Zoals Cee ook zegt, het is niet nieuw bij deze shows, misschien dat ik het daarom niet zo schokkend vind.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
mensen betalen toch om een full-show te zien?
try-outs van theatervoorstellingen worden ook met alles drop en dran gedaan
Malta dan - douze pumps
Ik hoop dat donderdagmiddag er zoveel mogelijk voor het echie gaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Elk jaar zijn er bij de family shows artiesten die ervoor te kiezen wat meer terug te houden of niet in full glam make-up en outfit op te treden. Dat is dit jaar niet nieuw of zo! Het is ook waarom die kaartjes (een stuk) goedkoper zijn dan de jury- en liveshows.
Dan zouden ze dat ook gewoon zo moeten adverteren. Als je compleet aanbiedt moet je compleet leveren.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Elk jaar zijn er bij de family shows artiesten die ervoor te kiezen wat meer terug te houden of niet in full glam make-up en outfit op te treden. Dat is dit jaar niet nieuw of zo! Het is ook waarom die kaartjes (een stuk) goedkoper zijn dan de jury- en liveshows.
Ik blijf hier in de perszaal, vriendin van me gaat vanavond naar de liveshow en ze rijdt mee terug.quote:
Het is vorig jaar voor het kopen van de kaartjes al meerdere malen hier verteld, wat het verschil is tussen die shows. Dat ze het zo niet (nooit) adverteren, is een keuze.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan zouden ze dat ook gewoon zo moeten adverteren. Als je compleet aanbiedt moet je compleet leveren.
Ook op de zaterdag?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is hier gezegd en iedereen die het festival volgt weet het ook, maar dat doet er in principe weinig toe. Op de site en in hun eigen faq voor de verkoop claimen ze, met zoveel woorden, dat je bij alle shows hetzelfde te zien krijgt. Met als enige verschil dat het niet wordt uitgezonden en dat er wordt gewerkt met fake results.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is vorig jaar voor het kopen van de kaartjes al meerdere malen hier verteld, wat het verschil is tussen die shows. Dat ze het zo niet (nooit) adverteren, is een keuze.
Het is een prachtige staging, maar ze moet veel lopen en bewegen en dat doet haar stem geen goed. Zelfde bij Ierland. Jammer, maar ik vrees dat ze het niet gaan redden vanavond..quote:
zonde - net 2 van mij die absoluut door zouden moetenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 18:13 schreef Mlita het volgende:
[..]
Het is een prachtige staging, maar ze moet veel lopen en bewegen en dat doet haar stem geen goed. Zelfde bij Ierland. Jammer, maar ik vrees dat ze het niet gaan redden vanavond..
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:39 schreef Giggio het volgende:
[..]
zonde - net 2 van mij die absoluut door zouden moeten
ga er maar een paar stemmen aan wagen straks
als iedereen dat nu doetquote:
Ik vind het ook gewoon raar dat een artiest niet gewoon alles zou willen geven als er publiek zit, of ze nou betaald hebben, kaartjes gewonnen hebben of wat dan ook Daar hoort dan ook gewoon make-up, kleren, uithalen etc. bij.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is hier gezegd en iedereen die het festival volgt weet het ook, maar dat doet er in principe weinig toe. Op de site en in hun eigen faq voor de verkoop claimen ze, met zoveel woorden, dat je bij alle shows hetzelfde te zien krijgt. Met als enige verschil dat het niet wordt uitgezonden en dat er wordt gewerkt met fake results.
Als dat is wat je aanbiedt bij de verkoop van je kaartjes, dan is dat ook wat je zou moeten leveren. Ook als je dat voor minder geld aanbiedt.
Ik zat tegenover ze in het perscentrum tijdens de uitslag en we hebben GEGILD.quote:Op woensdag 19 mei 2021 02:06 schreef Meridiaan het volgende:
Dames, al contact gehad met de Belgen? Die waren zo gespannen in jullie livejurystream
Ze gaven als optreden toch precies hetzelfde? Jij ziet vanaf je stoel op de tribune niet of ze wel of geen make-up op heeft volgens mij. Dat zie je alleen close up op het scherm. En je bent daar niet om op schermen te kijken.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon raar dat een artiest niet gewoon alles zou willen geven als er publiek zit, of ze nou betaald hebben, kaartjes gewonnen hebben of wat dan ook Daar hoort dan ook gewoon make-up, kleren, uithalen etc. bij.
Maar goed, genoeg er over geluld Nog een klein uurtje
Verpest niet hoor, ik vind het gewoon minder professioneel van zo'n artiest. Make up is een ding, maar op je gympen aan komen lopen is weer wat anders.quote:Op woensdag 19 mei 2021 06:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaven als optreden toch precies hetzelfde? Jij ziet vanaf je stoel op de tribune niet of ze wel of geen make-up op heeft volgens mij. Dat zie je alleen close up op het scherm. En je bent daar niet om op schermen te kijken.
Stel (stel he) dat een (1!) artiest megablaren heeft van haar laarzen. En ze is een van de grote topfavorieten en ze heeft die avond een live show dus wil heel even haar voeten sparen tot de live show. Is het dan echt voor publiek verpest of minder goed als ze 1 familyshow even op gympies onder haar jurk doet ipv de pijnlijke laarzen? Nee toch?
Correct.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:29 schreef Yesse het volgende:
Vandaag in de middag toch ook eerst weer een rehearsal voor de juryshow vanavond?
Even een n00b vraag hoor; maar zijn al die rehearsals ook gewoon de 'complete' show? Dus met presentatie die alles aan elkaar praat, belichting tussendoor etc? Dan heb je als presentator echt vaak je kunstje gedaan straksquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:29 schreef Yesse het volgende:
Vandaag in de middag toch ook eerst weer een rehearsal voor de juryshow vanavond?
Volgens mij wel omdat ze ook bedoeld zijn om te controleren of er voldoende tijd is enzo.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:57 schreef Japepk het volgende:
[..]
Even een n00b vraag hoor; maar zijn al die rehearsals ook gewoon de 'complete' show? Dus met presentatie die alles aan elkaar praat, belichting tussendoor etc? Dan heb je als presentator echt vaak je kunstje gedaan straks
Ze tweeten zelf dat het inderdaad 2e rehearsal wordtquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Opname van de tweede rehearsal komt dan, dacht ik toch? Was die een beetje goed van IJsland?
De show die jullie morgen op tv zien zien wij dan voor de vierde keer. Inclusief presentatie, interval etc. De dag ervoor in de middag, juryshow avond ervoor, familyshow op de live dag en dan de avond show.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:57 schreef Japepk het volgende:
[..]
Even een n00b vraag hoor; maar zijn al die rehearsals ook gewoon de 'complete' show? Dus met presentatie die alles aan elkaar praat, belichting tussendoor etc? Dan heb je als presentator echt vaak je kunstje gedaan straks
Oké, gaaf hahah! Dus Davina heeft ook 4x opgetreden bijvoorbeeld? Knap dat daar zo weinig van uitlekt dan! Ik dacht dat zulke dingen alleen voor televisie zouden zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
De show die jullie morgen op tv zien zien wij dan voor de vierde keer. Inclusief presentatie, interval etc. De dag ervoor in de middag, juryshow avond ervoor, familyshow op de live dag en dan de avond show.
En van alle acts hebben we daarvoor al 6 repetities gezien. Dus we zien het lied voor de tiende keer op de avond van de live show. EN HET VERVEELT NIET.
In de zaal film je alles van echt veraf en het is gewoon echt verboden de schermen te filmen. Staat dwars door de schermen in letters, gehele breedte. Dus dat stiekem filmen doet denk ik ook niemand. En dan lig je er gewoon ook direct uit. Terecht!quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:06 schreef Japepk het volgende:
[..]
Oké, gaaf hahah! Dus Davina heeft ook 4x opgetreden bijvoorbeeld? Knap dat daar zo weinig van uitlekt dan! Ik dacht dat zulke dingen alleen voor televisie zouden zijn.
Ja! Georgië, Albanië, Zwitserland en Denemarken missen we nog.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:03 schreef Greys het volgende:
Ja we zien de show vanmiddag in de zaal @:molloot200 missen we nog bepaalde postcards?
En ja we gaan weer live de juryshow streamen vanavond!
Bel 112.quote:
Boe roepen!quote:
Njet roepenquote:
Doe een Ninja na.quote:
Misschien zijn die uit de leader van gisteren te herleiden De tiny houses worden geraakt door de vlaggenbliksem om het zo maar eens te noemen. De kleuren die er na de knal uit komen lijken de kleuren te zijn van het land in de betreffende postcardquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja! Georgië, Albanië, Zwitserland en Denemarken missen we nog.
Ga cringy tegen 'm aan kleffen, zoals ie zelf ook doet bij anderen, en kijk hoe hij reageert.quote:
Ik heb het even gecheckt maar volgens mij waren dit alleen locaties uit de eerste halve finale. Morgenavond zullen ze wel net zo’n filmpje hebben maar dan met nieuwe locaties.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien zijn die uit de leader van gisteren te herleiden De tiny houses worden geraakt door de vlaggenbliksem om het zo maar eens te noemen. De kleuren die er na de knal uit komen lijken de kleuren te zijn van het land in de betreffende postcard
Lastige is wel dat de ontbrekende landen allemaal rood in de vlag hebben en drie er van rood/wit zijn
Leuk!quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:31 schreef Greys het volgende:
Groeten vanuit het perscentrum!
[ afbeelding ]
Jammer Maar ik snap dat ze als groep elkaar steunen. Gelukkig is hun tweede rehearsal goed ontvangenquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:33 schreef Greys het volgende:
Definitief geen Daði in de live shows. Ze willen alleen als groep meedoen. Kwam net officiële mail van Eurovision.
In close collaboration with the EBU and the host broadcaster, Daði og Gagnamagnið have taken the difficult decision to withdraw from performing in this year’s live Eurovision Song Contest shows, as they only want to perform together as a group. Their song will remain in the competition and we will broadcast their rehearsal performance, recorded on the stage on 13 May.
The Icelandic delegation will remain in quarantine and be monitored by the Health Authorities.
Welke strategie heb je gehanteerd?quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Het gevaar is alweer geweken. Crisis averted.
HUUUUUUquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:28 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zie ik nu deze toevallig voorbij komen
Joehoequote:Op woensdag 19 mei 2021 14:31 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Toen zag ik gisteren Efendi op tv en moest ik direct aan jullie moves denken. Goed uitgebeeld saampjes!quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:31 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat rood+geel voor Spanje stond, maar dat blijkt Noord-Macedonië te zijn. Die was ik even vergetenquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb het even gecheckt maar volgens mij waren dit alleen locaties uit de eerste halve finale. Morgenavond zullen ze wel net zo’n filmpje hebben maar dan met nieuwe locaties.
Je mag als pers geen kaarten kopen voor publieksshows. Gister na de 1e semi kwamen er wat Russische en Spaanse persmensen na de show met hun lichtgevende armbandje nog om de perszaal in. Dat is superkut want pers mag niet met publiek in aanraking komen want geen anderhalve meter in de zaal én pers interviewt daarna weer deelnemers.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:51 schreef Andromache het volgende:
@:Greys @:Cee wat is hier de achtergrond van?
[ twitter ]
Pfffff wat irritant. Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag als pers geen kaarten kopen voor publieksshows. Gister na de 1e semi kwamen er wat Russische en Spaanse persmensen na de show met hun lichtgevende armbandje nog om de perszaal in. Dat is superkut want pers mag niet met publiek in aanraking komen want geen anderhalve meter in de zaal én pers interviewt daarna weer deelnemers.
Hoop dat ze eruit gegooid zijn.
Ik hoop het ook. Klootzakken. Sowieso sporen de Spanjaarden niet want TVE heeft volledige repetities zitten streamenquote:Op woensdag 19 mei 2021 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag als pers geen kaarten kopen voor publieksshows. Gister na de 1e semi kwamen er wat Russische en Spaanse persmensen na de show met hun lichtgevende armbandje nog om de perszaal in. Dat is superkut want pers mag niet met publiek in aanraking komen want geen anderhalve meter in de zaal én pers interviewt daarna weer deelnemers.
Fijn om te weten dat het duidelijk is wie het zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook echt gewoon met polsbandje en al nog om, dan ben je wel brutaal hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Klonk uitstekend!quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:11 schreef Momo het volgende:
Matt is super enthousiast over de vocals en nieuwe outfits, jullie ook?
Jan is er niet bij?quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:05 schreef Greys het volgende:
Daar zijn de hosts. Edsiel in lime, Chantal turquoise, Nikkie mega-glitter.
quote:
Misschien is het zoals Duncan gisteren, gewoon de studio-opname heel hard zetten.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:21 schreef Greys het volgende:
Griekenland nu!
Heb steeds het gevoel dat al haar vocals op tape staan maar dat zal vast niet mogen dus dan zingt ze gewoon echt perfect! Groot compliment want klinkt als niet live.
Fijn.quote:
Is dit vocaal goed genoeg voor juryliefde?quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:36 schreef Greys het volgende:
Zwoel, hijgerig en met veel lucht gezongen. Moldavië.
Zo de airco gaat aan in de zaal. Knétterkoude lucht in m'n nek ineens.
Moldavië volgens mij niet veel anders dan vorige rehearsal.
@Redefine en ik distantiëren ons van dit soort humor, ten koste van.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:33 schreef ijs_beer het volgende:
Weet ik eindelijk waar die Warsawa op de leds op slaat. Vermoedelijk een close-up van z'n boardingpas voor vrijdag.
Hopelijk hoor je het publiek straks wel zoals bij Australië!quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:44 schreef Greys het volgende:
IJsland ziet er echt top uit op het scherm. Serieus. Hele goed opname, vocaal ook prima.
Maar je mist wel de live vibe in de zaal. Wij dan, de mensen op tv straks niet denk ik.. Want die zien alles op scherm.
Denk dat ze dat wel goed zullen doen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hopelijk hoor je het publiek straks wel zoals bij Australië!
Die stemquote:Op woensdag 19 mei 2021 15:48 schreef Greys het volgende:
Kan er niks aan doen maar Georgië doet me wat. Echt. Leonard Cohen vibe. Kalmte in de Eurovisiestorm.
Gaat vast niet door maar ik geniet er dan nu nog even van.
Nee volgens mij niet. Zal vanavond nog even extra daarop letten en in de stream helemaal beschrijven!quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zie je de lege zaal ook vaak bij IJsland?
Paar keer een beetje maar het helpt dat het grote transparante scherm de tribunes blokkeert.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zie je de lege zaal ook vaak bij IJsland?
Ik vind deze grap inderdaad nog niet slecht genoeg.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:redefine en ik distantiëren ons van dit soort humor, ten koste van.
Heeft ze nog wel dat over the top hoofddeksel?quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:09 schreef Greys het volgende:
Senhit draagt een hele andere outfit niet meer helemaal zwart. Nu goud zwart met witte verenkraag.
Mooi om meer liefde voor Georgië te zien Staat in mijn top 10quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:48 schreef Greys het volgende:
Kan er niks aan doen maar Georgië doet me wat. Echt. Leonard Cohen vibe. Kalmte in de Eurovisiestorm.
Gaat vast niet door maar ik geniet er dan nu nog even van.
Ja!quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Heeft ze nog wel dat over the top hoofddeksel?
Ah gelukkigquote:
Ja, alleen is het aangepast, het stuk aan de onderkant is er niet meer.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Heeft ze nog wel dat over the top hoofddeksel?
Totaalpakketje toch wel erg mooi vind ikquote:
quote:
Perfect voor het contrastquote:
Checkquote:
Zo niet gaan we rellen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Check
Nog 1 nieuwe locatie te gaan, bij Zwitserland of Denemarken. De andere zit bij Waalhaven Nijmegen. Het zal waarschijnlijk ergens in Groningen zijn, gezien het feit dat Groningen als enige nog maar 1 postcard heeft
Dat Rotterdam er een flink aantal krijgt als hoststad (en verder alleen de lasten en amper lusten dit jaar) snap ik iig echt heel goed.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:16 schreef molloot200 het volgende:
De postcard locaties zijn duidelijk door iemand gekozen uit de Randstad En dan bij Nijmegen de Waalhaven kiezen, hoe dan
Ja, dat snap ik ook zeker! Maar in Limburg niet eens een grot pakken, tjaaa. Verder ook in het noorden zo veel mooie plaatjes die nooit worden gepakt.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat Rotterdam er een flink aantal krijgt als hoststad (en verder alleen de lasten en amper lusten dit jaar) snap ik iig echt heel goed.
Echt een teleurstellende verdeling ja. Als je bepaalde locaties ook ziet die dan wel zijn gekozen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:16 schreef molloot200 het volgende:
De postcard locaties zijn duidelijk door iemand gekozen uit de Randstad En dan bij Nijmegen de Waalhaven kiezen, hoe dan
Give it up voor de poepende manquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt een teleurstellende verdeling ja. Als je bepaalde locaties ook ziet die dan wel zijn gekozen.
Gjon is Mondriaan fan. Hij had ook schilderij thuis hangenquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:13 schreef Cee het volgende:
@:molloot200 postcard voor Zwitserland is Rotterdam De Hef.
Mondriaan behang in het huisje.
Absoluut niet! Alleen al door de muziek en het blote bovenlijf van de danser is het indrukwekkend genoeg.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:34 schreef molloot200 het volgende:
Maar niet zo kneuterig als bij de onthulling van de 100 dagen aftelklok hoop ik toch?
Het is echt totaal anders don’t worry!quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:34 schreef molloot200 het volgende:
Maar niet zo kneuterig als bij de onthulling van de 100 dagen aftelklok hoop ik toch?
Oh tochquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:46 schreef Cee het volgende:
Dus hoe je moet omgaan met je dansers en backup zangers.
OMG WEER SHADE NAAR LUNDVIK
Niet precies meegekregen maar het leek er op dat ze iets zei als “wat moet je doen als mensen meer op jou letten dan op je stem? Dan pak je er wat bad-ass backup singers bij” (The Mamas dus).quote:
Hahahaha maar wel eens. The Mamas maakten dat optreden echt en ik had het veel leuker gevonden als Lundvik er niet bij was geweestquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet precies meegekregen maar het leek er op dat ze iets zei als “wat moet je doen als mensen meer op jou letten dan op je stem? Dan pak je er wat bad-ass backup singers bij” (The Mamas dus).
Dat had van mij dan weer niet gehoeven.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:46 schreef Cee het volgende:
Dus hoe je moet omgaan met je dansers en backup zangers.
OMG WEER SHADE NAAR LUNDVIK
Dat is zaterdag natuurlijk de verrassingsact ergens voor.quote:
Dat hij mag komen aftellen bedoel je? In die supergeheime-jurk voor de laatste interval-act?quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is zaterdag natuurlijk de verrassingsact ergens voor.
Laat het niet zo zijnquote:
VK en Spanje moeten iets anders gaan bedenken voor de komende jaren.quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laat het niet zo zijn
Nee, denk eerder dat Greys nog helemaal emoooooo is van Barbara En nu wat voedsel zijn gaan halen, want het is toch maar VK en Spanje
Ik heb liggen te leggen te lopen te tweeten over de pyro van de UK en gekeken naar de grote opblaasmaan van Blás!quote:
Ik heb liever een grote opblaasBlás van Maan.quote:
Wat loopt die buitenlandse pers dan te klagen over het eten in Ahoy. Ziet er toch prima uit? Of is het niet te vreten ondanks dat?quote:
Het was heerlijk!quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:31 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Wat loopt die buitenlandse pers dan te klagen over het eten in Ahoy. Ziet er toch prima uit? Of is het niet te vreten ondanks dat?
Het was echt zalig! Dat "alles is om zes uur dicht qua eten" is ook helemaal niet waar.quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:31 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Wat loopt die buitenlandse pers dan te klagen over het eten in Ahoy. Ziet er toch prima uit? Of is het niet te vreten ondanks dat?
Ik hoop dat ze eeuwige jeuk krijgen op plaatsen waar ze niet bij kunnenquote:Op woensdag 19 mei 2021 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dénk dat ze, omdat ze in principe onderdeel zijn van de organisatie (want AvroTros) een aparte plek binnen de zaal hebben waar ze kunnen kijken. Maar als we een van de heren van de podcast hier nog rond zien lopen dan gaan we het vragen!quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze eeuwige jeuk krijgen op plaatsen waar ze niet bij kunnen
Ik weet dat jullie ook niet alles weten, maar bijv de makers van de Officiële Eurovisiepodcast hadden het erover dat ze gisteren ook bij de show, in de zaal waren Ik kan me niet vóórstellen dat die zich niet aan de regels houden ( en al helemaal niet dat je dat dan als werknemer van de AvroTros en plein public verteld ) maar hoe zou dat dan hebben gezeten? Of zouden zij een soort aparte ruimte hebben gehad ofzo Snap ook als je het niet weet hoor, maar vroeg het me af en misschien horen jullie wat in de wandelgangen
Echt heel goed! Lekker power en volume! Meer dan ik van haar gewend ben!quote:
Allebei wel denk ik.quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:29 schreef molloot200 het volgende:
Hoe was Portugal vanuit een televote perspectief? Was het captivating genoeg dat het de mense thuis hun telefoon laat pakken? Of moet het echt op jury leunen?
Frankrijk, Spanje en Zwitserland stemmen mee, dus dat is al een stuk of 25 televoting punten. Als die andere 16 stemmende landen dan gemiddeld een goede 2 punten geven, kom je op 60 televotingpunten.quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:29 schreef molloot200 het volgende:
Hoe was Portugal vanuit een televote perspectief? Was het captivating genoeg dat het de mense thuis hun telefoon laat pakken? Of moet het echt op jury leunen?
Nou ja, bij nader inzien bel ik toch maar even met Kirkorov of die even wat regelt voor Moldavië.quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd vanavond. En als Portugal het niet haalt morgen dan breek ik de tent af.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Frankrijk, Spanje en Zwitserland stemmen mee, dus dat is al een stuk of 25 televoting punten. Als die andere 16 stemmende landen dan gemiddeld een goede 2 punten geven, kom je op 60 televotingpunten.
Als de jury dat aantal alleen maar evenaart, zijn ze er al. Dus Portugal is wel door.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, bij nader inzien bel ik toch maar even met Kirkorov of die even wat regelt voor Moldavië.
heeft jouw kat een fok forum account, wat gebeurt hier nu ineensquote:
jan die had sowieso wel even een cursusje engels kunnen krijgenquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:45 schreef Greys het volgende:
Hahaha Jan struikelde over een Engels woord en deed blablrrrsaa oid dat ie er even niet uitkwam en Chantal 'Oeh, sexy'.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heeft jouw kat een fok forum account, wat gebeurt hier nu ineens
Nou Jan z'n Engels is nog altijd twintig keer beter dan dat van Koos.quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jan die had sowieso wel even een cursusje engels kunnen krijgen
Wat een onzin.quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jan die had sowieso wel even een cursusje engels kunnen krijgen
nee neequote:
Zou echt schandalig zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Allebei wel denk ik.
Als je bv mensen als mn ouders vanavond zou laten kiezen weet ik nu al dat ze vanavond Portugal het mooist vinden. Maar die zijn 74.
Toch merk je ook bij (een stuk) jongere mensen dat het opvalt tussen de rest.
Ben echt benieuwd vanavond. En als Portugal het niet haalt morgen dan breek ik de tent af.
That is not zo nice toe sey .... he.quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou Jan z'n Engels is nog altijd twintig keer beter dan dat van Koos.
(En dan dat van vele ESF-presentatoren in het verleden. )
Senhit lijkt mij echt een totale mafklapper. volgens heb je de avond van je leven als je met haar op stap gaat. Knotsgek dat mens Even terugkijken dit.quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:24 schreef Momo het volgende:
Ik kijk nu naar Krista Calling en Senhit morst een Bossche Bol over haar outfit na een van de repetities, heeft ze daarom een nieuwe outfit?
Het is aflevering 5 die is nu in première aan het gaan op YouTubequote:Op woensdag 19 mei 2021 20:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
That is not zo nice toe sey .... he.
[..]
Senhit lijkt mij echt een totale mafklapper. volgens heb je de avond van je leven als je met haar op stap gaat. Knotsgek dat mens Even terugkijken dit.
Ja, volgens mij moeten we die groep ouderen ook echt niet onderschatten. Op Festival da Cançao was het vooral ook een vocale minderheid die stemde op Black Mamba. Je hoorde het echt niet terug op de socials dat daar veel op gestemd ging worden.quote:Op woensdag 19 mei 2021 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Allebei wel denk ik.
Als je bv mensen als mn ouders vanavond zou laten kiezen weet ik nu al dat ze vanavond Portugal het mooist vinden. Maar die zijn 74.
Toch merk je ook bij (een stuk) jongere mensen dat het opvalt tussen de rest.
Geef me nou niet te veel goede hoopquote:Op woensdag 19 mei 2021 19:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Frankrijk, Spanje en Zwitserland stemmen mee, dus dat is al een stuk of 25 televoting punten. Als die andere 16 stemmende landen dan gemiddeld een goede 2 punten geven, kom je op 60 televotingpunten.
Als de jury dat aantal alleen maar evenaart, zijn ze er al. Dus Portugal is wel door.
sorryquote:Op woensdag 19 mei 2021 20:20 schreef Greys het volgende:
Oh en hij roept nu dat jullie even een spraakbericht in het Engels aan hem mogen sturen als je commentaar hebt op Jan zijn Engels.
Hij vindt dat Nederlanders veel te kritisch zijn en dat deze presentatoren echt meer dan uitstekend zijn, alle vier.
Wel tof om te horen.
De Engelse meneer die vanmiddag voor ons zat in de zaal zei uit zichzelf 'those hosts are so good all of them".
Wat leuk om te horen!quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:20 schreef Greys het volgende:
Oh en hij roept nu dat jullie even een spraakbericht in het Engels aan hem mogen sturen als je commentaar hebt op Jan zijn Engels.
Hij vindt dat Nederlanders veel te kritisch zijn en dat deze presentatoren echt meer dan uitstekend zijn, alle vier.
Wel tof om te horen.
De Engelse meneer die vanmiddag voor ons zat in de zaal zei uit zichzelf 'those hosts are so good all of them".
Dankjewelquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:03 schreef Yesse het volgende:
Ik vind jullie livestreams echt super leuk en vermakelijk
Bij de wiwi-stream dacht ik: wie kijkt hier naar? En toen ging ik jullie streams kijken en bedacht ik me: oh ik ben zo'n persoon dus Jullie doen het helemaal top! 12 pointsquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel
We wisten een maand geleden echt niet of we het zouden durven maar geen enkele schaamte meer hier.
Zeker, Jan hoeft zich nergens voor de schamen. Juist omdat het Engels zo goed beheerst wordt, voelt het ook zo ontspannen. Helemaal als ze een grapje maken. Dat voel je altijd zo wringen als het ook nog een slecht uitgesproken Engels is.quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou Jan z'n Engels is nog altijd twintig keer beter dan dat van Koos.
(En dan dat van vele ESF-presentatoren in het verleden. )
Dit is precies wat ook mijn voorspelling is maar dat is dus misschien iets te simpel gedachtquote:
We hoorden jou op zich prima!quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:33 schreef Cee het volgende:
Sorryyyyyy mensehhhh. We hebben continu problemen met de verbinding en we kunnen de livestream niet verder zetten. Het geluid staat ook heel hard dus het is lastig er overheen te praten vandaag.
Er is geen 'not like', dus dan maar zo.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:33 schreef Cee het volgende:
Sorryyyyyy mensehhhh. We hebben continu problemen met de verbinding en we kunnen de livestream niet verder zetten. Het geluid staat ook heel hard dus het is lastig er overheen te praten vandaag.
Portugal STRESS!quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:35 schreef Greys het volgende:
Morgen filmen we onszelf sowieso tijdens de uitslag, verbinding of geen verbinding!
Even Sietse waarschuwen dat Portugal in envelop 10 moet.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:35 schreef Greys het volgende:
Morgen filmen we onszelf sowieso tijdens de uitslag, verbinding of geen verbinding!
Ga even videobomben bij Matt!quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:35 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:34 schreef Greys het volgende:
Ja dit werkt echt niet. Bij anderen kennelijk wel maar hier valt constant de verbinding weg. Jammer.
Jullie doen je best En als het niet lukt, dan lukt het niet!quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:33 schreef Cee het volgende:
JA DAT MOETquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:35 schreef Greys het volgende:
Dave ze zijn blauwquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:35 schreef Dave het volgende:
Ik schakelde net in, dus geloof Strani op z'n grijsgroene ogen dat het geluid in orde was.
Zeker wel, maar je hebt altijd een zonnebril op.quote:
Goeie! Dat is ook een leuke om eens te proberenquote:
Ik kan geen livestream van ze vindenquote:
Heeft Kirkorov ze free swag gegeven?quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:35 schreef molloot200 het volgende:
Ew ze zitten Moldavië stemmen te pluggen bij ESCUnited
Jaa, leuk!quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:35 schreef Greys het volgende:
Ik ging al twijfelen of ik het al die tijd verkeerd had gezienquote:
Ah daarom kon ik de stream niet vinden. Ik schakel nu inquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:46 schreef Cee het volgende:
Check de Facebook van Songfestival.be voor de stream van onze Belgische vrienden!
@Haags dacht ooit dat ik rood haar had, en dat is een nog grotere misser met de realiteitquote:
Hier zijn ze,quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:46 schreef Cee het volgende:
Check de Facebook van Songfestival.be voor de stream van onze Belgische vrienden!
Toppiiieeee!quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah daarom kon ik de stream niet vinden. Ik schakel nu in
Mijn naam is Haa(g)squote:Op woensdag 19 mei 2021 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Haags dacht ooit dat ik rood haar had, en dat is een nog grotere misser met de realiteit
Dat is Joel, dat is een Zeeuw!quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:49 schreef molloot200 het volgende:
Rechtse Belg heeft (bijna) geen Belgisch accent?
quote:
Hij zette lekker in op 't end.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:51 schreef Dave het volgende:
Best een gekrijs wat ik hoor. Is dat Georgië zo slechtt?
Je kan onze dames op de achtergrond horenquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:51 schreef Strani het volgende:
Nouuu als het niet ónze stream is dan hoeft het voor mij helemaal niet hoor
Die zijn ook heerlijk eerlijk!quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga ook even proberen de Belgen aan te zwengelen
quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:51 schreef Dave het volgende:
Best een gekrijs wat ik hoor. Is dat Georgië zo slechtt?
@Dave toch!quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kan onze dames op de achtergrond horen
Klopt, heel irriant, blijkbaar kunnen ze er niet zo veel aandoenquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:54 schreef Dave het volgende:
Ah, Marijn meldt ook het gekraak op de audio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |