Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. “Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe maar niet Mikeyquote:Op donderdag 22 april 2021 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet je ff googlen op afbeeldingen![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De F van faalquote:
hahahahahahaha FF was lekker eerderquote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:zeg je hier nu mee dat FF een hermafrodiet is?
Dat is zijn Tourette.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]zeg je hier nu mee dat FF een hermafrodiet is?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
aangesneden ook nogquote:Op donderdag 22 april 2021 10:29 schreef hemarookworst het volgende:
Goede onderwerpen worden weer aangesnedenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 22 april 2021 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast gelegd voor het nageslacht![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
misschien kan ff die even in de OP zettenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
O, dan kan hij er niets aan doen.quote:
NIet nodig toch de OP is net leegquote:Op donderdag 22 april 2021 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
misschien kan ff die even in de OP zettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vandaar die hee van hemquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Het is weer watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
was het maar wat dan had je nog watquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hoe is het in 40+ FF nog gezellig?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja jaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er wordt weer lekker getrild aan de over kantWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De buuf lekker bezig in bed?quote:Op donderdag 22 april 2021 10:36 schreef Dotteke het volgende:
Er wordt weer lekker getrild aan de over kantUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eer-studieschuld-bkr
tuurlijk laten we het nog moeilijker maken voor starters om een huis te kopenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
De een is aan het werk de andere is tegen de 90quote:Op donderdag 22 april 2021 10:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De buuf lekker bezig in bed?
Volgens mij wel.quote:
Baudet heeft 95 euro boete gehad voor handenschudden op Urk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kunnen ze de beelden van de kamer er ook bij pakkenquote:Op donderdag 22 april 2021 10:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Baudet heeft 95 euro boete gehad voor handenschudden op Urk.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 22 april 2021 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De een is aan het werk de andere is tegen de 90
Uw ADH vitamine Worst
Ja ik las het, een lachertje hij heeft veel regels overtreden en vaker dan 1 keerquote:Op donderdag 22 april 2021 10:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Baudet heeft 95 euro boete gehad voor handenschudden op Urk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De Gluurbuur.quote:
Lekker fris koppie.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
TerugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou dat betwijfel ik ten zeerstequote:Op donderdag 22 april 2021 10:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Frisser dan de meeste wappiesEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat is zeker waar, rare lui zijn datquote:Op donderdag 22 april 2021 10:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Frisser dan de meeste wappiesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 22 april 2021 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, rare lui zijn dat
Laat ook maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoveel boetesquote:ppf hij kan er zijn kamer mee behangen.
Hoe kom je aan zoveel boetes![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Lekker niet betalen, is lekker schulden op lopen of de bak in
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
die is gewoon faillietquote:Op donderdag 22 april 2021 10:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Lekker niet betalen, is lekker schulden op lopen of de bak inEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dan had hhij maar niet zo raar moeten doenquote:Op donderdag 22 april 2021 10:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Lekker niet betalen, is lekker schulden op lopen of de bak inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meer coronabesmettingen in Zutphense gevangenis: ‘Geen onrust, wel ongemak’
De corona-uitbraak in de Zutphense gevangenis heeft tot vijf nieuwe besmettingen onder gedetineerden geleid. Ook hebben nog eens twee medewerkers het virus opgelopen. Dat bleek uit de testen nadat vier medewerkers en één gedetineerde besmet bleken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij heeft deze week een veroordeling van 2 weken gekregen voor rijden terwijl zijn rijbewijs was ingevorderd.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Lekker niet betalen, is lekker schulden op lopen of de bak in“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jezus dan ben je helemaal dom tochquote:Op donderdag 22 april 2021 10:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft deze week een veroordeling van 2 weken gekregen voor rijden terwijl zijn rijbewijs was ingevorderd.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Dat is er ook om vragen, sukkelquote:Op donderdag 22 april 2021 10:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft deze week een veroordeling van 2 weken gekregen voor rijden terwijl zijn rijbewijs was ingevorderd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat moet ik met me lul in de lockdown.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Aan mij gevenquote:Op donderdag 22 april 2021 11:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat moet ik met me lul in de lockdown.(grapje)
quote:Ben altijd bereid iemand advies te geven als hij of zij iets niet weet
Eruit halen.quote:Op donderdag 22 april 2021 11:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat moet ik met me lul in de lockdown.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Gaat niet, lockdown is er nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tussen de deur doen en de deur even hard dicht smijtenquote:Op donderdag 22 april 2021 11:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat moet ik met me lul in de lockdown.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Jij klein sadistenmuisjequote:Op donderdag 22 april 2021 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tussen de deur doen en de deur even hard dicht smijten
Soms moet je wat opofferen voor het algemene belang.quote:Trotste mama van Ambar
En dan de lul van Mikey opofferen nu die net een leuke vriendin heeftquote:Op donderdag 22 april 2021 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Soms moet je wat opofferen voor het algemene belang.
Dat zei hij er niet bij. Dan moet hij meer info geven.quote:Op donderdag 22 april 2021 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan de lul van Mikey opofferen nu die net een leuke vriendin heeftTrotste mama van Ambar
Is algemeen bekend hier bij de meestequote:Op donderdag 22 april 2021 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zei hij er niet bij. Dan moet hij meer info geven.Maar ja kan ook niet alles weten natuurlijk
Ik wist het niet maar ik heb ook geen schriftje.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ik heb geen lidmaatschap op de excel file of houd een schrift bijquote:Op donderdag 22 april 2021 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is algemeen bekend hier bij de meesteMaar ja kan ook niet alles weten natuurlijk
Trotste mama van Ambar
Ik heb ook geen schriftjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet, maar wist deze toevallig omdat ik het zo leuk vond voor hemquote:Op donderdag 22 april 2021 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen lidmaatschap op de excel file of houd een schrift bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 22 april 2021 11:17 schreef hemarookworst het volgende:
Dotteke heeft een excel in haar hoofd
Zie al dat je alles op moet gaan schrijven wat mensen hier zeggen, dan ben je niet lekker onder je klotjequote:Op donderdag 22 april 2021 11:17 schreef hemarookworst het volgende:
Dotteke heeft een excel in haar hoofdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tenzij je voor de recherche oid werktquote:Op donderdag 22 april 2021 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie al dat je alles op moet gaan schrijven wat mensen hier zeggen, dan ben je niet lekker onder je klotje
Uw ADH vitamine Worst
Ik ga echt geen dingen bijhouden.
das wat andersquote:Op donderdag 22 april 2021 11:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tenzij je voor de recherche oid werkt
Nog 6 dagen.quote:Op donderdag 22 april 2021 11:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ga echt geen dingen bijhouden.
En dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag ik een proefdag komen werken.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dan wordt SBE al 49.quote:
O, dat jij dat weer weetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke, volgens mij heb ik alles wat gedaan moest worden voor deze week gedaan
Uw ADH vitamine Worst
Goed bezig.quote:Op donderdag 22 april 2021 11:28 schreef hemarookworst het volgende:
De laptop dicht klappen, in de zon gaan zitten en een biertje pakkuhhquote:Op donderdag 22 april 2021 11:28 schreef hemarookworst het volgende:
Oke, volgens mij heb ik alles wat gedaan moest worden voor deze week gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan kan je naar huis.quote:Op donderdag 22 april 2021 11:28 schreef hemarookworst het volgende:
Dat is hij al
Moet alleen nog beetje standby blijven voor nieuwe dingetjes die kunnen komenUw ADH vitamine Worst
Dat is een leuk cadeautje.quote:Op donderdag 22 april 2021 11:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag ik een proefdag komen werken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker toch. Kan je het mooi rustig aan doen vandaag en morgen.quote:Op donderdag 22 april 2021 11:33 schreef hemarookworst het volgende:
Moet alleen nog beetje standby blijven voor nieuwe dingetjes die kunnen komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat vond ik ook wel.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Snap nog steeds niet hoe dit kan
https://www.telegraaf.nl/(...)is-gewoon-uitbetaaldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet er eigenlijk wel om lachen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Is ook om te lachenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed management ook.
Catanzaro is Zuid-Italie, lekker leidinggevende bedreigen zoals de Maffiosi daarquote:Op donderdag 22 april 2021 11:39 schreef Dotteke het volgende:
Snap nog steeds niet hoe dit kan
https://www.telegraaf.nl/(...)is-gewoon-uitbetaaldUw ADH vitamine Worst
Jemig zeg, je moet er maar opkomen echt goed bedrijf is het nietquote:Op donderdag 22 april 2021 11:48 schreef hemarookworst het volgende:
Deze is nog mooier
https://www.ad.nl/buitenl(...)%2Fwww.google.com%2FWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie verhalen zijn dat.
Goedemorgen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Trieste bedrijven zijn hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog net een goede morgen Enginequote:
Kan nog netquote:
Zo kort geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn werkdag morgen en volgende week de maandag voor Koningsdag, de maandag ervoor neemt bijna iedereen vrij
Uw ADH vitamine Worst
zo bruin issie ook welquote:Op donderdag 22 april 2021 11:59 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn werkdag morgen en volgende week de maandag voor Koningsdag, de maandag ervoor neemt bijna iedereen vrij
[ afbeelding ]Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Lekkah genieten Wurstjuh, als het dan ook nog mooi weer isquote:Op donderdag 22 april 2021 11:59 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
excelletjesquote:Op donderdag 22 april 2021 11:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ga echt geen dingen bijhouden.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
GeheugenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Greysquote:
Was er eigenlijk wel tevreden meequote:toch zeker 5 uur denk ik.
ALs jij je daar goed bij voelt, dan is het toch okéquote:Op donderdag 22 april 2021 12:01 schreef engine het volgende:
[..]
Greys![]()
[..]
Was er eigenlijk wel tevreden meetoch zeker 5 uur denk ik.
Met dit weer heb ik wel zin om biertjes te klappen. Maar ik heb nu eindelijk tijd om stukken echt goed door te nemenquote:Op donderdag 22 april 2021 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekkah genieten Wurstjuh, als het dan ook nog mooi weer isUw ADH vitamine Worst
das netjes voor jou doenquote:Op donderdag 22 april 2021 12:01 schreef engine het volgende:
[..]
Greys![]()
[..]
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Daar moet je dan wel gedachten bij houden, lukt niet met een paar b iertjes denk ikquote:Op donderdag 22 april 2021 12:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met dit weer heb ik wel zin om biertjes te klappen. Maar ik heb nu eindelijk tijd om stukken echt goed door te nemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar je leven bestaat toch uit meer als alleen biertjes?quote:Op donderdag 22 april 2021 12:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met dit weer heb ik wel zin om biertjes te klappen. Maar ik heb nu eindelijk tijd om stukken echt goed door te nemenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Bierjtuhs zijn een welkome ontspanningWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik heb geen leven johquote:Op donderdag 22 april 2021 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar je leven bestaat toch uit meer als alleen biertjes?Uw ADH vitamine Worst
doe ik liever andersquote:Op donderdag 22 april 2021 12:05 schreef Dotteke het volgende:
Bierjtuhs zijn een welkome ontspanningEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ik bedoel niet middenin een werkdag hequote:Op donderdag 22 april 2021 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moet je dan wel gedachten bij houden, lukt niet met een paar b iertjes denk ik
Uw ADH vitamine Worst
En dat zonder naar slapende mensen te kijkenquote:
Ik weet het bij jou nooitquote:Op donderdag 22 april 2021 12:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik bedoel niet middenin een werkdag hejij klapt gewoon wanneer je klappen wil en de zon schijnt
heel erg goedquote:Op donderdag 22 april 2021 12:09 schreef engine het volgende:
[..]
En dat zonder naar slapende mensen te kijken![]()
![]()
![]()
dus even geen slapende mensen streams is voor jou we goed
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
hoe weten ze dat zo zeker?quote:Op donderdag 22 april 2021 10:25 schreef Dotteke het volgende:
Over de P1 variant........... zijn de vaccins goed tegen deze variatieTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Dat was een vraag aan dissel. En Hey antwoord is dat ze dat nog niet zeker weten. Maar dat het in Engeland goed gaatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oh jij zei dat 'over de p1 varint zijn de vaccins goed tegen deze variant'quote:Op donderdag 22 april 2021 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was een vraag aan dissel. En Hey antwoord is dat ze dat nog niet zeker weten. Maar dat het in Engeland goed gaatTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ja de. Braziliaanse en indiaansequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Haha met haar "O my gosh"Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ieder op zijn eigen manier zeg ik altijd maar,quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die jaquote:
![]()
zij ziet er uit als zo'n kwade stiefmoeder uit een disney filmTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Die neusquote:Op donderdag 22 april 2021 12:16 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
zij ziet er uit als zo'n kwade stiefmoeder uit een disney filmzijn ze weer begonnen?
oeh heb je het linkje?quote:Op donderdag 22 april 2021 12:16 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
zij ziet er uit als zo'n kwade stiefmoeder uit een disney filmEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nipo politiek ook te volgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wie is dat?quote:Op donderdag 22 april 2021 12:16 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
zij ziet er uit als zo'n kwade stiefmoeder uit een disney filmUw ADH vitamine Worst
Weer een ander onderwerpquote:Op donderdag 22 april 2021 12:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
https://debatdirect.tweed(...)nderwijs-10-16/video
gaat over ehboWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 22 april 2021 12:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
https://debatdirect.tweed(...)nderwijs-10-16/video
gaat over ehbo
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
moeilijke moslimnaam vrouwquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
https://debatdirect.tweedekamer.nl/ staat ook de agenda bij en dan kan je doorklikken naar live of opgenomen debattenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
top maanquote:Op donderdag 22 april 2021 12:20 schreef Maanvis het volgende:
https://debatdirect.tweedekamer.nl/ staat ook de agenda bij en dan kan je doorklikken naar live of opgenomen debatten
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Lachuhquote:
Dus EHBO opnemen in lesstof? das de discussie?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Idd.quote:Op donderdag 22 april 2021 12:16 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
zij ziet er uit als zo'n kwade stiefmoeder uit een disney film
arme minister dscasdjncoeaiquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik volg het nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Maanvis weet je of er vandaag nog een debat volgt over de toeslagaffaire?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Staat allemaal in de agendaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met laptop op terras bier klappend volgende week zal ook mooi zijn
Uw ADH vitamine Worst
Ja , dat gaat niet door vandaag omdat het kabinet eerst een brief moet sturen en die brief komt pas begin volgende week.quote:Op donderdag 22 april 2021 12:25 schreef greysbones het volgende:
@:Maanvis weet je of er vandaag nog een debat volgt over de toeslagaffaire?
Ook moeten ze de notulen uit die ministerraad vergaderingen hebben... en of ze die krijgen staat niet vast
Een gedicht over Maanvis
dan moet jhet wel een beetje lekker weer zijnquote:Op donderdag 22 april 2021 12:27 schreef hemarookworst het volgende:
Met laptop op terras bier klappend volgende week zal ook mooi zijnEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
14 gr nog niet echt lekker om op terras te zittenquote:Op donderdag 22 april 2021 12:27 schreef hemarookworst het volgende:
Met laptop op terras bier klappend volgende week zal ook mooi zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
had al wel zoiets begrepen.. maar hoopte dat het eens sneller zou gaan.quote:Op donderdag 22 april 2021 12:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja , dat gaat niet door vandaag omdat het kabinet eerst een brief moet sturen en die brief komt pas begin volgende week.
Ook moeten ze de notulen uit die ministerraad vergaderingen hebben... en of ze die krijgen staat niet vast
ze wilden het toch voor de meivakantie afgehandeld hebbenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Heb afgelopen dagen zo vaak lekker buiten gezeten in zonnetje.quote:Op donderdag 22 april 2021 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
14 gr nog niet echt lekker om op terras te zittenUw ADH vitamine Worst
hier maar 11quote:Op donderdag 22 april 2021 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
14 gr nog niet echt lekker om op terras te zittenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
uit de wind in de zon is het prima te doen.. maar niet alle terassen zul je uit de wind kunnen zittenquote:Op donderdag 22 april 2021 12:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb afgelopen dagen zo vaak lekker buiten gezeten in zonnetje.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
In een beschermd hoekje?quote:Op donderdag 22 april 2021 12:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb afgelopen dagen zo vaak lekker buiten gezeten in zonnetje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gedicht over Maanvis
[quote:Op donderdag 22 april 2021 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
had al wel zoiets begrepen.. maar hoopte dat het eens sneller zou gaan.
ze wilden het toch voor de meivakantie afgehandeld hebben* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Ik niet, lekker zo min mogelijk gasten naar binnen laten komen Eigen volk eerstquote:Op donderdag 22 april 2021 12:34 schreef Maanvis het volgende:
https://www.standaard.be/(...)campaign=twitterfeed
heer heb meelij met de belgen
Die Belgen gaan maar op hun eigen terras.
quote:Op donderdag 22 april 2021 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet, lekker zo min mogelijk gasten naar binnen laten komen Eigen volk eerst
Een gedicht over Maanvis
Hoe is het met @puzziepie?quote:Op donderdag 22 april 2021 12:01 schreef engine het volgende:
[..]
Greys![]()
[..]
mis haar
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Lekker dan tochquote:Op donderdag 22 april 2021 12:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet eens, gewoon in een parkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De CD das lang geleequote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja dat doet me goed. Zit nu stuk beter in m'n vel dan paar maanden geledenquote:Uw ADH vitamine Worst
Klinkt pijnlijkquote:Op donderdag 22 april 2021 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tussen de deur doen en de deur even hard dicht smijtenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jij zocht mij vannacht ergens voor??quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
O dat is goed om te horen, niet geweten dat je niet lekker in je vel zat.quote:Op donderdag 22 april 2021 12:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat doet me goed. Zit nu stuk beter in m'n vel dan paar maanden geledenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
die man was echt een goede karikatuur. volgens mij ging ook iedereen weg als hij sprak in de 2e kamer?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
enge man vond ik hetquote:Op donderdag 22 april 2021 12:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die man was echt een goede karikatuur. volgens mij ging ook iedereen weg als hij sprak in de 2e kamer?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
WIe is dit?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hem ken je toch wel?quote:
lijkt wel of hij op de begrafenis aan het spreken isEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Heb ik weleens met winterweerquote:Op donderdag 22 april 2021 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is goed om te horen, niet geweten dat je niet lekker in je vel zat.Uw ADH vitamine Worst
Drs. Hans Janmaat, partijleider van de extreem rechtse partij CD (centrum democraten).quote:
Hij had Eigen Volk Eerst als verkiezingsleus.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hans_JanmaatTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
nee ik wilde effe checken of je er wasquote:Op donderdag 22 april 2021 12:41 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jij zocht mij vannacht ergens voor??Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nee ken hem nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jan maatquote:rare man was dat
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Winterdipje. Nou dan komt de goede tijd voor jou er weer aanquote:Op donderdag 22 april 2021 12:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb ik weleens met winterweerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank je, kende hem echt niet.quote:Op donderdag 22 april 2021 12:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Drs. Hans Janmaat, partijleider van de extreem rechtse partij CD (centrum democraten).
Hij had Eigen Volk Eerst als verkiezingsleus.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hans_Janmaat
en toch neem je zijn uitspraak overquote:
Een gedicht over Maanvis
Nope lag te pitten.. gister voor eerst verslapen in tijden. Maar goed: laatste werkdag weer! En lang weekend morgen.quote:Op donderdag 22 april 2021 12:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee ik wilde effe checken of je er was
* Contra principia negantem disputari non potest *
bijzondere man
Een gedicht over Maanvis
Dat zal als je het nog kon herinnerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Middag
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Tja.. wat is fatsoenlijk "rechts" nog tegenwoordig?
Ik kwam uit bij JA21* Contra principia negantem disputari non potest *
Hello greysquote:
Toevalquote:Op donderdag 22 april 2021 12:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en toch neem je zijn uitspraak overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb bosbloemen besteld en laten bezorgen bij mijn zus en zwager
Hey MrsLquote:
Wat liefquote:Op donderdag 22 april 2021 12:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb bosbloemen besteld en laten bezorgen bij mijn zus en zwager
wat lief waarom?quote:Op donderdag 22 april 2021 12:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb bosbloemen besteld en laten bezorgen bij mijn zus en zwagerEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hello Dotquote:
Ben ook liefquote:Ze zijn zoveel jaar samenquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
aaah liefffquote:Op donderdag 22 april 2021 12:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben ook lief
[..]
Ze zijn zoveel jaar samen![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Maar dat is te zware kost voor overdag![]()
Ik ga weer aan t werk, tjus.
Tjus
zwaar waar??quote:Op donderdag 22 april 2021 12:53 schreef Straatverlichting het volgende:
Maar dat is te zware kost voor overdag![]()
Ik ga weer aan t werk, tjus.
werk zeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Best druk op kantoor vandaagRelatief weinig plekken vrij. Ja ik ben thuis maar heb gluursoftware
Uw ADH vitamine Worst
Zullen ze vast wel heel leuk vindenquote:Op donderdag 22 april 2021 12:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben ook lief
[..]
Ze zijn zoveel jaar samenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wees maar blij dan dat jij lekker thuis zitquote:Op donderdag 22 april 2021 12:54 schreef hemarookworst het volgende:
Best druk op kantoor vandaagRelatief weinig plekken vrij. Ja ik ben thuis maar heb gluursoftware
oehhhh spannendquote:Op donderdag 22 april 2021 12:54 schreef hemarookworst het volgende:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat denk ik ook welquote:Op donderdag 22 april 2021 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen ze vast wel heel leuk vinden
Nouja druk is relatief. Als normaal 750 plekken vrij zijn en nu 650 van de 800quote:Op donderdag 22 april 2021 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees maar blij dan dat jij lekker thuis zitUw ADH vitamine Worst
omdat je het als grapje leek te zeggen dacht ik dat je janmaat nadeedquote:
Een gedicht over Maanvis
Werken er zoveel man bij jou en vrouwen natuurlijkquote:Op donderdag 22 april 2021 12:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nouja druk is relatief. Als normaal 750 plekken vrij zijn en nu 650 van de 800
mooien speech hoor van deze Fryse manTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Tijd voor nieuwe verkiezingen. Tot nu toe was ik er op tegen, maar het moet nu. Speelt corona ook meteen geen rol meer.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
@Paul kan jij hem geen Engels lerenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:quote:Als Mark Rutte inzake de toeslagenaffaire daadwerkelijk meineed gepleegd heeft, wordt hij de langst zittende premier in de Nederlandse geschiedenis.
“Ik zou het een enorme eer vinden”, zegt Rutte. “Maar laten we nog niet op de zaken vooruit lopen. Dat zou het proces alleen maar verstoren.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Er zijn net verkiezingen geweest.
Wie moet er op de plaats van Rutte komen?quote:Op donderdag 22 april 2021 13:01 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor nieuwe verkiezingen. Tot nu toe was ik er op tegen, maar het moet nu. Speelt corona ook meteen geen rol meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omtzichtquote:Op donderdag 22 april 2021 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie moet er op de plaats van Rutte komen?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik vind hemarookworst wel een goed idee.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie moet er op de plaats van Rutte komen?
ik ookquote:Op donderdag 22 april 2021 13:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind hemarookworst wel een goed idee.Uw ADH vitamine Worst
Boeit me niet. Rutte, Kaag, Hoekstra, allemaal opdonderen uit de politiek.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie moet er op de plaats van Rutte komen?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
m weet net of hij dat wel zou willen. Hij kan het werk nu al niet aanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou het ook niet weten.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
neh toch maar niet, ik hoef niet alle shit over mij heenquote:Op donderdag 22 april 2021 13:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind hemarookworst wel een goed idee.Uw ADH vitamine Worst
Daarom is het nog wel een goed idee.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
neh toch maar niet, ik hoef niet alle shit over mij heen
![]()
helemaal mee eensquote:Op donderdag 22 april 2021 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boeit me niet. Rutte, Kaag, Hoekstra, allemaal opdonderen uit de politiek.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?Uw ADH vitamine Worst
dat komt niet door het werk.....quote:Op donderdag 22 april 2021 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
m weet net of hij dat wel zou willen. Hij kan het werk nu al niet aanTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
die is al met pensioen en zwaar bejaard en afgetakeldquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
![]()
wat nu als herman een goede dag heeftquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:
wel een leuke docuTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
nog een politieverhoor onlineTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
jemig hoeveel volgen er nogquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Er zijn er in totaal 56... (!)quote:quote:Speciaal rapport politieverhoren
Met het toenemen van het aantal demonstraties tegen de coronaregels, en de aanscherping van de maatregelen, neemt ook het politiegeweld tegen demonstranten en overtreders van de maatregelen hand over hand toe.
De BPOC2020 heeft besloten een apart onderzoek in te stellen naar de proportionaliteit van het geweld, en de sfeer en cultuur binnen het politiekorps.
Voor dit onderzoek zijn inmiddels 56 politiefunctionarissen gehoord, waarvan u hier elke dag een nieuwe letterlijke (!) transcriptie aantreft. Om veiligheidsredenen worden de beelden van de verhoren nog niet vrijgegeven.
De beelden van de verhoren zijn in bewaring gegeven bij een notaris die kan verklaren dat de transcripties op waarheid berusten. Dit in geval er in de toekomst een onafhankelijk en voor de betrokken functionarissen veilig onderzoek zal plaatsvinden. Van het onderzoek naar het politiegeweld en de cultuur binnen het politiekorps zal een apart rapport verschijnen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Lachuhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Ik heb een dame van 85 aangehouden omdat zij een poster voor het raam had hangen
waarop stond dat corona een leugen is. Ik heb een oude man verwijderd uit het ziekenhuis
die voor controle van zijn hartaandoening kwam maar geen mondkapje droeg omdat dat
juist voor hem een risico vormde. De ontheffing die hij bij zich droeg, ondertekend door zijn
huisarts, maakte niets uit. Hij moest weg.
Ik heb meegewerkt aan een inval in een achtertuin waar 8 mensen gezellig bij elkaar waren.
De buren hadden gebeld, en wij kwamen opdraven om ze te bekeuren. Ze waren de
verjaardag van een meisje dat die dag 10 was geworden aan het vieren. Het arme kind was
volledig in paniek toen wij ouders meenamen wegens belediging omdat ze geroepen hadden
dat we dictators waren.
Ik heb een jongen van 13 uit de klas gesleurd die geen mondkapje droeg. De rector had ons
gebeld.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
https://bpoc2020.nl/politieverhoren/
je kunt er hier 38 lezenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Is dit uit een van de politie verslagen die je zit te luisteren?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
echt kippenvel overalquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 22 april 2021 13:34 schreef Maanvis het volgende:
je kunt er hier 38 lezen![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Intussen had ik assistentie gevraagd en die arriveerde in een arrestantenbus. We hebben 12
jongens en meisjes in de leeftijd van 13 tot 17 jaar opgepakt. Het was echt onwerkelijk. Op
het bureau zijn ze behandeld als honden, een ander woord heb ik er niet voor.
De meisjes werden seksueel geïntimideerd met schunnige opmerkingen. Een
arrestantenbewaarder is een cel van een meisje van 16 ingegaan en vroeg haar of ze van
‘lange latten’ hield. Zoja, dan had hij er wel één voor haar. Het meisje huilde en was
doodsbang. Mijn collega’s lachten en vonden het blijkbaar erg grappig. Ik heb toen
ingegrepen en heb ze de cel uitgestuurd en het meisje gekalmeerd.
Er is vervolgens met dit incident niets gedaan. Het meisje en haar ouders hebben een klacht
ingediend maar de betrokken agenten en de bewaarder ontkenden. Ik heb het incident wel
bevestigd maar werd er door de leiding en collega’s van beschuldigd ‘mee te liegen met die
kankerlijers.’ De klacht is afgewezen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ik vind dit echt onwezelijk om te lezen ...niet normaalquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dan heb je heel wat te doen als je die allemaal wil lezenquote:Op donderdag 22 april 2021 13:34 schreef Maanvis het volgende:
je kunt er hier 38 lezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lezen is toch makkeijker, dan kun je de schokkendere dingen er uit pikkenquote:quote:Deze
week nog hoorde ik een collega zeggen tegen een arrestant dat ‘hij op moest rotten naar die
Afrikaanse apenkolonie waar hij vandaan kwam, en daar corona moest gaan verspreiden,
zodat ze daar allemaal het loodje leggen’.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
poeh hequote:Op donderdag 22 april 2021 13:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lezen is toch makkeijker, dan kun je de schokkendere dingen er uit pikken
[..]
er staan wel echt hele heftige dingen in
ook die je net plaatste
je hoopt dat de politie er is om je te helpenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Lees het liever nietquote:Op donderdag 22 april 2021 13:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lezen is toch makkeijker, dan kun je de schokkendere dingen er uit pikken
[..]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Speciale WhatsApp groepen maken, om een collega die ‘eruit ligt’, bijvoorbeeld
omdat hij tegen het huidige regeringsbeleid is, maar voor de crisis ook om andere
redenen, onderling te vernederen en pesten. Zo’n (nietsvermoedende) collega wordt
dan uitgenodigd lid te worden van de groep, en ziet vervolgens wat er over hem
gezegd wordt. Bedreiging, vernedering, seksuele intimidatie, er is geen grens aan wat
je binnen zo’n groep aantreft, en het gaat van kwaad tot erger.
vreselijk!!!Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Tis allemaal watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Aan het begin van mijn verklaring zei ik dat ik geen agent meer ben maar boeman. Boeman
is het woord niet besef ik nu ik het allemaal zo aan u vertel. Ik ben staatsterrorist. Dat ben ik
gemaakt door de staat.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Als je het niet leest snap je er niets vanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je het allemaal gelooft wel. Ik kan het heel moeilijk geloven. Ik geloof best dat er excessen zijn, maar zo extreem geloof ik echt nietquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik was twee jaar geleden nog van plan om bij de ME te gaan. Ik zie daar nu uiteraard van af.
Wanneer ik zie hoe collega’s eraan toe zijn wanneer ze demonstranten hebben belaagd,
schrik ik me rot. En ik zeg belaagd, omdat er geen ander woord voor is. Er wordt zonder
enige terughoudendheid op demonstranten ingeslagen.
Zo’n collega van de ME zie ik soms vlak na zijn dienst. Sommigen zitten te janken in de
kleedkamer. Niemand troost zo’n man, want je wilt niet te boek staan als tegenstander of
‘wappie-lover.’ Er wordt ongemakkelijk naar zo’n collega gekeken. Of hij wordt hardop
belachelijk gemaakt, terwijl ik van veel collega’s die daaraan meedoen het sterke vermoeden
heb dat ze ook grote gewetensbezwaren hebben tegen het optreden van de ME en politie.
Het is een schizofrene situatie. Je kan nooit laten zien hoe je erover denkt. Je moet elke dag
tegen je geweten in handelen. Je doet je voor je collega’s anders voor dan je bent. Daarom
gebruik ik het woord schizofreen. De hele politieorganisatie is een schizofrene organisatie
geworden.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 22 april 2021 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je het niet leest snap je er niets vanquote:Ik ga u nu iets vertellen waaraan ik ernstig heb getwijfeld of ik het zou doen omdat de
impact levensgroot is. Maar ik heb geconstateerd dat ik niet anders kan omdat het een
taboe is binnen het politiekorps en dat doorbroken moet worden. Het is ook levensgevaarlijk
voor die collega’s maar vooral voor de burgers.
Er is sprake van middelengebruik door collega’s die ingezet worden als ME-er. Ik weet zeker
dat collega’s in beslag genomen middelen achteroverdrukken die ze later zelf gebruiken.
Niet alles maar steeds een klein deel van de hoeveelheid die bij een verdachte is
aangetroffen zodat het niet opvalt. Het gaat dan met name om cocaïne en amfetamine.
Amfetamine wordt ook wel speed genoemd.
De verdachte weet niet dat dit gebeurt. Wanneer hij later hoort hoeveel er zou zijn
aangetroffen en hij ziet dat het minder is dan hij dacht is hij allang blij natuurlijk want minder
aangetroffen drugs betekent minder problemen zo is de redenatie van die mensen.
Stelen van drugs is een wijdverbreid verschijnsel, zeker in middelgrote en grote steden. Het
is algemeen bekend maar er wordt letterlijk niets aan gedaan.
Ik heb collega’s dat zien snuiven vlak voordat ze als ME-er werden ingezet op 14 maart.
Speed heeft als eigenschap dat het direct werkt wanneer je het snuift. Speed kan wanen
veroorzaken en maakt agressief. Het excessieve geweld wat er toegepast is op die dag is dan
beter te plaatsen, want die collega’s gingen helemaal door het lint. Ook ben je minder snel
vermoeid. Iedereen die met een kennersoog naar de beelden kijkt op het Malieveld ziet dat
dit geen normaal gedrag is.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik vind het een beetje raar dat dit allemaal openbaar isquote:Op donderdag 22 april 2021 13:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je het allemaal gelooft wel. Ik kan het heel moeilijk geloven. Ik geloof best dat er excessen zijn, maar zo extreem geloof ik echt nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De beelden zijn bij een notaris gedeponeerd, dus het kan onderzocht wordenquote:Op donderdag 22 april 2021 13:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je het allemaal gelooft wel. Ik kan het heel moeilijk geloven. Ik geloof best dat er excessen zijn, maar zo extreem geloof ik echt nietTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik lees het niet hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het klinkt alsof de wappies bezig zijn.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De beelden zijn bij een notaris gedeponeerd, dus het kan onderzocht wordenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik snap er niks vanquote:Op donderdag 22 april 2021 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je het niet leest snap je er niets van
ik geloof hier wel in.. het is ook wat je ziet..quote:Op donderdag 22 april 2021 13:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De beelden zijn bij een notaris gedeponeerd, dus het kan onderzocht worden
bij demonstraties die zo enorm uit de hand lopen.. en dan heb ik het niet over de eerste waarbij alles werd geslooptEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik wil het ook niet snappen eerlijk gezegdquote:
Heel ongeloofwaardig in ieder geval.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet snappen eerlijk gezegdIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik geloof er ook geen bal van, we hebben allemaal kunnen zien hoe het ging. Je kan het van de alaatste twee zien toen hadden de relwappies een gebiedsverbod en was er niets aan de handquote:Op donderdag 22 april 2021 13:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je het allemaal gelooft wel. Ik kan het heel moeilijk geloven. Ik geloof best dat er excessen zijn, maar zo extreem geloof ik echt nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit ook vaak naar die beelden te kijken en dan heb ik bewondering voor het geduld van die agenten en ME'ers.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen bal van, we hebben allemaal kunnen zien hoe het ging. Je kan het van de alaatste twee zien toen hadden de relwappies een gebiedsverbod en was er niets aan de handIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
ja misschien moet je je wat meer er in verdiepen en dan kan je voor jezelf het oordeel vellen of het waar is of nietquote:Op donderdag 22 april 2021 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het klinkt alsof de wappies bezig zijn.
Een gedicht over Maanvis
Dat zeker, de wappies zullen zeggen dat het kloptquote:Op donderdag 22 april 2021 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heel ongeloofwaardig in ieder geval.
wat maakt het ongeloofwaardig? de beelden liggen toch bij een notaris?quote:Op donderdag 22 april 2021 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heel ongeloofwaardig in ieder geval.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Misschien heb ik me er wel in verdiept en sla ik de spijker op zijn kop.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja misschien moet je je wat meer er in verdiepen en dan kan je voor jezelf het oordeel vellen of het waar is of nietIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja, kijk dat rammen op het hoofd had niet gehoeven. Van de week was er een op tv die vertelde dat er gefilmd werd als hun ging ingrijpen maar niet wat er vooraf gebeurde. Ik heb het zelf niet gezien maar gehoord van iemandquote:Op donderdag 22 april 2021 13:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit ook vaak naar die beelden te kijken en dan heb ik bewondering voor het geduld van die agenten en ME'ers.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OOk de beelden wat er aan vooraf ging?quote:Op donderdag 22 april 2021 13:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat maakt het ongeloofwaardig? de beelden liggen toch bij een notaris?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oke, vertel eens? wat schort er aan de bewijsvoering?quote:Op donderdag 22 april 2021 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien heb ik me er wel in verdiept en sla ik de spijker op zijn kop.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
maakt dat uit als je 56 politiemensen hebt die apart van elkaar hetzelfde verklaren?quote:Op donderdag 22 april 2021 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOk de beelden wat er aan vooraf ging?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
En sinds wanneer wordt politiegeweld bij een notaris neergelegd?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja van beide kant laten zien en niet van 1 kantquote:Op donderdag 22 april 2021 13:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maakt dat uit als je 56 politiemensen hebt die apart van elkaar hetzelfde verklaren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik geloof er wel in.. dit komt niet uit de lucht vallen .. niet iedereen die demonstreert is een debiel.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat maakt het ongeloofwaardig? de beelden liggen toch bij een notaris?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Das best laat dan 😂quote:Op donderdag 22 april 2021 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
ik moet nog boodschappen doen voor de lunchEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
O, dan ben je mooi op tijd bij de lunchquote:Op donderdag 22 april 2021 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
ik moet nog boodschappen doen voor de lunchWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk maar uit dat je brood niet met geweld van je wordt afgepakt door die intens slechte politieagentenquote:Op donderdag 22 april 2021 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
ik moet nog boodschappen doen voor de lunch
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Je hebt wel een broek aan toch?quote:Op donderdag 22 april 2021 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ach ik kan zo wel ff naar buitenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ook vreemd inderdaad.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:57 schreef mazaru het volgende:
En sinds wanneer wordt politiegeweld bij een notaris neergelegd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoef niet door demonstratiegebieden gelukkigquote:Op donderdag 22 april 2021 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je brood niet met geweld van je wordt afgepakt door die intens slechte politieagenten
Uw ADH vitamine Worst
Welke kant dan ? Het is toch de kant van de politieagenten zelf die het niet meer trekken?quote:Op donderdag 22 april 2021 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja van beide kant laten zien en niet van 1 kant
Dit levert levensgevaarlijke situaties op. Dus het negeren is gewoon dom.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Schijnt niet uit te makenquote:Op donderdag 22 april 2021 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik hoef niet door demonstratiegebieden gelukkig
Krijg je knuppelbroodquote:Op donderdag 22 april 2021 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je brood niet met geweld van je wordt afgepakt door die intens slechte politieagenten
Ze schieten je neer voor een krentenbolquote:
Neejoh, ik laat mijn rijkspas zien dan laten ze mij wel met rustquote:Uw ADH vitamine Worst
Beste Maanvis.. Ik heb beelden van hoe @Haags jou gisterenavond keihard in je kont neukte. De beelden heb ik laten vastleggen bij een notaris. De transcriptie van dit gesprek plaats ik online. De transcriptie wordt ingesproken door een derde persoon om de privacy van betrokkenen te waarborgen.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat maakt het ongeloofwaardig? de beelden liggen toch bij een notaris?
Einde mededeling.
Ja, als er ook maar een krent te weinig in zitquote:Op donderdag 22 april 2021 14:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze schieten je neer voor een krentenbol
omdat ze ivm de veiligheid anoniem moesten blijven hebben ze de beelden bij een notaris neergelegd zodat die kan verifieren dat de transcritpties met de beelden kloppen.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: