Fijn nieuws!quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:33 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn moeder heeft haar eerste vaccinatie erop zitten. Erg fijn! Van te voren had ze een lichte paniekaanval, maar toen we eenmaal op weg waren, was ze vrij rustig. Het viel me erg mee
Ja, dat zeker!quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn nieuws!Wat een geruststelling voor jullie ook!
Ja ik ga hier ook maar aan de lunchquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:05 schreef H_T het volgende:
Pauze op de streams, uitstekend moment om brood te gaan halen
Tuurlijk like we die postquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat zeker!Wat aardig dat iedereen die post liket!
Ik heb sowieso al een goede dag, want ik heb vannacht weer eens over een skipiste gedroomd. Ik heb die droom al jaren niet meer gehad, leuk dat ik het weer eens tegen kwam
Fake news.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:22 schreef Strani het volgende:
Goed nieuws voor de Spaanse toerisme-industrie:
Heel Nederland komt na de groepsfase van het EK richting de costa's.
Ik had vorige week ook ineens zin om weer te gaan skinquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat zeker!Wat aardig dat iedereen die post liket!
Ik heb sowieso al een goede dag, want ik heb vannacht weer eens over een skipiste gedroomd. Ik heb die droom al jaren niet meer gehad, leuk dat ik het weer eens tegen kwam
Ik heb maar een keer een afdaling kunnen doen, want daarna was ik het kaartje kwijt om in de lift te gaan! Die ene afdaling ging wel goedquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tuurlijk like we die post![]()
En kon je een beetje skiien, of was je toeschouwer?
Ah wel fijn dat je niet helemaal kreupel er vandaan kwamquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb maar een keer een afdaling kunnen doen, want daarna was ik het kaartje kwijt om in de lift te gaan! Die ene afdaling ging wel goed
Dat wil ik ook ooit nog wel een keer doen, maar de piste hier in de buurt is een paar weken geleden afgebrandquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had vorige week ook ineens zin om weer te gaan skinKwam doordat ik aan een leuke dag uit in zo'n skihal dacht van tig jaar geleden. Ik heb overigens niet meteen Snowworld gebeld
Snowworld is leuk voor een paar uurtjes, maar het is geen Oostenrijkquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had vorige week ook ineens zin om weer te gaan skinKwam doordat ik aan een leuke dag uit in zo'n skihal dacht van tig jaar geleden. Ik heb overigens niet meteen Snowworld gebeld
Nee klopt, maar het is wel dichterbij en het hele jaar mogelijkquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Snowworld is leuk voor een paar uurtjes, maar het is geen Oostenrijk
Het zal komende winter wel druk worden op de skipistes. Wintersportfanaten moesten de afgelopen winter overslaan en zullen dat niet graag weer doen.
Oh da's stomquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat wil ik ook ooit nog wel een keer doen, maar de piste hier in de buurt is een paar weken geleden afgebrand
Vast wel, weet ook niet hoelang het herstel gaat duren.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh da's stomMaar je kan wel naar een andere toch?
Had ik eigenlijk niet hoeven te weten…quote:Coronapandemie had volgens onafhankelijk onderzoek voorkomen kunnen worden
Nee, maar aan de andere kant betekent het wel dat ze hopelijk nu beter voorbereid zijn op toekomstige situaties.quote:
Beginnen ze nu pas bij de zeventig jarigenquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:05 schreef Strani het volgende:
Vanaf 17 juni gaan ze mijn geavanceerde leeftijdsgroep vaccineren in mijn regio. Hopelijk ben ik dan ook een beetje snel aan de beurt!
Ah jammerquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Net even naar t station gelopen. Ik wilde sjaaltjes kopen, maar de mevrouw bij de tourist information zei dat ze allemaal op waren. Ze had zelf wel een sjaaltje om.
quote:Een van de weinige keren dat hij het niet zo fijn vond Mister Songfestival te zijn, was toen hij in 2010 had toegezegd jurylid te zijn bij de Nederlandse voorronde. Het was de befaamde editie waarin vijf acts het lied Ik ben verliefd (sha-la-lie) van Vader Abraham moesten zingen. Het werd een gelijkspel, waarna componist Pierre Kartner live op tv niet kon kiezen wie naar het songfestival mocht. ,,Het werd Sieneke, toch? Ik herinner me dat ik naast een dame zat die Tatjana heette. Ik kwam er in de studio achter dat al die acts precies hetzelfde nummer zongen. Ik keek die studio rond en dacht: ben ik in Candid camera beland? Het was gnant. De jury was verdeeld en Father Abrahams wilde een muntje gaan opgooien! Ik wenste op dat moment alleen maar dat er een gat in de grond zou komen waar ik in kon duiken.’’
Nee naar de tourist info op centraal, waar ze open up pakketjes zouden hebben. Wat is er bij de Aldi?quote:
Ah ja jammer, die pakketjes zijn inderdaad wel op had ik gehoord.quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee naar de tourist info op centraal, waar ze open up pakketjes zouden hebben. Wat is er bij de Aldi?
Ah leuk, ga ik daar ook ff kijken.quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah ja jammer, die pakketjes zijn inderdaad wel op had ik gehoord.
De Aldi heeft sjaaltjes en t-shirts: https://www.aldi.nl/aanbiedingen.html#2021-05-12-4-songfestival
Ik heb nu twee van die sjaaltjes. Ze zijn wel echt huge, meer een soort banners
Hoop dat het je lukt!quote:Op woensdag 12 mei 2021 14:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ah leuk, ga ik daar ook ff kijken.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, maar aan de andere kant betekent het wel dat ze hopelijk nu beter voorbereid zijn op toekomstige situaties.
Dus Johnny had toegezegd jurylid te zijn zonder zich te verdiepen in de liedjes, format etc?quote:
Who can blame him.quote:
Ik heb een (huwelijks)reis geboekt naar Griekenland. Met coronatest, mocht dat nog nodig zijn in augustus.quote:Op woensdag 12 mei 2021 14:17 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Beetje vakantie dilemma hier, binnen - of buitenland (moet nog vakantieuren van vorig jaar opmaken) Of nu binnenland en later buitenlad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op woensdag 12 mei 2021 14:36 schreef grazz het volgende:
Weet niet waar ik dit anders moet posten maar deze is wel leuk
[ twitter ]Haha leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben er ook nog best veel weten te verzinnen!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Lekker! Wij overwegen ook Griekenlandquote:Op woensdag 12 mei 2021 14:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb een (huwelijks)reis geboekt naar Griekenland. Met coronatest, mocht dat nog nodig zijn in augustus.
Bij Hintertux in Oostenrijk ski je op een gletsjer. Ik ben er een keer in mei geweest en dan kan je gewoon in je t-shirt skin. Best een leuke ervaringquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het is wel dichterbij en het hele jaar mogelijkQua skihal ben ik alleen in die in Bottrop geweest. Hier en daar wat aftands, maar ik heb er prima dagen gehad
De eerste keer dat ik daar heen ging was een keer in april op een hartstikke mooie dag. Toen heb ik nog met skischoenen aan op het terras wat gedronken in de volle zon en een graad of 24
Klinkt goedquote:Op woensdag 12 mei 2021 15:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij Hintertux in Oostenrijk ski je op een gletsjer. Ik ben er een keer in mei geweest en dan kan je gewoon in je t-shirt skin. Best een leuke ervaringWel skin, maar niet die onnodige kou. Ook is het natuurlijk altijd leuk om tegen je omgeving te vertellen dat je op wintersportvakantie bent geweest, terwijl de voorjaar allang begonnen is
Dat klinkt net zo uniek!quote:Op woensdag 12 mei 2021 15:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Klinkt goedWil ik ook wel een keer doen. Ik heb al wel een keer geschaatst in de tropen
Indoor-ijsbaan in een winkelcentrum in Bangkokquote:Op woensdag 12 mei 2021 15:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt net zo uniek!Waar kon dat?
Leuk dat ze daar zoiets hebben! Dat is nog een reden om er heen te gaan, naast het lekkere etenquote:Op woensdag 12 mei 2021 15:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Indoor-ijsbaan in een winkelcentrum in Bangkok
Toch leuk, en slimquote:Op woensdag 12 mei 2021 15:45 schreef BillDauterive het volgende:
Aldi heeft voor het songfestival speciale tompoucen
https://www.aldi.nl/aanbi(...)html?linkid=11043912
[ afbeelding ]
Unicorn tompoucen. Mweh, het songfestival is wel meer dan alleen een lhbti-feestje. Deze week hebben ze al een 'douze points' sjaal in regenboogkleuren.
Hmja, maar er is niets dat ESF schreeuwt bij deze gebakjes.quote:
Hahaquote:Op woensdag 12 mei 2021 15:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Hmja, maar er is niets dat ESF schreeuwt bij deze gebakjes.
Lang, lang geleden werkte ik als vakkenvuller. Daar lagen wat kleine stolletjes in de schappen die niet echt goed verkochten, maar wel lang houdbaar waren. In de loop van maanden waren dat paasstollen, moederdagstollen, pinksterstollen en misschien tussendoor ook nog wel wat anders
Dat wel, en ze gaan er zat van verkopen denk ik. Maar ze hadden wel iets meer hun best kunnen doen dan wat gekleurde hagel erop tyfen met eenhoornfunny's ertussen. Je zou exact deze ook als unicorn-tompoucen kunnen verkopen, zoals Bill ook al zegtquote:Op woensdag 12 mei 2021 15:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Nee het ontwerp had nog wat duidelijker gekund, maar vrolijk is het wel.
Ja en inderdaad ben ik het ook met @BillDauterive eens dat het ESF meer is dan alleen een lhbti-feestje. Dat dat berhaupt zo gegroeid is heb ik altijd een beetje raar gevonden.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat wel, en ze gaan er zat van verkopen denk ik. Maar ze hadden wel iets meer hun best kunnen doen dan wat gekleurde hagel erop tyfen met eenhoornfunny's ertussen. Je zou exact deze ook als unicorn-tompoucen kunnen verkopen, zoals Bill ook al zegt
Daarom heten die dingen tegenwoordig gewoon feeststollen, hoeven ze er geen ander kartonnetje om te doen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 15:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Hmja, maar er is niets dat ESF schreeuwt bij deze gebakjes.
Lang, lang geleden werkte ik als vakkenvuller. Daar lagen wat kleine stolletjes in de schappen die niet echt goed verkochten, maar wel lang houdbaar waren. In de loop van maanden waren dat paasstollen, moederdagstollen, pinksterstollen en misschien tussendoor ook nog wel wat anders
Jaaa wat fijn en een geruststelling ook lijkt me!quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:25 schreef Mandy040986 het volgende:
Mijn vader heeft ook z’n coronaprikoproep gehad!![]()
En ik heb nu een lang weekend.
Jaa.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa wat fijn en een geruststelling ook lijkt me!Lekker lang weekend om te ESF hyperen
Nou ja morgen vrije dag dus dan is die gedachte niet zo gek.quote:
@Strani daar heeft Spanje wel gewonnenquote:Op woensdag 12 mei 2021 17:18 schreef Fred_B het volgende:
Voor de liefhebber, zaterdag is al een opwarmeronde voor het ESF, met het alternatieve Free ESC van Stefan Raab.
Onder meer Milow en Danny Vera doen mee, namens Belgi en Nederland
ESF / Free ESC 2021
Het enige wat ze kunnen bedenken is inderdaad is iets met een regenboog of dit danquote:Op woensdag 12 mei 2021 15:45 schreef BillDauterive het volgende:
Aldi heeft voor het songfestival speciale tompoucen
https://www.aldi.nl/aanbi(...)html?linkid=11043912
[ afbeelding ]
Unicorn tompoucen. Mweh, het songfestival is wel meer dan alleen een lhbti-feestje. Deze week hebben ze al een 'douze points' sjaal in regenboogkleuren.
Ja ik vind die vlaggetjes/banners die ik nu heb best leuk, maar had ook zoiets van "ok hoeft toch niet pers met een regenboog"quote:Op woensdag 12 mei 2021 17:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het enige wat ze kunnen bedenken is inderdaad is iets met een regenboog of dit dan
Thanks voor de tipquote:Op woensdag 12 mei 2021 17:18 schreef Fred_B het volgende:
Voor de liefhebber, zaterdag is al een opwarmeronde voor het ESF, met het alternatieve Free ESC van Stefan Raab.
Onder meer Milow en Danny Vera doen mee, namens Belgi en Nederland
ESF / Free ESC 2021
Jouw favoriet doet mee namens Nederlandquote:Op woensdag 12 mei 2021 17:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani daar heeft Spanje wel gewonnen
Ik zet mijn tv nu alvast op het juiste kanaal. Wil het voor hen goud missen natuurlijk.quote:Op woensdag 12 mei 2021 17:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jouw favoriet doet mee namens Nederland
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 12 mei 2021 17:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja morgen vrije dag dus dan is die gedachte niet zo gek.
Moet je vrijdag nog werken?
Ja en er komt zo een plensbui aan volgens mij, dus daar moet je het dan ook maar voor over hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2021 18:23 schreef H_T het volgende:
Ineens zin in roze koeken. Toch maar goed dat ik al naar de supermarkt ben geweest
Het antwoord op beide vragen is neequote:Op woensdag 12 mei 2021 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en er komt zo een plensbui aan volgens mij, dus daar moet je het dan ook maar voor over hebben![]()
Zijn er al Songfestival roze koeken trouwens? Misschien kan de Aldi er iets mee
Hoax! Wij willen naar Tenerife van de zomerquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:22 schreef Strani het volgende:
Goed nieuws voor de Spaanse toerisme-industrie:
Heel Nederland komt na de groepsfase van het EK richting de costa's.
Ik vond het wel vrolijk, die regenboogkleuren, had nog niet eens de LHBTQ-link gelegdquote:Op woensdag 12 mei 2021 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik vind die vlaggetjes/banners die ik nu heb best leuk, maar had ook zoiets van "ok hoeft toch niet pers met een regenboog"
Ik heb vandaag roze koeken gekocht met van die smartietjes eropquote:Op woensdag 12 mei 2021 18:23 schreef H_T het volgende:
Ineens zin in roze koeken. Toch maar goed dat ik al naar de supermarkt ben geweest
Dat is jammer. Ik zelf ook nog. Maar daarna wel een week vrijquote:
Bij mij op het werk zijn ze verzot op roze koeken, die worden daar echt regelmatig uitgedeeld. Was helemaal verbaasd toen er vorige week ineens stroopwafels lagenquote:Op woensdag 12 mei 2021 18:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Het antwoord op beide vragen is neeAls de zin aanhoudt haal ik binnenkort wel een pak, en zo niet dan is het ook niet meer nodig
Ze zijn wel heel fel en groot, Stond toch even in dubio om er n mee te nemen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond het wel vrolijk, die regenboogkleuren, had nog niet eens de LHBTQ-link gelegd![]()
Ik ook zoquote:
Ik hoor Emma al gillenquote:Op woensdag 12 mei 2021 18:33 schreef AgnesGru het volgende:
Duncan Laurence deelt Nederlandse punten uit tijdens Songfestival
https://www.telegraaf.nl/(...)tijdens-songfestival
Ach ja en niks mis met een LHBTQ-link natuurlijkquote:Op woensdag 12 mei 2021 18:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond het wel vrolijk, die regenboogkleuren, had nog niet eens de LHBTQ-link gelegd![]()
Veel plezier!quote:
Ik ben bijna door seizoen 3.quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook zo
Ben bijna door seizoen 1 heen
Ik heb ze juist liever zonderquote:Op woensdag 12 mei 2021 18:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vandaag roze koeken gekocht met van die smartietjes erop
Ja, ik heb hem ookquote:Op woensdag 12 mei 2021 18:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ach ja en niks mis met een LHBTQ-link natuurlijkAlleen het blijft apart dat met het ESF toch telkens die associatie wordt gemaakt
Heb jij ook een sjaaltje?
Goed bezigquote:Op woensdag 12 mei 2021 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben bijna door seizoen 3.
Haha ja misschien had je het in het "wat trek ik aan"-topic al gezegd, maar was het even kwijtquote:
Zie je, dat komt van die regenboogspullen. Gisteren had je ongetwijfeld nog gewoon behoefte gehad aan een mannelijke blauwe koekquote:Op woensdag 12 mei 2021 18:23 schreef H_T het volgende:
Gisteren gewoon wat levende hamsters gehaald bij de dierenwinkel, verzopen in de whisky en een uurtje in de oven gedaan. Lekker borrelhapje en bermannelijkquote:Op woensdag 12 mei 2021 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie je, dat komt van die regenboogspullen. Gisteren had je ongetwijfeld nog gewoon behoefte gehad aan een mannelijke blauwe koek
Dt waren nog eens tijden man, gisteren!quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Gisteren gewoon wat levende hamsters gehaald bij de dierenwinkel, verzopen in de whisky en een uurtje in de oven gedaan. Lekker borrelhapje en bermannelijk
Donderse dinsdag!quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Dt waren nog eens tijden man, gisteren!
Veel plezier!quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:25 schreef ijs_beer het volgende:
Nu al een maniak vanalles terugkijken en teruglezen van vandaag. Nog amper wat gezien.![]()
Als iemand er dan even een mention uitgooit richting mij. b.v.d. waarschijnlijk ben ik dan ergens verdwaald in op de dertiende pagina van het 2e azerbaijan topic oid.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel plezier!Een en al heerlijkheid van onze hoofden
En ze gaan later nog live vanuit het hotel!
Wat ben je vergeten?quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:30 schreef Cyan9 het volgende:
Flub, het is al half 8. Dat is niet handig.
Doen we!quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als iemand er dan even een mention uitgooit richting mij. b.v.d. waarschijnlijk ben ik dan ergens verdwaald in op de dertiende pagina van het 2e azerbaijan topic oid.
Nee. Als n van de big 5 + winnaar is NL ingeloot voor n van de twee (dacht de 2de waardoor we niet op BE kunnen stemmen)quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:35 schreef TLC het volgende:
Mag je nu ook 2 keer stemmen aangezien Nederland in beide halve finales niet meedoet ?
We stemmen juist in de 1equote:Op woensdag 12 mei 2021 19:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nee. Als n van de big 5 + winnaar is NL ingeloot voor n van de twee (dacht de 2de waardoor we niet op BE kunnen stemmen)
Weet je moeder het al van de kaarten voor december ?quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
Lapponia komt op SRAY voorbij
Mam: "Ik zap verder, dit is niks"
Vind ik juist een van de betere Finse inzendingenZeldzaam moment dat wij het oneens zijn
Oh ja, altijd makkelijk, dan verhuis je maar dichterbij je werk.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:12 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zit in een Twitter discussie. En eens een keer niet met een rechtse trol (denk ik), maar met een wetenschapper.
[ twitter ]
Wat is de context?quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:12 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zit in een Twitter discussie. En eens een keer niet met een rechtse trol (denk ik), maar met een wetenschapper.
[ twitter ]
Ja ze is ingelichtquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Weet je moeder het al van de kaarten voor december ?
Ben eigenlijk best wel benieuwd naar de reactie.
Golden circle, sta je dan heeeul dichtbij?quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ze is ingelichtEn is het er helemaal mee eens, en leuk dat ik ook weer Golden Circle heb gedaan, en ze heeft er zin in
![]()
En eerst had ze het erover om het geld van haar ticket aan mij over te maken, maar ze vindt het dan ook leuk om een hotel te nemen en de dag erna nog even in Amsterdam te blijven. Maar dat laten we dan nog een tijdje afhangen van de situatie. In dat geval betaalt zij het hotel
Altijd weer die Spanjaarden.quote:
Eindelijk geluktquote:
Met haar Uber systeem.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eindelijk gelukt![]()
Maar dat mens, wat ignorant ben je dan. Inderdaad niet voor iedereen haalbaar nee om even met de fiets of snel met het OV naar je werk te gaan. En dan moet je maar gaan verhuizen
Ja dat is een beetje: Mijn idee werkt niet, dus dan ga ik alles maar zo verbuigen dat mij idee overeind blijft.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Met haar Uber systeem.
Dat gaat echt werken voor al die mensen die met de auto naar hun werk gaan en waar het OV geen goed alternatief is.
Ja voor het podium de staanplekken!quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Golden circle, sta je dan heeeul dichtbij?
Mag ze lekker zelf dat gaan regelen, krabbelt ze binnen no time terugquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Met haar Uber systeem.
Dat gaat echt werken voor al die mensen die met de auto naar hun werk gaan en waar het OV geen goed alternatief is.
Gelijk afgeschoten natuurlijk?quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:27 schreef ijs_beer het volgende:
Er liep daarnet een Ree door de achtertuin.![]()
Allemaal leuk en aardig natuurlijk, zolang tie maar van m'n slaplanten afblijft.
Uiteraard.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelijk afgeschoten natuurlijk?
Je had goed in onze appgroep gepast, Ik stuurde een filmpje door dat er een hert/ree ergens in een polder was aangereden. En de enige reacties waren BBQ bij jou of bij mij.quote:
Misschien was die reactie wel @ijs_beerquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je had goed in onze appgroep gepast, Ik stuurde een filmpje door dar er een hert/ree ergens in een polder was aangereden. En de enige reacties waren BBQ bij jou of bij mij.
Als hij niet kon zien dat het jouw achtertuin was, was het vast ree Charlesquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:27 schreef ijs_beer het volgende:
Er liep daarnet een Ree door de achtertuin.![]()
Allemaal leuk en aardig natuurlijk, zolang tie maar van m'n slaplanten afblijft.
Ik weet vrijwel zeker dat ijs (kleine letters toch ?) niet n van mijn collega's isquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien was die reactie wel @:ijs_beer
Dat durf ik denk ik wel te bevestigen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat ijs (kleine letters toch ?) niet n van mijn collega's is
Leuk, ik ga kijken!quote:
Eerst lamsboutjes, nu weer reebout.quote:
Puur goud was ditquote:
Die hebben ook wel wat met spectaculair wel of niet promoveren he.quote:
Jullie ook trusten!quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:31 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat jullie genoten hebben van de ENORM GOEDE VERHALEN vanavond op de live stream.
Weltrusten!
quote:
Was leuk dit! Wil jullie hierbij nog wel even een gratis lesje Twents aanbieden, daar kan nog wel wat aan bijgeschaafd wordenquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:31 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat jullie genoten hebben van de ENORM GOEDE VERHALEN vanavond op de live stream.
Weltrusten!
quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Was leuk dit! Wil jullie hierbij nog wel even een gratis lesje Twents aanbieden, daar kan nog wel wat aan bijgeschaafd worden
quote:
* H_T spiekt door het sleutelgatquote:
De (Kees van) Wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
Heel goed, wat een sokkenlucht hier zeg!quote:Op donderdag 13 mei 2021 08:00 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
* gooit de deuren van de sc weer wagenwijd open. Even lekker frisse lucht naar binnen!
Goede harmoniequote:
Den Haan zit nu partijloos in de kamer, dacht ik toch, en 50 plus eruit? In dat geval zijn het er nog steeds 'slechts' 17.quote:
Ja las het. Mooi nieuws. Eigenlijk zou de sportpers hem dan even met rust moeten laten. Maar dat zal wel niet.quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:29 schreef blackswangreen het volgende:
Tom Dumoulin maakt z'n comeback! Ook nog leuk sportnieuws deze dagen.
Soms is er nieuws waar je gewoon heel smakelijk om moet lachenquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Soms is er nieuws waar je gewoon heel smakelijk om moet lachen![]()
Ik zou nu Baudet wel willen horen. Die zal wel chrystal MAD zijn.
Baudet gaat nu nog extremer waarschijnlijk, met hondje Freek.quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Soms is er nieuws waar je gewoon heel smakelijk om moet lachen![]()
Ik zou nu Baudet wel willen horen. Die zal wel chrystal MAD zijn.
Ben altijd blij dat ze zo incompetent zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:51 schreef blackswangreen het volgende:
Bij dit soort partijen is het altijd hetzelfde, en toch blijven mensen erop stemmen... het zijn gewoon allemaal ego's die zogenaamd voor het 'Nederlandse volk' opkomen maar dat boeit ze natuurlijk geen reet.
Ik heb me sinds zijn aansluiten bij FvD zo erover verbaasd hoe populair Van Haga ineens was. Een man die uitgekotst werd daarvoor. Terecht ook.quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:51 schreef blackswangreen het volgende:
Bij dit soort partijen is het altijd hetzelfde, en toch blijven mensen erop stemmen... het zijn gewoon allemaal ego's die zogenaamd voor het 'Nederlandse volk' opkomen maar dat boeit ze natuurlijk geen reet.
Het is de vreemde neiging van (extreem)rechts om allerlei narcistische klootzakken te omarmen. Misschien omdat ze een soort mannelijke viriliteit uitstralen ofzo?quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb me sinds zijn aansluiten bij FvD zo erover verbaasd hoe populair Van Haga ineens was. Een man die uitgekotst werd daarvoor. Terecht ook.
Ze kunnen toch ook weer achter dementerende huis-opa Hiddema gaan staan, of is die intussen ook alweer weer weg?quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:04 schreef Redefine het volgende:
En nu zullen de FvD adepten het helemaal lastig krijgen. Wie moeten ze nou steunen? Dictator en huisidioot Baudet of dubbele zetelrover en huisidioot Van Haga.
Zou kunnen. Maar het zal vooral opportunisme zijn. 'Ik ben tegen buitenlanders, tegen islam, tegen linkse hobbies' en sinds vorig jaar 'Corona is een hoax' 'He deze meneer zegt precies wat ik denk, is ook tegen dat alles, dat moet wel een geweldige politicus zijn, daar ga ik op stemmen.'quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is de vreemde neiging van (extreem)rechts om allerlei narcistische klootzakken te omarmen. Misschien omdat ze een soort mannelijke viriliteit uitstralen ofzo?
Mocht Hiddema weer weg zijn. Dat komt die altijd weer terug.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook weer achter dementerende huis-opa Hiddema gaan staan, of is die intussen ook alweer weer weg?
Ik lig niet steeds op de grond nadat ik van mijn stoel ben gevallen van verbazing.quote:
Ja.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:50 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zijn gepromoveerd ipv de Graafschap? haha echt
Ik heb zojuist n van de muren geschilderd en kijk nu hoe de verf droogtquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:12 schreef H_T het volgende:
Nu de repetities bezig zijn is het wel opvallend stil in de SC. En terecht
Dan weet je eindelijk hoe wij ons voelen na jouw postsquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb zojuist n van de muren geschilderd en kijk nu hoe de verf droogt
9 wedstrijden in de Eredivisie, een hockey finale en een mooie Giro rit. En dan moet ik ook nog hier in een sc posten?quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:12 schreef H_T het volgende:
Nu de repetities bezig zijn is het wel opvallend stil in de SC. En terecht
Had je niet een hint kunnen geven dat je van sport houdt?quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:59 schreef sportfreak het volgende:
[..]
9 wedstrijden in de Eredivisie, een hockey finale en een mooie Giro rit. En dan moet ik ook nog hier in een sc posten?
Dat niemand op je reageert zegt al genoeg.quote:Op donderdag 13 mei 2021 18:36 schreef skysherrif het volgende:
Opzich niet heel lang geleden hier gereageerd en toch moest ik een stuk scrollen om de sc te vinden. Is er wat aan de hand in ESF ofzo?
quote:Op donderdag 13 mei 2021 18:36 schreef skysherrif het volgende:
Opzich niet heel lang geleden hier gereageerd en toch moest ik een stuk scrollen om de sc te vinden. Is er wat aan de hand in ESF ofzo?
Wat is een ESF?quote:Op donderdag 13 mei 2021 18:36 schreef skysherrif het volgende:
Denk dat dat net zoiets is. Een sportwedstrijd. Een soort Formule 1 misschien?quote:
Ik weet het vrij zeker! Want ze hebben nu ook allemaal "rehearsal" topics, dat zijn de vrije trainingen van de formule 1 !quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:21 schreef Arizona het volgende:
Ik lees ook in veel andere topics Frankrijk 2022. Daar zou ik volgend jaar ook zo graag naartoe willen! Is echt een droom van mij om een keer naar Roland Garros te gaan!
[..]
Denk dat dat net zoiets is. Een sportwedstrijd. Een soort Formule 1 misschien?
Jaaaaa zou leuk zijn als dat eens een keertje in Frankrijk isquote:Op donderdag 13 mei 2021 19:21 schreef Arizona het volgende:
Ik lees ook in veel andere topics Frankrijk 2022. Daar zou ik volgend jaar ook zo graag naartoe willen! Is echt een droom van mij om een keer naar Roland Garros te gaan!
Denk het? Maar heb er nooit eerder van gehoord, dus het zal wel niet zo bekend zijn. Dat ze daar een apart FOK! subforum aan wijden zegquote:Op donderdag 13 mei 2021 19:21 schreef Arizona het volgende:
Denk dat dat net zoiets is. Een sportwedstrijd. Een soort Formule 1 misschien?
Ik zou dus echt serieus wel heeeeeel graag een keer naar Roland Garros gaan. Als ik moest kiezen om in Parijs naar het ESF te gaan of naar RG, dan koos ik voor die laatstequote:Op donderdag 13 mei 2021 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa zou leuk zijn als dat eens een keertje in Frankrijk is
[..]
Denk het? Maar heb er nooit eerder van gehoord, dus het zal wel niet zo bekend zijn. Dat ze daar een apart FOK! subforum aan wijden zeg
Ja het ESF hebben we hier natuurlijk alquote:Op donderdag 13 mei 2021 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou dus echt serieus wel heeeeeel graag een keer naar Roland Garros gaan. Als ik moest kiezen om in Parijs naar het ESF te gaan of naar RG, dan koos ik voor die laatste
Want het ESF ga ik hier al zien![]()
en ik ben nog nooit naar een Grand Slam Toernooi geweest, staat wel op mijn wensenlijst.
Euro Strike Fighter. Europese variant van de Joint Strike Fighter uit Amerika.quote:
Ja, of Wimbledonquote:Op donderdag 13 mei 2021 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het ESF hebben we hier natuurlijk al![]()
Al ga ik volgend jaar gewoon alsnog erheen hoor, waar het ook is
(ja ok sommige landen liever niet, maar dan nog)
Voor jou als tennisfan lijkt me dat ook echt geweldig jaHeeft Roland Garros dan ook echt je voorkeur?
Ohhhhquote:Op donderdag 13 mei 2021 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Euro Strike Fighter. Europese variant van de Joint Strike Fighter uit Amerika.
Wel het dichtst bij inderdaadquote:
Ik dacht jij wel genteresseerd zou zijn in gevechtsvliegtuigen.quote:
Ik ben te onschuldig voor gevechtenquote:Op donderdag 13 mei 2021 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht jij wel genteresseerd zou zijn in gevechtsvliegtuigen.
Ik heb toen ik kind was ooit een keer een schaalmodel van een Focke-Wulf in elkaar gezetquote:Op donderdag 13 mei 2021 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht jij wel genteresseerd zou zijn in gevechtsvliegtuigen.
Die arme jongen wordt meteen weer om een verklaring gevraagdquote:
Sinds kort hebben ze een onderzoekslocatie naar Kernfusie in Sevilla. Had alleen een rare uitwerking op een lokale sinaasappel.quote:
Parijs is qua hotelkamers vrij goed te doen. Tenzij ze de hotelprijzen opeens flink verhogen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 20:53 schreef ijs_beer het volgende:
Parijs 2022. Het is ook best wel aan te reizen. Mooie stad.
Alleen moeilijk duur waarschijnlijk dan.
Ze dachten dat ze de maten in centimeters hadden opgegeven, maar hebben meters ingevuld.quote:Op donderdag 13 mei 2021 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, we dachten 'we doen iets met een bal' maar er is iets misgegaan in de comunicacin.
Ik wil hetquote:Op donderdag 13 mei 2021 20:53 schreef ijs_beer het volgende:
Ik denk een tomaat, ze willen de Tomatina verder promoten.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:00 schreef Strani het volgende:
Ik zit me wel af te vragen of het nou de maan is of een perzik.
Babsquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:06 schreef Momo het volgende:
[poll=2400]
Nu iedereen een repetitie heeft gehad, even de poll invullen jongens.
Dat is in Frankrijk nou niet echt een gebruikelijke afkorting voor Barbaraquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
Zo blij dat ik @:koffieleuk nog blij heb kunnen maken met een ESF kaartje![]()
Ik ben Nederlandse, Redefine!quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is in Frankrijk nou niet echt een gebruikelijke afkorting voor Barbara
Ik vind Barbara op zijn Frans nog wel mooi klinken. Waarom dat dan verkrachten door er heel lelijk Babs van te makenquote:
Vanaf morgen staat je huist trillen op zijn grondvesten.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:13 schreef skysherrif het volgende:
wanneer komen jullie met zijn allen rotterdam onveilig maken
Ah snap ik het is ZOVEEL nuquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:19 schreef Meridiaan het volgende:
Ik baal dat ik geen vrij heb deze weekVermoeiend zeg, alles bijhouden.
Dan heb je toch wat moois om naar uit te kijken na het festivalquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:22 schreef Cyan9 het volgende:
Elk jaar in mei is het weer hetzelfde: het is bijna Eurovision tijd en heel veel artiesten buiten het songfestival droppen allemaal (leuke) nieuwe muziek waardoor ik bijna niet meer naar ESF nummers luister.
H mierenneuker, dat is al maandenlang een koosnaampje voor haar in de ESF topicsquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind Barbara op zijn Frans nog wel mooi klinken. Waarom dat dan verkrachten door er heel lelijk Babs van te maken
Sjaan waar hou je een beetje van qua muziek? Dan kan ik misschien een nummer van dit jaar aanbevelenquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:22 schreef Cyan9 het volgende:
Elk jaar in mei is het weer hetzelfde: het is bijna Eurovision tijd en heel veel artiesten buiten het songfestival droppen allemaal (leuke) nieuwe muziek waardoor ik bijna niet meer naar ESF nummers luister.
Ja ach, tis me werk he :pquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah snap ik het is ZOVEEL nuMaar jij doet heel veel moois voor andere mensen
Ik luister alles nu al.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan heb je toch wat moois om naar uit te kijken na het festival
Frankrijkquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:06 schreef Momo het volgende:
[poll=2400]
Nu iedereen een repetitie heeft gehad, even de poll invullen jongens.
Ik ben heel slecht in het omschrijven van m'n muzieksmaak. Het is een mix van pop, dance, EDM, deephouse, een snufje alternative, soms experimenteel, maar wel met een duidelijke voorkeur voor zangeressen. Ik denk dat de verhouding vrouwen - mannen op m'n monsterplaylist zeker 90 - 10 is.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sjaan waar hou je een beetje van qua muziek? Dan kan ik misschien een nummer van dit jaar aanbevelen
♫en laat je club, maar in de steek♫quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:22 schreef Cyan9 het volgende:
Go_A!quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in het omschrijven van m'n muzieksmaak. Het is een mix van pop, dance, EDM, deephouse, een snufje alternative, soms experimenteel, maar wel met een duidelijke voorkeur voor zangeressen. Ik denk dat de verhouding vrouwen - mannen op m'n monsterplaylist zeker 90 - 10 is.
Snap dat je daar gestresst over bent ja...quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:26 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ja ach, tis me werk he :p
Ik vind volgende week nog spannender. Ik ben zo’n asociale risicogroeper die officieel niet naar binnen mag volgende week, maar ik ga het toch proberenD stress is eigenlijk nog meer vermoeiend atm.
Mijn gewicht is het risico, niet mijn werkquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap dat je daar gestresst over bent ja...Maarja, ze kunnen aan de deur toch niet controleren dat je in de zorg werkt? Komt vast goed
Bohh ja Parijs zou dan ook wel mijn voorkeur hebben hoorquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Frankrijk
IJsland snap ik de hype niet zo.
Volgend jaar even weekje Disney Paris boeken
Dan ben ik blij dat ik die maandenlang over het hoofd heb gezien. Want wat een gruwel is de naam Babs zegquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
H mierenneuker, dat is al maandenlang een koosnaampje voor haar in de ESF topics
Volgens mij ga jij dit wel mooi vinden (hl wilde gok):quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in het omschrijven van m'n muzieksmaak. Het is een mix van pop, dance, EDM, deephouse, een snufje alternative, soms experimenteel, maar wel met een duidelijke voorkeur voor zangeressen. Ik denk dat de verhouding vrouwen - mannen op m'n monsterplaylist zeker 90 - 10 is.
Haha, nou gelukkig hebben we je dan nooit getagdquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik die maandenlang over het hoofd heb gezien. Want wat een gruwel is de naam Babs zeg
Houden zo.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, nou gelukkig hebben we je dan nooit getagd
Ik wilde hier serieus op reageren, maar ik zie er toch maar van af.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij dit wel mooi vinden (hl wilde gok):
Ik ga mee naar DLPquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Frankrijk
IJsland snap ik de hype niet zo.
Volgend jaar even weekje Disney Paris boeken
Ik heb tijdens eerdere ESF’s weleens een toren gezien uit Parijs. Dan zou ik eens willen kijken of die er echt staat.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:44 schreef Momo het volgende:
Als het Parijs wordt dan wil ook wel combineren met DisneylandDan zie ik wel hoe ik bij een show kom
Met zijn allen met een busquote:
Nee die staat er niet echt. Volgens en tv series zie je vanuit elke hoek als je uit het raam kijkt. Dat kan nooit. Dan moet die wel nep zijnquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb tijdens eerdere ESF’s weleens een toren gezien uit Parijs. Dan zou ik eens willen kijken of die er echt staat.
Wel een mooi liedje, vind ik zelfquote:
FOK! meet in DLPquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:44 schreef Momo het volgende:
Als het Parijs wordt dan wil ook wel combineren met DisneylandDan zie ik wel hoe ik bij een show kom
Maar toch accepteren we jequote:Op donderdag 13 mei 2021 21:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb altijd al geclaimd een nepfan te zijn.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb tijdens eerdere ESF’s weleens een toren gezien uit Parijs. Dan zou ik eens willen kijken of die er echt staat.
Dat leek me al een hoax inderdaad. Goed dat meer mensen er niet intrappen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee die staat er niet echt. Volgens en tv series zie je vanuit elke hoek als je uit het raam kijkt. Dat kan nooit. Dan moet die wel nep zijn
Er is niks als een nepfan, het is een beetje waar je je net mee bezig wil houden.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb altijd al geclaimd een nepfan te zijn.
Wat een verrassingquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wilde hier serieus op reageren, maar ik zie er toch maar van af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Fredquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vergeleken met velen hier ben ik ook een nep fanquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is niks als een nepfan, het is een beetje waar je je net mee bezig wil houden.
Bordeaux ken ik niet zo goed maar Lyon is een geweldige stad. Cannes of Nice zou ook geweldig zijnquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:54 schreef sportfreak het volgende:
Nu wil ik de sfeer niet bederven, maar heeft Parijs wel een geschikte zaal?
Straks blijkt dat de grootste zalen in Lyon of Bordeaux staan en gaan we daar naartoe.
Leuk liedje, ja mag van mij best winnen. Al klinkt het wel zoals Frankrijk al 30 jaar chansons maken.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel een mooi liedje, vind ik zelf![]()
Wat zijn jouw favorieten een beetje dit jaar?
Precies. Ik ben zelf weleens naar boven geweest in een grote metalen toren in Parijs, maar nergens wat die hele Eiffeltoren te zienquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat leek me al een hoax inderdaad. Goed dat meer mensen er niet intrappen.
Nja je hebt mensen die alles mee willen maken en geen seconde willen missen en naar alle shows willen en er het hele jaar mee bezig zijn, en mensen die het "gewoon leuk" vinden. En daar zit heel veel tussen van mensen die op hun eigen manier liefhebber zijn van het festivalquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vergeleken met velen hier ben ik ook een nep fan
Dit jaar zelf ook heel laat weer in verdiept.
Dat wordt dan waarschijnlijk wel de AccorHotels Arena in Parijs Bercy. Dat is eigenlijk een beetje het Ahoy van Parijs. Daar wordt ook het indoor ATP toernooi gehouden. En ze hebben nog wel een paar alternatieven.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vergeleken met velen hier ben ik ook een nep fan
Dit jaar zelf ook heel laat weer in verdiept.
Ah, een afstammeling van Guy de Maupassantquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. Ik ben zelf weleens naar boven geweest in een grote metalen toren in Parijs, maar nergens wat die hele Eiffeltoren te zien
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt dat het niet erg vernieuwend is van Frankrijk. Dat is het ook gewoon niet. Persoonlijk ligt de stijl me ook wel heel ergquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Leuk liedje, ja mag van mij best winnen. Al klinkt het wel zoals Frankrijk al 30 jaar chansons maken.
Mijn favorieten zijn Itali, Litouwen, IJsland, Kroati en Oekrane.
Guy had vooral geluk dat de Tour Montparnasse anders had die twee gebouwen om te mijden.quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, een afstammeling van Guy de Maupassant
De schrijver die elke dag lunchte in de Eiffeltoren, omdat dat de enige plek in Parijs was waar hij dat lelijke ding niet hoefde te zien.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De schrijver die elke dag lunchte in de Eiffeltoren, omdat dat de enige plek in Parijs was waar hij dat lelijke ding niet hoefde te zien.
Gelukkig maar, anders heb ik helemaal geen bestaansrecht meer.quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het geen ramp hoor dat het niet super origineel is. Blijft een leuk liedje. Maar het zorgt er wel voor dat ik het net niet zo briljant vind als een aantal anderen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt dat het niet erg vernieuwend is van Frankrijk. Dat is het ook gewoon niet. Persoonlijk ligt de stijl me ook wel heel ergEn Barbara (nu doe ik het goed
) zingt het ook gewoon zo mooi en met passie
![]()
Van jouw favorieten heb ik enkel met Kroati niet zoveel (wel echt prima uitgevoerd van wat ik heb meegekregen); de rest ook in mijn top
De wereld ligt nog voor je open johquote:Op donderdag 13 mei 2021 22:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders heb ik helemaal geen bestaansrecht meer.
Uurtje met de RER om van daar naar DLP (of de andere kant op) te gaan, klinkt wel als goed te doen!quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wordt dan waarschijnlijk wel de AccorHotels Arena in Parijs Bercy. Dat is eigenlijk een beetje het Ahoy van Parijs. Daar wordt ook het indoor ATP toernooi gehouden. En ze hebben nog wel een paar alternatieven.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Die snap ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roxen staat natuurlijk al tijden met meerdere nummers op m'n playlist.Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
Snap ik wel johquote:Op donderdag 13 mei 2021 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het geen ramp hoor dat het niet super origineel is. Blijft een leuk liedje. Maar het zorgt er wel voor dat ik het net niet zo briljant vind als een aantal anderen.
Achteraf zijn smerige en schimmige plekken juist wel weer leuk. Maar op dat moment dan weer niet. Tegenwoordig zijn echt slechte hotels en appartementen er wel uit te pikken door alle reviews.quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap ik wel johIeder zo hun voorkeuren.
En als we toch nog richting Parijs gaan, heb ik je reisadviezen van toen nog wel ergens opgeschrevenBeter van tevoren kunnen doen, voor we in dat gribushok kwamen
Wel een verhaal waar we hier achteraf erg om kunnen lachen
Dat stadion ligt vlakbij Gare de Lyon, dus inderdaad een ideale combinatie met DLP. En afhankelijk van de verdeling kies je dan voor een hotel bij Gare de Lyon of DLP.quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Uurtje met de RER om van daar naar DLP (of de andere kant op) te gaan, klinkt wel als goed te doen!
Lijkt me wel, genoeg grote concertzalen in Parijsquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:54 schreef sportfreak het volgende:
Nu wil ik de sfeer niet bederven, maar heeft Parijs wel een geschikte zaal?
Straks blijkt dat de grootste zalen in Lyon of Bordeaux staan en gaan we daar naartoe.
Eens. En ik vind het liedje nog best leuk, maar er zijn veel betere alternatieven vind ik zelf. En ik vind het een beetje Toy 2.0. Niet pers omdat het weer een vollere zangeres is met een zelfde soort boodschap, maar ook qua nummer zelf.quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:06 schreef Redefine het volgende:
Van de favorieten hoop ik eigenlijk alleen dat Malta niet wint. Liedje is niet onaardig, maar juist ook niet meer dan dat. En gezien Malta overal weer aandacht aan het inkopen is, gun ik het ze sowieso niet.
Oh sorry je volgt echt niks van de rehearsals of wel?quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die snap ik niet.
Roxen staat natuurlijk al tijden met meerdere nummers op m'n playlist.
Ja precies. Genoeg keuze. Waarbij mijn genoemde Accor Hotels Arena de meest logische lijkt.quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt me wel, genoeg grote concertzalen in Parijs
Zijn wel meer ESF liefhebbers die dat niet doenquote:Op donderdag 13 mei 2021 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh sorry je volgt echt niks van de rehearsals of wel?
Moest het even opzoeken, wat een lelijke naam heeft dat gekregenquote:Op donderdag 13 mei 2021 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja precies. Genoeg keuze. Waarbij mijn genoemde Accor Hotels Arena de meest logische lijkt.
Ja dat had voorheen een veel betere naam. Ben wel vaker in Parijs geweest, maar de laatste keer is wel alweer vijf jaar geleden. Toen kwam ik dan wel toevallig nog langs die Arena.quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moest het even opzoeken, wat een lelijke naam heeft dat gekregen
Zijn er in 2014/2015 wel eens bij in de buurt geweest (niet binnen), enorm gebouw.
Je bent blijkbaar vaker in Parijs?
Formule 1-hotel langs een treurige snelweg op aardig eind van Parijs boeken en er niet langer blijven dan strikt noodzakelijkquote:Op donderdag 13 mei 2021 20:53 schreef ijs_beer het volgende:
Ook allemaal niks mis mee.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bordeaux ken ik niet zo goed maar Lyon is een geweldige stad. Cannes of Nice zou ook geweldig zijn
Die eikel had natuurlijk ook gewoon zijn stoel kunnen draaienquote:Op donderdag 13 mei 2021 22:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 13 mei 2021 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Achteraf zijn smerige en schimmige plekken juist wel weer leuk. Maar op dat moment dan weer niet. Tegenwoordig zijn echt slechte hotels en appartementen er wel uit te pikken door alle reviews.
En in Parijs is het voor mij gemakkelijk kiezen. Eentje uit de Accor hotel familie. Dan weet ik zeker dat ik minimaal wat degelijks krijg. En met het loyalty programma voor mij nog extra voordelig ook.
Maar dan wel eerste de halve finales in Brussel in daarna iedereen naar Strasbourg te verplaatsen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook allemaal niks mis mee.![]()
Strasbourg zou ook wel grappig zijn.
Maar na een dag heb je alweer weekendquote:Op donderdag 13 mei 2021 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij.Gaat wel snel.
Hier Pessimist aanstaan en ik vind het prima klinken!quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wil graag Julia Michaels tot Nederlandse inlijven zodat we haar volgend jaar kunnen sturen. Het wordt wel eens tijd dat Nederland eens een nummer stuurt die ik echt geweldig vind.
En nee, Birds, CatS en Arcade voldoen allemaal niet aan die criteria.
Ja, dat is wel weer lekker.quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar na een dag heb je alweer weekend
En op de terugweg naar Parc Asterixquote:Op donderdag 13 mei 2021 22:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Uurtje met de RER om van daar naar DLP (of de andere kant op) te gaan, klinkt wel als goed te doen!
Macron vindt dit leukquote:Op donderdag 13 mei 2021 22:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook allemaal niks mis mee.![]()
Strasbourg zou ook wel grappig zijn.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan wel eerste de halve finales in Brussel in daarna iedereen naar Strasbourg te verplaatsen.
Weet ikquote:Op donderdag 13 mei 2021 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn wel meer ESF liefhebbers die dat niet doen
Bij de onzin komen we natuurlijk niet in de buurtquote:Op donderdag 13 mei 2021 22:32 schreef Cyan9 het volgende:
We zijn groter dan corona!
Het corona forum dan.
1 38134 Onzin voor je leven!
2 16571 Eurovisie Songfestival
3 15977 Corona COVID-19 forum
Goed plan!quote:
OzIris is de moeite waardquote:Op donderdag 13 mei 2021 22:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Goed plan!
Nog altijd niet geweest, ondanks dat je elke keer langs die dikke B&M rijdt onderweg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |