Is dit vocaal goed genoeg voor juryliefde?quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:36 schreef Greys het volgende:
Zwoel, hijgerig en met veel lucht gezongen. Moldavië.
Zo de airco gaat aan in de zaal. Knétterkoude lucht in m'n nek ineens.
Moldavië volgens mij niet veel anders dan vorige rehearsal.
@Redefine en ik distantiëren ons van dit soort humor, ten koste van.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:33 schreef ijs_beer het volgende:
Weet ik eindelijk waar die Warsawa op de leds op slaat. Vermoedelijk een close-up van z'n boardingpas voor vrijdag.
Hopelijk hoor je het publiek straks wel zoals bij Australië!quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:44 schreef Greys het volgende:
IJsland ziet er echt top uit op het scherm. Serieus. Hele goed opname, vocaal ook prima.
Maar je mist wel de live vibe in de zaal. Wij dan, de mensen op tv straks niet denk ik.. Want die zien alles op scherm.
Denk dat ze dat wel goed zullen doen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hopelijk hoor je het publiek straks wel zoals bij Australië!
Die stemquote:Op woensdag 19 mei 2021 15:48 schreef Greys het volgende:
Kan er niks aan doen maar Georgië doet me wat. Echt. Leonard Cohen vibe. Kalmte in de Eurovisiestorm.
Gaat vast niet door maar ik geniet er dan nu nog even van.
Nee volgens mij niet. Zal vanavond nog even extra daarop letten en in de stream helemaal beschrijven!quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zie je de lege zaal ook vaak bij IJsland?
Paar keer een beetje maar het helpt dat het grote transparante scherm de tribunes blokkeert.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zie je de lege zaal ook vaak bij IJsland?
Ik vind deze grap inderdaad nog niet slecht genoeg.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:redefine en ik distantiëren ons van dit soort humor, ten koste van.
Heeft ze nog wel dat over the top hoofddeksel?quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:09 schreef Greys het volgende:
Senhit draagt een hele andere outfit niet meer helemaal zwart. Nu goud zwart met witte verenkraag.
Mooi om meer liefde voor Georgië te zienquote:Op woensdag 19 mei 2021 15:48 schreef Greys het volgende:
Kan er niks aan doen maar Georgië doet me wat. Echt. Leonard Cohen vibe. Kalmte in de Eurovisiestorm.
Gaat vast niet door maar ik geniet er dan nu nog even van.
Ja!quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Heeft ze nog wel dat over the top hoofddeksel?
Ah gelukkigquote:
Ja, alleen is het aangepast, het stuk aan de onderkant is er niet meer.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Heeft ze nog wel dat over the top hoofddeksel?
Totaalpakketje toch wel erg mooi vind ikquote:
quote:
Perfect voor het contrastquote:
Checkquote:
Zo niet gaan we rellen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Check
Nog 1 nieuwe locatie te gaan, bij Zwitserland of Denemarken. De andere zit bij Waalhaven Nijmegen. Het zal waarschijnlijk ergens in Groningen zijn, gezien het feit dat Groningen als enige nog maar 1 postcard heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |