Nog net een goede morgen Enginequote:
Kan nog netquote:
Zo kort geslapen?quote:
zo bruin issie ook welquote:Op donderdag 22 april 2021 11:59 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn werkdag morgen en volgende week de maandag voor Koningsdag, de maandag ervoor neemt bijna iedereen vrij
[ afbeelding ]
Lekkah genieten Wurstjuh, als het dan ook nog mooi weer isquote:Op donderdag 22 april 2021 11:59 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn werkdag morgen en volgende week de maandag voor Koningsdag, de maandag ervoor neemt bijna iedereen vrij
[ afbeelding ]
excelletjesquote:Op donderdag 22 april 2021 11:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ga echt geen dingen bijhouden.
Greysquote:
Was er eigenlijk wel tevreden meequote:
ALs jij je daar goed bij voelt, dan is het toch okéquote:Op donderdag 22 april 2021 12:01 schreef engine het volgende:
[..]
Greys![]()
[..]
Was er eigenlijk wel tevreden meetoch zeker 5 uur denk ik.
Met dit weer heb ik wel zin om biertjes te klappen. Maar ik heb nu eindelijk tijd om stukken echt goed door te nemenquote:Op donderdag 22 april 2021 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekkah genieten Wurstjuh, als het dan ook nog mooi weer is
das netjes voor jou doenquote:Op donderdag 22 april 2021 12:01 schreef engine het volgende:
[..]
Greys![]()
[..]
Was er eigenlijk wel tevreden meetoch zeker 5 uur denk ik.
Daar moet je dan wel gedachten bij houden, lukt niet met een paar b iertjes denk ikquote:Op donderdag 22 april 2021 12:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met dit weer heb ik wel zin om biertjes te klappen. Maar ik heb nu eindelijk tijd om stukken echt goed door te nemen
maar je leven bestaat toch uit meer als alleen biertjes?quote:Op donderdag 22 april 2021 12:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met dit weer heb ik wel zin om biertjes te klappen. Maar ik heb nu eindelijk tijd om stukken echt goed door te nemen
Nee ik heb geen leven johquote:Op donderdag 22 april 2021 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar je leven bestaat toch uit meer als alleen biertjes?
doe ik liever andersquote:Op donderdag 22 april 2021 12:05 schreef Dotteke het volgende:
Bierjtuhs zijn een welkome ontspanning
ik bedoel niet middenin een werkdag hequote:Op donderdag 22 april 2021 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moet je dan wel gedachten bij houden, lukt niet met een paar b iertjes denk ik
En dat zonder naar slapende mensen te kijkenquote:
Ik weet het bij jou nooitquote:Op donderdag 22 april 2021 12:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik bedoel niet middenin een werkdag he
heel erg goedquote:Op donderdag 22 april 2021 12:09 schreef engine het volgende:
[..]
En dat zonder naar slapende mensen te kijken
hoe weten ze dat zo zeker?quote:Op donderdag 22 april 2021 10:25 schreef Dotteke het volgende:
Over de P1 variant........... zijn de vaccins goed tegen deze variatie
Dat was een vraag aan dissel. En Hey antwoord is dat ze dat nog niet zeker weten. Maar dat het in Engeland goed gaatquote:
oh jij zei dat 'over de p1 varint zijn de vaccins goed tegen deze variant'quote:Op donderdag 22 april 2021 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was een vraag aan dissel. En Hey antwoord is dat ze dat nog niet zeker weten. Maar dat het in Engeland goed gaat
Ja de. Braziliaanse en indiaansequote:
Ieder op zijn eigen manier zeg ik altijd maar,quote:
Die jaquote:
Die neusquote:Op donderdag 22 april 2021 12:16 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
zij ziet er uit als zo'n kwade stiefmoeder uit een disney film
oeh heb je het linkje?quote:Op donderdag 22 april 2021 12:16 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op donderdag 22 april 2021 12:16 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een ander onderwerpquote:Op donderdag 22 april 2021 12:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
https://debatdirect.tweed(...)nderwijs-10-16/video
gaat over ehbo
quote:Op donderdag 22 april 2021 12:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
https://debatdirect.tweed(...)nderwijs-10-16/video
gaat over ehbo
moeilijke moslimnaam vrouwquote:
top maanquote:Op donderdag 22 april 2021 12:20 schreef Maanvis het volgende:
https://debatdirect.tweedekamer.nl/ staat ook de agenda bij en dan kan je doorklikken naar live of opgenomen debatten
Lachuhquote:
Idd.quote:Op donderdag 22 april 2021 12:16 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |