Ja , dat gaat niet door vandaag omdat het kabinet eerst een brief moet sturen en die brief komt pas begin volgende week.quote:Op donderdag 22 april 2021 12:25 schreef greysbones het volgende:
@:Maanvis weet je of er vandaag nog een debat volgt over de toeslagaffaire?
dan moet jhet wel een beetje lekker weer zijnquote:Op donderdag 22 april 2021 12:27 schreef hemarookworst het volgende:
Met laptop op terras bier klappend volgende week zal ook mooi zijn
14 gr nog niet echt lekker om op terras te zittenquote:Op donderdag 22 april 2021 12:27 schreef hemarookworst het volgende:
Met laptop op terras bier klappend volgende week zal ook mooi zijn
had al wel zoiets begrepen.. maar hoopte dat het eens sneller zou gaan.quote:Op donderdag 22 april 2021 12:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja , dat gaat niet door vandaag omdat het kabinet eerst een brief moet sturen en die brief komt pas begin volgende week.
Ook moeten ze de notulen uit die ministerraad vergaderingen hebben... en of ze die krijgen staat niet vast
Heb afgelopen dagen zo vaak lekker buiten gezeten in zonnetje.quote:Op donderdag 22 april 2021 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
14 gr nog niet echt lekker om op terras te zitten
hier maar 11quote:Op donderdag 22 april 2021 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
14 gr nog niet echt lekker om op terras te zitten
uit de wind in de zon is het prima te doen.. maar niet alle terassen zul je uit de wind kunnen zittenquote:Op donderdag 22 april 2021 12:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb afgelopen dagen zo vaak lekker buiten gezeten in zonnetje.
In een beschermd hoekje?quote:Op donderdag 22 april 2021 12:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb afgelopen dagen zo vaak lekker buiten gezeten in zonnetje.
quote:Op donderdag 22 april 2021 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
had al wel zoiets begrepen.. maar hoopte dat het eens sneller zou gaan.
ze wilden het toch voor de meivakantie afgehandeld hebben
Ik niet, lekker zo min mogelijk gasten naar binnen laten komen Eigen volk eerstquote:Op donderdag 22 april 2021 12:34 schreef Maanvis het volgende:
https://www.standaard.be/(...)campaign=twitterfeed
heer heb meelij met de belgen
quote:Op donderdag 22 april 2021 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet, lekker zo min mogelijk gasten naar binnen laten komen Eigen volk eerst
Hoe is het met @puzziepie?quote:Op donderdag 22 april 2021 12:01 schreef engine het volgende:
[..]
Greys![]()
[..]
Was er eigenlijk wel tevreden meetoch zeker 5 uur denk ik.
Lekker dan tochquote:Op donderdag 22 april 2021 12:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet eens, gewoon in een park
De CD das lang geleequote:
Ja dat doet me goed. Zit nu stuk beter in m'n vel dan paar maanden geledenquote:
Klinkt pijnlijkquote:Op donderdag 22 april 2021 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tussen de deur doen en de deur even hard dicht smijten
Jij zocht mij vannacht ergens voor??quote:
O dat is goed om te horen, niet geweten dat je niet lekker in je vel zat.quote:Op donderdag 22 april 2021 12:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat doet me goed. Zit nu stuk beter in m'n vel dan paar maanden geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |