Hopelijk gaan jullie iets doen aan die vreemde banquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:11 schreef Greys het volgende:
ESF ON TOUR!
Alleen om even te roepen: bedankt dat jullie het over het algemeen gezellig hebben gehouden!
We hebben dit jaar voor het eerst persaccreditatie (14 dagen in Ahoy erbij) van het Songfestival gekregen en die accreditaties waren nogal zeldzaam dus waren we heel trots op. Voor ons (en FOK!) dus extra belangrijk dat het normaal gaat in ESF én dus ook in de live topics. Anders raken we onze accreditatie kwijt waar we twee jaar echt keihard voor hebben gewerkt.
Dus nogmaals dank voor jullie begrip, ook aan degenen die tof reageerden op een dm. Kusjes!
VBL kwaliteit is omhoog gegaan sinds jij mod bent.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag gedaan. Wij zijn voorbeeldusers. Tijd voor verdere versoepelingen voor VBL-users!
Ik ga mogelijk morgen een mailtje sturen. @GGMMquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:29 schreef Zipportal het volgende:
Ik deel nog even wat handtekeningen uit in het ESF topic. Ter info.
Regisseur poepzor is er ookquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:29 schreef Zipportal het volgende:
Ik deel nog even wat handtekeningen uit in het ESF topic. Ter info.
Het was érg gezellig.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga mogelijk morgen een mailtje sturen. @:ggmm
Ik ben in de war met @Bluedisplay of hoe heet die gozertquote:
Oh ja, die is gay jaquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben in de war met @:bluedisplay of hoe heet die gozert
Of ik ben helemaal abuis, excuses in ieder geval.
Niet zo depressief doen Oriente.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh ja, die is gay ja
Al overweeg ik wel om gay te worden hoor, de vrouwtjes motten me toch niet
Voor mijn gevoel kwamen jullie beide tegelijk in het VI topic ongeveer dus vandaar dat ik even in de war was.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh ja, die is gay ja
Al overweeg ik wel om gay te worden hoor, de vrouwtjes motten me toch niet
Dat wordt een avondje geen FOK voor sommige hierquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:49 schreef GGMM het volgende:
We hebben besloten om donderdag en zaterdag enkel ESF actief te zetten en de rest tijdelijk te sluiten dat zou het probleem moeten verhelpen.
Oh ja dat klopt wel geloof ik. Ik heb tot 2018 onder een andere naam gepostquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel kwamen jullie beide tegelijk in het VI topic ongeveer dus vandaar dat ik even in de war was.
Ach, er zijn meer vrouwen dan kerken. Ik heb ook iemand gevonden dus er is altijd hoop.
Welke, of is dat geheim?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh ja dat klopt wel geloof ik. Ik heb tot 2018 onder een andere naam gepost
Braddie mocht niet maar een bak likes gescoord met catjamquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga mogelijk morgen een mailtje sturen. @:ggmm
Leuk voor beginners. Scoor maar eens een OP.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Braddie mocht niet maar een bak likes gescoord met catjam
Mani had eentje van hem gepikt.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk voor beginners. Scoor maar eens een OP.
@:zipportal
Die was ook op het goede moment bij Oekraïne.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Braddie mocht niet maar een bak likes gescoord met catjam
Ja van mij kan hij het wel hebben, maar Mani...quote:
En ik. Mijn hartje gloeit een beetje.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Erg gezellig. Veel VBL volk, maar keurig gedragen op een paar braddie gifjes na @:3rr0r
Forum admin @:GGMM kan trots op ons zijn.
Ik zie dat @Zipportal aan het schroeien is geweest.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Erg gezellig. Veel VBL volk, maar keurig gedragen op een paar braddie gifjes na @:3rr0r
Forum admin @:GGMM kan trots op ons zijn.
Mag ik het vertellen? @Orientequote:Op woensdag 19 mei 2021 00:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt me wel bekend voor. Waarom ben je veranderd?
Ik speel niet graag met iemand z'n privé.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Laat je vrienden niet langer in spanning!
Godverdomme.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik speel niet graag met iemand z'n privé.
In 2018 ben ik op anoniem gegaan omdat er continu gezeik wasquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt me wel bekend voor. Waarom ben je veranderd?
Oké, zo kom je nu in ieder geval totaal niet meer over. Blij dat je terug bent! (en kom donderdag even in ESF)quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
In 2018 ben ik op anoniem gegaan omdat er continu gezeik was
Dat is wel erg lief ja. Ik was er laatst een halve dag niet, toen had ik @Scrummie al op mijn dak.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:21 schreef GGMM het volgende:
Eens het is fijn om Toto terug te hebben
Leuk feitje: toen ik een half jaar niet aanwezig was en ik kwam terug had ik één dm van iemand om te checken of het wel goed ging met me.
Toto is een lieve jongen
Maar koop nou godverdomme even een kabeltje
Weet je wat nog leuker zou zijn?quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:21 schreef GGMM het volgende:
Eens het is fijn om Toto terug te hebben
Leuk feitje: toen ik een half jaar niet aanwezig was en ik kwam terug had ik één dm van iemand om te checken of het wel goed ging met me.
Toto is een lieve jongen
Maar koop nou godverdomme even een kabeltje
Namen en rugnummers graag.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je wat nog leuker zou zijn?
Als @:Bluedisplay ook weer terug zou komen.
Helaas is dat onmogelijk gemaakt door een zeer vervelende user.
Ik mis @Bluedisplay ook ja.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je wat nog leuker zou zijn?
Als @:Bluedisplay ook weer terug zou komen.
Helaas is dat onmogelijk gemaakt door een zeer vervelende user.
Ik? Geloof er niets van.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wel erg lief ja. Ik was er laatst een halve dag niet, toen had ik @:scrummie al op mijn dak.
Nee dit keer ben ik onschuldigquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:23 schreef maxi-mus het volgende:
Al heb ik wel een donkerblauw vermoeden.
Die kun je bij de meeste providers gewoon gratis krijgen!quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ethernet
Op WiFi wil je poppetje nog wel eens alle kanten op vliegen
En al wist je die dan nog zou je die in dit geval echt beter voor je kunnen houdenquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, geen hax user of VBL user.
Ik weet niet de naam.
Joh, ik speel niet met privéquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
En al wist je die dan nog zou je die in dit geval echt beter voor je kunnen houden
Vorig topic is al ruim 8 uur dicht en in het nieuwe topic al 74 posts.quote:Op woensdag 19 mei 2021 07:41 schreef onlogisch het volgende:
Heel pijnlijk voor @:caland en @:lenny_leonard dat @:ggmm wél de moeite heeft genomen om @:coco een unban te geven.
Je zou toch zeggen dat zoiets de verhoudingen op scherp zet.
Ik zou niet echt weten waarom ik serieus zou willen meeposten in een subforum dat is bestemd voor een evenement dat een podium biedt aan travestieten die zingen voor flikkers.quote:Op woensdag 19 mei 2021 07:41 schreef onlogisch het volgende:
Heel pijnlijk voor @:caland en @:lenny_leonard dat @:ggmm wél de moeite heeft genomen om @:coco een unban te geven.
Je zou toch zeggen dat zoiets de verhoudingen op scherp zet.
Ik dacht al, wat gaat dit topic hard in dat halve uurtje.quote:Op woensdag 19 mei 2021 07:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vorig topic is al ruim 8 uur dicht en in het nieuwe topic al 74 posts.
Uitstekende post door het slotje maat.
We leven gelukkig in een vrij landquote:Op woensdag 19 mei 2021 08:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou niet echt weten waarom ik serieus zou willen meeposten in een subforum dat is bestemd voor een evenement dat een podium biedt aan travestieten die zingen voor flikkers.
Maar iedere zijn ding makker.
Waarom zit je dan al een half jaar te zeuren om een unban?quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou niet echt weten waarom ik serieus zou willen meeposten in een subforum dat is bestemd voor een evenement dat een podium biedt aan travestieten die zingen voor flikkers.
Maar iedere zijn ding makker.
Ja.quote:
Zodat ik weer een bannetje kan krijgen natuurlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zit je dan al een half jaar te zeuren om een unban?
Hou je bek kutlulquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:22 schreef GGMM het volgende:
Nu Caland zijn zin niet krijgt gaat hij op de "oh ik wilde het ook helemaal niet hoor"-toer
Terwijl het een volwassen man is.
Ik ben moe.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie ook na 2x tellen klopt je score nog niet. (of je hebt de afwijking niet aangepast)
Het klopt.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben moe.
Aangepast. Als het nu niet goed is diskwalificeer je me maar. Dan verdien ik het niet om mee te doen.
Gaat @onlogisch winnen? Wow.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
De uitspraak dat iemand met het minste voetbalverstand zo'n poule altijd wint gaat wederom uitkomen.
Ik zit verdorie vanaf 10.00 al te wachten op een collega voor een meeting, maar die zit nog in een andere meeting. Ik weet zeker als ik nu besluit te gaan lunchen hij ineens gaat bellen.quote:
Dan kan hij toch lekker de tering krijgen?quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zit verdorie vanaf 10.00 al te wachten op een collega voor een meeting, maar die zit nog in een andere meeting. Ik weet zeker als ik nu besluit te gaan lunchen hij ineens gaat bellen.
Oja. Goed punt!quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan hij toch lekker de tering krijgen?
Borderline toch?quote:
Het is vandaag niet zaterdagquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Foto's om je op te vrolijken - Fun Saturday presenteer ik foto nr. 17:
[ afbeelding ]
Redelijk racistisch als je het mij vraag, maar het verweer zal zijn dat het op meerdere manieren te interpreteren is.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:01 schreef onlogisch het volgende:
Vanavond eindelijk weer het Kuipie boys. Nu al zin in.
Graag. Is weer eens iets anders dan een verslag van jou in de supermarktquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal ik speciaal voor jou een Twitterverslag maken vanavond?????
Ook 13 likes zoals @maxi-mus? Of meer?quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:09 schreef onlogisch het volgende:
Over likes op posts gesproken, ik ging gisteren echt als een raket in het ESF topic
Haha ik heb ook een like gegeven.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken. Als *deze* post een like krijgt van @:maxi-mus en @:AFCNiels dan zal ik er gehoor aan geven makker.
quote:
Allebei over die gigafout heen gelezen zie ikquote:
Zal die er ook een NENT-abonnement van nemen denk je?quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:19 schreef Zipportal het volgende:
Danny heeft de nieuwe iPad Pro 2021 en iMac met M1 chip gekocht van het donatiegeld.![]()
![]()
@:Scrummie
??????quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:19 schreef Zipportal het volgende:
Danny heeft de nieuwe iPad Pro 2021 en iMac met M1 chip gekocht van het donatiegeld.![]()
![]()
Gelijk 4K.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal die er ook een NENT-abonnement van nemen denk je?
Verkopen ze kapsalons in de supermarkt?quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag. Is weer eens iets anders dan een verslag van jou in de supermarkt
Je bent zelf een gigafoutquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Allebei over die gigafout heen gelezen zie ik
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:19 schreef Zipportal het volgende:
![]()
Ik heb wel een klacht. Als @GGMM dat fixt krijgt hij de like en @Paul niet.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard @:drizzt_DoUrden @:paul
In EK is nog geen feedback topic. (ik heb geen klacht hoor maar een vraag)
HAHAHAHA ZO SLIM DAT WE GEEN FEEDBACKTOPIC HEBBEN GEMAAKTquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
Snel even aangemaakt. OP volgt later vandaag. Ik ben benieuwd naar je vraag.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
Niet zo bijzonder hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snel even aangemaakt. OP volgt later vandaag. Ik ben benieuwd naar je vraag.
Nog een wonder dat er geen klachten zijn gekomen van personen die zich niet kunnen vereenzelvigen met het bezittelijk voornaamwoord uw.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:02 schreef GGMM het volgende:
De OP van feedback EK vrouwen was:
Hier al uw feedback
Ben benieuwd of Lenny dit weet te overtreffen
Die klachten komen vanzelf wel. Nog even geduld.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog een wonder dat er geen klachten zijn gekomen van personen die zich niet kunnen vereenzelvigen met het bezittelijk voornaamwoord uw.
Plaats dan gelijk een urlquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op Dumpert staat de 6 minuten versie.
Afgehandeld.
Het was gewoon de juiste URLquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mij pak je niet maat.
Oh, en bedankt
Is dat nou echt waar van die iPad en iMac?quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op Dumpert staat de 6 minuten versie.
Afgehandeld.
Nee. Leuke meme wel.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dat nou echt waar van die iPad en iMac?
Link?quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:59 schreef onlogisch het volgende:
In het hoofd van @:zipportal is het altijd kermis
Lul dan niet zo achterlijk. Vreemde gast ben je ook.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee. Leuke meme wel.
Eerst aan de boodschappen.
Er leek ook iets te fikkenquote:
Veel plezier makker! Weet niet hoe het daar staat maar hier is het ook nog heerlijk weer. (al is die pot pas om 21:00 besef ik nu)quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Likes gezet. Ik wacht de verdere ontwikkeling af. Nu even weg en straks naar de Kuip
Geniet ervan maatquote:Op woensdag 19 mei 2021 17:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Likes gezet. Ik wacht de verdere ontwikkeling af. Nu even weg en straks naar de Kuip
quote:Bij de overval op een waardetransport op de Meeuwenlaan in Noord heeft een van de daders met een geweer in de lucht geschoten. Dat is te zien op een video van een getuige.
Niet iedereen lijkt in de gaten te hebben dat er een overval plaatsvindt. Een van de overvallers stuurt een bestuurder van een witte Canta weg, zo is te zien op de beelden.
Het personeel dat het waardetransport uitvoerde lijkt op hun buik op de grond te liggen. Terwijl de Canta omkeert, schiet de overvaller met een geweer twee keer in de lucht.
Als er in de verte een sirene van een politieauto klinkt, wordt er door een van de overvallers nog een schot gelost. De politieauto die daarna aankomt, rijdt uit voorzorg de hoek om, waarschijnlijk om te voorkomen dat de agenten meteen beschoten worden. Daarna stappen de agenten meteen uit.
De vermoedelijke daders stappen op dat moment in drie auto's. Het gaat om twee Audi's en een Porsche Cayenne. Ze rijden dicht bij elkaar en op hoge snelheid weg.
Op de IJsselmeersstraat is er weer geschoten. In Broek in Waterland is de achtervolging geëindigd. Twee auto's zijn daar in brand gevlogen. Een verdachte is doodgeschoten, zes anderen zijn opgepakt. Twee van hen zijn gewond geraakt.
KFC chips? Neem je dan watermeloen na?quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:59 schreef KingRoland het volgende:
Willen jullie dat ik die 3 nieuwe smaken lays chips ga reviewen?
Geen likes van Niels gehad.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:20 schreef Coco het volgende:
Ik verwacht wel twitter updates van @:onlogisch live vanuit De Kuip.
We kijken allemaal uit naar je verslag!quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken. Als *deze* post een like krijgt van @:maxi-mus en @:AFCNiels dan zal ik er gehoor aan geven makker.
GOED BEZIGquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:09 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:caland @:onlogisch @:jojoortje @:oriente
Prima sfeerreportage tot nu toe, ondanks de kleine onzorgvuldigheden.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
jammer dat je niet kijkt naar de El Classico van Rijnmondquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Prima sfeerreportage tot nu toe, ondanks de kleine onzorgvuldigheden.
[ twitter ]
Is er al geneukt?quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:48 schreef KingRoland het volgende:
tijd voor ex on the beach @:oriente @:3rr0r @:buitendam @:fetx @:wereldgozer @:coco
Sparta is niet meer de club van Rotterdam.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:48 schreef KingRoland het volgende:
tijd voor ex on the beach @:oriente @:3rr0r @:buitendam @:fetx @:wereldgozer @:coco
ja leukquote:Op woensdag 19 mei 2021 23:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Sparta is niet meer de club van Rotterdam.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:09 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:caland @:onlogisch @:jojoortje @:oriente
Zijn alle 3 ranzig. Einde review.quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:59 schreef KingRoland het volgende:
Willen jullie dat ik die 3 nieuwe smaken lays chips ga reviewen?
Ik vind die Pizza Hut rotzooi nog best wel lekker eigenlijk.quote:
Het huis van God is altijd openquote:Op donderdag 20 mei 2021 07:54 schreef KingRoland het volgende:
Weet niet of ze open zijn maar ga er toch lekker naartoe
We roddelen hier niet en vooral rotterdammers onder elkaar @timmmmmquote:Op donderdag 20 mei 2021 08:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Moderator timmmmmmmmmmmmm maakt een enorme uitglijder in het crypto-topic.
Chanant inderdaad van flopshow @Wereldgozerquote:Op donderdag 20 mei 2021 08:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We roddelen hier niet en vooral rotterdammers onder elkaar @:timmmmm
ESF ON TOURquote:Op donderdag 20 mei 2021 08:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We roddelen hier niet
@:moira @:amarantha @:mortaxx
Tweet deleted, had Jack een ochtendhumeurtje?quote:
Jack tweette zijn 'nieuwe' nummertje maar na kritiek van @Lenny_Leonard is hij blijkbaar huilend weer naar bed gegaan.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tweet deleted, had Jack een ochtendhumeurtje?
quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Jack tweette zijn 'nieuwe' nummertje maar na kritiek van @:lenny_leonard is hij blijkbaar huilend weer naar bed gegaan.
Daar kan @Paul weinig aan doen natuurlijkquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
Utrecht is een hele zielige club. @:paul
@Paul is daar onderdeel van.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan @:paul weinig aan doen natuurlijk
ZIN AN!quote:
Had IJsland niet kerona?quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
ZIN AN!
En hoe kut jullie het ESF soms/vaak/altijd ook vinden, jullie gaan IJsland wel kunnen waarderen denk ik. En misschien San Marino. Dan houdt het wel op gok ik, maar wie weet.
Ik zag Oekraine voorbijkomen, sindsdien hoop ik dat Oekraine het ESF wint. Oekraine is sowieso mijn favoriete vakantielandquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
ZIN AN!
En hoe kut jullie het ESF soms/vaak/altijd ook vinden, jullie gaan IJsland wel kunnen waarderen denk ik. En misschien San Marino. Dan houdt het wel op gok ik, maar wie weet.
Wat leuk, ik ben ook voor Oekraïnequote:Op donderdag 20 mei 2021 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag Oekraine voorbijkomen, sindsdien hoop ik dat Oekraine het ESF wint. Oekraine is sowieso mijn favoriete vakantieland
Dit even ter info trouwens
Joah! Zielig. Maar alle landen hebben vooraf (ivm kerona en ze misschien niet af konden reizen of het hier kregen) een back-up tape (live, met toezicht) moeten maken voor als er eentje uitvalt. Die zag je dinsdag bv van Australië want die mocht als enige niet hierheen reizen.quote:
Een simpele ja had genoeg geweest inderdaad.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:41 schreef Greys het volgende:
Sorry als dat meer serieuze info was dan je daadwerkelijk verwachtte als antwoord maar ik kan het niet helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb genoten van je twitterverslag makker.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:50 schreef onlogisch het volgende:
De mention in BTC maar even dikgedrukt @:GGMM , er staan zoveel fouten in maar dit vind ik de leukste
quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
@:gutanoth zoekt @:ggmm op in het Feyenoord topic.
@Gutanoth kan de kriebels krijgen!quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
@:GGMM
@:maxi-mus
@:Caland
@:lenny_leonard
@:Buitendam
Check hoe user @:Elan hier de mist in gaat![]()
![]()
![]()
Nauw aan het hard
Dit kan echt niet hoor
quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Nauw aan het hard
Dit kan echt niet hoor
265 notesquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Nauw aan het hard
Dit kan echt niet hoor
Staat gewoon hart?quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Nauw aan het hard
Dit kan echt niet hoor
Ja eens, dat soort figuren moet je direct neerknuppelen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
Zo'n lul die dan op een verjaardag gaat vragen : zit je ook in de crypto?
Nee, donder op idioot.
Vaker dan je wil helaas.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja eens, dat soort figuren moet je direct neerknuppelen.
Al zal dat in Friesland niet zo snel gebeuren.
Laat die hele stad maar affikken.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:59 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Nu zijn we in Den Haag wel wat gewend qua vuren maar deze is best ongekend bizar zeg.
Zo!quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:59 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Nu zijn we in Den Haag wel wat gewend qua vuren maar deze is best ongekend bizar zeg.
Zo dan!quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik tag je tochquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zo dan!
"Misschien moet u even achter de boekenkast kijken, meneer SS-er"
quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
Utrecht is een hele zielige club. @:paul
quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan @:paul weinig aan doen natuurlijk
quote:
quote:
Terechte rechtszaak !!! OF ZATERDAGAVOND IN UTRECHT HET DUEL OF ANDERS GEWOON UTRECHT WINST!quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Probeer je mij nou een note voor crewbash aan te smeren?
Ik trap hier NIET in.
quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:05 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Terechte rechtszaak !!! OF ZATERDAGAVOND IN UTRECHT HET DUEL OF ANDERS GEWOON UTRECHT WINST!
Gefeliciteerd?quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:33 schreef Oriente het volgende:
ESF / BREKEND Duncan Laurence heeft corona
Even gereageerd.
Het mooie van @onlogisch is dat dat eigenlijk zelden nodig is, hij zet zichzelf wel weer ergens faliekant voor schutquote:
gereageerdquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:33 schreef Oriente het volgende:
ESF / BREKEND Duncan Laurence heeft corona
Even gereageerd.
hoe is het maat? kijk je ook dat esf gedoequote:Op donderdag 20 mei 2021 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Het mooie van @:onlogisch is dat dat eigenlijk zelden nodig is, hij zet zichzelf wel weer ergens faliekant voor schut.
Wie staan er nog op de lijst?quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:39 schreef KingRoland het volgende:
Wel leuk dat de meeste mensen die ik corona heb toegewenst nu ook daadwerkelijk écht corona krijgengenot!
Dit gaat me aan het hard.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Het mooie van @:onlogisch is dat dat eigenlijk zelden nodig is, hij zet zichzelf wel weer ergens faliekant voor schut.
bepaalde users hier in de sc in ieder geval maar dat weten ze vast welquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie staan er nog op de lijst?
En heb je gebeden tot God?
Graag namen van de users in deze sc die je corona toewenst.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bepaalde users hier in de sc in ieder geval maar dat weten ze vast wel
verder albert verlinde, patty brard, beau ervan dorens(geen idee hoe je zijn naam schrijft), jan smit, chantal janzen, glennis grace, Nikkie de jager (die reus tijdens ESF)
Waarom chantal?quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bepaalde users hier in de sc in ieder geval maar dat weten ze vast wel
verder albert verlinde, patty brard, beau ervan dorens(geen idee hoe je zijn naam schrijft), jan smit, chantal janzen, glennis grace en Nikkie de jager (die reus tijdens ESF)
En Frank Lammers? En iedereen die bij ziggo iets met de F1 te maken heeft? En Viggo Waas? En Erik van Muiswinkel?quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Peter R de Vries zal toch wel op je lijstje staan?
Is geen Aziaat dus niks voor mijquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag namen van de users in deze sc die je corona toewenst.
Ik ben blij dat ik hier geen user ben.
En waarom Chantal Janzen? Die is best lekker.
Mag haar niet, veels te nepquote:
Oh houdt KingRoland daar niet van?quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een hele vervelende langdurende act.
Ja hij ookquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Peter R de Vries zal toch wel op je lijstje staan?
ohja en Gordon. Hij staat op nummer 1 op mijn lijstjequote:Op donderdag 20 mei 2021 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Frank Lammers? En iedereen die bij ziggo iets met de F1 te maken heeft? En Viggo Waas? En Erik van Muiswinkel?
Ook?quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoe is het maat? kijk je ook dat esf gedoe
bedoelde meer dat anderen dat kijken met ookquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook?
Mag jij wel naar dat nichtenfestival kijken van God?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |