abonnement Unibet Coolblue
pi_199150362


Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Gerard Joling, als je sowieso mensen die Gerard heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns afgelopen ESF je bezorgd heeft, je laatste ervaring met een airfryer, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een canvas met kerstboomprint, dat jij WIDM stiekem ook nooit gezien hebt, wie Mark Rutte moet opvolgen en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vaderdag.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)


*G* :B w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif
Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK

*O* *G*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199150370
@Moira wat een leuk idee van die zolder! *O* Toch het verleden van het huis nog eren
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  PR en moderator zondag 25 april 2021 @ 13:49:30 #3
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199150434
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:42 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja precies :D En bij mijn vader kwam er weer veel Limburg uit (heeft die kant van de familie weer lang gewoond). Bij mijn moeder kon het Scandinavische ook voornamelijk worden gelinkt aan een bepaalde regio in Noorwegen. Klopt ook wel met de vele Noren die ik vaak als verre neef/nicht heb als match :P

Ja ik vond het ook wat vaag dat ik Engels op 1 had en juist bij Noordwest Europees vrij weinig. Het grote gros van mijn voorouders komen uit Nederland en Duitsland, dus dan zou je NW Europees toch eerder verwachten. Ik heb alleen nog geen update gehad.
Dat DNA komt soms ook gewoon te veel overeen om goed onderscheid in te kunnen maken in wat ze extraheren. In de (soms iet wat wankel onderbouwde) stamboom van m'n vader gaan sommige lijnen via onze adel ook helemaal terug naar vikingkoningen en die kwamen zo'n beetje overal rond de Noordzee. Als iedereen echt z'n volledige ancestry zou weten zou iedereen ook zo veel van die gasten erin hebben zitten rond 900 nChr. Dat DNA deelt iedereen die nu nog rond de Noordzee woont dus nog steeds lijkt ons DNA soms zo op elkaar dat het niet altijd te onderscheiden is.
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:44 schreef Aoibhin het volgende:
@:Moira wat een leuk idee van die zolder! *O* Toch het verleden van het huis nog eren
Ja dat vond mijn vader ook wel een mooi idee O+ Daar achter een schot heeft in WO2 ook een joods koppel ondergedoken gezeten (die hebben later nog een Yad Vashem onderscheiding voor m'n overgrootouders aangevraagd die pas een paar jaar geleden postuum aan ze/ons uitgereikt werd, vet mooi O+ ), dus dat is dan een extra mooi plekje om de geschiedenis van te bewaren.
Recentelijk ook weer contact gekregen met de nabestaanden van dat koppel (die zijn naar Amerika geëmigreerd, hebben daar een achternaam aangenomen die afgeleid was van mijn overgrootvaders voornaam, en zelfs nog teruggevlogen toen mijn overgrootvader overleed om hem nog 1x te kunnen zien), en die willen hun kinderen ook heel graag nog een keer mee naar Nederland nemen om te laten zien aan welke schuilplaats hun hele familie hun leven te danken hebben. Zo mooi :o Ik hoop dat we dat goed bewaard kunnen houden.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 13:49:37 #4
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199150437
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:40 schreef Moira het volgende:

[..]

Leuk om te zien :D Heb je al gevonden waar die Ashkenazi joods (meestal Oost-Europees) in je stamboom zit? :o

Dit zijn de mijne:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Hope so O+ Hoop echt dat het allemaal goed komt O+
We willen van het zoldertje ook een soort archiefplek/museumpje maken met foto's en dingetjes van de oude familie en het huis enzo :D
Nee, maar mijn oma die nog leeft een meisjesnaam achternaam die best Joods is. Alleen weet ze echt helemaal niks van iets Joodse achtergrond.
Heb wel een vermoeden uit welk land dat dan is, deze matches staan best dichtbij en zijn Joods.
  PR en moderator zondag 25 april 2021 @ 13:51:31 #5
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199150454
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:49 schreef Momo het volgende:

[..]

Nee, maar mijn oma die nog leeft een meisjesnaam achternaam die best Joods is. Alleen weet ze echt helemaal niks van iets Joodse achtergrond.
Heb wel een vermoeden uit welk land dat dan is, deze matches staan best dichtbij.
[ afbeelding ]
Ah interessant! Ben benieuwd of het je lukt dat ooit nog eens uit te vinden!
Heb je wel van je oma al alles opgeschreven wat ze nog wél weet over haar ouders en grootouders enzo? :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 13:52:52 #6
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199150469
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:51 schreef Moira het volgende:

[..]

Ah interessant! Ben benieuwd of het je lukt dat ooit nog eens uit te vinden!
Heb je wel van je oma al alles opgeschreven wat ze nog wél weet over haar ouders en grootouders enzo? :o
Mijn oma is dementerend nu dus dat is wat lastig, al weet ze wel dingen vanuit vroeger juist nog wel.
pi_199150480
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:49 schreef Momo het volgende:

[..]

Nee, maar mijn oma die nog leeft een meisjesnaam achternaam die best Joods is. Alleen weet ze echt helemaal niks van iets Joodse achtergrond.
Heb wel een vermoeden uit welk land dat dan is, deze matches staan best dichtbij en zijn Joods.
[ afbeelding ]
Kreeg jij ook niet specifiek Oekraïens een keer eruit?

Van mijn Joodse voorouders weet ik het gewoon echt niet. Dat zou ik ook wel leuk vinden om een keer uit te zoeken.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 13:54:11 #8
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199150492
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:53 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Kreeg jij ook niet specifiek Oekraïens een keer eruit?

Van mijn Joodse voorouders weet ik het gewoon echt niet. Dat zou ik ook wel leuk vinden om een keer uit te zoeken.
Ik had 2 procent Oost Europees en Oekraine eerst bij 23andme maar die is eruit gevallen na een update.
  PR en moderator zondag 25 april 2021 @ 13:54:26 #9
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199150499
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:52 schreef Momo het volgende:

[..]

Mijn oma is dementerend nu dus dat is wat lastig, al weet ze wel dingen vanuit vroeger juist nog wel.
Ah wat jammer ;( Mocht ze ooit nog iets van vroeger vertellen kun je vragen of je haar verhalen mag opnemen zodat je ze later uit kan schrijven. Al ben ik dan wellicht optimistisch hoor, weet niet hoe makkelijk dat gaat :@

Ik zat net te denken dat het misschien wel iets is als joodse ouders die gewoon nooit aan hun kind hebben verteld dat ze een joodse achtergrond hebben juist omdat ze al uit Oost-Europa zijn weggejaagd en later dus ook WO2 opborrelde :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zondag 25 april 2021 @ 13:55:30 #10
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199150518
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:54 schreef Momo het volgende:

[..]

Ik had 2 procent Oost Europees en Oekraine eerst bij 23andme maar die is eruit gevallen na een update.
Is je percentage Ashkenazi jewish na de update ook iets verhoogd? Dat het daarbij is opgeteld? Had ik met sommige dingen wel.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 13:56:42 #11
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199150538
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:55 schreef Moira het volgende:

[..]

Is je percentage Ashkenazi jewish na de update ook iets verhoogd? Dat het daarbij is opgeteld? Had ik met sommige dingen wel.
Bij 23andme lijkt die 2 procent Oost-Europees naar Ashkenazi Jewish te zijn gegaan, die ging van 3 naar 5 procent.
pi_199150543
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:49 schreef Moira het volgende:

[..]

Dat DNA komt soms ook gewoon te veel overeen om goed onderscheid in te kunnen maken in wat ze extraheren. In de (soms iet wat wankel onderbouwde) stamboom van m'n vader gaan sommige lijnen via onze adel ook helemaal terug naar vikingkoningen en die kwamen zo'n beetje overal rond de Noordzee. Als iedereen echt z'n volledige ancestry zou weten zou iedereen ook zo veel van die gasten erin hebben zitten rond 900 nChr. Dat DNA deelt iedereen die nu nog rond de Noordzee woont dus nog steeds lijkt ons DNA soms zo op elkaar dat het niet altijd te onderscheiden is.
Klopt, dat is het lastige inderdaad. En dan maken zij ook maar gewoon een schatting natuurlijk. Wat tof van die vikingen trouwens _O_ (heb nu ineens Higher Ground in mijn hoofd :') _O- )

quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:49 schreef Moira het volgende:
Ja dat vond mijn vader ook wel een mooi idee O+ Daar achter een schot heeft in WO2 ook een joods koppel ondergedoken gezeten (die hebben later nog een Yad Vashem onderscheiding voor m'n overgrootouders aangevraagd die pas een paar jaar geleden postuum aan ze/ons uitgereikt werd, vet mooi O+ ), dus dat is dan een extra mooi plekje om de geschiedenis van te bewaren.
Recentelijk ook weer contact gekregen met de nabestaanden van dat koppel (die zijn naar Amerika geëmigreerd, hebben daar een achternaam aangenomen die afgeleid was van mijn overgrootvaders voornaam, en zelfs nog teruggevlogen toen mijn overgrootvader overleed om hem nog 1x te kunnen zien), en die willen hun kinderen ook heel graag nog een keer mee naar Nederland nemen om te laten zien aan welke schuilplaats hun hele familie hun leven te danken hebben. Zo mooi :o Ik hoop dat we dat goed bewaard kunnen houden.
Oh wauw wat mooi dat ze dat gedaan hebben O+ En dat die familie het ook echt nooit vergeten is; dat is toch prachtig O+ Mooi om het museumpje daar te maken inderdaad!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  PR en moderator zondag 25 april 2021 @ 13:57:13 #13
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199150545
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:56 schreef Momo het volgende:

[..]

Bij 23andme lijkt die 2 procent Oost-Europees naar Ashkenazi Jewish te zijn gegaan, die ging van 3 naar 5 procent.
Ah ja, dan is het dus wel ook soort van bevestigd dat je Ashkenazi genen ook wel uit die regio komen denk ik :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 13:57:31 #14
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199150550
En ik had toen eerder Dnipropetrovsk als locatie erbij.
pi_199150559
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:54 schreef Momo het volgende:

[..]

Ik had 2 procent Oost Europees en Oekraine eerst bij 23andme maar die is eruit gevallen na een update.
Ah oké! Maar zou goed kunnen dat het Joodse dan ook daar vandaan komt :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199150570
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:57 schreef Momo het volgende:
En ik had toen eerder Dnipropetrovsk als locatie erbij.
Echt tof, zo specifiek _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199150648
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:57 schreef Momo het volgende:
En ik had toen eerder Dnipropetrovsk als locatie erbij.
De stad met de lastigst uitspreekbare voetbalclub :D

  Moderator zondag 25 april 2021 @ 14:03:40 #18
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199150652
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:54 schreef Moira het volgende:

[..]

Ah wat jammer ;( Mocht ze ooit nog iets van vroeger vertellen kun je vragen of je haar verhalen mag opnemen zodat je ze later uit kan schrijven. Al ben ik dan wellicht optimistisch hoor, weet niet hoe makkelijk dat gaat :@

Ik zat net te denken dat het misschien wel iets is als joodse ouders die gewoon nooit aan hun kind hebben verteld dat ze een joodse achtergrond hebben juist omdat ze al uit Oost-Europa zijn weggejaagd en later dus ook WO2 opborrelde :o
Zou best kunnen, heb ook het idee dat bij sommige families ook nooit over bepaalde dingen werd besproken. Want het grappige is, ik weet niet eens waar al Scandi vandaan komt. Dat zou veel verder weg moeten zitten.



Dit is ancestry. Overal kom ik best hoog uit.


En Gedmatch (correlaties).

En de hele specifieke familienaam van de moeder van mijn vader (oma die al overleden is), zie ik vaak voorbij komen, dus ik weet dat mijn vader mijn vader is. :P
pi_199150734
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 14:03 schreef Momo het volgende:

En de hele specifieke familienaam van de moeder van mijn vader (oma die al overleden is), zie ik vaak voorbij komen, dus ik weet dat mijn vader mijn vader is. :P
:D

Ja je hebt ook wel van die verhalen dat mensen erachter komen dat ze een andere vader hebben ineens :{ Toch altijd wel iets om in het achterhoofd te houden bij het aanvragen van zo'n test; of een vreemdganger wat generaties terug ofzo.

Dit filmpje zag ik laatst:


Dat laatste verhaal vooral vind ik zo bizar. Kwamen ze erachter dat twee baby's bij de geboorte waren verwisseld en er nooit van hebben geweten :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  PR en moderator zondag 25 april 2021 @ 14:10:00 #20
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199150761
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:57 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Klopt, dat is het lastige inderdaad. En dan maken zij ook maar gewoon een schatting natuurlijk. Wat tof van die vikingen trouwens _O_ (heb nu ineens Higher Ground in mijn hoofd :') _O- )
:D

Je moet voor de grap eens je raw dna file (gratis) bij mytrueancestry.com uploaden. De layout/userinterface van dat gebeuren is niet top notch, maar ze leggen dan jouw raw dna tegenover de openbare beschikbare raw dna files van archeologische opgravingen. Van vikings (Noors/Zweeds/Deens/IJslands) hebben ze vet veel samples, dus zo'n wheel ziet er dan zo uit (er zijn verschillende dus ik heb ff de uitleg erbij geplakt):



quote:
[..]

Oh wauw wat mooi dat ze dat gedaan hebben O+ En dat die familie het ook echt nooit vergeten is; dat is toch prachtig O+ Mooi om het museumpje daar te maken inderdaad!
Jatogg O+ Hoop echt dat het een beetje uitpakt zoals ik in m'n hoofd heb, dan is het ook een mooi plekje om m'n vader te eren van wie ik ook deze interesse heb geërfd O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_199150810
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 14:10 schreef Moira het volgende:

[..]

:D

Je moet voor de grap eens je raw dna file (gratis) bij mytrueancestry.com uploaden. De layout/userinterface van dat gebeuren is niet top notch, maar ze leggen dan jouw raw dna tegenover de openbare beschikbare raw dna files van archeologische opgravingen. Van vikings (Noors/Zweeds/Deens/IJslands) hebben ze vet veel samples, dus zo'n wheel ziet er dan zo uit (er zijn verschillende dus ik heb ff de uitleg erbij geplakt):

[ afbeelding ]
[..]

Jatogg O+ Hoop echt dat het een beetje uitpakt zoals ik in m'n hoofd heb, dan is het ook een mooi plekje om m'n vader te eren van wie ik ook deze interesse heb geërfd O+
Ah tof! Ga ik ook even naar kijken! *O*

Ja het is een superleuk en mooi idee O+ Juist ook omdat jullie die passie zo delen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  PR en moderator zondag 25 april 2021 @ 14:16:53 #22
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199150864
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 14:03 schreef Momo het volgende:

[..]

Zou best kunnen, heb ook het idee dat bij sommige families ook nooit over bepaalde dingen werd besproken. Want het grappige is, ik weet niet eens waar al Scandi vandaan komt. Dat zou veel verder weg moeten zitten.

[ afbeelding ]

Dit is ancestry. Overal kom ik best hoog uit.

[ afbeelding ]
En Gedmatch (correlaties).

En de hele specifieke familienaam van de moeder van mijn vader (oma die al overleden is), zie ik vaak voorbij komen, dus ik weet dat mijn vader mijn vader is. :P
Ik denk ook dat bij ons doorgaans het Scandinavische verder weg zit (echt middeleeuwen) :Y Vooral dat bij jou ook als specifieke locatie Friesland uit komt, die hadden nóg veel meer verbintenis met Scandinavische landen (Vikingkoning van de Friezen, handel/plundering/verkrachting, etc. En het volk Frisii zelf kwamen zo'n beetje tot aan Jutland in Denemarken, dus natuurlijk 'mengden' die met de mensen aan de overkant van het water.
Het valt me iig op dat mensen met veel voorouders van boven de rivieren aanzienlijk meer DNA hebben dat vergelijkbaar is met Scandinaviërs dan mensen met voorouders van onder de rivieren. Die hebben veel meer contact gehad met de volkeren die daar juist onder woonden, oa in het voormalig Romeinse rijk.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 14:19:34 #23
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199150895
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 14:16 schreef Moira het volgende:

[..]

Ik denk ook dat bij ons doorgaans het Scandinavische verder weg zit (echt middeleeuwen) :Y Vooral dat bij jou ook als specifieke locatie Friesland uit komt, die hadden nóg veel meer verbintenis met Scandinavische landen (Vikingkoning van de Friezen, handel/plundering/verkrachting, etc. En het volk Frisii zelf kwamen zo'n beetje tot aan Jutland in Denemarken, dus natuurlijk 'mengden' die met de mensen aan de overkant van het water.
Het valt me iig op dat mensen met veel voorouders van boven de rivieren aanzienlijk meer DNA hebben dat vergelijkbaar is met Scandinaviërs dan mensen met voorouders van onder de rivieren. Die hebben veel meer contact gehad met de volkeren die daar juist onder woonden, oa in het voormalig Romeinse rijk.
Volgens mij hebben sommige mensen onder de rivieren ook Iberisch soms. Ik weet sowieso dat er iets zit 4 generaties terug aan de andere kant van de familie. Maar daar zou je best een punt hebben. Ook omdat de vader van mijn vader uit Hamburg kwam, dat ligt ook dicht bij Denemarken.
  PR en moderator zondag 25 april 2021 @ 14:24:51 #24
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199150960
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 14:19 schreef Momo het volgende:

[..]

Volgens mij hebben sommige mensen onder de rivieren ook Iberisch soms. Ik weet sowieso dat er iets zit 4 generaties terug aan de andere kant van de familie. Maar daar zou je best een punt hebben. Ook omdat de vader van mijn vader uit Hamburg kwam, dat ligt ook dicht bij Denemarken.
Oh 4 generaties terug is best dichtbij :Y
Ja bij gedmatch/ancestry composition dingen en mytrueancestry wheels enzo zie je ook bij Zuid-Nederlanders veel meer van die oude volkeren uit Zuid-Europa en bij Noord-Nederlanders (logisch ook wel haha) veel meer volkeren uit Noord-Europa. Die rivieren van ons waren echt een natuurlijke grens en dat zie je in Nederlands DNA dus ook goed terug :D Vet interessant wel eigenlijk :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_199150962
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 14:16 schreef Moira het volgende:

[..]

Ik denk ook dat bij ons doorgaans het Scandinavische verder weg zit (echt middeleeuwen) :Y Vooral dat bij jou ook als specifieke locatie Friesland uit komt, die hadden nóg veel meer verbintenis met Scandinavische landen (Vikingkoning van de Friezen, handel/plundering/verkrachting, etc. En het volk Frisii zelf kwamen zo'n beetje tot aan Jutland in Denemarken, dus natuurlijk 'mengden' die met de mensen aan de overkant van het water.
Het valt me iig op dat mensen met veel voorouders van boven de rivieren aanzienlijk meer DNA hebben dat vergelijkbaar is met Scandinaviërs dan mensen met voorouders van onder de rivieren. Die hebben veel meer contact gehad met de volkeren die daar juist onder woonden, oa in het voormalig Romeinse rijk.
Interessant _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 april 2021 @ 14:26:13 #26
163650 Greys
pi_199150979
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_199151002
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 14:24 schreef Moira het volgende:

[..]

Oh 4 generaties terug is best dichtbij :Y
Ja bij gedmatch/ancestry composition dingen en mytrueancestry wheels enzo zie je ook bij Zuid-Nederlanders veel meer van die oude volkeren uit Zuid-Europa en bij Noord-Nederlanders (logisch ook wel haha) veel meer volkeren uit Noord-Europa. Die rivieren van ons waren echt een natuurlijke grens en dat zie je in Nederlands DNA dus ook goed terug :D Vet interessant wel eigenlijk :o
Ja je krijgt gelijk een beetje een soort geschiedenislesje bij zoiets _O_

Mijn ouders waren vorig jaar op een bijeenkomst van alle mensen die de achternaam hebben van mijn oma aan moederskant. Dat is een vrij bijzondere achternaam en een paar mensen hadden toen het initiatief genomen om dat helemaal uit te pluizen. Zij kregen daar ook een hele presentatie over en een boekje meegekregen, super interessant. Die tak van de familie hebben ze teruggeleid naar Litouwen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199151005
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 14:26 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Duimen *O* Zou toch zo leuk zijn!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  PR en moderator zondag 25 april 2021 @ 14:29:10 #29
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199151021
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 14:28 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja je krijgt gelijk een beetje een soort geschiedenislesje bij zoiets _O_

Mijn ouders waren vorig jaar op een bijeenkomst van alle mensen die de achternaam hebben van mijn oma aan moederskant. Dat is een vrij bijzondere achternaam en een paar mensen hadden toen het initiatief genomen om dat helemaal uit te pluizen. Zij kregen daar ook een hele presentatie over en een boekje meegekregen, super interessant. Die tak van de familie hebben ze teruggeleid naar Litouwen.
Oh wat supertof :D Vooral dat dus anderen die moeite al gedaan hebben om het zó ver terug te zoeken en je niet zelf in buitenlandse archieven hoeft te neuzen _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 14:41:51 #30
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199151170
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 14:10 schreef Moira het volgende:

[..]

:D

Je moet voor de grap eens je raw dna file (gratis) bij mytrueancestry.com uploaden. De layout/userinterface van dat gebeuren is niet top notch, maar ze leggen dan jouw raw dna tegenover de openbare beschikbare raw dna files van archeologische opgravingen. Van vikings (Noors/Zweeds/Deens/IJslands) hebben ze vet veel samples, dus zo'n wheel ziet er dan zo uit (er zijn verschillende dus ik heb ff de uitleg erbij geplakt):

[ afbeelding ]
[..]

Jatogg O+ Hoop echt dat het een beetje uitpakt zoals ik in m'n hoofd heb, dan is het ook een mooi plekje om m'n vader te eren van wie ik ook deze interesse heb geërfd O+


Ik heb hem ook gedaan :)
pi_199151173
Geluid van supporters O+
pi_199151184
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 14:29 schreef Moira het volgende:

[..]

Oh wat supertof :D Vooral dat dus anderen die moeite al gedaan hebben om het zó ver terug te zoeken en je niet zelf in buitenlandse archieven hoeft te neuzen _O-
Ja precies :D Buitenland gaat echt lastig worden. Een betovergrootvader aan mijn vaders kant was Grieks; ik zie mezelf nog niet snel in Griekse archieven neuzen. Die tak is dan ook nog niet uitgeplozen door mijn andere genealogie-nerd-familieleden.

Verder heb ik ook veel Duits in de stamboom, maar dat is nog wel wat beter te doen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199151190
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 14:41 schreef Momo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik heb hem ook gedaan :)
Ook veel vikingen dus! Maar jij hebt ook roots in Friesland en dan is die kans al gauw groot :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 15:09:22 #34
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199151464
Sjerrie Kroket domme tweet alarm:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199151685
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 15:09 schreef Momo het volgende:
Sjerrie Kroket domme tweet alarm:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dieptriest :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter zondag 25 april 2021 @ 15:50:52 #36
87554 Cee
Welluk?
pi_199151999
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 15:09 schreef Momo het volgende:
Sjerrie Kroket domme tweet alarm:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerapporteerd wegens belediging van een groep mensen. c_/

Ik moet de rest van dit topic nog bijlezen, ik ga ervan uit dat we op de hoogte zijn van @Strani en zijn streken?

https://nos.nl/l/2378112#UPDATE-container-52677537
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 15:58:37 #37
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199152131
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 15:50 schreef Cee het volgende:

[..]

Gerapporteerd wegens belediging van een groep mensen. c_/

Ik moet de rest van dit topic nog bijlezen, ik ga ervan uit dat we op de hoogte zijn van @:Strani en zijn streken?

https://nos.nl/l/2378112#UPDATE-container-52677537
Ik heb ook gerapporteerd, en hij heeft al een strike van twitter natuurlijk :)
pi_199152158
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 15:50 schreef Cee het volgende:

[..]

Gerapporteerd wegens belediging van een groep mensen. c_/

Ik moet de rest van dit topic nog bijlezen, ik ga ervan uit dat we op de hoogte zijn van @:Strani en zijn streken?

https://nos.nl/l/2378112#UPDATE-container-52677537
:o _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 16:04:18 #39
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199152217
twitter


_O-
pi_199152277
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 16:04 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

_O-
Brrrrr :X
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 25 april 2021 @ 16:17:31 #41
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_199152411
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 14:19 schreef Momo het volgende:

[..]

Volgens mij hebben sommige mensen onder de rivieren ook Iberisch soms. Ik weet sowieso dat er iets zit 4 generaties terug aan de andere kant van de familie. Maar daar zou je best een punt hebben. Ook omdat de vader van mijn vader uit Hamburg kwam, dat ligt ook dicht bij Denemarken.
Wacht even dus jij bent gewoon een española? :o
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 25 april 2021 @ 16:19:23 #42
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_199152437
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 15:50 schreef Cee het volgende:

[..]

Gerapporteerd wegens belediging van een groep mensen. c_/

Ik moet de rest van dit topic nog bijlezen, ik ga ervan uit dat we op de hoogte zijn van @:Strani en zijn streken?

https://nos.nl/l/2378112#UPDATE-container-52677537
Ja maar het waren Duitsers hoor!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 16:29:36 #43
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199152657
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 16:17 schreef Strani het volgende:

[..]

Wacht even dus jij bent gewoon een española? :o
Nee dat 4 generaties terug slaat op het Zweeds. Staat er niet duidelijk zo _O-
pi_199152910
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 15:09 schreef Momo het volgende:
Sjerrie Kroket domme tweet alarm:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Walgelijk, erg dat het niet eens meer nieuws is.
pi_199152945
Tjèr net ook gerapporteerd *)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199153077
twitter


Net nu we het vandaag over de rivieren hebben gehad!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 25 april 2021 @ 17:46:46 #47
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_199153800
Gefeliciteerd @Cyan9! w/
Koel en donker bewaren
  zondag 25 april 2021 @ 18:01:25 #48
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_199153975
Koel en donker bewaren
pi_199154062
quote:
Oeh thanks! Matt _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199154923
twitter
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199155225
Omdat ik pas net inlog: Gefeliciteerd @Cyan9! B:)B *O*
  zondag 25 april 2021 @ 20:05:34 #52
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_199155899
Inderdaad , gefeliciteerd @Cyan9 *O*

[ Bericht 14% gewijzigd door Koen66 op 25-04-2021 20:22:15 ]
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 25 april 2021 @ 20:06:14 #53
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_199155910
De Mol *G*
Same shit, different day
SC hopper present
pi_199155934
Van harte @Cyan9 *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zondag 25 april 2021 @ 20:13:22 #55
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199156028
goedenavond :W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 25 april 2021 @ 20:22:32 #56
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_199156153
quote:
7s.gif Op zondag 25 april 2021 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond :W
:D :W
Same shit, different day
SC hopper present
pi_199156156
quote:
7s.gif Op zondag 25 april 2021 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond :W
:W
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_199156173
quote:
7s.gif Op zondag 25 april 2021 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond :W
:W

Hoe maakt u het?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 25 april 2021 @ 20:32:38 #59
39237 crew  H_T
2733
pi_199156344
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 20:23 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:W

Hoe maakt u het?
Dat zag ik niet want dan maak jij het ook zo, hahahahahahahahahahahaha

* H_T doet de oude doos weer dicht
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 20:33:57 #60
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199156376
quote:
7s.gif Op zondag 25 april 2021 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond :W
:W
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 20:34:12 #61
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199156381
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 20:32 schreef H_T het volgende:

[..]

Dat zag ik niet want dan maak jij het ook zo, hahahahahahahahahahahaha

* H_T doet de oude doos weer dicht
:o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_199156456
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 20:32 schreef H_T het volgende:

[..]

Dat zag ik niet want dan maak jij het ook zo, hahahahahahahahahahahaha

* H_T doet de oude doos weer dicht
:D

Je kan veel beter H_T
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 25 april 2021 @ 20:37:56 #63
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199156466
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 20:23 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:W

Hoe maakt u het?
Goed hoor. Ben Even tot Hier aan het terugkijken.

Hoe gaat het met u?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_199156668
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 20:32 schreef H_T het volgende:

[..]

Dat zag ik niet want dan maak jij het ook zo, hahahahahahahahahahahaha

* H_T doet de oude doos weer dicht
:D _O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_199156677
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Goed hoor. Ben Even tot Hier aan het terugkijken.

Hoe gaat het met u?
Hier niet een erg bijzondere dag gehad :P Maar gewoon even niksen is ook wel eens lekker O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 25 april 2021 @ 21:07:46 #66
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199156863
* molloot200 wacht met smart op de nieuwe aflevering van De Mol
pi_199156875
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:07 schreef molloot200 het volgende:
* molloot200 wacht met smart op de nieuwe aflevering van De Mol
Veel plezier *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 25 april 2021 @ 21:08:33 #68
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199156878
En ik heb vandaag voor het eerst in mijn twintigjarige leven asperges gegeten :o
pi_199156890
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:08 schreef molloot200 het volgende:
En ik heb vandaag voor het eerst in mijn twintigjarige leven asperges gegeten :o
Groene of witte?

Asperges :9~
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 25 april 2021 @ 21:09:30 #70
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199156892
Bij Showcolade: patissier Robin Hoedjes.
:o)
  zondag 25 april 2021 @ 21:09:55 #71
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199156897
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:08 schreef molloot200 het volgende:
En ik heb vandaag voor het eerst in mijn twintigjarige leven asperges gegeten :o
Niet schrikken als je straks gaat plassen.
:o)
pi_199156915
quote:
10s.gif Op zondag 25 april 2021 21:09 schreef Dave het volgende:
Bij Showcolade: patissier Robin Hoedjes.
Haha whut :D _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 25 april 2021 @ 21:12:10 #73
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199156922
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:11 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Haha whut :D _O-
Grappige naam.
:o)
  zondag 25 april 2021 @ 21:15:43 #74
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199156959
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:09 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Groene of witte?

Asperges :9~
Witte. En ik vond het lekker :D
  zondag 25 april 2021 @ 21:15:58 #75
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199156964
quote:
3s.gif Op zondag 25 april 2021 21:09 schreef Dave het volgende:

[..]

Niet schrikken als je straks gaat plassen.
Ja nou dat deed ik dus al, jezus.
pi_199156975
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:15 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Witte. En ik vond het lekker :D
Ook mijn favoriet O+ Al vind ik groene ook lekker
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199156981
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:15 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ja nou dat deed ik dus al, jezus.
_O-

Arme Mollie, daar kun je je ook niet eerst op voorbereiden
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 25 april 2021 @ 21:19:02 #78
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199157004
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:17 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

_O-

Arme Mollie, daar kun je je ook niet eerst op voorbereiden
Nou ja mam zei het al.

Maar het was wel een tandje erger dan ik verwachtte _O-
  zondag 25 april 2021 @ 21:19:37 #79
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199157020
_O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_199157117
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:19 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Nou ja mam zei het al.

Maar het was wel een tandje erger dan ik verwachtte _O-
Haha :D Hopelijk ben je wat van de schrik bekomen O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199157140
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:15 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Witte. En ik vond het lekker :D
Asperges :9~
Met een sausje en een eitje en ham :9~
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zondag 25 april 2021 @ 21:28:48 #82
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199157200
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 21:26 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Asperges :9~
Met een sausje en een eitje en ham :9~
:o dit is echt wel standaard, geloof ik. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 25 april 2021 @ 21:31:57 #83
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199157265
De Mol staat erop, ik ga genieten!

En kijken of ik nog leuke plekken in Berlijn zie, ik plan om daar deze zomervakantie heen te gaan. Duimen dat dat lukt :)
pi_199157281
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:31 schreef molloot200 het volgende:
De Mol staat erop, ik ga genieten!

En kijken of ik nog leuke plekken in Berlijn zie, ik plan om daar deze zomervakantie heen te gaan. Duimen dat dat lukt :)
Oeh Berlijn is leuk *O* Duimen dat het gaat lukken!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 25 april 2021 @ 21:34:07 #85
39237 crew  H_T
2733
pi_199157305
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

:o dit is echt wel standaard, geloof ik. :o
Soms is iets standaard omdat het gewoon wérkt. Net zoals tomatensaus en kaas op een pizza
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 25 april 2021 @ 21:34:25 #86
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199157311
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:34 schreef H_T het volgende:

[..]

Soms is iets standaard omdat het gewoon wérkt. Net zoals tomatensaus en kaas op een pizza
true.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  ESF Reporter zondag 25 april 2021 @ 21:34:30 #87
87554 Cee
Welluk?
pi_199157312
Gefeliciteerd @Cyan!
  zondag 25 april 2021 @ 21:35:25 #88
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199157328
Heren en dames, eergisteren verhuisd, voor het eerst in mijn leven officieel samenwonend overigens, en ik heb eindelijk tijd om alle ESF-inzendingen te bekijken! Dus zometeen ESF volspammen en eens mijn top bepalen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 25 april 2021 @ 21:36:01 #89
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199157335
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 21:35 schreef Andromache het volgende:
Heren en dames, eergisteren verhuisd, voor het eerst in mijn leven officieel samenwonend overigens, en ik heb eindelijk tijd om alle ESF-inzendingen te bekijken! Dus zometeen ESF volspammen en eens mijn top bepalen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 21:36:41 #90
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199157350
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 21:35 schreef Andromache het volgende:
Heren en dames, eergisteren verhuisd, voor het eerst in mijn leven officieel samenwonend overigens, en ik heb eindelijk tijd om alle ESF-inzendingen te bekijken! Dus zometeen ESF volspammen en eens mijn top bepalen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd! O+
pi_199157359
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 21:35 schreef Andromache het volgende:
Heren en dames, eergisteren verhuisd, voor het eerst in mijn leven officieel samenwonend overigens, en ik heb eindelijk tijd om alle ESF-inzendingen te bekijken! Dus zometeen ESF volspammen en eens mijn top bepalen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wat fijn dat het gelukt is met verhuizen en je lekker gesetteld bent nu *O* Ik ben benieuwd wat je van de nummers vind!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 25 april 2021 @ 21:37:48 #92
39237 crew  H_T
2733
pi_199157368
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 21:35 schreef Andromache het volgende:
Heren en dames, eergisteren verhuisd, voor het eerst in mijn leven officieel samenwonend overigens, en ik heb eindelijk tijd om alle ESF-inzendingen te bekijken! Dus zometeen ESF volspammen en eens mijn top bepalen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd! :* :* :*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_199157373
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 21:35 schreef Andromache het volgende:
Heren en dames, eergisteren verhuisd, voor het eerst in mijn leven officieel samenwonend overigens, en ik heb eindelijk tijd om alle ESF-inzendingen te bekijken! Dus zometeen ESF volspammen en eens mijn top bepalen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk om te horen O+
Nu al zin in jouw lijstje!
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_199157539
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 21:35 schreef Andromache het volgende:
Heren en dames, eergisteren verhuisd, voor het eerst in mijn leven officieel samenwonend overigens, en ik heb eindelijk tijd om alle ESF-inzendingen te bekijken! Dus zometeen ESF volspammen en eens mijn top bepalen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk! Gefeliciteerd O+
  zondag 25 april 2021 @ 21:50:28 #95
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_199157583
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 21:35 schreef Andromache het volgende:
Heren en dames, eergisteren verhuisd, voor het eerst in mijn leven officieel samenwonend overigens, en ik heb eindelijk tijd om alle ESF-inzendingen te bekijken! Dus zometeen ESF volspammen en eens mijn top bepalen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof :D
Gefeliciteerd *G*
Same shit, different day
SC hopper present
pi_199157585
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 21:35 schreef Andromache het volgende:
Heren en dames, eergisteren verhuisd, voor het eerst in mijn leven officieel samenwonend overigens, en ik heb eindelijk tijd om alle ESF-inzendingen te bekijken! Dus zometeen ESF volspammen en eens mijn top bepalen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd! *O*
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 21:52:08 #97
375570 crew  Cyan9
pi_199157620
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 21:35 schreef Andromache het volgende:
Heren en dames, eergisteren verhuisd, voor het eerst in mijn leven officieel samenwonend overigens, en ik heb eindelijk tijd om alle ESF-inzendingen te bekijken! Dus zometeen ESF volspammen en eens mijn top bepalen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooooh gefeliciteerd!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zondag 25 april 2021 @ 22:18:41 #98
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_199158150
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 21:35 schreef Andromache het volgende:
Heren en dames, eergisteren verhuisd, voor het eerst in mijn leven officieel samenwonend overigens, en ik heb eindelijk tijd om alle ESF-inzendingen te bekijken! Dus zometeen ESF volspammen en eens mijn top bepalen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
  zondag 25 april 2021 @ 22:32:17 #99
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199158359
De Upbeatles ESF quiz is dit jaar op maandag 17 mei.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 25 april 2021 @ 22:32:49 #100
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199158364
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 21:35 schreef Andromache het volgende:
Heren en dames, eergisteren verhuisd, voor het eerst in mijn leven officieel samenwonend overigens, en ik heb eindelijk tijd om alle ESF-inzendingen te bekijken! Dus zometeen ESF volspammen en eens mijn top bepalen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_199158373
Gefeliciteerd @Andromache :)
pi_199158439
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 22:32 schreef Redefine het volgende:
De Upbeatles ESF quiz is dit jaar op maandag 17 mei.
Oeh wel echt een dag voor semi 1. Ik kijk nog even of ik mee ga doen; die week is al druk genoeg :P (en jury rehearsal)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199158443
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 22:32 schreef Redefine het volgende:
De Upbeatles ESF quiz is dit jaar op maandag 17 mei.
Ben ik bij!
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zondag 25 april 2021 @ 22:46:23 #104
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199158554
Dankjulliewel!

O ik wil zooo meedoen aan de quiz. Nog even voorbereiden met het ESF-bordspel. Geen idee in welke van de zes dozen met bordspellen dat zit. _O-
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199158595
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 22:46 schreef Andromache het volgende:
Dankjulliewel!

O ik wil zooo meedoen aan de quiz. Nog even voorbereiden met het ESF-bordspel. Geen idee in welke van de zes dozen met bordspellen dat zit. _O-
Ah ja verhuisstruggles en waar is alles ook alweer :D Dat bordspel is wel een goede oefening ja; zitten best pittige vragen nog tussen!

Al zijn ze bij Upbeatles altijd wel zodanig goed met de vragen dat er ook altijd wel iets tussen zit waar je je niet enorm op voor hebt kunnen bereiden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 25 april 2021 @ 22:52:37 #106
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199158640
Veel landen in Europa: We stellen een vliegverbod in voor India.
Nederland: We hoeven geen vliegverbod voor India.

1 dag later:
Nederland: We stellen een vliegverbod in voor India.

|:)
:o)
pi_199158683
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 21:35 schreef Andromache het volgende:
Heren en dames, eergisteren verhuisd, voor het eerst in mijn leven officieel samenwonend overigens, en ik heb eindelijk tijd om alle ESF-inzendingen te bekijken! Dus zometeen ESF volspammen en eens mijn top bepalen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd ! *O*
~The present is all there is~
  zondag 25 april 2021 @ 23:03:37 #108
403253 Meke
after all this time? always.
pi_199158799
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 21:35 schreef Andromache het volgende:
Heren en dames, eergisteren verhuisd, voor het eerst in mijn leven officieel samenwonend overigens, en ik heb eindelijk tijd om alle ESF-inzendingen te bekijken! Dus zometeen ESF volspammen en eens mijn top bepalen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+

Gefeliciteerd!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 25 april 2021 @ 23:07:30 #109
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199158866
De Mol viel voor mij tegen vandaag -O-

Maar die preview voor volgende week :9~
  zondag 25 april 2021 @ 23:09:54 #110
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_199158895
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:07 schreef molloot200 het volgende:
De Mol viel voor mij tegen vandaag -O-

Maar die preview voor volgende week :9~
Deze week boeide ie me juist meer dan vorige week :o
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 25 april 2021 @ 23:20:26 #111
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199159042
quote:
88s.gif Op zondag 25 april 2021 23:09 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Deze week boeide ie me juist meer dan vorige week :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 25 april 2021 @ 23:35:33 #112
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_199159262
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:20 schreef molloot200 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 25 april 2021 @ 23:41:22 #113
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_199159332
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:20 schreef molloot200 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 00:22:11 #114
375570 crew  Cyan9
pi_199159744
Nothing to see, nothing to see... O-)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 26 april 2021 @ 08:32:50 #115
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199160975
Goedemorgen!
:o)
  maandag 26 april 2021 @ 08:33:34 #116
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199160982
Hmmm, iemand uit m'n team die zich vandaag ziek meldt.
:o)
pi_199161249
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:20 schreef molloot200 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_199161375
Ik ga zo de oranje tompoucen maar eens even in huis halen zodat ik ze morgen kan splitsen
  maandag 26 april 2021 @ 09:25:44 #119
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199161380
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 21:35 schreef Andromache het volgende:
Heren en dames, eergisteren verhuisd, voor het eerst in mijn leven officieel samenwonend overigens, en ik heb eindelijk tijd om alle ESF-inzendingen te bekijken! Dus zometeen ESF volspammen en eens mijn top bepalen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk O+ , gefeliciteerd!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_199161385
Goedemorgen allemaal *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 09:26:20 #121
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199161386
quote:
6s.gif Op maandag 26 april 2021 09:24 schreef Em31 het volgende:
Ik ga zo de oranje tompoucen maar eens even in huishalen zodat ik ze morgen kan splitsen
Ik ga voor de Jumbollen :9
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 26 april 2021 @ 09:27:03 #122
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199161394
Oh ja, dat ook nog, goedemorgen allemaal :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_199161395
quote:
6s.gif Op maandag 26 april 2021 09:24 schreef Em31 het volgende:
Ik ga zo de oranje tompoucen maar eens even in huishalen zodat ik ze morgen kan splitsen
Goed idee :D En wie mag hem dan opeten?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199161457
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 09:26 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik ga voor de Jumbollen :9
Die heb ik nog nooit gehad :o zit daar banketbakkersroom in?
pi_199161462
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 09:27 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Goed idee :D En wie mag hem dan opeten?
pi_199161499
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 09:26 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik ga voor de Jumbollen :9
Ook lekker :9
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 09:40:24 #127
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199161515
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 09:35 schreef Em31 het volgende:

[..]

Die heb ik nog nooit gehad :o zit daar banketbakkersroom in?
Nee, het zit een beetje tussen slagroom en banketbakkersroom in. Wel erg lekker vind ik :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 26 april 2021 @ 09:41:17 #128
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199161523
quote:
11s.gif Op maandag 26 april 2021 08:33 schreef Dave het volgende:
Hmmm, iemand uit m'n team die zich vandaag ziek meldt.
Die wil er een extra lang weekend van maken met mogen erbij :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_199161568
@Dave succes vandaag ^O^ Dat jullie het ook maar mogen redden zonder die collega!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 09:50:04 #130
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199161591
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 09:41 schreef Redefine het volgende:

[..]

Die wil er een extra lang weekend van maken met mogen erbij :')
Ben ik slecht als ik dat ook dacht?
:o)
  maandag 26 april 2021 @ 09:50:32 #131
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199161595
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 09:46 schreef Aoibhin het volgende:
@:Dave succes vandaag ^O^ Dat jullie het ook maar mogen redden zonder die collega!
Oh, dat doen we zeker, ik vond de timing alleen opvallend. |:)
:o)
  maandag 26 april 2021 @ 09:52:47 #132
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_199161615
quote:
11s.gif Op maandag 26 april 2021 09:50 schreef Dave het volgende:

[..]

Ben ik slecht als ik dat ook dacht?
Nee :) Je kan hem woensdag alvast een prettig Hemelvaartsdag wensen.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  maandag 26 april 2021 @ 09:54:06 #133
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199161622
quote:
11s.gif Op maandag 26 april 2021 09:50 schreef Dave het volgende:

[..]

Ben ik slecht als ik dat ook dacht?
Nee. De kans is gewoon groot dat dit echt zo is. Al ligt het een beetje aan de collega natuurlijk.

Bij mijn vorige werkplek waren er zeker collega's die zo waren. Bij mijn huidige afdeling niet. Die hebben gewoon een vrije dag opgenomen.

Merk wel dat veel mensen vandaag vrij zijn. Bij onszelf een paar, maar vooral ook bij onze leveranciers. Krijg heel veel out of office mails.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 26 april 2021 @ 09:57:00 #134
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199161640
Ja, ik zou zelf ook een vrije dag hebben genomen als ik weer 3 uur in de auto had moeten zitten om naar en van een klant te rijden, maar dat heb ik nu dus vanwege thuiswerken niet gedaan.
:o)
  maandag 26 april 2021 @ 09:57:26 #135
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199161641
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 09:52 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Nee :) Je kan hem woensdag alvast een prettig Hemelvaartsdag wensen.
"Oh ja, en alvast een goed uiteinde!"
:o)
pi_199161700
quote:
14s.gif Op maandag 26 april 2021 09:50 schreef Dave het volgende:

[..]

Oh, dat doen we zeker, ik vond de timing alleen opvallend. |:)
Ja snap ik :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199161703
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 09:54 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee. De kans is gewoon groot dat dit echt zo is. Al ligt het een beetje aan de collega natuurlijk.

Bij mijn vorige werkplek waren er zeker collega's die zo waren. Bij mijn huidige afdeling niet. Die hebben gewoon een vrije dag opgenomen.

Merk wel dat veel mensen vandaag vrij zijn. Bij onszelf een paar, maar vooral ook bij onze leveranciers. Krijg heel veel out of office mails.
Gewoon een vrije dag opnemen is wel zo netjes inderdaad :Y
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 10:16:35 #138
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199161812
quote:
11s.gif Op maandag 26 april 2021 09:50 schreef Dave het volgende:

[..]

Ben ik slecht als ik dat ook dacht?
't is wel heul toevallig natuurlijk. Aan de andere kant, als het een collega is die verder altijd gewoon goede inzet heeft, toeval bestaat. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 26 april 2021 @ 10:29:18 #139
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199161913
Wij hebben een verplichte vrije dag vandaag :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 26 april 2021 @ 10:46:39 #140
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_199162071
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 10:29 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben een verplichte vrije dag vandaag :)
Nou ja zeg, de hufters :(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 26 april 2021 @ 10:48:40 #141
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199162084
Goedemorgen. Jubeljubeljubeljubel, eindelijk eens een dag op kantoor met speciale toestemming, en zo veel meer concentratie. Maar dan toch bij een bakkie koffie Fok aan :') Maar komt goed ^O^

Werken jullie nog volledig thuis? Ik ben sinds maart vorig jaar vier keer kort op kantoor geweest excl. vandaag dan. Ik ben hier zo aan toe.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 26 april 2021 @ 11:02:35 #142
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_199162209
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 10:48 schreef Andromache het volgende:
Goedemorgen. Jubeljubeljubeljubel, eindelijk eens een dag op kantoor met speciale toestemming, en zo veel meer concentratie. Maar dan toch bij een bakkie koffie Fok aan :') Maar komt goed ^O^

Werken jullie nog volledig thuis? Ik ben sinds maart vorig jaar vier keer kort op kantoor geweest excl. vandaag dan. Ik ben hier zo aan toe.
Ik werk altijd thuis, al sinds 2002 toen ik bij m'n huidige bedrijf begon. Alleen heel af en toe naar een kantoor voor een team meeting of cursus. Ik vind het zelf heerlijk zo, die vrijheid. Maar zo zie je maar hoe dat voor iedereen anders is :Y
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_199162210
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 10:48 schreef Andromache het volgende:
Goedemorgen. Jubeljubeljubeljubel, eindelijk eens een dag op kantoor met speciale toestemming, en zo veel meer concentratie. Maar dan toch bij een bakkie koffie Fok aan :') Maar komt goed ^O^

Werken jullie nog volledig thuis? Ik ben sinds maart vorig jaar vier keer kort op kantoor geweest excl. vandaag dan. Ik ben hier zo aan toe.
Fijn dat het mag! *O* Kan me wel voorstellen, wat minder afleiding.

Ik werk eigenlijk altijd op kantoor. Thuiswerken mag wel en ik zou het wel een keer willen proberen, maar op kantoor werken heeft ook wel voordelen: minder afleiding, leuke collega's, toch sneller antwoord op een vraag omdat je dan gewoon naar een buddy kan lopen, etc. mentale steun na lastige gesprekken (thuis mag ik niks erover zeggen). Dus ik hou het nog maar even zo :P Kantoor is toch maar 15 min. fietsen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 11:05:50 #144
375570 crew  Cyan9
pi_199162246
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 10:48 schreef Andromache het volgende:
Goedemorgen. Jubeljubeljubeljubel, eindelijk eens een dag op kantoor met speciale toestemming, en zo veel meer concentratie. Maar dan toch bij een bakkie koffie Fok aan :') Maar komt goed ^O^

Werken jullie nog volledig thuis? Ik ben sinds maart vorig jaar vier keer kort op kantoor geweest excl. vandaag dan. Ik ben hier zo aan toe.
Ik heb nog geen dag (nou ja ok, hier en daar een verdwaalde dag) thuis gewerkt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 11:06:32 #145
375570 crew  Cyan9
pi_199162255
En goedemorgen. Wat een accurate TT heeft dit topic toch.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_199162265
quote:
6s.gif Op maandag 26 april 2021 11:06 schreef Cyan9 het volgende:
En goedemorgen. Wat een accurate TT heeft dit topic toch.
Ja wanneer ben je dán jarig |:)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 11:09:05 #147
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199162270
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 10:48 schreef Andromache het volgende:
Goedemorgen. Jubeljubeljubeljubel, eindelijk eens een dag op kantoor met speciale toestemming, en zo veel meer concentratie. Maar dan toch bij een bakkie koffie Fok aan :') Maar komt goed ^O^

Werken jullie nog volledig thuis? Ik ben sinds maart vorig jaar vier keer kort op kantoor geweest excl. vandaag dan. Ik ben hier zo aan toe.
Ik werk sinds oktober weer volledig thuis. Daarvoor van maart tot juni volledig thuisgewerkt en vorig jaar misschien 8 vrijdagen tussendoor naar kantoor geweest.

Ik vind het thuiswerken aan de ene kant wel heel prettig hoor. Maar ik mis wel het directe contact met collega's. Wij mogen nu ook méér naar kantoor, maar maximaal 1 persoon per kamer, dus dan zie ik nog nauwelijks iemand, dus dan kan ik net zo goed thuisblijven :') . En aan de andere kant weet ik dat de regels, met name tot afstand houden en met elkaar in één hok vergaderen niet altijd nageleefd worden

Ik denk dat vanaf de zomervakantie alles wel weer normaler wordt. Dus dat ik vanaf dan ongeveer 2 dagen naar kantoor ga en 2 dagen thuis.

En ik heb ook geen zin zo met het einde in zicht, alsnog corona te krijgen omdat ik naar kantoor ging.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 11:11:25 #148
375570 crew  Cyan9
pi_199162294
quote:
10s.gif Op maandag 26 april 2021 11:07 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja wanneer ben je dán jarig |:)
Gisteren. Ik ben voor de tweede keer 29 geworden.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_199162316
quote:
10s.gif Op maandag 26 april 2021 11:11 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Gisteren. Ik ben voor de tweede keer 29 geworden.
En ik maar met mijn 30-felicitaties aan komen zetten -O- Wat een blunder
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199162371
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:09 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik werk sinds oktober weer volledig thuis. Daarvoor van maart tot juni volledig thuisgewerkt en vorig jaar misschien 8 vrijdagen tussendoor naar kantoor geweest.

Ik vind het thuiswerken aan de ene kant wel heel prettig hoor. Maar ik mis wel het directe contact met collega's. Wij mogen nu ook méér naar kantoor, maar maximaal 1 persoon per kamer, dus dan zie ik nog nauwelijks iemand, dus dan kan ik net zo goed thuisblijven :') . En aan de andere kant weet ik dat de regels, met name tot afstand houden en met elkaar in één hok vergaderen niet altijd nageleefd worden

Ik denk dat vanaf de zomervakantie alles wel weer normaler wordt. Dus dat ik vanaf dan ongeveer 2 dagen naar kantoor ga en 2 dagen thuis.

En ik heb ook geen zin zo met het einde in zicht, alsnog corona te krijgen omdat ik naar kantoor ging.
Ja met maximaal 1 persoon per kamer heb je er ook niet heel veen aan nee :P En ik snap ook wel dat je alsnog het risico niet wil lopen, wetende dat de regels niet goed worden nageleefd. Zo jammer vind ik dat he, als er al maatregelen zijn tot afstand nemen van elkaar qua werkplekken.

Zou het thuiswerken sowieso er wel een tijdje in blijven denken jullie, ook als de crisis achter de rug is?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 11:20:07 #151
375570 crew  Cyan9
pi_199162412
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:13 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

En ik maar met mijn 30-felicitaties aan komen zetten -O- Wat een blunder
Gekke meid ben je ook.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 26 april 2021 @ 11:22:23 #152
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_199162441
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:16 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja met maximaal 1 persoon per kamer heb je er ook niet heel veen aan nee :P En ik snap ook wel dat je alsnog het risico niet wil lopen, wetende dat de regels niet goed worden nageleefd. Zo jammer vind ik dat he, als er al maatregelen zijn tot afstand nemen van elkaar qua werkplekken.

Zou het thuiswerken sowieso er wel een tijdje in blijven denken jullie, ook als de crisis achter de rug is?
Ik verwacht het wel inderdaad. In elk geval een combinatie van naar kantoor gaan en thuiswerken.

Ik ben 2x keer op kantoor geweest (1x om mijn kerstpakket op te te halen en 1x om iets te printen).
En dat was dan nog niet eens het kantoor waar ik normaal werk (want treinen).

Het kantoor is groot genoeg om afstand te houden maar als er toch bijna niemand is heeft het ook weinig zin om erheen te gaan.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_199162521
quote:
17s.gif Op maandag 26 april 2021 11:20 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Gekke meid ben je ook.
Ik ook van jou O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 11:33:46 #154
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199162571
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:16 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja met maximaal 1 persoon per kamer heb je er ook niet heel veen aan nee :P En ik snap ook wel dat je alsnog het risico niet wil lopen, wetende dat de regels niet goed worden nageleefd. Zo jammer vind ik dat he, als er al maatregelen zijn tot afstand nemen van elkaar qua werkplekken.

Zou het thuiswerken sowieso er wel een tijdje in blijven denken jullie, ook als de crisis achter de rug is?
Ja, zeker weten. Er zal een mengvorm ontstaan. Je merkt het ook al in onze arbeidsvoorwaarden. Waar we eerst een vaste reiskostenvergoeding hadden, verandert dat nu in het declareren van reiskosten per dag.
Ik denk dat ik 1 a 2 dagen in de week op kantoor zit straks. In ieder geval 1 dag per week, dat beviel vorig jaar zomer ook prima.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_199162589
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:22 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Ik verwacht het wel inderdaad. In elk geval een combinatie van naar kantoor gaan en thuiswerken.

Ik ben 2x keer op kantoor geweest (1x om mijn kerstpakket op te te halen en 1x om iets te printen).
En dat was dan nog niet eens het kantoor waar ik normaal werk (want treinen).

Het kantoor is groot genoeg om afstand te houden maar als er toch bijna niemand is heeft het ook weinig zin om erheen te gaan.
Ja ik verwacht het ook :Y Het is wel heel 'gewoon' geworden nu. En dat veel mensen merken dat de afwisseling juist fijn is.

Maar idd, kantoor moet ook wel meerwaarde blijven houden dan :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199162715
Liep net door een dorpje hier vlakbij. Blauwe lucht, vogels vloten, allemaal van die mooie huisjes aan een gracht. Heerlijk :D O+
  maandag 26 april 2021 @ 11:49:01 #157
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_199162746
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 11:45 schreef Em31 het volgende:
Liep net door een dorpje hier vlakbij. Blauwe lucht, vogels vloten, allemaal van die mooie huisjes aan een gracht. Heerlijk :D O+
Klinkt prachtig O+ prima begin van de week lijkt me, zo'n wandeling!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_199162777
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 11:45 schreef Em31 het volgende:
Liep net door een dorpje hier vlakbij. Blauwe lucht, vogels vloten, allemaal van die mooie huisjes aan een gracht. Heerlijk :D O+
Heerlijk O+ O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 11:52:41 #159
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_199162781
Hier in mijn regio hebben we momenteel de minste covid-patienten in ziekenhuizen sinds 13 augustus *O*
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 11:54:00 #160
375570 crew  Cyan9
pi_199162803
Zag net een recent corona besmettingen kaartje, het gaat goed fout beneden de rivieren. :o
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 26 april 2021 @ 11:54:34 #161
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199162808
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 10:48 schreef Andromache het volgende:
Goedemorgen. Jubeljubeljubeljubel, eindelijk eens een dag op kantoor met speciale toestemming, en zo veel meer concentratie. Maar dan toch bij een bakkie koffie Fok aan :') Maar komt goed ^O^

Werken jullie nog volledig thuis? Ik ben sinds maart vorig jaar vier keer kort op kantoor geweest excl. vandaag dan. Ik ben hier zo aan toe.
Ik heb van vorig jaar maar tot half juli volledig thuis gewerkt. Vanaf half juli t/m eind september twee dagen op kantoor en de rest thuis. Sindsdien weer volledig thuis en het werk.

Op zich bevalt thuiswerken prima. Maar de beste combi is de helft thuis en de helft op kantoor. De binding met de collega's is dan gewoon beter. En het maakt wat makkelijker brainstormen.

Plus dat de werkdruk dan ook wel beter is. Nu doen we eigenlijk teveel met zijn allen, waardoor het nu al een maand achterlijk druk is. En dat terwijl het bij ons 48 van de 52 weken sowieso al druk is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 26 april 2021 @ 12:10:39 #162
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_199162951
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:33 schreef Arizona het volgende:

[..]

Je merkt het ook al in onze arbeidsvoorwaarden. Waar we eerst een vaste reiskostenvergoeding hadden, verandert dat nu in het declareren van reiskosten per dag.
Oh ja. Dat heb je ook nog natuurlijk. Ik had zo`n vrij reizen flex kaart van de NS omdat het verschil tussen zo`n kaart en een traject kaart echt minimaal was. En die werd dan 100% vergoed.

Maar als we een combinatie thuis/kantoor gaan doen zal ik die wel niet meer krijgen.
En zeker nu ik geen auto meer heb was dat wel handig geweest :)
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_199163116
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:49 schreef Strani het volgende:

[..]

Klinkt prachtig O+ prima begin van de week lijkt me, zo'n wandeling!
Ja net een ansichtkaart, maar ik let er normaal nooit meer op omdat je daar je hele leven al loopt. Net als uitzicht, je ziet het zelf niet meer :P :+
  maandag 26 april 2021 @ 12:30:01 #164
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199163138
Heerlijke zon 8-)

Mijn tandenborstel opgehaald bij de Kruidvat. Loop ik naar buiten, gaat het alarm af. |:) Ik dus weer terug naar de kassa, maar het was goed, want dat kwam door wat er in het pakketje zit, dus ik weer naar buiten, weer het alarm natuurlijk, maar toen doorgelopen. Nog even een lekker ommetje gemaakt in de zon.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 26 april 2021 @ 12:57:03 #165
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_199163387
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 12:27 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja net een ansichtkaart, maar ik let er normaal nooit meer op omdat je daar je hele leven al loopt. Net als uitzicht, je ziet het zelf niet meer :P :+
Dat is dan extra mooi inderdaad, als je juist dan soms opeens toch weer enorm kan genieten van niets. Gewoon vanwege het moment, hoe het licht valt.

Ik geniet sowieso nog altijd erg van waar ik woon maar van de week tijdens het sporten scheen de zon op een bepaald moment zo prachtig dat het echt voor een gelukszalig moment zorgde :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 26 april 2021 @ 13:09:32 #166
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199163495
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:10 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Oh ja. Dat heb je ook nog natuurlijk. Ik had zo`n vrij reizen flex kaart van de NS omdat het verschil tussen zo`n kaart en een traject kaart echt minimaal was. En die werd dan 100% vergoed.

Maar als we een combinatie thuis/kantoor gaan doen zal ik die wel niet meer krijgen.
En zeker nu ik geen auto meer heb was dat wel handig geweest :)
Dat zullen ze dan toch wel vervangen door je reiskosten te declareren. Waarbij je dan alles vergoed krijgt?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 26 april 2021 @ 13:12:55 #167
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_199163527
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 13:09 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat zullen ze dan toch wel vervangen door je reiskosten te declareren. Waarbij je dan alles vergoed krijgt?
Dat wel. Maar die vrij reizen kaart kon ik ook prive gebruiken.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_199163610
quote:
7s.gif Op maandag 26 april 2021 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heerlijke zon 8-)

Mijn tandenborstel opgehaald bij de Kruidvat. Loop ik naar buiten, gaat het alarm af. |:) Ik dus weer terug naar de kassa, maar het was goed, want dat kwam door wat er in het pakketje zit, dus ik weer naar buiten, weer het alarm natuurlijk, maar toen doorgelopen. Nog even een lekker ommetje gemaakt in de zon.
Bij de plaatselijke Deen gaat het alarm nog wel eens af als je een mandje naar binnen neemt ipv een winkelwagen :')
Irritant, want je voelt je toch een beetje opgelaten.
pi_199163656
Zo heerlijk nu buiten in de tuin O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 14:08:50 #170
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199163966
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 13:22 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Bij de plaatselijke Deen gaat het alarm nog wel eens af als je een mandje naar binnen neemt ipv een winkelwagen :')
Irritant, want je voelt je toch een beetje opgelaten.
Zeker irritant. Heb ik ook eens een keer in een winkel gehad, liep ik naar binnen, ging het alarm af. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_199163996
Hoor net dat broer klachten heeft en zich laat testen. Hoop maar dat hij er snel achteraan gaat, want dan weet ik of ik woensdag kan werken of niet :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 14:14:02 #172
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199164027
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:12 schreef Aoibhin het volgende:
Hoor net dat broer klachten heeft en zich laat testen. Hoop maar dat hij er snel achteraan gaat, want dan weet ik of ik woensdag kan werken of niet :{
:{ Hopelijk geen corona.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_199164085
quote:
7s.gif Op maandag 26 april 2021 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

:{ Hopelijk geen corona.
Nee :{ Woensdag werken we allemaal weer en het zou dan toch wel fijn zijn als de uitslag voor die tijd al binnen is. Anders ga ik echt niet lekker naar mijn werk, en mijn vader (thuiszorg) is ook riskant qua werk.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 14:19:04 #174
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199164092
Oh, ik dacht dat Sjaan al 30 was.
:o)
  maandag 26 april 2021 @ 14:21:11 #175
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199164128
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:12 schreef Aoibhin het volgende:
Hoor net dat broer klachten heeft en zich laat testen. Hoop maar dat hij er snel achteraan gaat, want dan weet ik of ik woensdag kan werken of niet :{
In principe ga je in zelfquarantaine als een huisgenoot klachten heeft, totdat de testuitslag binnen is.
:o)
  maandag 26 april 2021 @ 14:23:25 #176
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199164152
Maar goed, 55% houdt zich niet aan dat soort regeltjes, dus waarschijnlijk moet 28 april besloten worden dat er geen publiek bij het ESF kan zijn.
:o)
pi_199164172
quote:
6s.gif Op maandag 26 april 2021 14:19 schreef Dave het volgende:
Oh, ik dacht dat Sjaan al 30 was.
Hij is heel wijs voor zijn leeftijd :Y
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199164197
quote:
14s.gif Op maandag 26 april 2021 14:21 schreef Dave het volgende:

[..]

In principe ga je in zelfquarantaine als een huisgenoot klachten heeft, totdat de testuitslag binnen is.
Precies. Dus het zou fijn zijn als de uitslag er zo snel mogelijk is. Als hij zich vandaag nog laat testen, dan krijgt hij waarschijnlijk morgen wel de uitslag.

Zou wat zijn als hij zich morgen laat pas laat testen. Dan kunnen we dus niet naar het werk op woensdag :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 14:27:19 #179
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199164217
Als hij nog niet gebeld heeft voor een afspraak, lijkt vandaag nog testen me al lastig worden...
:o)
pi_199164224
quote:
9s.gif Op maandag 26 april 2021 14:23 schreef Dave het volgende:
Maar goed, 55% houdt zich niet aan dat soort regeltjes, dus waarschijnlijk moet 28 april besloten worden dat er geen publiek bij het ESF kan zijn.
DEEF |:) Mijn bloeddruk wat doe je

Maar inderdaad, door dit soort regeltjes niet na te leven kun je makkelijk besmettingen veroorzaken...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 14:27:56 #181
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199164230
En gok dat de uitslag morgen door Koningsdag wel eens vertraging kan oplopen, maar geen idee eigenlijk.
:o)
  maandag 26 april 2021 @ 14:28:55 #182
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199164249
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:27 schreef Aoibhin het volgende:
DEEF Mijn bloeddruk wat doe je
Als er vandaag, morgen en overmorgen een even grote stijging is als gisteren dan zitten we boven de 900 ic opnames.
:o)
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 14:29:26 #183
375570 crew  Cyan9
pi_199164257
quote:
6s.gif Op maandag 26 april 2021 14:19 schreef Dave het volgende:
Oh, ik dacht dat Sjaan al 30 was.
Nee joh, nog lang niet.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_199164267
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:27 schreef Dave het volgende:
Als hij nog niet gebeld heeft voor een afspraak, lijkt vandaag nog testen me al lastig worden...
Dat ook ja... Maar het zou misschien eventueel nog kunnen; proberen kan. En als hij voor morgenochtend een afspraak heeft, dan is er ook nog wel een kans dat hij later op de dag nog de uitslag heeft.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199164303
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:27 schreef Dave het volgende:
En gok dat de uitslag morgen door Koningsdag wel eens vertraging kan oplopen, maar geen idee eigenlijk.
Bij de GGD werken we gewoon door :Y Maar de capaciteit kan wel wat minder zijn misschien
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199164322
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:28 schreef Dave het volgende:

[..]

Als er vandaag, morgen en overmorgen een even grote stijging is als gisteren dan zitten we boven de 900 ic opnames.
Ja het gaat belabberd :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199164328
Is er ergens ook nog officieel iets gezegd over die 900 op de IC-regel? Heb dat verder nergens meer gehoord en KNVB probeert nu ook gewoon volgend weekend weer supporters in het stadion te krijgen.
  maandag 26 april 2021 @ 14:35:22 #188
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199164349
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:34 schreef Em31 het volgende:
Is er ergens ook nog officieel iets gezegd over die 900 op de IC-regel? Heb dat verder nergens meer gehoord en KNVB probeert nu ook gewoon volgend weekend weer supporters in het stadion te krijgen.
Officieel niet, in ieder geval niet in die persconferentie, maar las het gisteren wel weer ergens. Even kijken of ik dat nog kan vinden.
:o)
pi_199164366
Zou toch ook een beetje raar zijn dat ze woensdag al moeten zeggen dat er geen fans bij mogen zijn, maar de IC-bezetting eind mei gewoon veel lager is?
  maandag 26 april 2021 @ 14:37:02 #190
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199164378
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:34 schreef Em31 het volgende:
Is er ergens ook nog officieel iets gezegd over die 900 op de IC-regel? Heb dat verder nergens meer gehoord en KNVB probeert nu ook gewoon volgend weekend weer supporters in het stadion te krijgen.
Ik check in ieder geval elke dag rond 15:20 nog zenuwachtig het Dashboard.

Het was gisteren het hoogste ooit, maar de 841 is nog een eindje weg van de 900. Toch duimen.
  maandag 26 april 2021 @ 14:37:52 #191
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199164385
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:37 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik check in ieder geval elke dag rond 15:20 nog zenuwachtig het Dashboard.

Het was gisteren het hoogste ooit, maar de 841 is nog een eindje weg van de 900. Toch duimen.
Met 3 keer 21 er bij zit je wel over de 900.
:o)
  maandag 26 april 2021 @ 14:38:22 #192
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199164393
Uit de songfestival update van nu.nl van gisteren:

quote:
28 april is een belangrijke datum voor de organisatie en de fans: dan weten we zeker of de 3.500 mensen die per show aanwezig kunnen zijn door de Fieldlab-tests er ook echt bij mogen zijn. Uitvoerend producent Sietse Bakker vertelde donderdag aan NU.nl dat hij dagelijks in spanning klaarzit voor het coronadashboard om de nieuwste cijfers te bekijken. Alleen als het aantal bezette intensivecarebedden onder de negenhonderd blijft, kan het publiek erbij zijn.
:o)
  maandag 26 april 2021 @ 14:38:45 #193
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199164397
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:36 schreef Em31 het volgende:
Zou toch ook een beetje raar zijn dat ze woensdag al moeten zeggen dat er geen fans bij mogen zijn, maar de IC-bezetting eind mei gewoon veel lager is?
Zal wel met kaartverkoop en voorbereidingen te maken hebben.
:o)
pi_199164401
Doe dan kaartverkoop onder voorbehoud, denk ik dan :@ dat het duidelijk is dat het alsnog niet zeker is.

Je baseren op de cijfers van 28 april vind ik raar.
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 14:39:54 #195
446930 crew  ESF1Gamer
pi_199164416
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:54 schreef Cyan9 het volgende:
Zag net een recent corona besmettingen kaartje, het gaat goed fout beneden de rivieren. :o
Het zijn ook friet vreters.

Patat is zoveel beter dan friet
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_199164420
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:38 schreef Dave het volgende:
Uit de songfestival update van nu.nl van gisteren:
[..]

Ik probeer er maar even niet teveel bij stil te staan, of teveel hoop te hebben. Maar wat zou het zuur zijn... :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 14:40:36 #197
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199164423
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:38 schreef Em31 het volgende:
Doe dan kaartverkoop onder voorbehoud, denk ik dan :@ dat het duidelijk is dat het alsnog niet zeker is.

Je baseren op de cijfers van 28 april vind ik raar.
Daar zullen dan weer extra kosten aan zitten die ze liever niet willen maken misschien.

I don't know. Ben Sietse niet.
:o)
  maandag 26 april 2021 @ 14:41:05 #198
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199164427
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:40 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik probeer er maar even niet teveel bij stil te staan, of teveel hoop te hebben. Maar wat zou het zuur zijn... :{
Er kan veel met AR.
:o)
pi_199164435
Of een week van te voren toch kaarten verkopen voor de liveshows en de rest overslaan. Ik zou er als organisatie echt álles aan proberen te doen om dat voor elkaar te krijgen :P

maar dat doen ze vast ook.
  maandag 26 april 2021 @ 14:43:04 #200
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199164443
Dan hadden ze vast de datum van 28 april niet gecommuniceerd.
:o)
pi_199164447
Er zijn er vandaag trouwens 28 van de IC afgegaan

https://twitter.com/YorickB/status/1386651787453771779
pi_199164493
quote:
11s.gif Op maandag 26 april 2021 14:41 schreef Dave het volgende:

[..]

Er kan veel met AR.
Ja maar het beléven Deef -O- Een AR van mij op de tribune gaat niet zo gemist worden _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199164503
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:42 schreef Em31 het volgende:
Of een week van te voren toch kaarten verkopen voor de liveshows en de rest overslaan. Ik zou er als organisatie echt álles aan proberen te doen om dat voor elkaar te krijgen :P

maar dat doen ze vast ook.
Ik ben ervan overtuigd dat ze alles wel proberen :Y Die deadline van 28 april zal misschien ook wel vanuit de EBU kunnen komen, of iemand anders hogerop.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199164505
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:43 schreef Em31 het volgende:
Er zijn er vandaag trouwens 28 van de IC afgegaan

https://twitter.com/YorickB/status/1386651787453771779
Sowieso goed nieuws natuurlijk _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 14:48:30 #205
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199164515
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:39 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Het zijn ook friet vreters.

Patat is zoveel beter dan friet
:N
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_199164519
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:47 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Sowieso goed nieuws natuurlijk _O_
Als ze er levend af zijn gekomen wel :@ erg eigenlijk dit _O- :@ :X
  maandag 26 april 2021 @ 14:49:02 #207
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199164527
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:43 schreef Em31 het volgende:
Er zijn er vandaag trouwens 28 van de IC afgegaan

https://twitter.com/YorickB/status/1386651787453771779
Waar is die procentenpolonaise.gif?
:o)
pi_199164540
87 nieuwe IC-opnames in 2 dagen zou best bizar zijn, dus ik denk dat het gaat lukken.
  maandag 26 april 2021 @ 14:50:02 #209
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199164545
En volgens mij zijn de cijfers op maandag altijd een beetje vertekend vanwege het weekend. Dan is er geen corona kennelijk en laten mensen zich minder testen enzo, en zijn de cijfers later binnen.
:o)
pi_199164547
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:48 schreef Em31 het volgende:

[..]

Als ze er levend af zijn gekomen wel :@ erg eigenlijk dit _O- :@ :X
Oh zo interpreteerde ik het, maar niet levend kan natuurlijk ook :@
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 14:50:31 #211
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199164553
Zo, iedereen weer lekker down? Dan kan ik weer aan het werk.
:o)
pi_199164559
quote:
6s.gif Op maandag 26 april 2021 14:50 schreef Dave het volgende:
Zo, iedereen weer lekker down? Dan kan ik weer aan het werk.
We're going uh-uh-uh-uh-uhp
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199164568
Ik hoop wel dat er publiek mag komen, maar ga dit jaar niet proberen om een kaartje te halen. Ik vind het te onverantwoord met iemand met een zwakke gezondheid in mijn omgeving. Best jammer. Hopelijk winnen we over een paar jaar weer (en gaat het songfestival niet naar Maastricht), dan kan ik er dan hopelijk bij zijn :D
pi_199164578
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:50 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh zo interpreteerde ik het, maar niet levend kan natuurlijk ook :@
Laten we voor ons eigen gevoel er maar van uitgaan dat het goed met ze gaat _O- :@
  maandag 26 april 2021 @ 14:53:07 #215
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199164593
En waarom heeft die Yorrick gast de cijfers eerder dan het Corona dashboard?
:o)
pi_199164612
quote:
8s.gif Op maandag 26 april 2021 14:53 schreef Dave het volgende:
En waarom heeft die Yorrick gast de cijfers eerder dan het Corona dashboard?
Als sla je me op de IC, geen idee.
pi_199164615
Nou zo kan die wel weer, mijn plekje in de hel is al gereserveerd.
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 14:55:20 #218
375570 crew  Cyan9
pi_199164624
Deze tweet.. Wat is dit..
twitter

Lees voor de grap de andere reacties, dit kan toch niet echt zijn? _O-
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_199164639
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:51 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoop wel dat er publiek mag komen, maar ga dit jaar niet proberen om een kaartje te halen. Ik vind het te onverantwoord met iemand met een zwakke gezondheid in mijn omgeving. Best jammer. Hopelijk winnen we over een paar jaar weer (en gaat het songfestival niet naar Maastricht), dan kan ik er dan hopelijk bij zijn :D
Heel verstandig :Y Goed dat je daar ook op let en niet alleen denkt aan je eigen plezier ^O^

En ja Nederland nog een keer winnen in de nabije toekomst en dat we dan een ESF kunnen organiseren met alles erop en eraan, daar hou ik me ook maar aan vast O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199164644
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:54 schreef Em31 het volgende:
Nou zo kan die wel weer, mijn plekje in de hel is al gereserveerd.
We gaan het er vast gezellig maken *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 14:58:51 #221
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199164664
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:54 schreef Em31 het volgende:

[..]

Als sla je me op de IC, geen idee.
Die telt dan in ieder geval niet voor de 900 IC opnames voor het ESF, want dat gaat om Covid gerelateerde opnames.
:o)
pi_199164665
quote:
10s.gif Op maandag 26 april 2021 14:55 schreef Cyan9 het volgende:
Deze tweet.. Wat is dit..
[ twitter ]
Lees voor de grap de andere reacties, dit kan toch niet echt zijn? _O-
Huh wtf en zoals ik kan opmaken uit hun reacties hebben ze elkaar nog nooit gezien? _O- _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199164673
quote:
14s.gif Op maandag 26 april 2021 14:58 schreef Dave het volgende:

[..]

Die telt dan in ieder geval niet voor de 900 IC opnames voor het ESF, want dat gaat om Covid gerelateerde opnames.
Dat scheelt, nou kom maar op dan.
pi_199164684
quote:
10s.gif Op maandag 26 april 2021 14:55 schreef Cyan9 het volgende:
Deze tweet.. Wat is dit..
[ twitter ]
Lees voor de grap de andere reacties, dit kan toch niet echt zijn? _O-
Wat _O-
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 15:01:41 #225
375570 crew  Cyan9
pi_199164694
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:59 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Huh wtf en zoals ik kan opmaken uit hun reacties hebben ze elkaar nog nooit gezien? _O- _O-
PRECIES. Hij is dus getrouwd, heeft kinderen, kleinkinderen.. Maar los daarvan, ik ben geïntrigeerd over de volgorde. Ik mag toch hopen dat dit besproken is met de vrouw voor het op Twitter is geplaatst. :')
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 26 april 2021 @ 15:03:05 #226
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199164712
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 15:01 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

PRECIES. Hij is dus getrouwd, heeft kinderen, kleinkinderen.. Maar los daarvan, ik ben geïntrigeerd over de volgorde. Ik mag toch hopen dat dit besproken is met de vrouw voor het op Twitter is geplaatst. :')
Ik denk eerder dat z'n vrouw geen Twitter heeft en nog van niets weet.
:o)
  maandag 26 april 2021 @ 15:03:39 #227
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199164723
Of dat z'n vrouw @Kattiezegthallo is, terwijl hij dat nog niet weet. _O-
:o)
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 15:03:48 #228
375570 crew  Cyan9
pi_199164725
Uit de reacties:
twitter
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_199164734
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 15:01 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

PRECIES. Hij is dus getrouwd, heeft kinderen, kleinkinderen.. Maar los daarvan, ik ben geïntrigeerd over de volgorde. Ik mag toch hopen dat dit besproken is met de vrouw voor het op Twitter is geplaatst. :')
Kennelijk niet, want de nieuwe liefde van die gast heeft het erover dat haar man en zijn vrouw respectvol ingelicht zullen worden :') :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199164735
quote:
11s.gif Op maandag 26 april 2021 15:03 schreef Dave het volgende:
Of dat z'n vrouw @:Kattiezegthallo is, terwijl hij dat nog niet weet. _O-
_O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 15:05:34 #231
375570 crew  Cyan9
pi_199164744
Nee, dit kan echt niet.
twitter
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_199164747
Als dit geen grap is (laten we het hopen) dan is het toch wel heel merkwaardig allemaal. Huwelijken willen opgeven voor iemand op internet die je nog nooit hebt gezien, en het dan wereldkundig maken op Twitter terwijl de eega's nog van niks weten 8)7
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199164765
quote:
81s.gif Op maandag 26 april 2021 15:05 schreef Cyan9 het volgende:
Nee, dit kan echt niet.
[ twitter ]
8)7 8)7

Oké, ik ga nu gewoon geloven dat dit een grap is. Dit kan echt niet
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 15:10:34 #234
375570 crew  Cyan9
pi_199164800
Respectvol afhandelen.

Ik ga stuk hier. _O-
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 26 april 2021 @ 15:25:14 #235
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199164975
Die Kattie retweet alleen maar. Vast een Catfish.
:o)
  maandag 26 april 2021 @ 15:26:47 #236
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199164997
Zelfs een retweet van Dierenasiel Zwolle.
twitter


Het komt nu wel heel dichtbij!
:o)
pi_199165007
quote:
11s.gif Op maandag 26 april 2021 15:26 schreef Dave het volgende:
Zelfs een retweet van Dierenasiel Zwolle.
[ twitter ]

Het komt nu wel heel dichtbij!
Straks ken je Kattie stiekem zonder dat je het weet _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199165010
quote:
11s.gif Op maandag 26 april 2021 15:03 schreef Dave het volgende:
Of dat z'n vrouw @:Kattiezegthallo is, terwijl hij dat nog niet weet. _O-
Ik hoop zo dat dit waar is he _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 15:32:23 #239
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199165069
quote:
81s.gif Op maandag 26 april 2021 15:05 schreef Cyan9 het volgende:
Nee, dit kan echt niet.
[ twitter ]
Kattie bemoeit zich er ook mee:

twitter
:o)
  maandag 26 april 2021 @ 15:34:04 #240
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_199165089
Altijd een dubbel gevoel wanneer de IC-cijfers omlaag gegaan. Het is natuurlijk goed nieuws wat het volledige plaatje betreft, maar voor de personen zelf... het is maar de vraag hoe ze dan uit de IC zijn vetrokken.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_199165171
quote:
81s.gif Op maandag 26 april 2021 15:32 schreef Dave het volgende:

[..]

Kattie bemoeit zich er ook mee:

[ twitter ]
Met respect :')

En via Twitter is alleen maar handig, want dan komt het sneller uit 8)7
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199165218
En dan dit zo droog er even tussen :D

twitter
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199165280
quote:
81s.gif Op maandag 26 april 2021 15:32 schreef Dave het volgende:

[..]

Kattie bemoeit zich er ook mee:

[ twitter ]
.............. nee wtf
pi_199165305
quote:
10s.gif Op maandag 26 april 2021 15:49 schreef Em31 het volgende:

[..]

.............. nee wtf
En Kattie heeft ook een man die van niks weet _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199165375
twitter
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 16:04:40 #246
375570 crew  Cyan9
pi_199165524
quote:
81s.gif Op maandag 26 april 2021 15:32 schreef Dave het volgende:

[..]

Kattie bemoeit zich er ook mee:

[ twitter ]
Ja, ze blijft herhalen dat ze er respectvol mee omgaan. Alleen wijst alles erop dat ze dat juist niet aan het doen zijn. :')
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 16:06:03 #247
375570 crew  Cyan9
pi_199165541
De amusementswaarde in deze is natuurlijk wel hoog.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_199165572
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 15:55 schreef Aoibhin het volgende:
[ twitter ]
Zo dom _O-
pi_199165597
quote:
10s.gif Op maandag 26 april 2021 16:06 schreef Cyan9 het volgende:
De amusementswaarde in deze is natuurlijk wel hoog.
Ja heerlijk om dit te blijven volgen :D

quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:08 schreef Em31 het volgende:

[..]

Zo dom _O-
Ja :') Het is in rl altijd anders dan irl, daar staan ze even niet bij stil met hun "dit is geen verliefdheid meer" 8)7
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 16:18:24 #250
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199165681
Denken jullie nou echt dat dat serieus is?
pi_199165816
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:18 schreef molloot200 het volgende:
Denken jullie nou echt dat dat serieus is?
Ik geloof altijd alles wat op Twitter staat, hoezo?
pi_199165821
twitter

cute O+
pi_199165872
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:28 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
cute O+
Wat schattig dit O+ "tot volgend jaar weer wijfie!"
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199165880
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:18 schreef molloot200 het volgende:
Denken jullie nou echt dat dat serieus is?
HEB OP FEESBOEK ehh TWITTER GESTAAN
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 16:59:05 #255
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_199166178
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:51 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoop wel dat er publiek mag komen, maar ga dit jaar niet proberen om een kaartje te halen. Ik vind het te onverantwoord met iemand met een zwakke gezondheid in mijn omgeving. Best jammer. Hopelijk winnen we over een paar jaar weer (en gaat het songfestival niet naar Maastricht), dan kan ik er dan hopelijk bij zijn :D
Ik twijfel nog heel erg. Het lijkt me gaaf om het irl te zien, maar ik trek al dat gedoe er omheen met testen e.d. nogal slecht. Ik ken mezelf, ben een jaar nergens geweest, en als mijn eerste ding buitenshuis dan dit wordt ben ik alleen maar supergestresst denk ik :@
Maar goed, tegelijkertijd is het ook weer iets dat je niet snel nog eens meemaakt dus ja. Ik twijfel nog.
Koel en donker bewaren
pi_199166180
ah hier gaat het ook over jacky en kattie ;dd
pi_199166236
Gaat het hier ook over twitterfenomeen rare rutger al?
pi_199166239
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:59 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik twijfel nog heel erg. Het lijkt me gaaf om het irl te zien, maar ik trek al dat gedoe er omheen met testen e.d. nogal slecht. Ik ken mezelf, ben een jaar nergens geweest, en als mijn eerste ding buitenshuis dan dit wordt ben ik alleen maar supergestresst denk ik :@
Maar goed, tegelijkertijd is het ook weer iets dat je niet snel nog eens meemaakt dus ja. Ik twijfel nog.
:*

Denk maar aan hoe fijn het voelt als je die stok in je snavel hebt gehad en alleen nog maar hoeft te genieten! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199166244
quote:
7s.gif Op maandag 26 april 2021 17:03 schreef skysherrif het volgende:
Gaat het hier ook over twitterfenomeen rare rutger al?
Die ken ik niet, maar als het ook maar een beetje zo juicy is als Jacky en Kattie dan heb ik graag een link _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199166254
Oh ik kan natuurlijk ook zelf zoeken _O- 8)7
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 17:07:50 #262
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_199166281
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:04 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:*

Denk maar aan hoe fijn het voelt als je die stok in je snavel hebt gehad en alleen nog maar hoeft te genieten! *O*
;(
Koel en donker bewaren
pi_199166287
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:07 schreef Guanabana het volgende:

[..]

;(
Niet genieten mag ook O-)

Nee, maar ik snap het wel. Sowieso moet Nederland toch wel nog een keer winnen joh -O- En dat alles dan wel weer normaal kan
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 17:10:42 #264
375570 crew  Cyan9
pi_199166304
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:18 schreef molloot200 het volgende:
Denken jullie nou echt dat dat serieus is?
Het zal me niks verbazen dat het echt is. Want mensen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 26 april 2021 @ 17:14:39 #265
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199166337
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:08 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Niet genieten mag ook O-)

Nee, maar ik snap het wel. Sowieso moet Nederland toch wel nog een keer winnen joh -O- En dat alles dan wel weer normaal kan
Nederland heeft nu wel echt de goede koers ingeslagen. De komende 10 jaar is misschien een beetje overdreven, maar ik denk echt niet dat we weer zo lang hoeven te wachten als de vorige keer.
pi_199166341
quote:
10s.gif Op maandag 26 april 2021 17:10 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Het zal me niks verbazen dat het echt is. Want mensen.
Ik wil vooral graag dat het nep is, maar iets zegt me dat dit nog wel eens kan kloppen ook :') Want dan spelen heel veel "bekenden" van hen ook wel goed mee

Mooiste scenario blijkt nog steeds als Kattie stiekem Jacky's vrouw is die dit als een soort wraakactie doet _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 17:14:54 #267
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199166343
quote:
10s.gif Op maandag 26 april 2021 17:10 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Het zal me niks verbazen dat het echt is. Want mensen.
Soms zijn dingen echt niet te geloven :P
  maandag 26 april 2021 @ 17:15:30 #268
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199166349
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:14 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Mooiste scenario blijkt nog steeds als Kattie stiekem Jacky's vrouw is die dit als een soort wraakactie doet _O_
Ah wel het leven is geen GTST hè.
pi_199166359
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:14 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Nederland heeft nu wel echt de goede koers ingeslagen. De komende 10 jaar is misschien een beetje overdreven, maar ik denk echt niet dat we weer zo lang hoeven te wachten als de vorige keer.
Nee dat denk ik ook niet! En ja, binnen 10 jaar is alsnog vrij onwaarschijnlijk. Alles moet gewoon net juist vallen en op het juiste moment komen. Nederland zal vast nog een paar top 10 of top 5 klasseringen krijgen, maar ook voor winst verwacht ik echt niet weer 45 jaar inderdaad *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199166360
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:59 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik twijfel nog heel erg. Het lijkt me gaaf om het irl te zien, maar ik trek al dat gedoe er omheen met testen e.d. nogal slecht. Ik ken mezelf, ben een jaar nergens geweest, en als mijn eerste ding buitenshuis dan dit wordt ben ik alleen maar supergestresst denk ik :@
Maar goed, tegelijkertijd is het ook weer iets dat je niet snel nog eens meemaakt dus ja. Ik twijfel nog.
Ja, dat begrijp ik ook heel goed! Het ESF als eerste ding buitenshuis, dan ga je wel meteen naar een enorm prachtig event toe :D Alles waar je daarna heen gaat, zal dan vast minder stressvol aanvoelen?
pi_199166390
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:15 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ah wel het leven is geen GTST hè.
In dat geval zou Kattie Jacky's langverloren tweelingzus zijn, zonder dat ze het van elkaar weten
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 17:19:47 #272
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199166400
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:16 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nee dat denk ik ook niet! En ja, binnen 10 jaar is alsnog vrij onwaarschijnlijk. Alles moet gewoon net juist vallen en op het juiste moment komen. Nederland zal vast nog een paar top 10 of top 5 klasseringen krijgen, maar ook voor winst verwacht ik echt niet weer 45 jaar inderdaad *O*
Ja, ik vind het ergens bijna ongelofelijk dat Zweden twee keer heeft gewonnen binnen 4 jaar. Je zou denken dat het een land niet zo snel weer de goede kant op kan vallen.
  maandag 26 april 2021 @ 17:21:09 #273
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_199166409
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:16 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik ook heel goed! Het ESF als eerste ding buitenshuis, dan ga je wel meteen naar een enorm prachtig event toe :D Alles waar je daarna heen gaat, zal dan vast minder stressvol aanvoelen?
Eerste ding buitenshuis is trouwens overdreven, ik ben geen Ruinerwold-kind ( :o ), maar wel eerste hoeheethet. Event.
Koel en donker bewaren
  maandag 26 april 2021 @ 17:23:13 #274
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199166425
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:21 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Eerste ding buitenshuis is trouwens overdreven, ik ben geen Ruinerwold-kind ( :o ), maar wel eerste hoeheethet. Event.
Het is wel hét event der events natuurlijk :P

Maar ik snap dat je voorzichtig bent :Y
pi_199166433
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:19 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ergens bijna ongelofelijk dat Zweden twee keer heeft gewonnen binnen 4 jaar. Je zou denken dat het een land niet zo snel weer de goede kant op kan vallen.
Nee precies, maar dat waren ook echt jaren waarin alles op zijn plek viel. En de Zweden weten de boel ook wel goed te stagen altijd, dus als ze dan even een kanshebbend nummer hebben... :P

Al was Mans persoonlijk niet mijn winnaar in 2015, maar dat had dan ook met de moordende concurrentie te maken.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199166450
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:21 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Eerste ding buitenshuis is trouwens overdreven, ik ben geen Ruinerwold-kind ( :o ), maar wel eerste hoeheethet. Event.
Ja, same here. Spannend is het zeker inderdaad. En er hangt toch wel veel aan deze editie vast nu, met testen van tevoren, daar toch ook op willen letten, etc.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 17:35:37 #277
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199166541
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:24 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nee precies, maar dat waren ook echt jaren waarin alles op zijn plek viel. En de Zweden weten de boel ook wel goed te stagen altijd, dus als ze dan even een kanshebbend nummer hebben... :P

Al was Mans persoonlijk niet mijn winnaar in 2015, maar dat had dan ook met de moordende concurrentie te maken.
Dat jaar had Italië eigenlijk moeten winnen.
pi_199166552
twitter


De parodieën zijn er ook al hoor _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199166567
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:35 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Dat jaar had Italië eigenlijk moeten winnen.
Oeh ja eens! O+ _O_

België, Estland, Noorwegen ook zo tof _O_ En dat zo uit mijn hoofd, maar er was dat jaar nog veel meer tofs
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 17:38:17 #280
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199166572
quote:
10s.gif Op maandag 26 april 2021 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
[ twitter ]

De parodieën zijn er ook al hoor _O-
Hahahaha prachtig
pi_199166583
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:35 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Dat jaar had Italië eigenlijk moeten winnen.
Zweden was ook een terechte winnaar. Het was een heel leuk liedje en ontzettend mooi vormgegeven. Ik werd - door de act - helemaal blij van het liedje.
pi_199166590
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:19 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ergens bijna ongelofelijk dat Zweden twee keer heeft gewonnen binnen 4 jaar. Je zou denken dat het een land niet zo snel weer de goede kant op kan vallen.
In Ierland wordt om deze post gelachen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 26 april 2021 @ 17:40:21 #283
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199166595
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:37 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oeh ja eens! O+ _O_

België, Estland, Noorwegen ook zo tof _O_ En dat zo uit mijn hoofd, maar er was dat jaar nog veel meer tofs
Ja, Italië was niet eens mijn persoonlijke favoriet maar mijn gevoel zegt dat dat had moeten winnen. Als Griekenland en Cyprus niet op elkaar stemmen in de finale maar op jou, dan weet je dat je iets geweldigs neer hebt gezet ;)
  maandag 26 april 2021 @ 17:40:55 #284
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199166601
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:39 schreef Fred_B het volgende:

[..]

In Ierland wordt om deze post gelachen.
Ik denk dat in een internettijdperk dit sowieso heel anders is ;)
pi_199166607
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:38 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Hahahaha prachtig
Mijn vriend weet ook nog steeds niet dat wij gaan trouwen, maar ik zal het heel respectvol met hem bespreken! O-)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199166617
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:39 schreef Fred_B het volgende:

[..]

In Ierland wordt om deze post gelachen.
_O-

Nu we het toch over 2015 en Ierland hebben, dat vind ik dus ook een mooi liedje O+ Bleef helaas in de semi steken
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199166622
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:40 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ja, Italië was niet eens mijn persoonlijke favoriet maar mijn gevoel zegt dat dat had moeten winnen. Als Griekenland en Cyprus niet op elkaar stemmen in de finale maar op jou, dan weet je dat je iets geweldigs neer hebt gezet ;)
Ja precies :D

Cyprus vond ik ook zo'n lievig liedje toen trouwens O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 17:43:56 #288
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199166642
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:04 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:*

Denk maar aan hoe fijn het voelt als je die stok in je snavel hebt gehad en alleen nog maar hoeft te genieten! *O*
Die stok in je snavel is daar alleen als de blaastest geen duidelijke uitslag geeft toch? Althans bij @Greys en @Cee dacht ik.
:o)
  maandag 26 april 2021 @ 17:44:15 #289
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199166648
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:41 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Mijn vriend weet ook nog steeds niet dat wij gaan trouwen, maar ik zal het heel respectvol met hem bespreken! O-)
Ah het wordt met respect gedaan, dan is er geen probleem toch?
pi_199166651
quote:
14s.gif Op maandag 26 april 2021 17:43 schreef Dave het volgende:

[..]

Die stok in je snavel is daar alleen als de blaastest geen duidelijke uitslag geeft toch? Althans bij @:greys en @:cee dacht ik.
Oh ja das waar ook *O* NOG BETER
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 17:44:52 #291
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199166659
quote:
14s.gif Op maandag 26 april 2021 17:43 schreef Dave het volgende:

[..]

Die stok in je snavel is daar alleen als de blaastest geen duidelijke uitslag geeft toch? Althans bij @:greys en @:cee dacht ik.
Ik dacht dat de crew test entrance was?
pi_199166663
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:44 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ah het wordt met respect gedaan, dan is er geen probleem toch?
Ja en nu ik het hier heb gedeeld, komt het ook sneller uit *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 17:45:40 #293
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199166669
Oh nou ja, ik roep ook maar wat.
:o)
  maandag 26 april 2021 @ 17:46:00 #294
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199166673
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:44 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja en nu ik het hier heb gedeeld, komt het ook sneller uit *O*
Oh ja!! Hey @VriendAoibhin wij gaan trouwen! Weet je dat vast. Ze is in hele goede handen, je hoeft niet ongerust te worden :*
pi_199166680
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:40 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik denk dat in een internettijdperk dit sowieso heel anders is ;)
Nee, al is Rusland er best toe in staat. Of misschien Oekraïne als ze graag willen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_199166748
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:46 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Oh ja!! Hey @:VriendAoibhin wij gaan trouwen! Weet je dat vast. Ze is in hele goede handen, je hoeft niet ongerust te worden :*
En nu is het wachten op de alle reacties van mensen dat dit écht niet kan
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 17:52:25 #297
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199166755
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:46 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Oh ja!! Hey @:VriendAoibhin wij gaan trouwen! Weet je dat vast. Ze is in hele goede handen, je hoeft niet ongerust te worden :*
Dit kan écht niet.
:o)
pi_199166806
quote:
8s.gif Op maandag 26 april 2021 17:52 schreef Dave het volgende:

[..]

Dit kan écht niet.
Het overkomt ons ook gewoon hoor Deef ;(
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 26 april 2021 @ 18:00:30 #299
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199166845
Lapo stress.
:o)
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 18:09:00 #300
446930 crew  ESF1Gamer
pi_199166930
quote:
81s.gif Op maandag 26 april 2021 18:00 schreef Dave het volgende:
Lapo stress.
Zal ik maar doen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 26 april 2021 @ 18:09:10 #301
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_199166931
Nee
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')