Ik zit verdorie vanaf 10.00 al te wachten op een collega voor een meeting, maar die zit nog in een andere meeting. Ik weet zeker als ik nu besluit te gaan lunchen hij ineens gaat bellen.quote:
Dan kan hij toch lekker de tering krijgen?quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zit verdorie vanaf 10.00 al te wachten op een collega voor een meeting, maar die zit nog in een andere meeting. Ik weet zeker als ik nu besluit te gaan lunchen hij ineens gaat bellen.
Oja. Goed punt!quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan hij toch lekker de tering krijgen?
Neequote:
Dan zou je moeder wel mod zijnquote:
quote:
Borderline toch?quote:

Het is vandaag niet zaterdagquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Foto's om je op te vrolijken - Fun Saturday presenteer ik foto nr. 17:
[ afbeelding ]
Redelijk racistisch als je het mij vraag, maar het verweer zal zijn dat het op meerdere manieren te interpreteren is.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:01 schreef onlogisch het volgende:
Vanavond eindelijk weer het Kuipie boys. Nu al zin in.
Graag. Is weer eens iets anders dan een verslag van jou in de supermarktquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal ik speciaal voor jou een Twitterverslag maken vanavond?????
Ook 13 likes zoals @maxi-mus? Of meer?quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:09 schreef onlogisch het volgende:
Over likes op posts gesproken, ik ging gisteren echt als een raket in het ESF topic
Haha ik heb ook een like gegeven.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken. Als *deze* post een like krijgt van @:maxi-mus en @:AFCNiels dan zal ik er gehoor aan geven makker.
Ga wegquote:
quote:
Allebei over die gigafout heen gelezen zie ikquote:
Zal die er ook een NENT-abonnement van nemen denk je?quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:19 schreef Zipportal het volgende:
Danny heeft de nieuwe iPad Pro 2021 en iMac met M1 chip gekocht van het donatiegeld.![]()
![]()
@:Scrummie
??????quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:19 schreef Zipportal het volgende:
Danny heeft de nieuwe iPad Pro 2021 en iMac met M1 chip gekocht van het donatiegeld.![]()
![]()
Gelijk 4K.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal die er ook een NENT-abonnement van nemen denk je?
Verkopen ze kapsalons in de supermarkt?quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag. Is weer eens iets anders dan een verslag van jou in de supermarkt
Je bent zelf een gigafoutquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Allebei over die gigafout heen gelezen zie ik
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:19 schreef Zipportal het volgende:
![]()
Ik heb wel een klacht. Als @GGMM dat fixt krijgt hij de like en @Paul niet.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard @:drizzt_DoUrden @:paul
In EK is nog geen feedback topic. (ik heb geen klacht hoor maar een vraag)
HAHAHAHA ZO SLIM DAT WE GEEN FEEDBACKTOPIC HEBBEN GEMAAKTquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard @:drizzt_DoUrden @:paul
In EK is nog geen feedback topic. (ik heb geen klacht hoor maar een vraag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |