Ook 13 likes zoals @maxi-mus? Of meer?quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:09 schreef onlogisch het volgende:
Over likes op posts gesproken, ik ging gisteren echt als een raket in het ESF topic
Haha ik heb ook een like gegeven.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken. Als *deze* post een like krijgt van @:maxi-mus en @:AFCNiels dan zal ik er gehoor aan geven makker.
Ga wegquote:
quote:
Allebei over die gigafout heen gelezen zie ikquote:
Zal die er ook een NENT-abonnement van nemen denk je?quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:19 schreef Zipportal het volgende:
Danny heeft de nieuwe iPad Pro 2021 en iMac met M1 chip gekocht van het donatiegeld.![]()
![]()
@:Scrummie
??????quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:19 schreef Zipportal het volgende:
Danny heeft de nieuwe iPad Pro 2021 en iMac met M1 chip gekocht van het donatiegeld.![]()
![]()
Gelijk 4K.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal die er ook een NENT-abonnement van nemen denk je?
Verkopen ze kapsalons in de supermarkt?quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag. Is weer eens iets anders dan een verslag van jou in de supermarkt
Je bent zelf een gigafoutquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Allebei over die gigafout heen gelezen zie ik
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:19 schreef Zipportal het volgende:
![]()
Ik heb wel een klacht. Als @GGMM dat fixt krijgt hij de like en @Paul niet.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard @:drizzt_DoUrden @:paul
In EK is nog geen feedback topic. (ik heb geen klacht hoor maar een vraag)
HAHAHAHA ZO SLIM DAT WE GEEN FEEDBACKTOPIC HEBBEN GEMAAKTquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard @:drizzt_DoUrden @:paul
In EK is nog geen feedback topic. (ik heb geen klacht hoor maar een vraag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |