abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202319919
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:18 schreef taxibabe het volgende:
Ff wat anders, dat kind van mij heeft dikke poten en de meeste broeken zijn tegenwoordig skinny.. :N Hij past daar dus echt niet fatsoenlijk in. Nu vind ik bootcut/flared jeans gaaf, ook voor jongens. Bij Terstal zie ik dus mooie flared jeans staan, maar voor meisjes.. Wat vinden jullie, kan een jongen ook zoiets aan?
https://www.terstal.nl/flared-stretch-jeans-3719637-534.html
Zijn die niet alsnog skinny op de bovenbenen? Met straight zit je dan denk ik beter qua pasvorm
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_202330031
Mijn 4 surpriseboxen zijn besteld *O*
Weinig ervaring met het meisjesspul dus ik ben heel benieuwd :)
pi_202330177
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:18 schreef taxibabe het volgende:
Ff wat anders, dat kind van mij heeft dikke poten en de meeste broeken zijn tegenwoordig skinny.. :N Hij past daar dus echt niet fatsoenlijk in. Nu vind ik bootcut/flared jeans gaaf, ook voor jongens. Bij Terstal zie ik dus mooie flared jeans staan, maar voor meisjes.. Wat vinden jullie, kan een jongen ook zoiets aan?
https://www.terstal.nl/flared-stretch-jeans-3719637-534.html
Mijn dochter had ook tot voor kort dat probleem. Inderdaad, heel veel broeken zijn skinny. Benen ging nog wel, de maar taille was vaak een crime. Bij H&M hebben ze een collectie die wat breder valt, ook voor kleinere kinderen dacht ik. Ik heb op vinted ook spijkerbroeken voor jongens besteld, die pasten vaak beter. Het staat misschien niet zo gracieus als broeken waarbij de pijpen wat strakker om de benen zitten, maar het moet ook fijn zitten vind ik. Raar stond niet in ieder geval.

De broek die jij hebt gepost vind ik ook leuk bij jongens. Krijg er een beetje retro idee bij. Retro O+ Maar straight zou wellicht wat beter zijn inderdaad.
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 10:36:45 #204
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202330453
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:04 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik heb ook meteen besteld! 2 bodysuits voor Aapie en een surprise box voor mezelf. Ben benieuwd!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  FOK!fotograaf donderdag 25 november 2021 @ 10:45:10 #205
148247 taxibabe
pi_202330548
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:15 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Mijn dochter had ook tot voor kort dat probleem. Inderdaad, heel veel broeken zijn skinny. Benen ging nog wel, de maar taille was vaak een crime. Bij H&M hebben ze een collectie die wat breder valt, ook voor kleinere kinderen dacht ik. Ik heb op vinted ook spijkerbroeken voor jongens besteld, die pasten vaak beter. Het staat misschien niet zo gracieus als broeken waarbij de pijpen wat strakker om de benen zitten, maar het moet ook fijn zitten vind ik. Raar stond niet in ieder geval.

De broek die jij hebt gepost vind ik ook leuk bij jongens. Krijg er een beetje retro idee bij. Retro O+ Maar straight zou wellicht wat beter zijn inderdaad.
De taille gaat hier nog wel.. maar de meeste broeken krijg ik nauwelijks over zijn kuiten en bovenbenen. Bewegen gaat dan heel stijfjes en de broek uittrekken is dan pellen. Hij heeft nu 2 jeansjoggers van de Hema, die gaan nog wel redelijk.
pi_202330654
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 19:36 schreef laziness het volgende:
Vanaf donderdag zijn de 4ff surprise boxen er weer voor de liefhebber.
Waar bestel je die?
  donderdag 25 november 2021 @ 10:56:17 #207
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_202330664
quote:
9s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Waar bestel je die?
op de website van 4funkyflavours
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_202331018
Ik zag dat name-it broeken heeft waarbij er aparte maten zijn voor de taille en de rest van de fit, zodat bijv de benen wijder kunnen en de bovenkant skinny.

Was in ieder geval bij de jongensjeans zo :Y
pi_202346883
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:04 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik heb voor Anna nu een pakje en omg, het is om op te eten zo schattig. Ongeveer 80%. van haar garderobe is het unisex spul van grote broer, dus ik mocht van mezelf wat meer uitgeven aan een paar goede items per maat.

Hier zijn 2 boxen voor manlief en 1 voor Anna onderweg. Bas heeft net een hele nieuwe garderobe en mijn post partum lijf past toch ongeveer half ergens in :P. Komt de volgende keer wel.
pi_202347141
Surprisebox voor buikbaby besteld! Jongensspul vind ik altijd erg leuk dus ben benieuwd naar wat er voor deze dame in zit O+. Voor peuter deze keer niks besteld, hij past de kleding van de surpriseboxen in mei nog wel even, had toen expres al een maatje groter besteld (110/116 inmiddels)
pi_202347458
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:39 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Ik heb voor Anna nu een pakje en omg, het is om op te eten zo schattig. Ongeveer 80%. van haar garderobe is het unisex spul van grote broer, dus ik mocht van mezelf wat meer uitgeven aan een paar goede items per maat.
[ afbeelding ]

Hier zijn 2 boxen voor manlief en 1 voor Anna onderweg. Bas heeft net een hele nieuwe garderobe en mijn post partum lijf past toch ongeveer half ergens in :P. Komt de volgende keer wel.
Mooi! Ik heb tijdens de 10 funky days al een paar kleine dingen gekocht. Veel uniseks hebben we helaas niet. Qua nieuwe pakjes heb ik vooral dingen gekocht met rits. Al die drukkers midden in de nacht vielen mij vorige keer zo tegen :D
pi_202347667
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:22 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]
Mooi! Ik heb tijdens de 10 funky days al een paar kleine dingen gekocht. Veel uniseks hebben we helaas niet. Qua nieuwe pakjes heb ik vooral dingen gekocht met rits. Al die drukkers midden in de nacht vielen mij vorige keer zo tegen :D
Ik had 2 pakjes met rits van Next, die heeft ze wel 2x aan gehad want mevrouw heeft idioot lange benen en die pakjes waren dus direct al hoog water :') . Waren we ook niet echt op voorbereid. Ik vind het overslagdeel van de 4FF pakjes echt bijzonder fijn.
En ik koop dus nog altijd wat unisex spul (sowieso spijkerbroeken _O_ ) maar ook denim blousjes en wat basic shirts/truien unisex. Net zoals de jassen tot nu, Bas heeft er een met 'graafmaaiers' nu :P. Zijn rode 92/98 van vorig jaar zit nog redelijk, dus nu een 98/104 voor deze winter erbij.

En deze belandde voor Anna per ongeluk ineens in mijn digitale winkelmandje bij het bestellen van de jas.

pi_202347777
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:36 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Ik had 2 pakjes met rits van Next, die heeft ze wel 2x aan gehad want mevrouw heeft idioot lange benen en die pakjes waren dus direct al hoog water :') . Waren we ook niet echt op voorbereid. Ik vind het overslagdeel van de 4FF pakjes echt bijzonder fijn.
En ik koop dus nog altijd wat unisex spul (sowieso spijkerbroeken _O_ ) maar ook denim blousjes en wat basic shirts/truien unisex. Net zoals de jassen tot nu, Bas heeft er een met 'graafmaaiers' nu :P. Zijn rode 92/98 van vorig jaar zit nog redelijk, dus nu een 98/104 voor deze winter erbij.

[ afbeelding ]

En deze belandde voor Anna per ongeluk ineens in mijn digitale winkelmandje bij het bestellen van de jas.

[ afbeelding ]
Oeh die jas zou hier ook een dikke hit zijn. Jammergenoeg past next hem nooit super. Hij heeft mijn verhoudingen: langer bovenlichaam en korte pootjes. Next was vaak snel te kort. Mevrouw lijkt dezelfde verhoudingen te hebben, dus ik durf pakjes met voetjes wel aan.
Nadeel van zo'n langer bovenlichaam is dat dingen als ielm pakken sneller te klein zijn. Te korte broekspijpen kan je nog even mee leven, maar zo'n wedgie is echt niks :P
pi_202347809
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:45 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]
Oeh die jas zou hier ook een dikke hit zijn. Jammergenoeg past next hem nooit super. Hij heeft mijn verhoudingen: langer bovenlichaam en korte pootjes. Next was vaak snel te kort. Mevrouw lijkt dezelfde verhoudingen te hebben, dus ik durf pakjes met voetjes wel aan.
Nadeel van zo'n langer bovenlichaam is dat dingen als ielm pakken sneller te klein zijn. Te korte broekspijpen kan je nog even mee leven, maar zo'n wedgie is echt niks :P
Bas zijn hoofd loopt een maat voor op de kleding, dat is ook echt heel onhandig als de drukknoopjes er niet meer op zitten. Dus ik heb nu vooral henleyshirts van h&m, dan kunnen we nog iets open knopen :') . Anders loopt hij in shirtjurkjes rond. Best schattig voor even, maar hij vind het zelf irritant :P
pi_202347895
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:46 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Bas zijn hoofd loopt een maat voor op de kleding, dat is ook echt heel onhandig als de drukknoopjes er niet meer op zitten. Dus ik heb nu vooral henleyshirts van h&m, dan kunnen we nog iets open knopen :') . Anders loopt hij in shirtjurkjes rond. Best schattig voor even, maar hij vind het zelf irritant :P
Dat lijkt me heel lastig ja. Hier net een klein hoofdje en sommige dingen gaan al lastig aan. Wij vragen ons wel vaker af hoe ouders met een kind met een normaal tot groter hoofd zo'n lodger pyjama aankrijgen. Die zijn echt bizar smal. Maar goed, gelukkig voor ons maakt lodger alles vrij smal anders hadden we nooit een slaapzak kunnen gebruiken.

Ok, ik schets hier nu wel een vreemd beeld van mijn peuter maar hij ziet er echt vrij normaal uit hoor :')
pi_202392948
Nah, deze keer valt het dus flink tegen met de surpriseboxen
Ik had 1 box in maat 50/56 en twee in 62/68. Plus een box maillots
Ik heb nu 3 keer hetzelfde shirt. En een ander shirt ook dubbel in 62/68. En toevallig zit in de 50/56 box net dat ene pakje dat ik zelf al gekocht had in de sale. Dat laatste kunnen ze natuurlijk niets aan doen maar de rest is wel heel erg jammer. Ik wacht even tot vriend zijn box heeft want als hij die terugstuurt gaat er sowieso wat terug. Anders weet ik het nog niet.
Sowieso vind ik de jongenskleding duidelijk mooier.
Ik moet echt eens op zoek naar een merk voor meisjes want tot nu toe vind ik alleen pakjes die ik leuk vind.
pi_202394911
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 16:07 schreef Bottoms_up het volgende:
Nah, deze keer valt het dus flink tegen met de surpriseboxen
Ik had 1 box in maat 50/56 en twee in 62/68. Plus een box maillots
Ik heb nu 3 keer hetzelfde shirt. En een ander shirt ook dubbel in 62/68. En toevallig zit in de 50/56 box net dat ene pakje dat ik zelf al gekocht had in de sale. Dat laatste kunnen ze natuurlijk niets aan doen maar de rest is wel heel erg jammer. Ik wacht even tot vriend zijn box heeft want als hij die terugstuurt gaat er sowieso wat terug. Anders weet ik het nog niet.
Sowieso vind ik de jongenskleding duidelijk mooier.
Ik moet echt eens op zoek naar een merk voor meisjes want tot nu toe vind ik alleen pakjes die ik leuk vind.
Ik heb nog wel wat liggen uit mijn surpriseboxen van J. Als je wilt kan ik daar foto's van maken? Verder heb ik voor J regelmatig iets van Someone, is heel vaak in de sale bij Vente Exclusive
pi_202397713
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 18:38 schreef Gogo83 het volgende:

[..]
Ik heb nog wel wat liggen uit mijn surpriseboxen van J. Als je wilt kan ik daar foto's van maken? Verder heb ik voor J regelmatig iets van Someone, is heel vaak in de sale bij Vente Exclusive
Bedankt voor het aanbod maar ik ga nu even wachten tot ze er is. In de kleinste maten heb ik even voldoende. Ik ga wel even naar dat merk kijken of dat een beetje mijn smaak is. Qua kleding ben ik echt eerder een jongensmoeder. Ik hou niet van roze, strikjes, ruches of glitters. Bloemetjes gaat nog, daar heb ik dus een aantal pakjes van.
pi_202426423
Hier zijn de.boxen ook binnen. Leuk vestje, maar pakje is zomermodel maat 62/68 en ze gaat nu al richting 62 :')
  woensdag 1 december 2021 @ 22:05:17 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_202427027
ik durf de boxen ook niet meer aan, ik kreeg de vorige keer allemaal t-shirts en dat zijn doorgaans de spullen die blijven liggen bij ze, dus de kans dat ik die weer krijg is erg groot.
Betaal liever een tientje meer in de sale en dat ik dan iets koop wat ik ook echt tof vind :P
disclaimer
pi_202427422
Ik sla meestal ook in tijdens die 10 dagen actie dus alles wat ik leuk vind heb ik daar dan wel uitgehaald denk ik.
pi_202427963
quote:
17s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
Hier zijn de.boxen ook binnen. Leuk vestje, maar pakje is zomermodel maat 62/68 en ze gaat nu al richting 62 :')
Misschien kunnen we een fok surprisebox ruilbeurs doen? In de box die teruggaat zit een shirt met lange mouwen met bijpassend vestje. En zomerspul in die maat kan ik wel gebruiken :)
pi_202428006
Vorige keer had ik echt geluk met de boxen. In drie boxen maar 1 dubbel en met de drie truien/vesten die ik kreeg haalde ik de prijs er al uit. Plus dat was maat 86/92 dus hij kan ze best lang aan.
Nu stuur ik er 2 terug en ik weet niet of ik het nog eens doe.
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 00:23:35 #224
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202428520
Kan je de boxen ook ruilen dan? :o

Voor Aapie ben ik wel tevreden, een leuk pak met lange mouwen en pijpen en eentje met korte mouwen en pijpen. Ik had expres al maat 86/92 gedaan (hij draagt nu 80) dus waarschijnlijk kan dat nog wel mee tot de zomer.

Mijn eigen pakket daarentegen :X Rokje gaat nog wel maar het jurkje ben ik echt een worstenbroodje in, rits krijg ik nauwelijks over mijn tetten heen :')

Ik wilde het al op Vinted gooien omdat ik niet wist dat je het kon ruilen, de verpakking en alles is ook al weg :@
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_202428765
Je kan de box in zijn geheel ruilen, dus dan moet ook het rokje terug. Enigszins off topic maar hoe valt 4ff dameskleding eigenlijk? Niet dat ik een surprisebox aandurf... :+
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 10:12:19 #226
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202430447
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 03:08 schreef Gogo83 het volgende:
Je kan de box in zijn geheel ruilen, dus dan moet ook het rokje terug. Enigszins off topic maar hoe valt 4ff dameskleding eigenlijk? Niet dat ik een surprisebox aandurf... :+
Ah ok ^O^

De vorige box viel goed op maar, 2 jurkjes waar ook mijn borsten in pasten. Deze keer was vooral mijn boezem te groot maar ik ben niet echt representatief qua borstmaat :P

Ik vind het dus wel goed op maat vallen daar waar de kinderkleertjes veel te groot uitvallen.
pi_202430668
Oh, wat een leuk spul op 4FF, kende het helemaal niet. Als er iemand is die iets van een meisje in maat 68/74 kwijt wil, stuur me dan even een PM. Dan kijk ik of ik het leuk vind en dan wil ik het wel overnemen. :)
  donderdag 2 december 2021 @ 11:06:33 #228
244125 laziness
pi_202431181
Ik vind niet alle kleren van 4ff groot vallen :N
  FOK!fossiel maandag 6 december 2021 @ 13:41:11 #229
1455 Keroppi
kool kikker
pi_202496682
Zo, het kinder skipak van de Lidl bestellen is wel een dingetje. De blauwe met print was heel lang uitverkocht, maar later was alleen de maat 98 beschikbaar (die ik dacht nodig te hebben). Deze bleek alleen wat te groot, maar een maat kleiner was steeds uitverkocht.

Tot ik opeens zag dat juist die maat wél weer leverbaar was, maar tegen de tijd dat ik wilde afrekenen kreeg ik de melding dat het artikel alweer uitverkocht was.

Maar... net heb ik er toch eentje weer kunnen bemachtigen, nog nooit zo snel door een bestelproces gegaan :D

Het voelt nu net of ik een of andere zeldzame limited edition van iets heb bemachtigd, terwijl het over een skipakje van de Lidl gaat :')
Chick on a mission
pi_202497659
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 13:41 schreef Keroppi het volgende:
Zo, het kinder skipak van de Lidl bestellen is wel een dingetje. De blauwe met print was heel lang uitverkocht, maar later was alleen de maat 98 beschikbaar (die ik dacht nodig te hebben). Deze bleek alleen wat te groot, maar een maat kleiner was steeds uitverkocht.

Tot ik opeens zag dat juist die maat wél weer leverbaar was, maar tegen de tijd dat ik wilde afrekenen kreeg ik de melding dat het artikel alweer uitverkocht was.

Maar... net heb ik er toch eentje weer kunnen bemachtigen, nog nooit zo snel door een bestelproces gegaan :D

Het voelt nu net of ik een of andere zeldzame limited edition van iets heb bemachtigd, terwijl het over een skipakje van de Lidl gaat :')
Maar die zijn wel heel fijn. Die heb ik ook nog steeds voor de kinderen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_202584001
Ik kwam vandaag een site tegen waar ze kleding voor volwassenen verkopen, maar ook hele leuke kleding voor kinderen. Wel vrij prijzig vind ik zelf, maar ik hou de sale in de gaten :Y

https://www.boden.eu/en-gb
  zondag 12 december 2021 @ 17:35:02 #232
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_202587089
Leuk spul idd, verkopen ze ook wel Next. Site staat trouwens ook al tijdje in de OP ;)
  zondag 2 januari 2022 @ 12:42:51 #233
208890 June.
Seriously?
pi_202992220
Waar shoppen jullie nu zoal in de sale met de lockdown? Ik vind het online nog redelijk tegenvallen.. Heb het idee dat de kortingen in fysieke winkels veel scherper zijn.
Shine bright like a diamond.
pi_202992982
Bij ons in het dorp zit metmuisjes.nl maar die versturen ook. Wel beperkte voorraad
pi_202993389
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 12:42 schreef June. het volgende:
Waar shoppen jullie nu zoal in de sale met de lockdown? Ik vind het online nog redelijk tegenvallen.. Heb het idee dat de kortingen in fysieke winkels veel scherper zijn.
Waar ik altijd shop: JBC. Pas in de mid season sale nog heel wat tegen 50% gekocht. Nu is het solden en ik zie al best wat spul tegen 50 of 70% in de categorie 2-7 jaar.
Later deze maand zal het nog meer zijn. Belgische winkels geven sowieso in januari vaak betere korting.
pi_202993395
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 14:01 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]
Waar ik altijd shop: JBC. Pas in de mid season sale nog heel wat tegen 50% gekocht. Nu is het solden en ik zie al best wat spul tegen 50 of 70% in de categorie 2-7 jaar.
Later deze maand zal het nog meer zijn. Belgische winkels geven sowieso in januari vaak betere korting.
JBC _O_
pi_202994963
Noukies.com heeft ook redelijk goede aanbiedingen. Denk dat er hier straks nog wel een bestelling uit gaat O-)
  zondag 2 januari 2022 @ 16:33:09 #238
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_202995396
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 14:01 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]
Hoe is de pasvorm/maatvoering daar?
pi_202995586
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 16:33 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
Hoe is de pasvorm/maatvoering daar?
Niet groot. Het is altijd het eerste merk waarin hij naar een maat groter gaat.
Als je geen moreel bezwaar hebt: retour is gratis ;)
  zondag 2 januari 2022 @ 16:58:35 #240
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_202995704
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 16:48 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]
Niet groot. Het is altijd het eerste merk waarin hij naar een maat groter gaat.
Als je geen moreel bezwaar hebt: retour is gratis ;)
Goed om te weten, ik heb een lange dunne, dus dingen staan al gauw een beetje hobbezak'ig :'(. Valt het ook smal?
pi_202995848
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 16:58 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
Goed om te weten, ik heb een lange dunne, dus dingen staan al gauw een beetje hobbezak'ig :'(. Valt het ook smal?
Of het heel smal valt durf ik niet te zeggen. Mijn peuter draagt nog 92, en de kleine maatjes hebben sowieso nog aanpasbare broeken in de middel. Hij is best smal met een langer bovenlijf. Daarom ben ik ooit gestopt met Next kopen, dat viel te breed en te kort. JBC en 4ff shirts gaan hier het beste (waarbij 4ff langer valt).
pi_204142930
Ik kan geen leuke/neutrale bodywarmers vinden voor jongens in maat 134 of 140. Tweedehands is het ook nog niet gelukt. Wat ik niet zoek: heel duur of schreeuwerig. Iemand die mee wil zoeken?
pi_204142951
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 20:43 schreef Hupje het volgende:
Ik kan geen leuke/neutrale bodywarmers vinden voor jongens in maat 134 of 140. Wat ik niet zoek: heel duur of schreeuwerig. Iemand die mee wil zoeken?
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/bodywarmer-2150132/1 ?

Wat vind je leuk?
pi_204143009
quote:
Die is best oké! Die had ik zelf niet gezien op de site :')
Iets van blauw, rood, bruin, grijs oid. Niet te veel letters, plaatjes, camouflage print.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 22:57:12 #245
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_204145619
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 20:43 schreef Hupje het volgende:
Ik kan geen leuke/neutrale bodywarmers vinden voor jongens in maat 134 of 140. Tweedehands is het ook nog niet gelukt. Wat ik niet zoek: heel duur of schreeuwerig. Iemand die mee wil zoeken?
Die van H&M vind je ook niets? Neutraal jeansblauw of camel/blauw. Staan in de categorie outdoor...

Wehkamp heeft ook verschillende donkerblauwe en lichtblauwe effen bodywarmer, van o.a. Mango.
  zondag 10 april 2022 @ 13:46:10 #246
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_204393208
wat zijn merken die goed passen bij een forse dreumes? zoontje van mn zus heeft flinke bovenbenen en billen waardoor broeken vaak niet passen. ze wil graag wat soepele jeans maar kan het niet goed vinden. maat 104 ongeveer :)
pi_204765220
Ldg, hier geen forse kindjes, maar bakkaboe (van Jola mode) vind ik wat broeken betreft breed vallen (voor meisjes iig). Heeft ze die al geprobeerd?

Andere vraag, begin september trouwt mijn broer en onze meiden (dan 2 en 5) zijn er de hele dag bij. Dresscode is casual chic. Ik weet niet goed waar ik moet zoeken, iemand tips? Wil geen fortuin uitgeven aan iets wat ze maar 1x aan hebben dus tips voor iets wat ze vaker aan kunnen zijn ook welkom. Maat 92 en 110.
Waar zijn jullie geslaagd?
pi_204765371
Primark heeft wat nettere kleding heel goedkoop maar als je primark niet ziet zitten vanwege de wegwerpkwaliteit... ik krijg van H&M ook vaak leuke reclames te zien. En als je er een vest op draagt, kan het met kerst nog een keer
  zondag 15 mei 2022 @ 22:36:32 #249
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_204765896
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:36 schreef Nolita het volgende:
Ldg, hier geen forse kindjes, maar bakkaboe (van Jola mode) vind ik wat broeken betreft breed vallen (voor meisjes iig). Heeft ze die al geprobeerd?

Andere vraag, begin september trouwt mijn broer en onze meiden (dan 2 en 5) zijn er de hele dag bij. Dresscode is casual chic. Ik weet niet goed waar ik moet zoeken, iemand tips? Wil geen fortuin uitgeven aan iets wat ze maar 1x aan hebben dus tips voor iets wat ze vaker aan kunnen zijn ook welkom. Maat 92 en 110.
Waar zijn jullie geslaagd?
Er is nu vrij veel te vinden ivm trouwseizoen. Voor Bas heb ik een set van H&M (overhemd, bretels, broek) en Anna heeft een handgemaakt bruidsmeisjesjurkje gekregen van haar tante :P .
pi_204766771
TkMaxx kan je zeker voor meisjes ook goed slagen voor feestjurken. Maar ook favoriet hier voor dagelijkse kleding.
  maandag 16 mei 2022 @ 09:05:56 #251
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_204767304
Hier voor een bruiloft goed geslaagd bij next direct!
  vrijdag 27 mei 2022 @ 19:56:20 #252
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_204884124
Iemand hier een tip voor vrolijke (jongens) T-shirts in maat 134 en groter? Mijn oudste houdt van vrolijke, felle kleurtjes. Regenbogen, kleurvlakken, neon, dat soort werk. Maar vanaf maat 134 is echt alle inspiratie bij de kledingontwerpers weg, geloof ik -O-.
Miniboden ken ik, maar ik vind ¤24 een beetje veel voor een T-shirtje.
KuikenGuppy
  vrijdag 27 mei 2022 @ 20:02:18 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_204884190
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 19:56 schreef Burdie het volgende:
Iemand hier een tip voor vrolijke (jongens) T-shirts in maat 134 en groter? Mijn oudste houdt van vrolijke, felle kleurtjes. Regenbogen, kleurvlakken, neon, dat soort werk. Maar vanaf maat 134 is echt alle inspiratie bij de kledingontwerpers weg, geloof ik -O-.
Benetton?
disclaimer
  vrijdag 27 mei 2022 @ 20:09:03 #254
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_204884262
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 20:02 schreef SQ het volgende:

[..]
Benetton?
Even gekeken, maar dat is al even fantasieloos als de rest, helaas.
KuikenGuppy
  vrijdag 27 mei 2022 @ 20:12:26 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_204884298
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 20:09 schreef Burdie het volgende:

[..]
Even gekeken, maar dat is al even fantasieloos als de rest, helaas.
Ik zie allemaal regenboog en kleuren??
disclaimer
  vrijdag 27 mei 2022 @ 20:13:19 #256
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_204884310
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 20:12 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik zie allemaal regenboog en kleuren??
Waar kijk jij? :D
KuikenGuppy
  vrijdag 27 mei 2022 @ 20:28:10 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_204884451
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 20:13 schreef Burdie het volgende:

[..]
Waar kijk jij? :D
Op hun site?
Ja oké niet ALLE shirts uit de collectie zijn regenboog, maar dat is toch ook geen vereiste?
disclaimer
pi_204884493
Ik zag laatst bij next ook wat kleurige kleding bij de grotere maten voor jongens.
pi_204884570
Als ik op kleertjes.com filter op maat 134, zie ik wel een aantal lekker felle kleurtjes. Tygo & Vito heeft vaak wel wat neon in de collectie, en bij kleertjes.com zijn die vaak ook nog leuk geprijsd.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 27 mei 2022 @ 20:56:00 #260
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_204884696
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 20:28 schreef SQ het volgende:

[..]
Op hun site?
Ja oké niet ALLE shirts uit de collectie zijn regenboog, maar dat is toch ook geen vereiste?
Oh wacht, ik keek verkeerd, namelijk hier:
https://nl.benetton.com/j(...)14YEARS-CONEY-ISLAND Een effen shirt met een frietje erop is niet echt mijn smaak :P.
Maar er is dus nog meer, zie ik nu :).
KuikenGuppy
pi_204885244
quote:
Ik ben gestopt met kopen en maak ze tegenwoordig zelf. Ik vind vaak leuke stoffen, maar vind de shirts die te koop zijn vaak maar stom.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 28 mei 2022 @ 08:00:27 #262
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_204886689
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 21:42 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Ik ben gestopt met kopen en maak ze tegenwoordig zelf. Ik vind vaak leuke stoffen, maar vind de shirts die te koop zijn vaak maar stom.
Hier ook ja;
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 28 mei 2022 @ 10:41:50 #263
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_204887527
quote:
Villervalla, maar dat verschilt ook per seizoen. Verder Duns en 4FF. Ik koop dat of in de sale of tweedehands.
  zaterdag 28 mei 2022 @ 11:14:57 #264
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_204887783
Danefae is hier favoriet. Prijs ligt ook rond de ¤25-30 per shirt, maar ze hebben op hun eigen (Deense) site eigenlijk altijd ook een behoorlijk aantal shirts in de sale. Bezorging is betrouwbaar en snel 😉

De keuze in print is beperkt (vikingen of dieren), maar genoeg kleuren en streepjed. Valt ruim, maat 9 is officieel 134, maar is nog een jurkje voor mijn negenjarige met maat 134/140...

https://danefae.dk/en/kid(...).html?a_nav_size=654

O, en Someone, die hebben ook wel eens kleurrijke shirts, en zijn wat minder duur. Dat valt dan weer niet zo ruim, bij twijfel maatje groter nemen.

https://www.kixx-online.n(...)fzEAehoCp10QAvD_BwE#

[ Bericht 11% gewijzigd door mousemicky op 28-05-2022 11:26:58 ]
  zaterdag 28 mei 2022 @ 11:58:53 #265
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_204888095
Ik vind someone juist heel breed vallen
pi_204894077
Er zijn weer surprise boxen bij 4FF!
  Moderator zondag 29 mei 2022 @ 22:58:59 #267
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204910514
quote:
Heb je al bij Next gekeken? Daar heb ik laatst wat vrolijke shirts voor Aapie aangeschaft, waaronder deze: https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st643305/a43470#a43470 en deze: https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st643305/a43473#a43473
pi_204910556
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2022 22:58 schreef MaJo het volgende:

[..]
Heb je al bij Next gekeken? Daar heb ik laatst wat vrolijke shirts voor Aapie aangeschaft, waaronder deze: https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st643305/a43470#a43470 en deze: https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st643305/a43473#a43473
Next vind ik super leuk voor jongens tot 7 jaar, maar als je gaat kijken bij maat 140 en groter is het blauw, grijs en donkergroen, eventueel met Pokemon, Mario of Marvel erop. Of streepjes.
  Moderator zondag 29 mei 2022 @ 23:05:54 #269
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204910562
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 21:05 schreef eponine het volgende:
Er zijn weer surprise boxen bij 4FF!
Meteen weer een box aangeschaft, zowel voor Aapie als voor mijzelf *O*
  Moderator zondag 29 mei 2022 @ 23:06:45 #270
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204910568
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 23:05 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Next vind ik super leuk voor jongens tot 7 jaar, maar als je gaat kijken bij maat 140 en groter is het blauw, grijs en donkergroen, eventueel met Pokemon, Mario of Marvel erop. Of streepjes.
Ah ok, zover ben ik natuurlijk nog niet. Next is momenteel nog hofleverancier hier, samen met Hema :D
  zondag 29 mei 2022 @ 23:38:42 #271
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_204910723
Lindex trouwens ook hetzelfde verhaal. Vanaf maat 134-140 zijn de leuke kleurtjes en printjes verdwenen.

Voor meisjes worden het dan ook ineens crop tops enzo.
pi_204911156
Ik vind WE voor grotere jongens leuk, wel veel palmbomen en surfthema's, maar wel kleurrijk. H&M lukt ook wel met goed zoeken. En mijn jongen is dol op America Today, dat is wel veel teksten maar wel gezellige kleuren.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 30 mei 2022 @ 08:22:10 #273
244125 laziness
pi_204911435
Als je de lengte van 140cm hebt bereikt is het leven saai en donker blijkbaar :{w

Hier tegenwoordig voornamelijk 4ff.
Duns en smafolk houdt qua printjes echt op nu hij 11 is. Het is gewoon te kinderachtig.

Als je mazzel hebt zit er bij tumble ‘n dry en Retour oid opeens een leuk kleurrijk shirt tussen maar dat is dan echt een toevalstreffer.

Chaos and Order heeft veel kleur maar altijd groot het merk er op staan. Idem meestal voor Tygo&Vito.

Stones and Bones. CarlijnQ. Alba. Baba babywear.
Maar goedkoop is het allemaal sowieso niet.
Het gaat wel veel langer mee dus ik ben ook meegegroeid in de prijs in de loop der tijd inmiddels maar de sale is het moment waarop ik de duurdere merken voornamelijk koop.
pi_204911491
Ik kan bij Jola Mode of bij Van de Ven vaak wel wat leuks vinden. Dat verschilt van opvallende kleurtjes met een simpele print tot shirts met all over print tot shirts met teksten. Maar ook rustigere designs.
Als je op de website kijkt niet alleen de eerste pagina bekijken want alles staat door elkaar.

(Beide winkelen verkopen de zelfde merken ongeveer, collectie is om en nabij het zelfde volgens mij)
pi_204912203
Ik heb vorig jaar het merk B.Nosy ontdekt en ben fan. Dit jaar de halve meisjes collectie voor A aangeschaft. Lekker felle kleurtjes en weinig teksten. Het is ietwat duurder dan H&M bijvoorbeeld, maar de kwaliteit is er ook naar. Er zijn wel vaak kortingsacties, dat scheelt ook.

Een groot deel van de collectie van dat merk staat bij schattigebabykleertjes.nl (gaat gewoon tot maat 162 ondanks wat de link doet vermoeden ;) ).

Voor jongens heeft dat merk ook leuke shirts met kleurblokken enzo.
pi_204912221
Voor de kleine meid doen wij hier altijd de boodschappen :)

https://www.wowkids.nl/

Wel erg prijzig, maar de kwaliteit is zo goed! Ze hebben rompertjes van 100 euro :')
  Moderator maandag 30 mei 2022 @ 11:07:17 #277
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204912554
quote:
9s.gif Op maandag 30 mei 2022 10:16 schreef Poepz0r het volgende:
Voor de kleine meid doen wij hier altijd de boodschappen :)

https://www.wowkids.nl/

Wel erg prijzig, maar de kwaliteit is zo goed! Ze hebben rompertjes van 100 euro :')
Je wil weer even droppen hoeveel dure dingen je aanschaft voor de baby? Want die kleertjes zijn alles behalve kleurrijk :')
pi_204912562
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 11:07 schreef MaJo het volgende:

[..]
Je wil weer even droppen hoeveel dure dingen je aanschaft voor de baby? Want die kleertjes zijn alles behalve kleurrijk :')
Oh nee hoor. Ze hebben ook zat sale etc. Ze hebben juist veel kleurrijke dingen, althans in de winkel dan.
  Moderator maandag 30 mei 2022 @ 11:52:46 #279
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204912979
quote:
9s.gif Op maandag 30 mei 2022 11:08 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Oh nee hoor. Ze hebben ook zat sale etc. Ze hebben juist veel kleurrijke dingen, althans in de winkel dan.
De vraagsteller geeft aan 24 euro te duur vinden voor een shirtje, dan moet je niet bij deze winkel zijn. Het lijkt daarom meer of je het dropt van "kijk mij eens duur doen" dan dat je daadwerkelijk wil helpen. Het is ook niet de eerste keer.
pi_204913032
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 11:52 schreef MaJo het volgende:

[..]
De vraagsteller geeft aan 24 euro te duur vinden voor een shirtje, dan moet je niet bij deze winkel zijn. Het lijkt daarom meer of je het dropt van "kijk mij eens duur doen" dan dat je daadwerkelijk wil helpen. Het is ook niet de eerste keer.
Dat heb ik niet eens gelezen my bad. Maar dat hebben ze hoor :)
  maandag 30 mei 2022 @ 12:25:23 #281
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_204913228
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 23:06 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ah ok, zover ben ik natuurlijk nog niet. Next is momenteel nog hofleverancier hier, samen met Hema :D
Next is inderdaad geweldig t/m maat 128, ik kocht er ook altijd super veel O+.
KuikenGuppy
pi_204914220
Ik wilde dus surpriseboxen van 4ff bestellen, maar ik kan ze nergens vinden? Is het alweer voorbij?
pi_204914224
Bamboo rompertjes van de HEMA trouwens _O_
  maandag 30 mei 2022 @ 15:04:41 #284
244125 laziness
pi_204914398
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 14:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wilde dus surpriseboxen van 4ff bestellen, maar ik kan ze nergens vinden? Is het alweer voorbij?
Ja het liep al een tijdje. De melding was hier op de laatste dag.
pi_204914443
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 15:04 schreef laziness het volgende:

[..]
Ja het liep al een tijdje. De melding was hier op de laatste dag.
Oh ;( Nouja, volgende keer beter.
  maandag 30 mei 2022 @ 15:55:35 #286
244125 laziness
pi_204914852
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 15:11 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Volg ze op social media, dan ben je op tijd op de hoogte de volgende keer ;)
  maandag 30 mei 2022 @ 17:04:33 #287
244125 laziness
pi_204915337
Smafolk zegt dat ze in grote problemen zitten en hebben alles in de sale gezet in de hoop overeind te blijven. Gaat morgen pas op social media dus doe er je voordeel mee.

https://www.smafolk.dk/en/summer-sale/c-35
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 30 mei 2022 @ 17:12:30 #288
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_204915410
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 17:04 schreef laziness het volgende:
Smafolk zegt dat ze in grote problemen zitten en hebben alles in de sale gezet in de hoop overeind te blijven. Gaat morgen pas op social media dus doe er je voordeel mee.

https://www.smafolk.dk/en/summer-sale/c-35
Zitten leuke dingen bij, maar zelfs voor sale vind ik het nog duur :X
Today is life -

Dale Carnegie
pi_204915543
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 17:12 schreef Ynske het volgende:

[..]
Zitten leuke dingen bij, maar zelfs voor sale vind ik het nog duur :X
Nou dat dus. Maar het was natuurlijk voor de sale al duur. Ik hou vinted wel in de gaten :P

Ik vind trouwens dat ze voor meisjes echt veel leuks hebben, maar voor jongens vind ik het een beetje fantasieloos.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sunshine1982 op 30-05-2022 17:31:43 ]
pi_204915811
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 15:11 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik weet niet of je veel gemist hebt want ze waren niet goedkoop. Bv de babybox was nu 35 euro ipv 15. Hoezo inflatie? :')
Ik heb overgeslagen in elk geval want aan die prijzen koop ik liever in de sale.
pi_204915885
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2022 17:58 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]
Ik weet niet of je veel gemist hebt want ze waren niet goedkoop. Bv de babybox was nu 35 euro ipv 15. Hoezo inflatie? :')
Ik heb overgeslagen in elk geval want aan die prijzen koop ik liever in de sale.
Serieus? Ook 3 kledingstukken in de box?
pi_204916155
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 18:06 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Serieus? Ook 3 kledingstukken in de box?
Ja echt. Ik snap er ook niets van. Misschien kwam dat spul uit minder oude collecties maar dat stond er niet bij. Tijdens de vorige 10 funky days was ik gemiddeld iets meer dan 12 euro per stuk kwijt voor babykleertjes. En dan kan ik zelf kiezen.
Voor 15 euro per box vond ik het niet zo erg als ik iets wat minder mooi vond. Prima voor naar de opvang dan.
pi_204917372
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2022 18:36 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]
Ja echt. Ik snap er ook niets van. Misschien kwam dat spul uit minder oude collecties maar dat stond er niet bij. Tijdens de vorige 10 funky days was ik gemiddeld iets meer dan 12 euro per stuk kwijt voor babykleertjes. En dan kan ik zelf kiezen.
Voor 15 euro per box vond ik het niet zo erg als ik iets wat minder mooi vond. Prima voor naar de opvang dan.
Ik had er dan ook geen eentje besteld. Meer dan de helft erboven op... Bizar wel. Ik gok dat ze hier wel wat mailtjes ed op ontvangen hebben.
  Moderator maandag 30 mei 2022 @ 21:49:45 #294
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204918317
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2022 17:58 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]
Er zijn verschillende babyboxen he? Ik heb er 1 van 25 euro aangeschaft. Volgens mij is dat ook de laatste 2 jaar dezelfde prijs geweest, ik ga het eens terugzoeken :)
  Moderator maandag 30 mei 2022 @ 21:54:30 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204918389
Oh toch wel iets duurder, laatste keren (juni en november 2021) 2 babysuits voor 20 euro, nu 25 euro. In maart 2020 zie ik dat een surprise box inderdaad 15 euro kostte, voor 2 items (niet 3). Maar dat is zeker een fikse prijsstijging :Y Omdat er zoveel tijd tussen zit was het mij niet eens opgevallen :@
pi_204967011
Sofie wordt bijna 4 en mag haar verjaardagskleding kiezen. Haar keuze; een jurk met chase van paw patrol.
Uitdaging; alle jurken die ik tot nu toe vind waar iets op staat van paw patrol zijn met skye en Everest. Via Etsy vind ik wel wat maar met verzendkosten erbij gaat het al snel over de ¤60,- en dat vind ik wel een beetje veel.
Iemand een idee?
  zondag 5 juni 2022 @ 09:34:11 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_204967032
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 09:29 schreef Takkie88 het volgende:
Sofie wordt bijna 4 en mag haar verjaardagskleding kiezen. Haar keuze; een jurk met chase van paw patrol.
Uitdaging; alle jurken die ik tot nu toe vind waar iets op staat van paw patrol zijn met skye en Everest. Via Etsy vind ik wel wat maar met verzendkosten erbij gaat het al snel over de ¤60,- en dat vind ik wel een beetje veel.
Iemand een idee?
Hahaha! Mijn tip zou vooral zijn om het kind uit een bestaande winkel/collectie te laten kiezen en niet iets wat ze in hun hoofd hebben bedacht, want dan krijg je de meest exotische ideeën die je nooit gevonden krijgt ;)
Zou haar dus gewoon eens meenemen naar een winkel en daar iets uit laten zoeken.
disclaimer
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 5 juni 2022 @ 09:44:23 #298
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_204967075
quote:
Iemand een idee?
ik zou een jurk kopen of maken die bevalt en er dan zelf de afbeelding opzetten of op laten zetten door iemand met een plotter en pers
Today is life -

Dale Carnegie
pi_204967231
quote:
Iemand een idee?
Mijn moeder maakte dit soort dingen zelf met basic kleertjes, textiel verf en doordrukpapier. Ik had altijd het exacte plaatje wat ik wilde op mijn kleding.

Nu heb ik bedacht dat ik van mijn spijkerjas iets wil maken en heb ik het dus opgezocht. Je kan schijnbaar dus ook gewoon textielverven met waterproof acrylverf met een goede primer. Ik moet het alleen nog uitproberen zelf, dus geen garantie.
  zondag 5 juni 2022 @ 11:15:44 #300
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_204967510
Met transferpapier een afbeelding printen en op een leuke jurk strijken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')