quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:49 schreef Caland het volgende:
De_Kraam heeft je zojuist genoemd in topic "Eurovisie Songfestival / [LIVE] 1e halve finale Eurovisie Songfestival 2021 #10"
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
![]()
KLOOTZAKKEN
Ah ik ben niet de enige.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat subforum open?
Kreeg ook een melding van user @:zipportal
Heb ik daar een (onterechte) ban?
Was user @KingRoland wel van de partij?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:02 schreef Zipportal het volgende:
Topicreeks: [LIVE] 1e halve finale Eurovisie Songfestival 2021
@:Mani89 @:Coco @:Greys gaan ook mee naar de finale.![]()
![]()
Ja, maar die houden we kort.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was user @:kingroland wel van de partij?
Stuur een mail.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik wist niet eens dat ik een ESF ban had. Ik ben erg teleurgesteld hierin.
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:49 schreef Caland het volgende:
De_Kraam heeft je zojuist genoemd in topic "Eurovisie Songfestival / [LIVE] 1e halve finale Eurovisie Songfestival 2021 #10"
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
![]()
KLOOTZAKKEN
Ik was ook gebanned.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet er wel een goede reden zijn. Je weet dat ik geen vlieg kwaad doe
Ik ook niet nee.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Ik heb @:caland geen moment gemist eigenlijk
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:11 schreef Greys het volgende:
ESF ON TOUR!
Alleen om even te roepen: bedankt dat jullie het over het algemeen gezellig hebben gehouden!
We hebben dit jaar voor het eerst persaccreditatie bij het Songfestival en die accreditaties waren nogal zeldzaam dus waren we heel trots op. Voor ons (en FOK!) dus extra belangrijk dat het normaal gaat in ESF én dus ook in de live topics. Anders raken we onze accreditatie kwijt waar we twee jaar echt keihard voor hebben gewerkt.
Dus nogmaals dank voor jullie begrip, ook aan degenen die tof reageerden op een dm. Kusjes!
Graag gedaan. Wij zijn voorbeeldusers. Tijd voor verdere versoepelingen voor VBL-users!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:11 schreef Greys het volgende:
ESF ON TOUR!
Alleen om even te roepen: bedankt dat jullie het over het algemeen gezellig hebben gehouden!
We hebben dit jaar voor het eerst persaccreditatie (14 dagen in Ahoy erbij) van het Songfestival gekregen en die accreditaties waren nogal zeldzaam dus waren we heel trots op. Voor ons (en FOK!) dus extra belangrijk dat het normaal gaat in ESF én dus ook in de live topics. Anders raken we onze accreditatie kwijt waar we twee jaar echt keihard voor hebben gewerkt.
Dus nogmaals dank voor jullie begrip, ook aan degenen die tof reageerden op een dm. Kusjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |