tot ik dus laarzen maat 23 kocht en die naast de puma's zag staanWas echt centimeters groter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |