doe ik liever andersquote:Op donderdag 22 april 2021 12:05 schreef Dotteke het volgende:
Bierjtuhs zijn een welkome ontspanning
ik bedoel niet middenin een werkdag hequote:Op donderdag 22 april 2021 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moet je dan wel gedachten bij houden, lukt niet met een paar b iertjes denk ik
En dat zonder naar slapende mensen te kijkenquote:
Ik weet het bij jou nooitquote:Op donderdag 22 april 2021 12:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik bedoel niet middenin een werkdag he
heel erg goedquote:Op donderdag 22 april 2021 12:09 schreef engine het volgende:
[..]
En dat zonder naar slapende mensen te kijken
hoe weten ze dat zo zeker?quote:Op donderdag 22 april 2021 10:25 schreef Dotteke het volgende:
Over de P1 variant........... zijn de vaccins goed tegen deze variatie
Dat was een vraag aan dissel. En Hey antwoord is dat ze dat nog niet zeker weten. Maar dat het in Engeland goed gaatquote:
oh jij zei dat 'over de p1 varint zijn de vaccins goed tegen deze variant'quote:Op donderdag 22 april 2021 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was een vraag aan dissel. En Hey antwoord is dat ze dat nog niet zeker weten. Maar dat het in Engeland goed gaat
Ja de. Braziliaanse en indiaansequote:
Ieder op zijn eigen manier zeg ik altijd maar,quote:
Die jaquote:
Die neusquote:Op donderdag 22 april 2021 12:16 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
zij ziet er uit als zo'n kwade stiefmoeder uit een disney film
oeh heb je het linkje?quote:Op donderdag 22 april 2021 12:16 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op donderdag 22 april 2021 12:16 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een ander onderwerpquote:Op donderdag 22 april 2021 12:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
https://debatdirect.tweed(...)nderwijs-10-16/video
gaat over ehbo
quote:Op donderdag 22 april 2021 12:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
https://debatdirect.tweed(...)nderwijs-10-16/video
gaat over ehbo
moeilijke moslimnaam vrouwquote:
top maanquote:Op donderdag 22 april 2021 12:20 schreef Maanvis het volgende:
https://debatdirect.tweedekamer.nl/ staat ook de agenda bij en dan kan je doorklikken naar live of opgenomen debatten
Lachuhquote:
Idd.quote:Op donderdag 22 april 2021 12:16 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
arme minister dscasdjncoeaiquote:
Ja , dat gaat niet door vandaag omdat het kabinet eerst een brief moet sturen en die brief komt pas begin volgende week.quote:Op donderdag 22 april 2021 12:25 schreef greysbones het volgende:
@:Maanvis weet je of er vandaag nog een debat volgt over de toeslagaffaire?
dan moet jhet wel een beetje lekker weer zijnquote:Op donderdag 22 april 2021 12:27 schreef hemarookworst het volgende:
Met laptop op terras bier klappend volgende week zal ook mooi zijn
14 gr nog niet echt lekker om op terras te zittenquote:Op donderdag 22 april 2021 12:27 schreef hemarookworst het volgende:
Met laptop op terras bier klappend volgende week zal ook mooi zijn
had al wel zoiets begrepen.. maar hoopte dat het eens sneller zou gaan.quote:Op donderdag 22 april 2021 12:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja , dat gaat niet door vandaag omdat het kabinet eerst een brief moet sturen en die brief komt pas begin volgende week.
Ook moeten ze de notulen uit die ministerraad vergaderingen hebben... en of ze die krijgen staat niet vast
Heb afgelopen dagen zo vaak lekker buiten gezeten in zonnetje.quote:Op donderdag 22 april 2021 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
14 gr nog niet echt lekker om op terras te zitten
hier maar 11quote:Op donderdag 22 april 2021 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
14 gr nog niet echt lekker om op terras te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |