Gefeliciteerd?quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:33 schreef Oriente het volgende:
ESF / BREKEND Duncan Laurence heeft corona
Even gereageerd.
Het mooie van @onlogisch is dat dat eigenlijk zelden nodig is, hij zet zichzelf wel weer ergens faliekant voor schutquote:
gereageerdquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:33 schreef Oriente het volgende:
ESF / BREKEND Duncan Laurence heeft corona
Even gereageerd.
hoe is het maat? kijk je ook dat esf gedoequote:Op donderdag 20 mei 2021 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Het mooie van @:onlogisch is dat dat eigenlijk zelden nodig is, hij zet zichzelf wel weer ergens faliekant voor schut.
Wie staan er nog op de lijst?quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:39 schreef KingRoland het volgende:
Wel leuk dat de meeste mensen die ik corona heb toegewenst nu ook daadwerkelijk écht corona krijgengenot!
Dit gaat me aan het hard.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Het mooie van @:onlogisch is dat dat eigenlijk zelden nodig is, hij zet zichzelf wel weer ergens faliekant voor schut.
bepaalde users hier in de sc in ieder geval maar dat weten ze vast welquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie staan er nog op de lijst?
En heb je gebeden tot God?
Graag namen van de users in deze sc die je corona toewenst.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bepaalde users hier in de sc in ieder geval maar dat weten ze vast wel
verder albert verlinde, patty brard, beau ervan dorens(geen idee hoe je zijn naam schrijft), jan smit, chantal janzen, glennis grace, Nikkie de jager (die reus tijdens ESF)
Waarom chantal?quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bepaalde users hier in de sc in ieder geval maar dat weten ze vast wel
verder albert verlinde, patty brard, beau ervan dorens(geen idee hoe je zijn naam schrijft), jan smit, chantal janzen, glennis grace en Nikkie de jager (die reus tijdens ESF)
En Frank Lammers? En iedereen die bij ziggo iets met de F1 te maken heeft? En Viggo Waas? En Erik van Muiswinkel?quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Peter R de Vries zal toch wel op je lijstje staan?
Is geen Aziaat dus niks voor mijquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag namen van de users in deze sc die je corona toewenst.
Ik ben blij dat ik hier geen user ben.
En waarom Chantal Janzen? Die is best lekker.
Mag haar niet, veels te nepquote:
Oh houdt KingRoland daar niet van?quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een hele vervelende langdurende act.
Ja hij ookquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Peter R de Vries zal toch wel op je lijstje staan?
ohja en Gordon. Hij staat op nummer 1 op mijn lijstjequote:Op donderdag 20 mei 2021 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Frank Lammers? En iedereen die bij ziggo iets met de F1 te maken heeft? En Viggo Waas? En Erik van Muiswinkel?
Ook?quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoe is het maat? kijk je ook dat esf gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |