Tenzij je voor de recherche oid werktquote:Op donderdag 22 april 2021 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie al dat je alles op moet gaan schrijven wat mensen hier zeggen, dan ben je niet lekker onder je klotje
das wat andersquote:Op donderdag 22 april 2021 11:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tenzij je voor de recherche oid werkt
Nog 6 dagen.quote:Op donderdag 22 april 2021 11:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ga echt geen dingen bijhouden.
Mag ik een proefdag komen werken.quote:
Dan wordt SBE al 49.quote:
O, dat jij dat weer weetquote:
Goed bezig.quote:Op donderdag 22 april 2021 11:28 schreef hemarookworst het volgende:
Oke, volgens mij heb ik alles wat gedaan moest worden voor deze week gedaan
De laptop dicht klappen, in de zon gaan zitten en een biertje pakkuhhquote:Op donderdag 22 april 2021 11:28 schreef hemarookworst het volgende:
Dan kan je naar huis.quote:Op donderdag 22 april 2021 11:28 schreef hemarookworst het volgende:
Dat is een leuk cadeautje.quote:Op donderdag 22 april 2021 11:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag ik een proefdag komen werken.
Lekker toch. Kan je het mooi rustig aan doen vandaag en morgen.quote:Op donderdag 22 april 2021 11:33 schreef hemarookworst het volgende:
Moet alleen nog beetje standby blijven voor nieuwe dingetjes die kunnen komen
Dat vond ik ook wel.quote:
Catanzaro is Zuid-Italie, lekker leidinggevende bedreigen zoals de Maffiosi daarquote:Op donderdag 22 april 2021 11:39 schreef Dotteke het volgende:
Snap nog steeds niet hoe dit kan
https://www.telegraaf.nl/(...)is-gewoon-uitbetaald
Jemig zeg, je moet er maar opkomen echt goed bedrijf is het nietquote:Op donderdag 22 april 2021 11:48 schreef hemarookworst het volgende:
Deze is nog mooier
https://www.ad.nl/buitenl(...)%2Fwww.google.com%2F
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |