Je wil weer even droppen hoeveel dure dingen je aanschaft voor de baby? Want die kleertjes zijn alles behalve kleurrijkquote:Op maandag 30 mei 2022 10:16 schreef Poepz0r het volgende:
Voor de kleine meid doen wij hier altijd de boodschappen
https://www.wowkids.nl/
Wel erg prijzig, maar de kwaliteit is zo goed! Ze hebben rompertjes van 100 euro
Oh nee hoor. Ze hebben ook zat sale etc. Ze hebben juist veel kleurrijke dingen, althans in de winkel dan.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je wil weer even droppen hoeveel dure dingen je aanschaft voor de baby? Want die kleertjes zijn alles behalve kleurrijk
De vraagsteller geeft aan 24 euro te duur vinden voor een shirtje, dan moet je niet bij deze winkel zijn. Het lijkt daarom meer of je het dropt van "kijk mij eens duur doen" dan dat je daadwerkelijk wil helpen. Het is ook niet de eerste keer.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ze hebben ook zat sale etc. Ze hebben juist veel kleurrijke dingen, althans in de winkel dan.
Dat heb ik niet eens gelezen my bad. Maar dat hebben ze hoorquote:Op maandag 30 mei 2022 11:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
De vraagsteller geeft aan 24 euro te duur vinden voor een shirtje, dan moet je niet bij deze winkel zijn. Het lijkt daarom meer of je het dropt van "kijk mij eens duur doen" dan dat je daadwerkelijk wil helpen. Het is ook niet de eerste keer.
Next is inderdaad geweldig t/m maat 128, ik kocht er ook altijd super veelquote:Op zondag 29 mei 2022 23:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, zover ben ik natuurlijk nog niet. Next is momenteel nog hofleverancier hier, samen met Hema
Ja het liep al een tijdje. De melding was hier op de laatste dag.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wilde dus surpriseboxen van 4ff bestellen, maar ik kan ze nergens vinden? Is het alweer voorbij?
Ohquote:Op maandag 30 mei 2022 15:04 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja het liep al een tijdje. De melding was hier op de laatste dag.
Volg ze op social media, dan ben je op tijd op de hoogte de volgende keerquote:
Zitten leuke dingen bij, maar zelfs voor sale vind ik het nog duurquote:Op maandag 30 mei 2022 17:04 schreef laziness het volgende:
Smafolk zegt dat ze in grote problemen zitten en hebben alles in de sale gezet in de hoop overeind te blijven. Gaat morgen pas op social media dus doe er je voordeel mee.
https://www.smafolk.dk/en/summer-sale/c-35
Nou dat dus. Maar het was natuurlijk voor de sale al duur. Ik hou vinted wel in de gatenquote:Op maandag 30 mei 2022 17:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
Zitten leuke dingen bij, maar zelfs voor sale vind ik het nog duur
Ik weet niet of je veel gemist hebt want ze waren niet goedkoop. Bv de babybox was nu 35 euro ipv 15. Hoezo inflatie?quote:
Serieus? Ook 3 kledingstukken in de box?quote:Op maandag 30 mei 2022 17:58 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ik weet niet of je veel gemist hebt want ze waren niet goedkoop. Bv de babybox was nu 35 euro ipv 15. Hoezo inflatie?![]()
Ik heb overgeslagen in elk geval want aan die prijzen koop ik liever in de sale.
Ja echt. Ik snap er ook niets van. Misschien kwam dat spul uit minder oude collecties maar dat stond er niet bij. Tijdens de vorige 10 funky days was ik gemiddeld iets meer dan 12 euro per stuk kwijt voor babykleertjes. En dan kan ik zelf kiezen.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Serieus? Ook 3 kledingstukken in de box?
Ik had er dan ook geen eentje besteld. Meer dan de helft erboven op... Bizar wel. Ik gok dat ze hier wel wat mailtjes ed op ontvangen hebben.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:36 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ja echt. Ik snap er ook niets van. Misschien kwam dat spul uit minder oude collecties maar dat stond er niet bij. Tijdens de vorige 10 funky days was ik gemiddeld iets meer dan 12 euro per stuk kwijt voor babykleertjes. En dan kan ik zelf kiezen.
Voor 15 euro per box vond ik het niet zo erg als ik iets wat minder mooi vond. Prima voor naar de opvang dan.
Er zijn verschillende babyboxen he? Ik heb er 1 van 25 euro aangeschaft. Volgens mij is dat ook de laatste 2 jaar dezelfde prijs geweest, ik ga het eens terugzoekenquote:Op maandag 30 mei 2022 17:58 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ik weet niet of je veel gemist hebt want ze waren niet goedkoop. Bv de babybox was nu 35 euro ipv 15. Hoezo inflatie?![]()
Ik heb overgeslagen in elk geval want aan die prijzen koop ik liever in de sale.
Hahaha! Mijn tip zou vooral zijn om het kind uit een bestaande winkel/collectie te laten kiezen en niet iets wat ze in hun hoofd hebben bedacht, want dan krijg je de meest exotische ideeën die je nooit gevonden krijgtquote:Op zondag 5 juni 2022 09:29 schreef Takkie88 het volgende:
Sofie wordt bijna 4 en mag haar verjaardagskleding kiezen. Haar keuze; een jurk met chase van paw patrol.
Uitdaging; alle jurken die ik tot nu toe vind waar iets op staat van paw patrol zijn met skye en Everest. Via Etsy vind ik wel wat maar met verzendkosten erbij gaat het al snel over de ¤60,- en dat vind ik wel een beetje veel.
Iemand een idee?
ik zou een jurk kopen of maken die bevalt en er dan zelf de afbeelding opzetten of op laten zetten door iemand met een plotter en persquote:Op zondag 5 juni 2022 09:29 schreef Takkie88 het volgende:
Sofie wordt bijna 4 en mag haar verjaardagskleding kiezen. Haar keuze; een jurk met chase van paw patrol.
Uitdaging; alle jurken die ik tot nu toe vind waar iets op staat van paw patrol zijn met skye en Everest. Via Etsy vind ik wel wat maar met verzendkosten erbij gaat het al snel over de ¤60,- en dat vind ik wel een beetje veel.
Iemand een idee?
Mijn moeder maakte dit soort dingen zelf met basic kleertjes, textiel verf en doordrukpapier. Ik had altijd het exacte plaatje wat ik wilde op mijn kleding.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:29 schreef Takkie88 het volgende:
Iemand een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |